***KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITTÄMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE***










Odottajat






AnnaBuu.........29v.................kahdeksas.........31.3.

MaMa74.........35v................kuudes...............15.4.

Chiq.................30v.................viides................23.4.

Johjo................32v.................viides................2.5.

megamom ......46v................kahdeksas........23.5.

inkkukinkku.....???.................viides.................kesäkuu

Elettaria Cardamomum..29v.....seitsemäs..........12.6.

oliivitar............38v.................kuudes...............18.6.

Hexuli..............???..................viides................17.7.

Kääkkänä.......33v...................viides............ ....27.7.

Vatsakasilmanvauvaa. 34v....viides.................25.7.

neitim............30v....................viides.................7.8.

Nainen1981...28v...................viides..................14.8.

Me9jaBonus...???...................kahdeksas..........13.8.

Feenikslintunen...35v.............kuudes..............28.8.

tianna5...........???...................viides................elo-syyskuu

Tellu30...........30v.................viides...................1.9.

Jyvänen...........???.................viides..................syyskuu

Miia................34v.................seitsemäs.............10.9.

riemu.............32v.................viides...................12.9.

Angel Eyes.....30v................viides...................20.9.

Auringonkukaksi..??.............viides...................10.10.

HotMilk............37v..................viides................9.11.


Hankku..........???...................seitsemäs...........

Maikkimaa.....37v....................yhdeksäs............18.11.








Ja plussatestiä vielä odottelevat tai siitä haaveilevat:







Piparminttu75....34v.................viides

haaveilijax4........???................viides

Taaperotx5.........27v.................kuudes

CrystalBlue........29v................viides

Onnekasmamma..33v.............seitsemäs



Menetyksen kokeneet:



Onnellinenx5..........................viides



SYNTYNEET








23.3.2010

Lahja Lintikka.....klo 1.26....tyttö 3620g/48.5/py 34.5









edelliset ketjut

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1608090
 
Kiitos uudesta pinosta!!!
Olen kyllä ollut niiiiin laiska kirjoittelemaan, vaikka lukemassa käynkin. Olen muutenkin niin saamaton joka asiassa.....ja edelleen hirveän väsynyt....
Sais noi lumetkin sulaa.....

Miia ja Kerttu-Inkeri 15+1
 
miialle :hug: Raskausko vielä väsyttelee, vai onko jo kevätväsyä ilmassa? Mulla menny tää päivä ihan harakoille, päätä vaan särkee enkä uskalla enempää Panadolia napsia. Piti siivota ja kaikkee,mutten jaksa. Harmittaa vaan uida näissä pölymakkaroissa...
laittelin muuten vihdoin ja viimein fb:n kautta raskausuutisia, enkä aio sen kummemmin enää tutuille "ilmoitellakaan". Milloinkohan tulee eka "mitä,vieläkö???" -kommentti :D :D :D
 
en tiiä mikä väsyttää.....ei oo ainakaan matala hb, kun oli jotain 150 luokkaa :LOL:

meillä ei edelleenkään tiedä kukaan muu kuin minä jamies ja kolme vanhinta lasta, jotka osaa salaisuuden jo pitää, sekä tietty neuvolan täti......ans kattoo koska alkavat kyseleen kun maha kyllä näkyy jo.....
 
miialle jaksamisia, täällä myös yltiöväsymys on lähes päivittäistä, vaikka muka alkupuolen väsymys pitäisi ola jo takana. Pyh! -sanon moisille väitteille ja juuri vanhassa pinossa manaamalleni legendalle keskiraskauden auvoisuudesta :kieh:

Kiitos uudesta pinosta, puhtaalta pöydältä (vaan en ilman narinoita näköjään ;) ) on kiva jatkaa =)

Vaan kyllä sekevät vain ON täällä, mittari näyttää plussaa tänään ja kuulemma seuraavatkin päivät :D

Minä odottelen aprillipäivää, ajattelin silloin julkistaa "viimeisillekin" ihmisille tämän onnentilani ;)
 
Uusi pino! =) Täytyi tulla ilmoittautumaan

Tämä alkaa olla käsittämätöntä! Meillä jälleen pöpö riesana :kieh: Aina uusi vanhan perään, laskuissa olen mennyt jo sekaisin milloin, kenellä ja mitä! Nyt itsekin väsyneenä ja nuhaisena hoitelen tyärtä, jolla oksutauti, onneksi vaikuttaa suhteellisen laimealta....

Väsymys siis piinaa täälläkin, ulkoilu kuitenkin piristi, ja kahvi maistui mainiolta potkukelkassa istuskeltaessa B)

Kevätauringon piristäviä säteitä tähän pinoon!!!!
Oliivitar ja Heppuli 27 POKS
 
Tyksissä käyty ja tällä kertaa lähdin ihan hyvillä mielin koska eivät marmattaneet mistään olivat tosi ystävällisiä meitä kohtaan tällä kertaa.Kovasti poikakin sai kehuja siitä kuinka ihanasti hän jokeltaa,naureskelee ja syömistäkin kovin kehuttiin :heart:
 
Kiitos uudesta keväisestä pinosta :flower:

Mulla tauti pyrkii päälle ja taistelen vastaan,ripuloin,oksettaa mutten oo oksentanut.Nukuin 3v kanssa 2,5h päikkyjä.vatsaa kiertää,olo ihan kamala.Ja lapset vaatii huomiota tietenkin :ashamed: Nyt ei jaksa,laitoin lasten ohjelmat päälle ja toivon että rauhoittuvat tähän sohvalle.....
Mä en täällä palstalla halua ihan kaikkea kurjaa luetella mutta meillä on aika monta inhottavaa ja stressaavaa asiaa tapahtunut päälekkäin ja oikeasti,ihan loppu nyt :'( Tää tauti vaan kruunasi kaiken....
 
Me9 kurjaa kuinka joskus tuntuu että niin moni juttu tapahtuu just ja vaan omaan perheeseen ja sitten sitä ei vaan enään meinaa jaksaa. Vaikka pakkohan se on kun on pieniä lapsia ja se arkikin olisi saatava pyöritettyä kaikesta huolimatta ja sitten vielä toi kamala tauti niin ei ihme että olet loppu.

Itte ajattelin tonne neuvolaan soittaa ensi viikolla saas nähä mitä täti siellä sanoo kun ollaan kumminkin vasta muutettu ja neuvolakin on uusi. Vanhan neuvolan tädin kanssa oli niin helpo asioida kun kaikki perheen asiat oli jo niin tuttuja.

Koitin kovasti ja tarkkaan lukea listaa ja siitä en itteäni löytänyt niin jospa nää tiedot taas uudelleen laitan itestäni 37 v ja yhdeksättä odotellaan ihan alussa vasta LA olis näillä näkymillä 18,11.

Mutta taas kutsuu perhe ja lapset jos vaikka illemmalla pääsis kurkkimaan mitä täällä on tapahtunnut.
Mukavaa viikonloppua kaikille :flower:
 
Täällähän on uusi hieno pino. Kiitokset taaperotx5 :heart: (Mun ikä on muuten 32vuotta)
Vanhaankin tullut muutamassa päivässä paljon juttua, en taas muista mihin olisin halunnut vastata. Täytyy lukaista uudestaan. Ja uusia tullut mukaan. Kivaa =) Tervetuloa :wave:

Me9 :hug: koita jaksaa. Välillä tosiaan tuntuis että olis kiva pakata kimpsut ja kampsut ja muuttaa perheen kanssa johonkin bunkkeriin piiloon pahaa maailmaa ja ilkeitä ihmisiä. Ja sitten välillä taas aurinko paistaa ja kaikki on niin ihanaa.

(.) Alkuviikosta olin energinen ja sain sata asiaa tehtyä ja nyt taas pari päivää oksennellut ja migreeni pirulainen vaivaa. Olen kyllä saanut olla tosi rauhassa ekat kolme kuukautta. Joka on pisin päänsärytön aika varmaan ikinä. Ja lääkkeitähän ei saa ottaa ja panadolit ei tähän vaivaan auta. Noh ei pidä valittaa. Eilen kävin halkioverikokeessa. Sanoivat että voin soittaa tuloksista tänään, mutta en soittanut, kun parin viikon päästä on lääkäri ja voin kuulla ne sittenkin. Ihmettelen muutenkin että mikä ihmeen verikoe se oikein on. Eikös halkiot näy rakenneultrastakin? Joka täällä tehdään viikolla 23, joka on mielestäni aika myöhään :/

Kauhee hinku olis päästä näkemään Yrjänää. Josta tulikin mieleen onnitella Kääkkänää ihanista ultrakuulumisista. Mahtavaa kun Lapasella kaikki hyvin ja pippelikin sojotti :D Siis onnea kovasti :heart: :heart: :flower:

Eikai tässä sitten muuta kuin hyvää viikonloppua vain =)

riemu ja ykä 14+5
 
piti vielä Feenikslintuselle sanomani että juu, tuo väsymys on mieletöntä. Onneksi alkaa pahoinvointi helpottaa. Me kun täällä muutama viikko sitten oltiin niitä surkeimpia tapauksia. Se oli kamalaa aikaa. Mieskin tossa sanoi että olin ollut surkeaa katseltavaa. Itkeä pillitin pitkin päivää vessan pytyn äärellä.
Ja suonikohjuista sen verran ( ÄLLÖVAROITUS!! ) että mulla tuli nelosesta kamala kohju SINNE ja synnytyksen jälkeen se hävisi mutta nyt, tattadaa, tuli takas. Se on todella kipeä ja kamalan ruma. Ihankuin musta olisi tulossa mies. Jos se ei enää häviä, niin menen varmana kauneusleikkaukseen. Niinkuin tuo nyt viiden lapsen jälkeen kovin kaunis muutenkaan olisi :LOL:
 
Riemu,joo me joudutaan bunkkeriin evakkoon oikeasti....vesivahingon alta huoménna kun koko keittiö revitää alas :| Mut yritän ajatella positiivisesti,saanpa uuden keittiön :D Kunhan tässä mennään viikkoja eteenpäin....



 
Tuolla "mitäs nyt"puolella oli juttua siitä kuinka ihmiset ihmettelee perhe kokoa.
Mites täällä oletteko saanneet millaista kommenttia eri tahoilta ?

Mua aina niin kiukuttaa ja pakko myöntää eri viralisten tahojen kommentit negatiivisessä merkissä "Kun teitä on niin paljon" ja "kun teillä on niin paljon lapsia".

Joo meitä on useanpi kuin ehkä luullaan mutta miksi sitä ei voida nähdä myös rikkautena ja positiivisena ? Lapset eivät ole koskaan yksin vaan hellä on tukiverkkoa ympärillään ja aina joku joka auttaa.
Ja sitten nää ikuiset kysymykset onko teillä uskonnollien vakaumus. No ei ole ja mitä sitten vaikka olisi tämä on meidän elämää ei muiden.
Olen mä saannut kuulla myös sen että tuhoamme maapallon kun syyllistymme ylikansoittamiseen kun meillä on näin paljon lapsia :eek:

Pitää lähteä kaupoille mutta vaan yhden lapsen kanssa joka on jo luksusta meillä. Pikku neidit päikkäreillä jä jäävät esikon kanssa, poika 5 v ja poika 15v ovat kahdestaan kaupoilla ostamassa jotain peliä. Tytöt 10 v ja 12 v ovat koko vkl:n yökyläilemässä.
Joten meille isännän kanssa jää vaan poika 3 v mukaan. Kuinkakohan tästä reissusta selvitään kunnialla.
 
Tervehdys pitkästä aikaa :wave:
Lukemassa olen käynyt päivittäin, mutta en ole saanut itse aikaiseksi kirjoitella :ashamed: Uusille kirjoittelijoille tervetuloa mukaan =) Plussanneille ja hyviä ultrauutisia saaneille onnittelut :heart:
Taaperotx5 kiitos uudesta pinosta :D

(.) Täällä rv 36+3 ja olo on todella iso :D Neuvolassa terkka tuumi ettei täällä masussa mitään pientä vauvaa ole :whistle: No yllätyshän se olisikin että jos sieltä lasketunajan hujakoilla syntyisi alle 4,5 kiloinen vauva :D Muuten vointi on ollut hyvä ja kaikki alkaa olla vauvaa varten valmiina joten ei muuta kuin vaan odotellaan milloin saa lähteä nyytin hakuun. 29.3 olisi synnytystapa-arvio (rd:n ja aikaisemman sektion vuoksi) eli sitten pääse kurkistamaan millainen jötkylä siellä on ja toivottavasti saadaan varmistus tuosta sukupuoliarviosta joka saatiin ns rakenneultrassa. Me kun kävimme yksityisellä silloin ultrassa ja kaikkien mutkien jälkeen saimme sellaisen "rakenneultran" jossa katsottiin vain ne tärkeimmät asiat kun ajanvarauksessa eivät olleet tietoisia ettei kyseinen gyne tee virallisia rakenneultrauksia...

Mukavaa lauantaita kaikille!!

MaMa ja kutonen 36+3 :heart:
 
Mä oon kanssa törmänny tohon kun jotku ihmettelee että miksi on tehty noin monta lasta noin tiuhaan ja monta kertaa oon saanu kuulla ettei nuo voi millään mun o´mia olla kaikki kun oon kuulemma niin nuorikin vielä yms..ja aina tuo neuvolatätikin kun siel raskaana ollessa kävin niin jakso kysellä että ootteko te jotai lestadiolaisia kun lapsia tähän tahtiin teette.

Meillähän lapset on siis syntyny näin:

1. 4.12 2004
2. 28.12.2005
3. 10.01.2007
4. 25.03.2008
5. 18.11.2009

Pitäs kovasti jo pakkailla mut ei vaa oikee jaksais..pikku hiljaa kuiteski sitä pitäs tehä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja HotMilk:
Minut voisi laittaa plussanneisiin, la 9.11.2010. Kiitos :flower:
täällä syntyi tyttö 9.11.09 :D

Nyt ei näytä siltä että pääsisin tähän pinoon.
Testi tehty torstaina ja edelleen sama viivanpaikka ilmestyi..ei kai ollut väriä.. tuli siis testiin heti..mut niin haalea että pidän kyllä viivanpaikkana.

Taidan tehdä testin seuraavaks sillon kun alkaa olee kunnon oireita. Menee muuten niin paljon rahaa noihin :whistle:
 
Kiitokset onnitteluista :flower:

Hieno uusi pino!
CrystalBlue, saas nähdä osuuko samaan päivään =) , toivotaan plussaa sinullekin pian :heart:

Arvaatkaapa mitä, päätin sitten ostaa taas parit raskaustestit :headwall: , ihan sen vuoksi että katsoin muuttuiko viikot viikkonäyttöisessä Clearblue:ssa, nyt näytti raskaana 2-3 kun viikkoa ennen oli 1-2. Minä siis kuljen Riemun viitoittamaa tietä ja testaan varmaan silloin viikolla seitsemän, koska nyt testejä kaapissa kolme jäljellä :ashamed: :eek: :headwall:

No, tiistaina se ultra joten eiköhän siellä jotakin selviä =)

Hauskaa lauantai-iltaa mammoille =)

Himotestaaja-HotMilk ja Unelma 6+4

 

Yhteistyössä