Moikka kaikille :flower:
Hotmilk; aivan kauhea tunne varmasti,mutta vielä toivotaan jotta ensi ultrassa jotain näkyisi :heart:
Taaperotx5;Onnea teidän päivänsankarille!!!
Me9; Kiva synt.päivä sun nelosella =) Epäilen kuitenkin vahvasti että meillä syntysisi tona laskettuna aikana,koska kukaan näistä neljästä ei ole laskettuna päivänä syntynyt vaan aina aiemmin,mutta eihän sitä voi tietää..
Kyselit ultrasta että kysytäänkö sukupuolta...meillähän on kaikki lapset samaa sukupuolta =) ,joten luulen ettei yllätystä tule.. Mutta en aio kysellä kumpi olis tulossa vaan JOS näkyy niin näkyy ja siltikään en tulokseen ihan 100% luota ennenkuin vaavi on sylissä niin näkee.
Tellu30; Eiköhän kaikki ole hyvin masussa joten koitapa piristyä
Mieleeni kanssa tuli jotta jos sulla olis istukka nyt jotenkin siinä edessä ettei pikkuisen liikkeitä ole sen takia vielä paljon tuntunut, se kuulemma vaimentaa kovasti. :heart:
Riemu; Onpa teillä jo siellä lämmintä,tällä vaan kesästä haaveilen,oi kunpa tulisikin jo kesä,mutta kun ei se kevätkään meinaa itestään ilmotella kun luntakin on vielä monta metriä...vielä on kurakelit edessä kun noi lumet alkaa sulaan :|
Kyllä muuten mullakin näkyy masu jo tosi paljon...tottakai se pumpsahtaa paremmin esiin näin neljän jälkeen kuin jotta jos ekaa odottaisi,kun odotin ekaa,mun masu oli tosi pieni loppuun asti...Joten nyt vaan sopivia vaatteita osteleen!Toivotaan että nää meidän oksuolot alkaa pikkuhiljaa helpottaan,toivossa on hyvä elää!
Omaa napaa...Onko teillä kanssasisarilla ideoita miksi mulla särkee usein päätä??
Yleensä ei ole särkenyt ollenkaan :|
Syön aika yksipuolisesti,pahoinvoinnin vuoksi...otan kyllä vitamiini tabuja...saatan nukkua vähän liian vähän...no kaipa se tästä..
Masu alkaa jo tuntumaan ja pikkuisen kasvamaan =)
parempaa vointia odottelen...ja viikon päästä olis sitten niskaturvotus ultra,pääsee näkemään onko kaikki ihan kunnossa,toivotaan! :heart:
Mukavia vointeja teille kaikille :flower: