***KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITTÄMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE***

Mä täällä pakkaan tätä pikkaista perhettä laskettelureissuun ja mökkilomaan...Suksia ja varusteita,vuodevaatteita ja kaikkea yllin kyllin..... :whistle: Pakko kaiken tämän stressin keskellä kuitenkin täällä pistäytyä :LOL:

Seuraavaksi sitten maanantai iltana aikaisintaan ;)

Mä kanssa keksin mielestäni loistavaa toimintaa pääsiäiseksi: varasin hohtokeilaukseen radan :) Ainoa vaan, että ½ tuntia sen mun varauksen jälkeen keilahallin katto romahti :whistle:

Nyt sitten pitäisi keksiä muuta toimintaa pääsiäisen aikana ja vieläpä tästä lähettyviltä, tällä koivella ei paljoa pysty köpöttelemään.

Mukavaa pääsiäistä kaikille!

T: vatsakasilmanvauvaa ja rakkauslapsi 23+4

Huomenta ja hauskaa keppostelupaivää!

Meillä lapset olivat mahanaluset täynnä jalkoja kun herätin huutamalla, että äiti nukkui pommiin :LOL: Kiusa se on pienikin kiusa... tosin meinasivat silti myöhästyä koulutaksista, kun kilpailivat kuka saa jojotettua äitiä parhainten. Saa nähdä mitä päivä tuo tullessaan, puhelinkin ollut omituisen hiljainen....

Olipas vain kipiän näköinen jalka vatsakasilmanvauvalla!!! Minulla joskus jalkoja jo pakottaa pelkästään silloinkin, kun sukasta jää rannut nilkkoihin. Onneksi käpälää hoidetaan, ja sinusta pidetään hyvää huolta! Raskauden yksi ihanuuksista on kuin käsitellään kuin kukkaa kämmenellä :heart:

Miehelläkin olisi vapaata pääsiäisen... tosin tuo Lurjake ärsyttää vieläkin tai miehet yleensä!!! Olen ollutkin ärtyisä emäntä tässä raskaudessa ja odottelenkin milloin alan leppymään :saint: Suunnittelen silti reissua koko perheelle jos vain mahdun mukaan :ashamed:

Oliivitar ja Heppuli 28+6

lamminsydan
Kyllä se on lapsistakin hauskaa, kun on aina joku kaveri! Ei tarvitse yksin olla koskaan, ei aikuisenakaan :)
Itse olin aina lapsena yksin, kun ei ollut sisaruksia ja olen iloinen siitä, että minun lapsillani ei tule olemaan yksinäistä :)
Itse olen nyt aikuisenakin yksin, kun ei ole siskoja :(

Tulin vierailemaan tässä pinossa kun mulla olis yks kysymys joka huolettaa kovasti! Eli odotan kolmatta rv 4+6 ja mun lapset ovat iältään 3,5v ja 2v. Täytyy kyllä todeta että meillä sattuu ja tapahtuu joka päivä! Eli ...tänään esikoinen nahisteli kuopuksen kanssa ja tönäisi kuopusta joka puolestaan lensi suoraan mahaani päin niin että hänellä oli kädet edessä ja ne oikein upposivat mahaani tuohon kohdun alueelle ja se jopa vähän sattui minuun ja jäi sillai kihelmöimään mahaan että tuntui nipistelyä vielä jonkin aikaa sen jälkeen. Mitä olette mieltä oliko tuo kohtalokas juttu??? Onko teille tapahtunut mitään tuollaista??? :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Tulin vierailemaan tässä pinossa kun mulla olis yks kysymys joka huolettaa kovasti! Eli odotan kolmatta rv 4+6 ja mun lapset ovat iältään 3,5v ja 2v. Täytyy kyllä todeta että meillä sattuu ja tapahtuu joka päivä! Eli ...tänään esikoinen nahisteli kuopuksen kanssa ja tönäisi kuopusta joka puolestaan lensi suoraan mahaani päin niin että hänellä oli kädet edessä ja ne oikein upposivat mahaani tuohon kohdun alueelle ja se jopa vähän sattui minuun ja jäi sillai kihelmöimään mahaan että tuntui nipistelyä vielä jonkin aikaa sen jälkeen. Mitä olette mieltä oliko tuo kohtalokas juttu??? Onko teille tapahtunut mitään tuollaista??? :attn:
Minulla oli edellinen raskaus jo huomattavasti pidemmällä (en tarkkaan muista kuin pitkällä ) kun silloinen kuopus juoksi ja yllättäen hyppäsi mahani päälle kun lattialla makasin. Soitin neuvolaan, mutta terkka oli sitä mieltä että sikiö on niin pieni vielä ja paljon pehmustetta ympärillä niin ei tarvi olla huolissaan.

Vielako mahtuisi kahdeksatta odottava mukaan. Olen vanhempi odottaja (46) - yllatysvauveli tulossa 23.3.2010. Isoja siskoja on kolme: 6/87, 5/89 ja 1/93 syntyneet, isot veljet 4/94, 5/96, 11/02 ja 9/05. USAn lansirannikolla asustellaan ja kaikki muut ovat Suomessa syntyneet. Taalla on ihan omat kuviot raskauden ja synnytyksen hoidossa - jannittaa, etta miten saan synnytyksessa pidettya puoleni. Joudun synnyttamaan sairaalassa, koska verenpaine nousi tassa raskaudessa. Muussa tapauksessa menisin 'birth centeriin' katilon hoidettavaksi ja synnyttaisin altaaseen. Mutta sairaalassa ei niin saa tehda (on lekurien mukaan 'vaarallista') ja vahan liian karkkaita puuttumaan synnytyksen kulkuun ts. 'nopeuttamaan'. Mies on luvannut pitaa mun puolia kun se aika koittaa. Nyt siis 32+5.

mega + vauveli

Alkuperäinen kirjoittaja megamom:
Vielako mahtuisi kahdeksatta odottava mukaan. Olen vanhempi odottaja (46) - yllatysvauveli tulossa 23.3.2010. Isoja siskoja on kolme: 6/87, 5/89 ja 1/93 syntyneet, isot veljet 4/94, 5/96, 11/02 ja 9/05. USAn lansirannikolla asustellaan ja kaikki muut ovat Suomessa syntyneet. Taalla on ihan omat kuviot raskauden ja synnytyksen hoidossa - jannittaa, etta miten saan synnytyksessa pidettya puoleni. Joudun synnyttamaan sairaalassa, koska verenpaine nousi tassa raskaudessa. Muussa tapauksessa menisin 'birth centeriin' katilon hoidettavaksi ja synnyttaisin altaaseen. Mutta sairaalassa ei niin saa tehda (on lekurien mukaan 'vaarallista') ja vahan liian karkkaita puuttumaan synnytyksen kulkuun ts. 'nopeuttamaan'. Mies on luvannut pitaa mun puolia kun se aika koittaa. Nyt siis 32+5.

mega + vauveli

onko tuo 23.3.2010 oikea la??mietin vaan että jos sulla on viikkoja vasta 32+5 ja lasketun oot jo ylittäny niin jossain mättää..eli kerrotko oikean lasketunajan niin saan sun tiedot oikeaan kohtaan tuonne listaan.. :D

:wave: Laskettelu reissusta palattu,pylly puutuneena yhteensä 1100km istumisesta(550+550km,mennen tullen siis :whistle: )Ihanaa oli,ihanempaa palata taas kotiin,mutta pyykkivuori ei niin ihana :x Palaan paremmin jutustelemaan,nyt peti kutsuu väsynyttä matkaajaa |O
Me9jaBonus ja ne ärveet jotain päälle 21

No niin sain kuin sainkin varattua itselleni neuvolaan ajan ja ensi torstaina sitten sinne. Jotenkin sitä on tottunut ajtukseen että ollaan raskaana vaikka en mä ole edelleenkään kenellekkään kertonut ihan vaan yhdelle parhaalle ystävälleni.
Meillä ensi sunnuntaina esikoisen 18 v kekkerit kun halusi semmoiset järkkää kummeille ja sukuilaisille. Virallisesti perjantaina on synttärit mutta neiti menee Hunkseja kattoo kaverit oli vip-liput ostaneet ja voi olla että pikkuinen kanuunan poikanen lauantaina voi olla. Mutta ei haittaa meillä ei krapulaa tunnuteta ja siis siivoomista ja leipomista neidillä aamusta alkaen :LOL:
Minäkö vahingoniloinen voi olla ehkä pikkuisen. Muutenkin toi juoma puoli meillä semmoista että minä kun en juo alkoholia missään muodossa milloinkaan niin en sitä kotonakaan hyväksy mutta en minä sitä keneltäkään kieltämään mene toivon vaan että neiti ymmärtää rajansa ja osaa ottaa kohtuudella.

Mutta meidän pitää nyt lähtee tiimariin ostamaan askartelu tarvikkeita ja vesiväri pensseleitä kun ne muutossa hukku. Jotta saadaan askarteltua neidille hino kortti pikkuisten voimin.

Hottis Niin mahtavaa :heart: :heart: :heart: :flower: :flower:

Mega tervetuloa, kiva kun tänne tulee loppupuolen odottajiakin, niin saadaan pian vauvauutisia :heart:

Palattiin Suomesta. Mukavata oli mutta nyt on likapyykkiä vuori niinkuin me9:lläkin :D
Olin tänään lääkärissä ja mulla löyty täydellinen etinen istukka. Hitsin pimpulat jos se ei nouse, niin menee loppuaika pelätessä. Luin hurjia juttuja siitä netistä :eek: 5.5 on rakenneultra ja sitten kai selviää enemmän. Mulla on ennenkin ollut osittainen, mutta se on aina noussut vähintään marginaaliseksi istukaksi. Mutta tää on kai vähän eri juttu. Noh, ei auta vielä murehtia.

HotMilk ihanaa :heart:

Täällä ei edelleenkään ole mitään raskaus oloja paitsi päikkäreitä vois nukkua jos olis mahdollista.
Odottelen täällä ystäväni synnytys uutisia yöllä lähtivät tositoimiin :heart:

HotMilk ihania uutisia :heart: .

Maikkimaa minä myös jännitän aina kavereiden puolesta, tosin nyt taitaa kaikki jännätä minun puolesta.

Onko täällä muita jotka käyttää lapsella kestovaippoja ?
Minä aloitin tuon kuopuksen kanssa ja tämän tulevan kanssa kyllä jatketaan samaa rataa, ehdottomasti.

Huomenna poksutaan 38, jännää =) Tämäkin muksu ollut syntymässä jo 25 viikolta asti ja nyt kun loppusuora lähenee niin supistukset vähenee =D

-C ja T 37+6

Hotmilk :heart: :D

Ja Tervetuloa uusille :wave:

Eilen raahauduin esikon kanssa kaupungille tyhjentämään kauppoja. Mukaan tarttui välkausiasut kahdelle ensimmäiselle ja erittäin kipeät jalat! Turvotustakin oli, silti ei laisinkaan supistellut, vaikka useampi tunti meni kävellessä :) Harvoin pääsen tyttäreni kanssa kahdestaan shoppailee, siinä onkin nyt muistelemista vähäksi aikaa :heart:

Nyt tuntuu, että alkaa aurinkokin paistamaan tähän risukasaan... Mieskin alkaa näyttämään kiinnostavalta ja ollut erittäin ymmärtäväinen minua kohtaan. Kehui ihanan pyöreäksi vaikka tunnen itseni tonnikeijukaiseksi =) Kevätkö se siellä oven takan kolkuttaa....

Oliivitar ja Heppuli 29+6

Chiqiltä saadaankin pian vauvauutisia :heart: Mä aloitin kestojen käytön viidennestä lapsesta ja samalla tiellä pysytään.En ole niin vannoutunut etten voisi kartavaippoja käyttää jos väsyttää...
Villahousuista muodostunut lempparit :D Mut myös taskuja on!

Mulla maha pullahtanut esiin toden teolla,sitä ei enää peitellä :whistle:

Riemullakin oli uutisia.Kiva että ultrassa kaikki hyvin :heart: Harmillista tuollainen etinen istukka.Mulla ei ollut täydellistä eteisistukkaa,mutta ulottui reippaasti kohdunsuun päälle,tässä ja edellisessä raskaudessa.Mutta r-ultraan mennessä noussut,onneksi!
Toivotaan että sullakin nousee,vaikka täydellisessä eteisistukassa kai ne mahdollisuudet huonommat,mutta mahdollista kuitenkin :hug: :hug: :hug:

Huomanna poksuu viikot =)

Me9jaBonus rv 21+6

Kestot
Meillä käytin tolla 4v:llä kun oli päivisin vain vahinkoja ja öisin vaipat .
nuorimmaisella (nyt 1v4kk) käytin alussa ja n. 10kk asti lähes täysin kestoja , mutta sitten alkoi tää talon esittely rumba enkä halunnut että noita vaippoja roikkuu jokapuolella niin siirryin vallan kertakäyttöisiin ja niissä ollaan nyt oltu , muuttoon reilu kuukausi ja riittää hommaa ilman noiden kestojenkin kanssa pelaamista ... Mutta kotona täällä ja uudessa kodissa odottelee kasa kestoja kesän tuloa ja hieman omatoimisempaa pottailua ...
Mahtaakohan vaan taas tulla tauko kun vauva syntyy vai joko silloin pärjäisi vähemmillä vaipoilla ja vauvallekin on ihania kestoja odottelemassa :)

neitim

Yhteistyössä