***KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITTÄMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE***

Hei

Koska olen aivan käsi näissä tietsikka asioissa niin neuvokaapas mua te ketkä osaatte. Miten saan tehtyä itselleni tuollaisen tikku systeemin missä näkyy kuinka pitkällä odotus on.
Kiitos etukäteen :flower:
 
Kiitos uudesta pinosta :flower:
Tämän äidin ikä siis 30v. LA 23.4.2010.
Ihanat keväiset päivät näytti päättyvän, tänään satanut lunta :| Eipä ole sitten mitään jaksanutkaan tehdä. Huomenna pakko zempata ja laittaa makkari kuntoon uutta tulokasta varten.
Eilen lääkärissä käynti kertoi, että kanavaa 1,5cm jäljellä ja maha laskeutunut, sen kyllä huomaa kun kaikki on niin helppoa :) . Ja minne mun kaikki kivut on hävinneet, kuka ne veikin niin saa pitää, en tarvi takaisin. Ihanaa kun voi liikkua !

-C ja T rv 35+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kääkkänä:
Höh, feeniksi, eihän sitä uutista kukaan silloin usko :kieh:
Oiva todiste kierosta huumoristani :saint:

AnnaBuu: tervetuloa! Synttäripäiväkseni osuu la:si =)

Riemu ja muut kohjulaiset, minullakin on parissa raskaudessa pullistellut kohjua myös häpyhuulissa, tällä kertaa uutuutena myös vasemmalla puolella. Luulenpa, että suonikohjuni kokevat joitain toimenpiteitä raskauden jälkeen, kivuliaita ovat!

Täällä on porukkaa jo ihan loppusuoralla, jännää!

Kevät ON täällä! Tänään ja eilen on mittari näytellyt sellaiset +5c ja Turussa käydessämme oli jalkakäytävätkin ihan lumettomia *wuhuu*
 
Huomenta vain tännekkin. Meillä pikkuisen päätti sitten tänään että äiti nousee ylös 5;30 joten nyt ollaan jo keritty pestä pyykkiä viikattu edellisiä kaappiin ja astianpesukone ladattu. Neiti nukkuu nyt ja kaikki muut hereillä :D
Virtaa on itellä vielä mutta luultavasti noi päikkärit pitää jossain vaheessa kokella.

Ihanaa todellakin että on kevät kun toi lumi vaan nyt sulais. Meillä ainakin on muutamassa paikassa pihakaivot jään alla joten tulva on aikamoinen. Mutta kahden viikon päästä on jo huomattavasti vähemmän lunta. Positiivisuutta peliin.


Maikkimaa + Dino 5+3
 
meilläkin oltiin aamuvirkkuja .. tyttö (1v) meinasi eilen että eipäs nukuta päikkäreitä lainkaan .. mitänyt nukahti 15 min päikkärit ... ja illemmalla meni nukkumaan klo 18 + jotain ....ja aamuyöllä piti ääntä ja meinasi jo ennen viittä alkaa pitämään ääntä , mutta onneksi torkahti uudelleen . No heräsin kauheaan pissahätään klo 5:30 mutta en voinut mennä vessaan , kun tyttö kuuli pienenkin äänen niin heräsi ja huuteli jotain .... saatiin tuo herääminen sitten venytettyä jotenkin klo 6 asti ja nyt alkaa neiti olla jo aikaste väsy . Tosin taitaa nuo hampaat tehdä kiusaa ja on ihan kräntty koko aika eikä mikään ruoka oikein maistu .

neitim
 
Neitim,oliko teidän pikkuneidillä myös vatsatauti?

Meidän neitihän oksensi to-pe yön ja ripuloi pe.Ja siitä eteenpäin ollut itkuinen ja kärttyinen sekä ruoka ei maistunut ollenkaan,vain maito ja velli ja mansikkakeitto...Yötkin olleet risaiset,itkeskelee.Edelleen siis jatkuu nää oireet.Ja nää samat oireet oli jo päivää ennen taudin alkua....

Oon miettinyt täytyykö käydä jossain näytillä,en vaan viitsis turhaan lääkärissä juosta :|

 
Meillä nää aikaiset aamut on arkea =)
Itse oikeastaan oon aamuvirkku,en koskaan oo osannut nukkua 7 pidempään :whistle: Pienet meillä heräilee niin arkena kuin sunnuntaina 7 paikkeilla,joskus harvoin voivat nukkua 8:aan.
Ja nyt raskausaikana mulla ei tee heikkoa itse nousta vaikka 5 tai 6 aikaan :D Monesti nousenkin ja nautin rauhasta kahvikupin kera =)

Tosin nää pikkuneidit nukahtaa yleensä n klo 20 tai aiemminkin,että ihmekös että heräävät :whistle:
 



Se olis sitten 15 poks.

Mäkään en saanut nukuttua. Meillä oli eilen kylässä yks perhe, jonka äiti on mahoton päällepäsmäri ja aika ilkee tapaus. Korvat soi vieläkin kun se huutaa kaiken sanottavansa ja vielä kymmeneen kertaan että kaikki varmasti kuulee ja ymmärtää. Oikeesti kukaan ei edes kuuntele, kun ei enää jaksa. Se on sellanen tapaus ettette voi uskoa. Kävi taas niin riepomaan etten riepomiseltani saanut unta :LOL: :headwall:

AnnaBuu , mahtavaa että saadaan kohta vauvauutisia tähän pinoon. Sydämellisesti tervetuloa :heart: :flower: ja mukavaa loppuodotusta. Ja [/b] Chiq on myös jo loppusuoralla , Mukavaa loppuodotusta sullekkin ja kiva kun kivut ovat hävinneet.

Mäkin meniin tekemään ton tikun ja samanlaisella päheellä taustalla kuin Maikkimaa , mutta piti vaihtaa taustaa kun Yrjänä teksti ei näkynyt siinä. Tän mun vauvan nimi on siis Yrjö Ykä Yrjänä , johtuen sairaalloisesta oksentelusta joka alkaa nyt olemaan taakse jäänyttä elämää. Aamuisin vaan tulee enää aamuyrpät, mutta sitten saa kokopäivän olla rauhassa. Ihanaa. Mä olen niin kiitollinen siitä.

Mukavaa sunnuntaita. Mä meinään ottaa lunkisti ja makoilla ainakin alkupäivän. Mies on just tekemässä mulle aamiaista, jonka nautin sängyssä. On muutes aika täynnä murusia tää sänky, ja saan jatkuvasti olla vaihtamassa lakanoita. :kieh:

riemu ja ykä 15+0
 
Huomenta!!

Täällä yö nukuttii aika huonosti koska tuo meitin 4kk Julius vauva sai taas yöllisiä hengityskatkoksia monta kertaa yössä..ne aina kyllä säikäyttää pahemman kerran ja sen takia rupeaa miettimään jos jonkinmoista..ois kyllä kiva tietää mistä ne mahtaa johtua.

Sillon kun olimme siel sairaalassa niin tuota asiaa ei tutkittu olleskaa vaikka niillä oli kyl tiedossa että tuommosia tulee mutta heidän mielestä tuo on aivan normaalia kaikilla vauvoilla.
 
riemu no kerrankin erikoinen nimi pikkuisellanne joka ei tule heti jokaodottajalla vastaan :D
taaperotx5 :x ei meillä kyllä lapset ole saaneet hengityskatkoksia, ei anakaan niin että olisin ne rekisteröinyt. Sinulla on selvästi huoli asiasta joten ota ihmeessä yhteyttä ainakin neuvolaan .

-C ja T 35+2
 
Puolitusinaa:meidän neiti on putkitettu joten en usko,kun ei korva vuoda ;) Meillä muuten niin "onnekkaasti"että 6/7 lasta korvakierteisiä tuubi lapsia :eek: Joten näistä korvatulehduksista on kokemusta enemmän kuin laki sallii........

Taaperotx5,ei meilläkään koskaan hengityskatkoksia oo ollut :eek: Kyllä kannattaa pitää tiukasti kiinni kannastaan ja yhä vaan kysyä apua ja mielipidettä jotta tutkivat asian!!!! :hug: :hug: :hug:
 
Tervetuloa AnnaBuu! Ja tsemppiä loppumetreille!

Meillä korvakierteisiä on 5/6, esikoinen säästyi. Ja korvatulehdukset ovat alkaneet jo aikaisimmillaan kolmen viikon iässä......nuorin putkitettiin jo puolivuotiaana. Kurjia juttuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miia:
Tervetuloa AnnaBuu! Ja tsemppiä loppumetreille!

Meillä korvakierteisiä on 5/6, esikoinen säästyi. Ja korvatulehdukset ovat alkaneet jo aikaisimmillaan kolmen viikon iässä......nuorin putkitettiin jo puolivuotiaana. Kurjia juttuja.
Ihan kuin meillä,aina vaan aiemmin alkanut,nuorimalla kanssa 3 viikkoisena ja nuorin tuubitettu ollut 5kk(nelkku)
:eek: :|
 
Onko Miia sulle joku lääkäri sanonut että olis rakenteellista?Tms?
Meille korvalääkäri,sama joka hoitanut kaikkien putkitukset,sanoi että meillä on perimässä ahdas korvakäytävä,ilmastointi tärykalvoon pienenä huono ja siksi jo aikaisin ja herkästi korvatulehduksia.
Meillä tuubit tuoneet välittömän helpotuksen kun ovat hoitaneet"ilmastoinnin"ja n 2 vuotiaina on tulehdukset olleet historiaa,kun korvat ja lapset kasvaneet :D
 
Neuvolasta on turha kysyä kun heidän mielestä tuo on aivan normaalia.Aattelin ottaa sitte puheeksi tuon siellä uudessa neuvolassa johon mennään jo huhtikuun 15.päivä,saa sitte kuulla että mitä mieltä he on asiasta.

Pitäs tässä ruveta pikkuhiljaa miettii että mitäs sitä leipois Juhon 2v juhliin kun ne pidetään 27.3 vaikka oikeasti hän täyttää 25.3 tuon 2v
 
Me9B, ei meillä ole todettu mitään rakenteellista vikaa. Mutta lasten isä on korvalapsia kuten hänen sisaruksensa, niin jotain tekemistä kait perinnöllisyyden kanssa. Meillä kans aina aikaistuneet tulehdukset lapsilla. Ja kaikki ovat kans saaneet avun kerrasta, sen jälkeen ei ole ollut edes kunnon räkiksiä kellään. meillä iskee tosi harvoin flunssa, vaikka se sikaflunssa pääsikin syksyllä iskemään. Limakorva keskes kaikilla kehittyyn, kun eivät valittaneet korviaan joka kerta.

Särkee niin päätä.....

Varasin just laivamatkan koko perheelle pääsisäiseksi, lapset ihan täpinöissään. harvoin on varaa lähteä mihinkään ja onkinihan eka kerta kun porukalla lähdetään laivalle. Ei ollut paha hinta, oli pirkkalehden tarjous, 2 B luokan hyttiä, 102 euroa.

On tullut laiskoteltua koko viikonloppu.... |O
 

Yhteistyössä