***KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITTÄMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE***

Hotmilk :hug: toivotaan väärää hälytystä!

Sairasloman "lepohetkien" jälkeen onkin sitten tehtävä kaikki hommat tuplana tällä viikolla :|
Edelleenkin silloin tällöin supistelee, mutta ei enää läheskään niin kuin viikko sitten.

Meillä ei onneksi allergioita ole muilla kuin minulla siitepöly & ruoka-aine. Tytöillä todettiin pienenä allergia kissoille, mutta kun muutettiin maalle, oli hiirten vuoksi taloon hankittava kissa. Se oli bye-bye-vaan allergialle =) . Siis jonkinlaista siedätyshoitoa. Nyt kun kissoja on kaksi, niin joka yö nukkuvat lasten sängyissä lämpimässä :heart:
Raskausaikoina lisäksi minun allergiaoireet ovat helpottuneet melko olemattomiksi. Keväällä en kuitenkaan kuivaa pyykkiä pihalla. Muutenkin tuntuu, että kuivausrumpu pelastaa pyykkihel*****tä.

Nyt uunia lämmittämään...

T: vatsakasilmanvauvaa ja rakkauslapsi 22+2



 
Ajattelin kyllä etten enää kirjoita tänne koska minun tuntemukset ovat tällä hetkellä todella negatiivisia. En tiedä onko minulla enempää kyyneleitä, pettymys on niin suuri. Kaikelta putosi pohja ja tuntuu todella vaikealta ajatella että tästäkin huolimatta on vain pakko jatkaa eteenpäin. Jo sen plussatestin myötä tuli tunne että perheemme saa uuden jäsenen, siitä on todella vaikea luopua :'(

Kiitos siitä että te jaksatte toivoa, minusta ei siihen juuri nyt ole.....
 
taaperox5, kiitos! Hotmilk, älä vielä menetä toivoa! Mulla oli tuttavapiirissä just ihan vähän aikaa sitten samanlainen tapaus, että ekassa ultrassa ei näkyny mitään, mutta sitten uusintaultrassa alkio jo näkyikin. Voi olla just niin, että hedelmöittyminen onkin tapahtunu myöhemmin, ku oletetaan. Toivotaan parasta :hug:
 
HotMilk Mullahan on itselläkin käynyt myös niin , että olen saanut raskaustestiin haalean positiivisen (ja vielä useampaan erimerkkiseen) ja olikin ovis ja sitten "oikea" Plussa vasta n. 8-9 vrk tuon jälkeen .... toivottavasti sullakin olisi vain tuosta oviksen ajankohdasta kyse ja hedelmöitys myöhemmin ja siksi ei vielä näy mitään ....

neitim
 
Mitäköhän sitä piti sanomani... Eipä kai kummempia. Pasmat kai vielkin sekasin HotMilkin takia. Mutta raskaana oot niin kauan ennen kuin toisin todistetaan. Näillä näkymin teillä on ens syksynä vauva ja sillä sipuli. Ja jos todella kurjasti kävisi, niin sitten sille ei voi mitään muuta kuin surra ja yrittää suunnata katse etiäpäin. Me naiset pärjätään loppupelissä AINA!

Mulla on karsee nälkä kun ei oikein ole ruoka tänään maistunut. Oksut lentäneet taas mukavasti. Nyt jo parempi fiilari. Vois ehkä jotain ottaakkin. Millonkohan tää kokonaan loppuu. Ainakin sitten kun vauva on syntynyt :kieh: Noh, ei haittaa enää kun ei ole semmoista kuin ekat 13viikkoa. Mutta jotain positiivista, niin paino on pudonnut 7-8 kiloa. Nyt olen normaalipainoinen taulukkojen mukaan :D

Täällä on +24 astetta B) Aika mukavaa. Olkapäätkin hiukan punoittaa kun olin kukkapenkkiä nyppimässä. Lähetään tohon Saksan puolelle kivaan maalaisravintolaan syömään kun mies tulee töistä. Saas nähä onko ilta vielä yhtä lämmin niin voisi terassilla nauttia antimista.

Kävin kaupungilla kattelemassa äitiysvaatteita. Hyi kauhee millasia kaikki oli. Täytyy mennä vielä H&M osastolle. Siellä vois olla vähän järkevämpiä. En halua missään teltoissa kulkea. Maha on pompsahtanut ihan yhtäkkiä tohon törölleen. On se pitkään jo näkynyt mutta nyt tapahtui ekstra pomppaus. Hih. Ystävälläni joka on viikolla 26 on pienempi :ashamed: :snotty: mutta hänellä onkin eka raskaus. Menkööt sen piikkiin. :whistle:

Mitteeköhän sitä vielä... Jotain galluppia vois keksiä. Ei tuu kyllä nyt mieleen.

:wave: riemu ja ykä 15+4
 
Moikka kaikille :flower:

Hotmilk; aivan kauhea tunne varmasti,mutta vielä toivotaan jotta ensi ultrassa jotain näkyisi :heart:

Taaperotx5;Onnea teidän päivänsankarille!!!

Me9; Kiva synt.päivä sun nelosella =) Epäilen kuitenkin vahvasti että meillä syntysisi tona laskettuna aikana,koska kukaan näistä neljästä ei ole laskettuna päivänä syntynyt vaan aina aiemmin,mutta eihän sitä voi tietää..
Kyselit ultrasta että kysytäänkö sukupuolta...meillähän on kaikki lapset samaa sukupuolta =) ,joten luulen ettei yllätystä tule.. Mutta en aio kysellä kumpi olis tulossa vaan JOS näkyy niin näkyy ja siltikään en tulokseen ihan 100% luota ennenkuin vaavi on sylissä niin näkee.

Tellu30; Eiköhän kaikki ole hyvin masussa joten koitapa piristyä :) Mieleeni kanssa tuli jotta jos sulla olis istukka nyt jotenkin siinä edessä ettei pikkuisen liikkeitä ole sen takia vielä paljon tuntunut, se kuulemma vaimentaa kovasti. :heart:

Riemu; Onpa teillä jo siellä lämmintä,tällä vaan kesästä haaveilen,oi kunpa tulisikin jo kesä,mutta kun ei se kevätkään meinaa itestään ilmotella kun luntakin on vielä monta metriä...vielä on kurakelit edessä kun noi lumet alkaa sulaan :|
Kyllä muuten mullakin näkyy masu jo tosi paljon...tottakai se pumpsahtaa paremmin esiin näin neljän jälkeen kuin jotta jos ekaa odottaisi,kun odotin ekaa,mun masu oli tosi pieni loppuun asti...Joten nyt vaan sopivia vaatteita osteleen!Toivotaan että nää meidän oksuolot alkaa pikkuhiljaa helpottaan,toivossa on hyvä elää!

Omaa napaa...Onko teillä kanssasisarilla ideoita miksi mulla särkee usein päätä??
Yleensä ei ole särkenyt ollenkaan :|
Syön aika yksipuolisesti,pahoinvoinnin vuoksi...otan kyllä vitamiini tabuja...saatan nukkua vähän liian vähän...no kaipa se tästä..
Masu alkaa jo tuntumaan ja pikkuisen kasvamaan =)
parempaa vointia odottelen...ja viikon päästä olis sitten niskaturvotus ultra,pääsee näkemään onko kaikki ihan kunnossa,toivotaan! :heart:

Mukavia vointeja teille kaikille :flower:
 
:wave:

Hotmilk Olipa kurjia uutisia, toivotaan että muuttuvat kuitenkin hyviksi vielä. :hug:

Me9jaBonus Mie meinasin udella tuota sukupuolta ultrassa. Kolmelta ekalta ei kysytty ja nelonen ei suostunut paljastamaan itseään, jalat ristissä tiukasti istuskeli. Jos nyt sitten vaikka tulisi tulosta. :)

Riemu Hui kun siulla on paino tippunut. :eek: Vähän kateellisena tuota lueskelen, kun täällä se tuntuu vaan nousevan. Ei onneksi vielä paljon, mutta ehtiihän tässä.

Tehtiin miehen kanssa tuossa sellainen päätös että jäänkin kotiin jo kesäkuun alusta, alunperin oli tarkoitus pitää kesälomat ennen äippälomaa joten olisi heinäkuussa päässyt lomille. Eli nyt jäänkin sitten hoitovapaalle kuukaudeksi, siitä sitten kesälomalle ja sitten äippälomalle. :) Mikäs sen mukavampaa kun viettää kesää kotona ja saa rauhassa siivoilla ja laitella kaikkea vauvaa varten valmiiksi.

Laitanpa vielä tännekin kuvan masusta, kun nyt on pullahtanut esiin kunnolla. Saisi tulla nopsaa lämpimämmät ilmat kun ei enää meinaa toppiksen mahtua jalkaan.



AngelEyes ja vaava 14+6

muoks. Onnittelut taaperon Juholle. :flower:
 
Hotmilk toivottavasti kaikki on hyvin ja masusta löytyy uusintakerralla asukas! :hug: Miten sulla nyt olisi viikkoja? Minähän kävin silloin 6+4 (kuukautisten mukaan) varhaisultrassa mutta todellisuudessa viikkoja oli 6+2 ja todella todella tarkkaan sai kattoa että syke löytyi. Eikä sitä asukkiakaan sieltä helpolla löytynyt. Ultraaja kerkesikin siinä sanomaan että saisin tulla uusinta ultraan samalla hintaa jos ei asukasta olisi silloin löytynyt. Josko siis sinullakin olisi vain liian vähän viikkoja ollut ja seuraavalla kerralla näkyisi jo hyvin. :hug:

Omaa napaa sitten, piti säikähtää ja pelottaa edelleenkin.. Kävin tuossa vessassa ja pyyhkäisin sitten paperiin hiukan verta. :'( Eilen oli kyllä lääkärineuvola, mutta veri oli ihan kirkasta eli ei eilisestä mielestäni voi johtua. Dopplerilla sain sydänäänet hyvin kuulumaan eikä verta ole tullu uudelleen, mutta pelottaa niin perskuleesti vieläkin. Aikaisemmin ei ole moisia ongelmia ollu.

Me9jaBonus meillä on aikomus kysyä sukupuoli. Ensimmäisestä saatiin tietää sukupuoli kun jouduin ylimääräiseen äitipolikäyntiin. Kakkosesta ja kolmosesta ei sitten saatukkaa tietää kun tyttäret piti jalat tiukasti ristissä. Poika ei sitten jäänyt arvailujen varaan, esitteli sukukalleuksiaan sen verran hyvin että ultraajakin naurahtikin siinä että kokoajanko sitä pitää esitellä.. :LOL:

taaperotx5 synttärionnittelut Juholle! :flower:

Angel Eyes Sulla on ihanan kokoinen massu jo! :heart: Täälläkään ei enää omat toppikset ole sopinu jalkaan, joten olen suosiolla ottanu isännän vanhat toppahousut käyttöön.. :LOL:

riemu saisi sulla jo tuo olotila helpottaa. :hug: Oletko aikaisemmista oksentanu kuinka pitkään?

Nyt täytynee mennä hommaileen kun junioiri nukkuu. :wave:

Tellu30 ja pieni 17+1
 
Hei kaunokaiset :heart:

Me9 kysyn kyllä sukupuolen. En millään malta odottaa loppuun saakka. Aina olen etukäteen sen tiennyt ja oikein on joka kerta lääkäri sanonut ja kyllä sen itekkin on hyvin nähnyt. Toivottavasti tämäkään ei piilottele paikkojaan.

Auringonkukaksi Mä kärsin migreenistä johon on lääkitys mutta niitä ei voi ottaa raskaana. Mulla oli ekat 3 kk päänsäryt pois mutta nyt on kuukauden aikana ollut 3 muutaman päivän kohtausta + sitten tavallista päänsärkyä. Mulla hormonaalinen migreeni joten aattelin että säryt alkoivat tossa 11-12 viikolla koska istukkahormonin määrä alkaa joskus niillä paikkein taas laskea. Jos sullakin johtuu hormoneista. Ikävää vaan kun panadolit ei auta eikä kyllä panacoditkaan jotka ovat sallittuja tässä kohdin raskautta. En siis ota mitään lääkettä. Täytyy ostaa semmonen piikkipanta, jos se auttais. Ja käydä akupunktiossa. Muista juoda oikein paljon vettä, se ainakin auttaa vähän. Toivottavasti sullakin helpottais pian voinnit. Mulla on tosi hyvä ollut taas tänään eli kyllä se tästä pikkuhiljaa. Ihanaa kun pystyy jo syömään ja mässäilemään. Tulee varmasti nuo menetetyt kilot hyvin takaisin.

Tellu Varmasti säikäyttää tuommoinen. Mulla tuli lääkärissä käynnin jälkeen myös verta kolmena päivänä ja myös aivan kirkasta. Mulle tehtiin kyllä papa. Lääkäri sanoi että verta tulee varmasti kun limakalvojen pinnat ovat aivan täynnä pieniä hiussuonia raskaus aikana. Olen aika varppi että sullakin on ronkkimisesta johtuvaa. Kysyit kuinka pitkään olen oksennellut. Ykäilty on aivan loppuun saakkka, mutta oikeastaan ilman pahoinvointia. Sellaisia yhtäkkisiä nopeita yrppiä vaan lennellyt :D

(.) vielä yks hassu omanapa asia. Vein lapsia kouluun ja mulla iski kamala kakkahätä, no meikäläinen ei voinut muuta kuin yrittää kaahata mahdollisimman nopsaan kotiin. Sakothan siitä tulla paukahti :headwall: Mun mielestä kun hätä ei lue lakia. :ashamed:

riemu ja yrjänä 15+4
 
riemu hätä ei lue lakia. ;) Minun isälleni on käynyt vähän vastaavanlainen tapahtuma. Oli moottoripyörällä liikenteessä ja iski hirveä pisuhätä, tiesi että jonkin matkan päässä on huoltoasema ja kiihytti sitten suhteellisen reippaasti tyhjällä tiellä.. Noh, poliisit oli jossain puskassa ja sakot napsahti, eikä päässy sinne huoltamolle asti vaan joutui juoksemaan metsään.

Tuosta verestä vielä, että minulta ei otettu papaa ja muutenkin lääkäritäti oli oikein hellävarainen. Tietty voihan se olla että kuitenkin raapaisi jotain seinämää, toivotaan että näin on eikä enempää verta näy.

Jaahas, pienimies tuli tuoksahtamaan viereen eli hommiin mars. =)
 
Voi riemua ja hätäänsä, eipä se tosiaan aikaa katso! :D
Mä en tajuu,mikä on, v-tuttaa ihan hirveesti... tai tajuun juu, poika ollu koko saamarin viikon kipeenä ja älyttömän kiukkuinen, saa raivareita koko ajan. Mulla piti olla saikkua ja lääkärikin määräs viemään pojan hoitoon, mutta tässä se on raivonnu koko viikon ja mieskin siellä sotaharjoituksissa vielä lauantaihin :headwall:
Joten, taidan jättää muun kommentoinnin parempaa aikaan ja lähen kiristelemään hampaitani (ja laittaan ruokaa..)

Kääkkis ja lapanen,joka potkii tosi kovin jo 22+2
 
Neidillä (1v) jatkuu sairastelu .. nyt nousi korkea kuume eikä laskenut edes pitkävaikutteisella kuumelääkkeellä (12 tunnin) ja laitoin vielä 2 tunnin päästä pyllyyn supon (kaihealla huudolla , ei tykkää noista peräpuikoista) mutta onko ihme kun nousee kuume , neidillä tuleekin 5 hammasta nyt samaan aikaan läpi ienten , 4 kulmahammasta ja 1 eteen sivulle .. huoh ... Ja nyt meni istten tänään mahakin sekaisin ....

neitim + neiti (?) 20+5
 
Meillä noro vaan jyllää-varsin hitaanlaisesti.Eka aloitti tosiaan viime ti ja edellisin nyt eilen ja vielä 2 lasta ja aikuiset käymättä :headwall: Ja mulle iski lenssu ja fiilikset katossa :ashamed:
Mut poksua saan =)

RV 20+0

Ja toiset samanmoiset vielä edessä.......
 
:hug: :hug: Haleja teille joilla norot sun muut virukset jyllää. :hug: :hug: Meillä oli täällä tuo noro huipussaan tammikuussa ja silloin sairastettiinkin se. Oli ikävä tauti. Nyt jännittää että saahaanko se uudestaan kun pääsiäiseksi suomeen tulemme. On meinaan kaikki sukulaiset ja kaveritkin sen kourissa. Näköjään sitä on lahden alueellakin samalla tavalla kuin länsi suomessa. Taitaa olla koko suomi noron kourissa :eek:

Meillä loppui kesä ja alkoi syksy. Ainakin ilmoista päätellen. Hitsi, kun just ollaan lähössä täks viikonlopuks saksaan europaparkkiin. Se on semmonen mahtava huvipuisto hotelleineen ja kylpylöineen. Pojan 10- vuotis päivän kunniaksi menemme :heart: Vastahan hänkin syntyi. Tuli ihan tunteet pintaan kun mietin. Oli niin traumaattinen syntymä. Elottomana syntyi mutta elvytys auttoi. Oli aika pienet mahdollisuudet että pojasta "normaali" tulee. Mutta tulikin niin hyvä ja fiksu poika että :heart: :heart:

AngelEyes Mulla on prikulleen samanlainen maha kuin sulla. Muhkea ja hieno :D

Hyvät viikonloput riemu ja Yrjis 15+5
 
onnea Lahja Lintikka tytöstä :flower: :heart:

Bongasin hänen jakautuneen ja aattelin lisätä tiedot jo tännekkin.

Meillä viime yö meni ihan harakoille.Kyllä vauva nukku mut ite ei pystyny kun korkeitaa 1h nukkuu ja nyt kyl väsyttää ihan kivasti.
 
Pakko kertoa että mä sain haamun tänä aamuna testiin..saa nähä vahvistuuko vai ei..jos nyt ois tärpänny niin mulla osuis laskettuaika 4.12.2010 tulis sama syntymäpäivä kuin meitin esikoisellakin jos syntyis tuona päivänä..mut ei jaksa aatella viel sinne asti.
 

Yhteistyössä