Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:dragon, oletpas ollut ahkera! =) ..Mitäs pikkusankarille kuuluu? =)
Tuli saunottua, en tiedä, pitäskö nukkua pikkupäikkärit päivällä ..on tää odottelu aika mahdotonta, tulispa vaan jo perjantai :heart: , eikä menkkoja! =)
:wave:
Mie poistin sinut pois.. Mutta aurinkoista syksyä sinulle! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Hilipati:Heissan!
Red Dragon, minut voi siis poistella listalta, kiitos! Onnittelut teidän kuopukselle!
Pixie mainitsi kivuliaista kuukautisista, niin täällä sama homma! Ikinä ei oo maha ollut tällä tavalla kipeä, aamulla heräsin ku niin paljon sattui ja jouduin jatkamaan unia särkylääkkeen ja jääpussin voimin. Ihan outoa! Samoin vuoto on omituisen tummaa ollut, ei kovin runsasta kylläkään. Huono olo myös hieman. Ja aivan hirmuinen väsymys ja tissit törkeen kipeet. Tuo keskenmeno kävi itelläkin mielessä, mutta eiköhän siinä enempi vuotaisi. Tai jos on menossa kesken? Enpä tiiä. Kyllähän nämä kk-oireet on tässä muutenkin vaihdellut, mutta saa vaan miettimään...Niin saishan sen tietty verikokeella varmistettua onko km:sta kyse..
Ihanaa kun niin monella on hyvältä kuulostavat oireet. Suikale on varma plussaaja! =) Ja tosi kiva kun plussanneet käyvät tällä puolella vielä kertomassa kuulumisia ja kommentoimassa!!
Ole hyvä! Mukava, ettet jätä meitä tänne, vaan käyt meitä seurailemassa .Alkuperäinen kirjoittaja Hilipati:Kiitos Red! Käyn kuitenkin vielä seurailemassa tilanteitanne tämän pinon olemassa olon ajan. Mä vähän epäilen että täältä tulee joukkoryntäys sinne toukokuisten pinoon!
Pixie, toivottavasti sitten ensi kierrosta olisi meidän vuoro! Tulethan kertomaan mitä lääkäri totesi sulle!
Ei oo otettu.Alkuperäinen kirjoittaja suikale:hilipatille kiitos kun oot sitä mieltä.. toivottavasti oot oikeessa ja pieni siellä yrittää pesäänsä rakennella
dragon onko sulta otettu kilpirauhastestit? aattelin ku paino nousee vaikka liikut.. mulla oli sama ja sitten olinki lihonu yli 20kg ennenku se huomattiin, sain lääkkeet ja nyt onki paino tippunut 20kg sen jälkeen..
d.b mulla ollu taas tänää revähdyskipuja ja rintoihin sattui kun makasin mahallani.. ja pää on ihan kummallinen, kuin lievä krapulapäänsärky.. usvainen olo :/