***KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITTÄMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE***

Feenix,savonlahdelleppa hyvinkin :whistle:

Mä soitin niitä verikokeiden tuloksia ja voi kääk mikä sijainen sielä vastas :x Ensin valitteli miten on ääni käheä ja ei oo ehtinyt syödäkään :eek: Ja sitten kun vaivoin sain asiani kerrottua väliin alkoi sepostus kuin ensikertalaiselle miten täytyy syödä rautaa ja mikä kuuluu ja mikä ei kuulu raskauteen |O ja mä vaan soitin kysyäkseni tuloksia....
Vois ne lukea siitä koneelta hiukan taustoja ennenkuin alkavat "saarnansa" grrrr

No joo sappiarvot valmiit vasta huomenna ja hb oli toisaan tippunut,viimeksi 128 ja nyt 114.
Kait sitä rautaa tarttis sitten aloitella,muuten kohta taas alta sadan....

Mut jos se sama eukko on huomennakin vastaamassa,jätän kyllä soittamisen väliin :kieh:

 
sterilisaatiosta ... OOn kans itse mittinyt tuota vaihtoehtoa joskus .... ehkä yksi vauva vielä ??? Katsotaan .. mulla vain on ongelmana , että hormonalinen ehkäisy sekoittaa pään ja tuun ihan raivotautiseksi , kuparikierukka vuosi kokoaika ja hormonikierukka piti ottaa pois kun tuli koko aika paljon vuotoa ja olikin sitten joku tulehduskin , kroppa hylki tuota kierukkaa .... Kumi ei käy , se kutittaa ja allergisoi .... ainut mikä on sopinut ainakin hetkellisesti on tuo yleensä nuorille käytetty minipilleri ! Mutta vielä en ole valmis sanomaan että lapset olivat tässä ... huoh ...


Onnea MaMalle tytöstä !

neitim
 
Onnittelut MaMalle tytöstä! :flower:

Ultrassa käyty ja kaikki hyvin. Istukka on etuseinässä, joten siksipä niitä potkuja ei ole kunnolla tuntunu kun on tuo iskunvaimennin. :) Sitten lopuksi vilkaistiin vielä jalkoväliin ja poika olisi tulossa. :heart:

Sterilisaatiosta, olen itse sellaiseen suunnitellut meneväni. Täälläpäin on vain kuulemma vuoden jonot operaatioon, eli pitänee ottaa jo seuraavalla lääkärikäynnillä puheeksi josko sitä pääsisi jonon jatkoksi.

Ja taas sitten on mentävä :wave:
 
Moikka pitkästä aikaa!

Onnea ihanista ultrakuulumisista!!!

Täälläkin on urakalla sairastettu noroa,aina vaan uusiutuu ja uusiutuu. Nuorimmainen oli jo tosi huonosssa kunnossa ja kop kop, nyt on toipumaan päin.

Ystväväni kuoli aivan yllättäin, joten suurta surua on....lähes kaikki ajatukset pyörivät samaa rataa...miksi, miksi...

Iloisempaakin tämän päivän johdosta on. Olltiin rakenneultrassa ja kaikki oli niinku pitääkin. Tyttöä meille veikattiin, joten tulossa olisi akkavalta;)

Olette olleet mielessä paljon, mut sairastelut ja suru on tosiaan verottanut voimia.

t.tianna ja tyttönen rv20+5
 
Aamulla kaikki oli vielä ihan hyvin...
...nyt vatsaa jomottaa ja supistelee.Kuin menkkojen alkaessa.
Olen töissä ja onneksi on sen verran hiljaista että saan istua,mutta kyllä nyt pieni pelkopeikko tulee esiin
otin runsas tunti sitten 2 panadolia mutta vaan jomottaa...
Tää on ihan liian varhaisilla viikoilla,vaikka yritän ajatella järkevästi ja panikoitumatta,nyt kyllä alkaa huolestuttaa...eihän mulla oo kun täydet 23 viikkoa....
Täytyy nyt hetki odottaa ja katsoa mihin menee ja sitten soitella tyksiin
 
Hei pitkästä aikaa ja onnea vauvan saaneille!
Täällä ei ihmeitä, sisustusta uusin ja töissä puuhastelen. Suppareita on, särkyjä on, mutta muuten ok. Poskaritulehdus ei vieläkään kunnolla parantunut. Jaksuja kaikille!

Kääkkis ja lapanen 25+3
 
Moi kaikille :flower:

Onpas piiitkä aika siitä kun viimeksi vaivauduin kirjoittelemaan....taustalla kyllä lueskelen ja myötäelän usein teidän kaikkien asioita,mutta jotenkin ei vaan saa aikaiseksi itse niin usein kirjoiteltu :/

Mulla oli se niskapoimu ultra sillon aiemmin joskus niin hyvin eläväinen ja terveen oloinen pikkuinen siellä uiskenteli,jotta sitten uskallettiin ilmoitella uutista eteenpäin muille,yllätys yllätys olen saanut onniteluita enkä VIELÄ kauhisteluita..

Parin päivän päästä tulee 15 rvko täyteen jotta hyvällä mallilla ollaan,ja oksennan enää aamuisin joten kai tämä olo tästä alkaa paranemaan ja masu kasvamaan :heart:

Ihanaa kun kevät tuli ja aurinko paistelee ja ilmat lämpiää,mielikin virkistyy ja touhua riittää näiden lapsosten kanssa.Iltaisin sitten makuulla ehtii hieman kuulostelemaan pikkuisenkin potkuja =)

Oikein hyviä vointeja kaikille :flower: :flower:
 
Me9jabonus onko kaikki hyvin ?
Täällä supistelee aika kivasti välillä, limatulppa tullut tänään ja poksutaankin vielä.
Olo muuten mitä mainioin, mutta tänään ollut jotenkin tosi hankalaa, kävely sattuu (ja eilen vielä juoksin melkein portaita ylös :whistle: ) . Jospa tänä viikonloppuna pääsisi jo nyyttiä hakemaan :heart: .

-C ja T 39+0
 
onnea Mamalle tytöstä :flower:

onneksi saatiin muutto jo hoidettua vaikka tiukkaa teki kun siihen muuttoon tuli mutkia matkaan oksennustaudin muodossa joka oli kaikilla samaan aikaan,mutta nyt onneksi se on helpottamaan päin.
 
moikkarallaa taas pitkästä aikaa. En ole saanut kirjoiteltua. Olen ollut aika paniikissa tuosta täydellisestä eteisistukasta ja lukenut kauhutarinoita siitä. Vertakin on nyt muutamaan otteeseen ruikauttanut. Nyt toivon että olis siirtymään päin kun viiteen päivään ei ole verta tullut. 5.5 on seuraava ultra, niin sitten selviää. Siirtymisprosentit vaan eivät ole niin hyvät tällaisessa kuin osittaisessa etisessä istukassa. No, ei pidä vielä liikaa asiaa märehtiä.
Vauva liikkuu ja on tosi villi. Sydänääniä kuuntelen dopplerilla, nekin on loistavat. Joten vaavilla ei hätää. :heart:

Eilen kävin kattelemassa vaunuja ja tänään olen nettishoppaillut kestovaippoja, lähinnä ennestään tuttuja taskuvaippoja. Fuzzeja yms. Ne olivat mielestäni kätsyimmät. Mulla vaan on kuopuksesta jo niin kauan aikaa että :attn: kertokaa jos jotain mahtavia uutuuksia on tullut markkinoille.

Me9 hyvä että supparit rauhoittui :hug: ja kivasti alkaa sinunkin hoikka uumasi pyöristymään.

Auringonkukaksi hyvinhän niitä viikkoja alkaa sullakin jo olemaan ja ihanaa kun pahoinvointi helpottaa. Mulla on lähes kokonaan loppunut. Välillä tulee aivan yhtäkkiä oksennus. Se tulee vaan, oikeastaan ilman mitään kummempaa pahoinvointia heti kun nousee aamulla sängystä. Mutta se ei todellakaan haittaa. Vieläkin puistattaa kun miettii neljää ekaa kuukautta:x

Tianna5 voimia :hug: :hug: ja onnea hyvistä ultrakuulumisista. Akkavalta on hieno asia. Siihen tässä itsekkin pyritään. Ei vaan. Ei sillä väliä ole että kumpi tulee. Mulla vaan on jokatoinen ollut tyttö ja nyt olis sitten tytön vuoro :D Eli kaks ja kaks on kumpaakin sorttia.

Tellu onnea sulle myös hyvistä ultrakuulumisista :flower: Onko teillä sitten miesvalta talossa?

Voikaahan paksusti. Ite paisun nyt kuin pullataikina. Menetetyt pahoinvointi kilot (7) on nyt saatu melkein takaisin. Tästä on hyvä jatkaa :kieh: :kieh:
 
Hei,

jaksamista sairastupiin, muuttojen ja murheiden keskelle :hug:

Kiva kuulla Riemustakin. Minulla on jälleen ihan samalla tavalla: pahoinvoinnin voi sanoa loppuneen, mutta tänään tuli taas aivan yllättäen aamuoksennus, toisinaan se hyökkää iltaisin.
Meillä on myös tullut vuorotellen tyttöä ja poikia, nyt olisi tytön vuoro =) Saapa sitten nähdä...

Mies on työreissulla parin viikon ajan ja pyöritän tätä porukkaa. Pari päivää on ollut entistä rajumpaa upistelua ja vaikka niitä on ollut vähintään puolesta välistä alkaen joka raskaudessa, ovat nämä nyt hiukan pelästyttäneet kipeydellään ja alas tuikimisellaan. En tykkäisi, että kaula lainkaan vielä lyhenisi, kun alunalkaenkin oli 3cm. Viime raskaudessa olin estolääkityksellä ja kaiki vauvani ovat kyllä pysytelleett visusti laskattuun aikaan asti ja sen ylikin kolossaan. Silti olen hiukan varpaillani tämän kivun kanssa.

Feenikslintunen 21+1
 
No tää on tälläistä tasaista masun kasvatusta ilman mitään ihmeempiä eikä niissä mitään raportoitavaa B)
Kyllä sitä itse sitten taas loppuraskaudesta varmasti aktivoituu =) Kun odottelee jotain tapahtuvaksi....
 
Huomenta huomenta :)

Masuja ollaan kasvatettu joo :D Kävin ultrassa ja pojan painoa-arvio oli yli 2,2 kg! Jos nyt poikana oli pysynyt, kun ei sitä sitten hämmästelty. Vauvan painoa tarkkaillaan ja seuraava ultra viikolla 36. Huih... Tää homma alkaa edistymään! Masun allakin oli tapahtunut jo "mystiikkaa" sillä olin auki kahdelle sormelle ja kanavaa jäljellä 2cm. Elikkäs jos vähän rauhallisemmin menisi "mummokävelyä"
Miten teillä muilla on nuo paikat alkaneet avautumaan viimeisellä kolmanneksella? Onko ollut tarvetta ristiä jalkoja :LOL: Itse laavasin kortteja, ja niistä joista olen käynyt kontrollissa, kiinni olen vielä tässä vaiheessa ollut... Ja heti löytyi vielä NIIIIN paljon tekemistä. Tosin kaikki vauvani ovat syntyneet yli rv 40+(Yksi aikaisemmin käynnistyksellä koon takia) Tää on niin tätä jännittämistä :ashamed:

Tervetuloa Mamastella ja onnittelut :heart:

Oliivitar ja Heppuli 31+5
 
Oliivitar,äkkiä vastaan ennen lähtöä =)
Mulla on ollut nejännestä eteenpäin paikat pehmeet,kaula lyhentynyt ja kohdunsuu auki kahdelle sormelle(3cm) samoilta viikoilta ja lääkäri povaillee synnytystä ajoissa....
Vaan niin on menty täysille viikoille :LOL:

Mutta voihan se tietää aiempaa synnytystä :D
 

Yhteistyössä