Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

päiviä...menkkamaista juilintaa edelleen ilman menkkoja..outoa...ei ihmeemmin oo tisit kipeet tms....lääkäri soitti siitä papasta, ei mitään pahanlaatuista, pieni tulehdus emättimessä...joten siihen sain jonku lääkkeen, sanoi vaan ettei kyllä tällaisen tulehduksen pitäis näin sekoittaa kk kiertoa...ja sanoi soittavansa gynen polille..nyt sitten vaan odotellaan että pääseekö sitä ultraan tsekkaa missä mättää.. :|
joten tässä herää kysymys: voiko vielä tulla plussa vaikka pe ja su aamuina on herkillä testeillä tullu nega?
 
Paljon onnea mouku =) :flower: :flower: :flower:
Ihanaa, plussaa se musta on!

tätipahoittelut myy, carla ja miiskamuuska :hug:
Tinttara :hug: toivotaan et tuhruilu lakkaa.

Täällä elellään vielä flunssan kourissa, olin kyl töissä mut olo melko vaisu.
Aurinoenergia: joillakin plussa näkyy tosi myöhään.
 
nyt se sitten hävisi melekeen kokonaan..siis kn!!!
en meinannu millään sitä löytää...
perhosia alkaa tulla mahaan...
milloinkahan sitä uskaltais uusintatestiä tehä..
toivottavasti ei kamalan korkeelta tuu tiputtua..jos se vaan täti ootuttaa itteään vähän enemmän aikaa.... :/ :/
 
Moukulle onnea plussasta! Sehän on ihan selvä plussa, eikä mikään haamu! :D

Kävin lääkärissä ja luomia ei poistettukaan. Mutta ei ollut ihan turha reissu, koska pääsin kyseleen samalla tosta mun kierrosta. Suikaleelle lupasin tulla kertoon mitä siellä sanottiin. Eli lääkäri ei ollut yhtään huolissaan siitä luteaalivaiheen lyhyydestä, kropan pitäis kyllä alkaa tuottaan keltarauhashormonia tarpeeks sitten jos hedelmöitys tapahtuu. En sit viittinyt alkaa väittään, mutta mähän oon epäillyt, että mun luteaalivaihe olis niin lyhyt, että munasolu ei ehtis kiinnittyyn vaikka hedelmöittyiskin. Joten miten se mitään keltarauhashormooniakaan ehtisi tehtaileen? Anyway, lääkäri suositteli katteleen vielä pari kuukautta, koska sen mielestä mun kierto hakee paikkaansa vielä imetyshormonien jäljiltä ja olis tasottumaan päin... Antoi reseptin kuitenkin primoluteihin, joita vois kokeilla jos ei tasaannu muuten. Ja sanoi, että ei oo haittaa vaikka tulisin raskaaksi niiden aikana. Pakkausseloste kuitenkin sanoo, että ei saa käyttää raskaana ja monelta foorumilta luin, että yksityiset lääkärit ois kieltänyt yrittämästä raskautua kuurin aikana. Blaah... En tiiä mitä nyt tekisin. Ja sit se lääkäri selitti vielä joitan ihan ihmeellistä soopaa siitä miten pitäis antaa äidin ja kohdun levätä 9 kk ennen uutta raskautta. Mutta mä voin tehdä kuitenkin ihan miten haluan. Synnytyksestä on kuitenkin melkein puoltoista vuotta, että ei luulis olevan ongelma mun kohdalla. Tais olla täti vähän muissa maailmoissa. Niin, että yksityiselle menoa suosittelen minä jos jotain luotettavaa tietoa asiasta haluaa...

Siirrytään vaan Red!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Moukulle onnea plussasta! Sehän on ihan selvä plussa, eikä mikään haamu! :D

Kävin lääkärissä ja luomia ei poistettukaan. Mutta ei ollut ihan turha reissu, koska pääsin kyseleen samalla tosta mun kierrosta. Suikaleelle lupasin tulla kertoon mitä siellä sanottiin. Eli lääkäri ei ollut yhtään huolissaan siitä luteaalivaiheen lyhyydestä, kropan pitäis kyllä alkaa tuottaan keltarauhashormonia tarpeeks sitten jos hedelmöitys tapahtuu. En sit viittinyt alkaa väittään, mutta mähän oon epäillyt, että mun luteaalivaihe olis niin lyhyt, että munasolu ei ehtis kiinnittyyn vaikka hedelmöittyiskin. Joten miten se mitään keltarauhashormooniakaan ehtisi tehtaileen? Anyway, lääkäri suositteli katteleen vielä pari kuukautta, koska sen mielestä mun kierto hakee paikkaansa vielä imetyshormonien jäljiltä ja olis tasottumaan päin... Antoi reseptin kuitenkin primoluteihin, joita vois kokeilla jos ei tasaannu muuten. Ja sanoi, että ei oo haittaa vaikka tulisin raskaaksi niiden aikana. Pakkausseloste kuitenkin sanoo, että ei saa käyttää raskaana ja monelta foorumilta luin, että yksityiset lääkärit ois kieltänyt yrittämästä raskautua kuurin aikana. Blaah... En tiiä mitä nyt tekisin. Ja sit se lääkäri selitti vielä joitan ihan ihmeellistä soopaa siitä miten pitäis antaa äidin ja kohdun levätä 9 kk ennen uutta raskautta. Mutta mä voin tehdä kuitenkin ihan miten haluan. Synnytyksestä on kuitenkin melkein puoltoista vuotta, että ei luulis olevan ongelma mun kohdalla. Tais olla täti vähän muissa maailmoissa. Niin, että yksityiselle menoa suosittelen minä jos jotain luotettavaa tietoa asiasta haluaa...

Siirrytään vaan Red!
No, mie siirrän tuon listan sille puolelle.



 
Ei hitsit että tuntuu raskaalta vaihtaa listaa........... :'( :'( :'( :'(

Mä oisin vielä halunnu olla täällä, ja odotella muiden kierrot loppuun. Ja saatella kaikki loput plussaajien pinoon!!
No mä tietty itse jo kuulunkin toiseen pinoon, siis sinne kesävauvahaaveilijoihin, joten kai se nyt sit on pakattava kimpsut ja kampsut ja muutettava :LOL:
 
Moikka vielä. Kiitos onnitteluista! Kiva että tulos oli ainakin Pixien mielestä plussa. Ja hullu kyllä olen edelleen! ;) Pixie kuulosti vähän epämääräiseltä tuo lääkäritäti, ehkä olis kiva käydä jollain toisella? Itekin oon tuskaillu kun mulla oli ainakin viimeks täällä asuessani ihan kauhee omalääkäri... toiv. ei oo enää sama.

Onkohan täällä nyt sit enää ketään vai kaikki jo kesävauvoissa?
 
mouku onnea älyttömästi.. :heart: :flower: kyllä se munki mielestä näytti plussaa :) millasia oireita sulla on?

kaikille tädin yllättämille voima :hug:

d.b mulla särkee päätä ja huono-olo.. söin just joten jos se helpottais.. eipä tänne kai kummempaa.. testannut en..
 
Pakko oli tulla moukua rutistamaan! :hug: ONNITTELUT plussasta, ihanaa!! :heart: :heart:

En tiedä lukeeko ketään enää, mutta kerron silti..Täällä on aivan kaameat vuodot! Tänä aamuna tuli siis niin hirveesti, ettei yleensä edes monen päivän aikana tule sellaista määrää! Side tuli hetkessä täyteen ja oikein tuntee kun lorahtaa kauheet määrät kerralla. Onneksi ei mitään kipuja, niin en viitsi huolestua siitä. :x Sorry jos jollakin tekee pahaa....no ei tarvii meikäläisen enää arvailla onko raskaana vai ei.

Muillekki tädin yllättämille :hug: :hug: Ensi kierrosta sitten!
 
Aattelin soittaa huomenna teratologiseen tietopalveluun ja tarkistaa ton primolutin käytön raskautta yritettäessä. Epäilyttää niin paljon.

Kaipa tästä tuonne kesävauvoista haaveileviin on siirryttävä. Nähdään siellä! Voidaanhan me Kylli saatella loput toukoplussapinoon vielä sieltä käsin! Mites teidän peli-ilta muuten meni?

Hilipati: Kuulostaa tutulta. Mun menee menkat yleensä kolmessa päivässä ohi, tai ainakin vaan tuhruttelee sen jälkeen. Paitsi nyt... Ihan kauheeta ja 6. päivä jo menossa. En ymmärrä mikä on. Lääkäri totes vaan kun mainitsin keskenmenoepäilystä, että nehän on niin yleisiä, että enemmän kuin todennäköstä, että jokanen sellasen saa. Harva siitä vaan tietää, jollei oo testannu liian aikasin :( Onneks en testannu.
 
Kiitti suikale ja hilipati! Suikale: eipä juuri ollu oireita, nännit ihan vähän kipeet ja vähän väsymystä + lisääntynyt ruokahalu. Parina päivänä vihlaisi useamman kerran vain hyvin vähän aikaa alavatsasta ja ajattelin et menkat alkaa. Mut ei siis alkanu toistaiseksi. Niin ja vessassa oon käyny tavallistakin useammin etenkin iltaisin (siis joku 10 kertaa oikeesti - onkohan ees normaalia?!). Tein hätäpäissäni vielä toisen testin nyt illalla ja se oli haaleampi kuin aamuinen, mutta jonkinlainen viiva erotettavissa kumminkin.
 
Kiitti Red! :hug: Olen kyllä melko varma että km on käynnissä. Näin se vaan on. Eilisaamun kaamea mahakipu ja tämän päivän totaalityhjennys, niin mitä muutakaan..Pixie oli jo lekurin kanssa jutellut, ajattelin kanssa soitella huomenna gynelle ja kysyä pitääkö tutkia jotain..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hilipati:
Kiitti Red! :hug: Olen kyllä melko varma että km on käynnissä. Näin se vaan on. Eilisaamun kaamea mahakipu ja tämän päivän totaalityhjennys, niin mitä muutakaan..Pixie oli jo lekurin kanssa jutellut, ajattelin kanssa soitella huomenna gynelle ja kysyä pitääkö tutkia jotain..

Voi ei.. Eikai nyt sentään km.. Tuntuu niin surulliselta :'( . Paljon voimia! :hug:



Itsellä on jo aikaa, kun rupesin "odottaa" esikoista, ni lääkäri onnitteli ja näytti minulle: "tuossa on teidän pikkuinen. sydän lyö".. Mie olin silloin jotain 17-18wee.. Sitten oli aika ä-polille ja ottivat tarkemman ultrakuvan.. Ja siellä sitten lääkäri sanoi ja ihmetteli sydämensä pohjasta, että miten on mahdollista, että lääkäri näkee tässä sydämen lyövän tai ees sikiötä..
Tehtiin kaavinta, oli tuulimuna.. Silloin oli ihan hirveä olo itsellä.. En ymmärrä miten lääkäri tosiaan niin teki. Ku se oikein painotti ja sanoi, että siel on vauva..
 
Onnea Moukulle,minusta näyttää kyllä plussaltakun on punaistakin viivassa! :heart: , :flower:

Hilipati: Miulla kanssa ihan kauhiat vuodot, oikein pelotti aamulla kun olin wc:ssä ja lorahti pyttyyn.... :/ , sama kun pyyhin paperiin tullee hyytymiä ja kaikkee yökköö :ashamed: , koko pv mennyt samalla lailla, iljettää koko vessassa käynti. Olikos jollaan hormonikierukkaa ennen haaveilua, kun silloin miulla menkat, mutta ei tälläiset!johtuuko se nyt vaan kohdun normaaliutumisesta mahtavat vuodot, tietääkö kukaan?*oon ollut kalpeana kuin haamu tänään* :(

Kaikille plussaonnea edelleenkin! :heart:

Terv positiivari Myy =) , :wave:
 
Huomenta, uskomatonta et tänään vielä kukaan ei oo kirjoittanut. Ehkä kaikki on jo kesävauvoissa? Hilipati: :hug:

Kiitti amatille ja neallekin vielä onnitteluista. Testasin vielä uudestaan tänään ja kai se on sitten uskottava, kun taas tuli vaaleanpunainen viiva. Yritän varailla neuvola-aikaa tänään.

Plussatuulia edelleen kaikille!
 
Auttakee...mitä tää on..
Tein testin aamulla...kontrolliviiva ilmestyi melkein heti..meni noin 2-3minuuttia kun ilmestyi TODELLA HIMMEÄ testiviiva joka sitten 5minuutin sisällä hieman tummeni.. (testissä luki ei pidä tulkita 1ominuutin jälkeen)
No..katsoin testiä uudestaan muutaman tunnin kuluttua...niin viiva oli HÄVINNYT!!! Mitä tää nyt sitten tarkoittaa??
 

Yhteistyössä