Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Tämä yksi Titania täällä on ollut toodella laiska kirjoittelemaan mitään, mutta lueskelemassa olen käynyt silloin tällöin. Meillä on nyt oltu "paljaaltaan" :p siis ilman mitään ehkäisyä muutaman viikon ajan, joten listaan voi kyllä jo kirjata meidän yk 1 alkaneeksi. Kiertopäiviä yritän olla tuijottelematta liikaa tässä vaiheessa, joten ainakaan näin aluksi niitä ei tännekään tarvitse päivitellä, jos se vaan teille muille passaa. :)

Heh, meikäläinen lorvii netissä näin jussinakin, kun mies on yön töissä ja pojan kanssa vietettiin ihan tavallinen ilta kotosalla. Aika säälittävää :ashamed: mutta enpä kyllä mikään bilehirmu olekaan, joten ei juuri harmita. :) Vauhdikkaampaa juhannusta kaikille! Kansoitetaan synnytysosastot sitten helmi-maalikuussa! ;)
 
Nyt on meidän perheen juhannus juhlittu tältä vuodelta, pientä pahoinvointia oli eilen havaittavissa johtuen liiallisesta nestetankkauksesta. Toivottavasti olisi ensi vuonna juhannuksena jo pieni vauva kotona. Mulla on nyt menossa vasta 4/28, aika menee tässä vaiheessa niin kovin hitaasti, nyt voi vaan harjoitella kovasti.

Plussa onnea niille jotka jo pääsevät testailemaan ensiviikolla.

IPPU, sun juhannus toivotus viestisi oli aivan ihana.

Älkää muuten turhaan ihmetelkö jos multa tulee ihme sanoja ja kirjoitus virheitä, mulla kun on tämä ihana lukihäiriö.
 
Heippa :wave:
Täälläkin on jo palattu juhannuksen vietosta. Joka sujui aikasta kosteissa merkeissä vaikka aurinko meitä hellikin.
Otettiin jo torstaina varaslähtö.. tai no join pari sauna siideriä, mut sit aattona tulikin oltua aika tuiskeessa. Eilen yritin ottaa siinä sidukkaa mut se tökki niin pahasti ettei voinut ja jotenkin takaraivossa kolotti et jos olenkin raskaana. Mä en voinut mennä enään eilen saunaankaan kun saunan ovella meinas tulla oksennus... siellä haisi aivan kamalalle... etikalle!!! Kyllä äiti ja mieskin sen huomasi mutta ei se niille niin pahaa tehnyt!!! Mutta kaikin puolin onnistunut Juhannus ja mökki reissu Maha on ihan turvoksissa mut tämä johtuu kyllä ylensyömisestä ja juomisesta :LOL:

Mulla alkaakin sitten aikasta jännittävät ajat tässä, tänään on kp 23/28 saas nähdä kuin käy =) Minkään laisia oireita mulla ei kyllä ole!!

Mut nyt takaisin koti hommiin... niitä taas riittää!!
 
Jussit on nyt sitten takana päin :D

Jee! Lauantaina, kun käytiin pikaisesti kotona, sain ovistestiin kaksi vahvaa viivaa (kp20) :D :D Ja tänään myös! Perjantaina otettiin onneksi "pikaiset" sukulaisissa ja eilen sitten kotona toiset tuon positiivisen testin jälkeen :whistle: Perjantaina en ehtinyt testiä tekemään, joten voi tietysti olla että jo silloin olisi tuota positiivista näyttänyt. Eikös täällä jollain noita "plussia" tullut ovistesteihin monena päivänä perätysten tässä hiljattain? Ippu, olitkohan se sinä joka asiasta kerroit? Mitäköhän se sitten meinaa jos useamman päivän ajan plussaa näyttää?

Perjantaina iski myös iltapäivällä kauhea alavatsa vihlonta päälle. Eli todellakin uskon että tuo ovis on tässä jussina tapahtunut.

No mutta täytyypi tässä sitten vielä ahkeroida, kun ei olla ehditty oikein kunnolla asiaan syventymään :whistle:

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille kevätvauvasta haaveilijoille! Plussatuulia :heart:
 
Meillä taas koko suku vouhkas kolme päivää siitä et juo nyt vaan sitä siideriä kun sit ens vuonna on vauva niin pieni ettet voi.. ei olla kenellekkään heistä edes kerrottu että yritetään vauvaa. Ne nyt on vaan jo pitkään ollut sitä mieltä et niitä vois tulla!!! Joten mä en kyllä juuri vauva juttuja päässyt pakoon vaikka niin luulin, kun en koneellekaan päässyt. No sitten mä näin yöllä sellaista unta et istuin pitkän pöydän päässä ja se pöytä oli täynnä naisia. Meidän kaikkien tehtävä oli tehdä siinä raskaustesti :LOL: Ja mä en ikinä päässyt siinä unessa siihen vaiheeseen että olis ollut mun vuoro tehdä se... kun piti mennä järjestyksessä ja mä tosiaan istuin siellä viimeisenä :p Olis ollut hauska nähdä mitä mun testi olisi näyttänyt :D
 
Täällä taas!

Juhannus meni mukavasti, poltin joka ikisen ruumiin jäsenen eilen ja nukkuminen oli ihan persiistä. :kieh:
Peittoakin päästiin heiluttelemaan pariin otteeseen lomalla sukulaisista huolimatta. :D Nyt myös fertility friend vahvisti sen mun oviksen. Se siis oli sillon kun mulla niitä kipuja oli. Ja pupuiltiin kahdesti tärppi päivien aikana, tosin ei ovis päivänä. Tässä vielä kuva: http://img.photobucket.com/albums/v344/kaapo/nimetn1.jpg

Ippu: Aika epämukava tilanne tuo käly juttu. Toivottavasti pystyy iloita teidän vauva-uutisista sitten kun sen aika koittaa. Ja toivottavasti heilläkin pian tärppää. En valitettavasti osaa noihin patti juttuihin kommentoida mitään.. toivottavasti ei oo vakavaa!

Joanna: Minäkin näin testaus unia. Siinä myös miehen piti tehdä testi ja mä sain haamun. :heart:
 
MAANANTAI 25.6.2007

Esikoisesta haaveilevat

juuri.....................kp. 1/28-32..............................yk. 2
Suikale................ kp. 8/29............... ...................yk. 2
Hilipati................. kp. 13/27-35............................yk. 3
Yohanna.............. kp. 16/34.................................yk. 2
Bumba.................kp. 22/~31...............................yk. 2
mouku80............. kp. 22/30-39............................yk. 2
Rhea....................kp. 22/30.................................yk. 1
Joanna.................kp. 24/28.................................yk. 1
Tansuli.................kp. 27/28 ................................yk. 1
Misupai.................kp 28/29-30............................yk. 2
gataa...................kp. 29/37-39............................yk. 4
Daizy.................... kp.78/38-56, dpo 32...............yk. 2

panikoija................. 1. haaveissa...............elokuussa alkaa
Tinjami.....................1.haaveissa.................heinä-elokuuss a alkaa


Toista toivovat

Bella de la Rosa.........kp. ?................................puoli vuotta
Emminmamma...........kp. 7/27-32......................yk. 3
Suvitus......................kp 10/?............................yk 3
Jopa73......................kp. 11/26 (23-38)..............
äiskä äiskä................kp. 18/31-33.....................yk. 2
elmerius80................kp 18/31..........................yk 1
Vilinäiti......................kp 19/28..........................yk 14
niko06.......................kp. 23/27..........................yk. 2
Heikko-Peikko............kp. 23/45 (40-60)..............yk. 1
Salamander...............kp. 24/28..........................yk. 2
mussu81....................kp. 32/28..........................yk. 2
tuittu-tilda..................kp. 33/30-34 .....................yk. 3
Titania...............................................................yk 1

sonja.........................2. haaveissa..................ehkä heinäkuussa
Sinuhe.........................2. haaveissa.................heinä-elokuussa
Minja76.......................2. haaveissa..................heinäkuussa
tiksa..........................2.haaveissa...................elokuussa
möttönen....................2. haaveissa..................kesäkuussa


Kolmatta kaipailevat

MOLLAKKA..............kp 5/28............................yk. 1
Tuikui.....................kp.18/25..........................yk.3
Ninnukka................kp. 29/30-32.....................yk. 4
Äippä84..................kp. 42/28-30.....................yk. 4

Mammutti-Mamma....... kp. 26/30..................kesä-elokuussa alkaa hiidi.............................kp..?/28....................heinä- elokuussa alkaa
äitsykkä78...................3.haaveissa...............kesäk uussa alkanee


Neljättä toivovat

päppä


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma.......kp. 37(26!)32-33...................yk. 1


Haamuilijat



Plussanneet

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu...............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82....................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-..................3. lapsi............LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi............LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen....1. lapsi............LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia...........................................LA
Ciba..................... 1 lapsi.............LA
Hannipupu..............3. lapsi............LA
 
Huomenta kaikille! Taisit Rhea laittaa äskeisen viestin yhtä aikaa kun laitoin listan? Toivottavasti sulla haamu-uni enteilee kohta haamua testissä! :)

Juhannus meni perinteisesti. Nyt loppukierrosta alkaa jännittää, miten käy...
 
mouku: no näköjään olit ajatusta nopeampi.. =) Muakin alkaa jo vähä jänskättämään. tosin oon aika pessimisti kun ei tosiaan ovispäivänä mitään tapahtunut ja kuitenkin vasta eka kierros menossa.

Paljastin jo serkulle että nyt on yritys alkanu.. muut ei oikeastaan vielä tiedä. Mökillä just porukat vihjaili, että joko ois vauvojen aika kun siinä kummityttöä hoivailin.. :whistle: Yritin vaan jotain ympäripyöreetä siinä selitellä, että onhan siitä joskus puhuttu. :ashamed:
 
Heippa, pitkästä aikaa. :wave:

Meillä oli ylimääräinen juhannusvieras, eli täti tietysti. Listaan voi minulle korjata kp. 7 ja yk. 3, kiitos.

Täytyy paremmalla ajalla lukaista läpi kaikki kirjoitukset jotka olen missannut mökillä ollessani, että pysyy kärryillä mitäs teilee kaikille oikein kuuluu. =)

Nyt päikkäreille kun tyttökin nukkuu, vähän univelkaa juhannuksesta...
 
Ippu: Kylläpäs se käly nyt sulle aiheuttaa päänvaivaa.. kyllä mäkin sen "meidän" kaukaloksi tulkitsisin sun tilanteessa. Anoppi olisi voinut kaikkia osapuolia tuosta tiedottaa. Eipä se uuden hankkiminen houkuttele noiden hintojen takia. Toivotaan todella, että sä sit plussaat ennen kälyäsi. :hug:

Emminmamma: Pahoittelut tädistä, mutta mukavaa kun täällä pistäydyt. :wave:
 
Ippu kyl mäkin pitäisin sitä kaukaloa omana.. jospa sä saat sanoa et tänne se ku tarviin teitä ennen.. =)

täällä rupee ovis ajat tulee.. viikonloppuna pitäs pupuilla hirveesti ja alku viikosta.. netti laskurit näyttää vähä eri päiviä.. sisko tulee just sunnuntaina tai maanantaina ja pitäs just pupuilla hirveesti.. en kyl missaa niitä päiviä joten iiiihan hiljaa sit makkaris ku "nukkuu", jännitystä elämään :LOL:

Emminmamma harmi ku se täti tunkee ittensä kyläilee vaikkei sitä haluais.. :hug:
 
kotiuduttu on ja hengissä selvittiin =)
taitaa mennä kuukaus meillä taas vauvahaaveet eteenpäin, ei siellä sukulaisissa paljoo tullu pupuiltua :| tai parin tunnin aikaeron ja jokapäivästen kaupoilla juoksemisten jälkeen olin iltasin aina niin poikki, et painuin ajoissa nukkuu.. isäntä jäi sit aina mun isän ja veljen kans istuu iltaa ja juomaa juhannusolutta =)
ja pe sitten kun olisin ollu oikeen innokas pupuilija ( :attn: ovis oli tuloillaan ) niin isäntä varmuuden vuoks otti sit ihan perskännit, et se sitte siitä :kieh:
saa ny nähä sitte.. laskureitte mukaa ovis oli la.. pupuiltiin vaan ti ja la... en tuntenu nyt kyl mitää ovisoireita, mut limaa tuli pe ja la... ( ihania limajuttuja heti ku tänne tulee :LOL: )
eli sanokaahan te noista limoista, onks sillo ovis vai tarkottaaks se et sillo on tuloillaa??

jep, mut nyt on lähettävä laittaa reissuvaatteita pyykkikoneeseen.. tuun illemmalla lukee muitten kuulumisia, ku nyt en kerkiä.. :wave:
 
Päivitin listan Emminmamma, pahoittelut ettei vielä lykästänyt. Kai se ovis äiskä äiskä on aikalailla silloin kun limat on venyviä, ja jos niitä on monta päivää niin olen ymmärtänyt et vikana päivänä (muistelen jostain lukeneeni).

Kiva kuulla että monilla mennyt kivasti juhlapäivät! Meillä tulee nyt miehen kans pe lähtien erossaoloa viikko ja sit nähdään 4-7 päivää ja sit taas erossa noin viikko. Ihan lomasuunnitelmien takia... Täytyy toivoa että kp:t ja ovis sopivasti ettei mene mahdollisesti seuraava kierto kokonaan ohi! En oo jaksanu vielä laskeskella mitään kun en voi ihan tietää kuinka pitkä kierto edes on (ja tietty parasta olis jos ei sitä tulis ollenkaan)...
 
Moi! En olekaan kirjoitellut tänne pitkiin aikoihin. Olen enemmänkin ollut tuola viikon 26 pinossa. Nyt ilmoittelen itsestäni sen verran, että tänään on kp 1/30-32. Aika kökkö fiilis. Ehkä mut voi poistaa koko listalta. Onnea muille. :flower:
 
Joo, meni sitten juhannus aivan turhaan (lähes) kuivin suin.. täti pärähti tänään vierailulle. :kieh: Että mulle voi vaihtaa kp 1/28-32 kuka seuraavan kerran listaa päivittää.
noh, jos jotain positiivista :attn: sentään, niin saapahan jatkaa tätä yrittämistä. On se vain niin erilaista, kun ei tarvi niiden kumien kanssa säätää. :LOL:

Niin ja nyt varmaan sitten lähtee ensimmäinen KUNNON yritys, kun tuo eka alkoi vähän yht'äkkisesti. Nyt otetaan greippimehut, lämmöt, foolihapot ja arvioidut päivät kunnolla käyttöön. :) Menköön tämä eka nyt vaikka harjoitteluna. Mutta ei jaksa mitään stressiä ottaa (vielä ) tästä hommasta. Oikeastaan ihan muutenkin mielenkiintoista seurailla noita kehon reaktioita, kun ei ole aiemmin tullut sitä tehtyä. Kiertoa olen kyllä aina laskeskellut.

Miten muuten, vaikuttaakohan valon määrä kierron pituuteen. Pitäisi kaivaa vanhat kalenterit esiin ja vertailla talvi- ja kesäkiertoa. Nyt on ollut pari viimeista 30-32 pv vaikka 'normaalisti' siinä 28 pintaan.
 
Sitä huomaa näin reissussa, että nettiin ja tänne palstalle on aika riippuvuuus... Onneksi isäni pelasti communicaattorin netillä... Tosin ei se tiedä että vauvasivuille on päästävä ja se itekin toivoo tulevansa ukiksi. Eilen Prisman alessa olisi tehnyt mieli jo ostaa pieniä vaatteita, mut pakko oli malttaa ja ostaa vaan kummipojalle (3 kk). Huomenna tai ylihuomenna on pakko testata, koska normaalin kierron mukaan huomenna tädin hyökkäys pitäisi tulla. Viime kierrossa oli myöhässä 3 päivää, joten en oikein tiedä, minkä mukaan laskisi tai testaisi?! Oireita ei oikein oo, mitä nyt suuret rintalihakseni ovat paljon kipeät...heh. Viime kierrossa mie kuvittelin oireita itselleni paljon enemmän. Mut katellaan, ilmoittelen sit, miten kävi. Mukavaa maanantaita ja plussaviikkoa! Vesisateellahan on mukava touhuta peiton alla... B)
 
Hei,

Tännehän tuli ihan ryntäys jussin jälkeen. Hyvä niin, ku oli jo ihan liian hiljaista (minä säälittävänä netin äässä joka päivä... B) )

Meillä on kans juhannus juhlittu ja eilen iltapäivällä pääsin tekemään raskaustestin. Negaa näytti. Nyt olen aika paljon ihmeissäni, kun ei menkoista mitään tietoa ja testitulos oli tuo. Päiviä on kuitenkin jo ihan kivasti 32/28 ja olen aina ennen ollut suht ajallaan - korkeintaan päivän myöhässä. Ei ymmärrä!!! No pitää loppuviikosta varata lääkäriaika jos ei siihen mennessä ala.

Pikkusen olen kyllä harmissani, ku olin melko varma, et nyt tärppäs. Nukun edelleen nin 12 tuntia vuorokaudesta, alavatsaa vihloo ja kphdunnapukka on tiukasti kiinni ja aivan takana (myöskin ihan kova). Eli olin jo suht varma sunnuntaina et plussaa tulee, mut eipä sittenkään. No nyt pitää vaan katella - aika vaikeaa mulle ku ole niin kärsimätön :kieh:
 
Pitkästä aikaa taas :wave:

Jussit juhlittu rauhallisesti, oli kyllä mukava juhannus! Kiva että muillakin on ollut onnistunut juhannus.

Emminmammalle ja muille tädin yllättämille :hug: ja onnea uuteen kiertoon! On se niin kurja vieras. Meilläkin se viihtyi viimeksi viikon!

mussu81:llä kuulostaa kyllä todella lupaavalta. Odottele rauhassa, kyllä se toivottu tulos voi olla hyvinkin lähellä! =)

Täällä olis kanssa ovis lähellä, enpä vaan tiedä millon. Limoja hiukan liikkeellä, mutta tuskin ihan h-hetki vielä kuitenkaan. Lähellä varmaan on. Ja miehellä kasapäin taas töitä tällä viikolla, sen sit tietää et ei paljo huvita...eiliset simpat menee varmaan harakoille, tuskinpa niin kauan elelee. Mutta siitä oli tekeminen kaukana! Tuntuu et nyt oon saanu aika hyvin sysättyä sen ajatuksen taka-alalle, tosi hyvä. =)
 
Mussu81: munkin yhdellä kaverilla näytti testi plussaa vasta 2 vk:a kun menkat piti alkaa. Joten jos oireitakin on niin varmaan voit vielä olla toiveikas!

Joanna: jos yhtään lohduttaa niin olen minäkin niitä testejä tehnyt ennen aikojaan. Tilasin joku aika sitten 10 ja jotenkin olen jo onnistunut niistä suurimman osan käyttämään. :ashamed: Ehkä nyt tajuan ettei oo järkee testata kun vasta aikaisintaan kun menkat pitäis alkaa...
 
Joanna: Täällä vähän sama tilanne. Viime kerralla testasin jo pari päivää ennen kun tädin olis pitänyt tulla, koska oireita oli paljon. Nyt päätin, että en saa testata, ettei tarvii ostella montaa testiä... Niihin kyllä saa uppoamaan aika pitkän pennin.... Mikshän ne on niinkin hinnakkaita?
 
Heippa!! No nyt vasta tuli kunnon punainen viiva testiin!! Eli tänään testasin vielä kerran kp 34. Halit kaikille jolla ei ole ollut yhtä iloisia uutisia. Koskahan tästä uskaltaisi alkaa nauttia kun nyt vaan pelottaa et onkohan kaikki hyvin!! :heart:
 

Yhteistyössä