Hilppa86, joo nyt on yk 1 kun on kerta tyhjennysvuoto tullut. Seuraavat onkin sitten ne menkat, mutta jospa annettais jo suoraan potkut tädille
Ralliperuna, onpa ikävän kuulosta ollut. Oliko sulla mahd mitkä viikot menossa? Epäilen, että mulla on ollut semmonen kemiallinen ja nehän on monesti (ei toki aina) semmosia, ettei edes huomaa siinä mitään erikoista. Mulla tosiaan on niin, ettei ole kummoiset edes menkkakivut eikä vuoto ole vielä kovin kummoinen mutta on sellainen jotenkin erikoinen että on ihme riekaileta mukana (ei ole tollasia ennen ollut luomumenkoissakaan). Mutta kipuja ei silleen ole, etten ole tänään ottanut vielä särkylääkettä. Otan kyllä kohta, kunhan saan vähän vatsaan jotain alle ettei ärtyne.
Vaniljainen, onpa tympeää. Toivotaan kuitenkin, että tulisi kunnon plussa..tai ainakin sitten alkais kohtuuajassa nuo menkat. Oisko voinut olla niin, että on ovis myöhässä tullut? Eikös sekin voi testeissä näkyä haamuina..toisaalta se on kyllä sitten jo tosi myöhään ollut..
Tipetsu, noita tulehduksia voi varmaan tulla ilmankin että ois tunari lekuroimassa =) Leikkauksissahan on aina tulehdusriskit ja muut. Mutta teehän testi ja kannattaahan se varalta varata aika, ottavat varmaan vielä nopeasti joten pääset heti tilanteen tasalle. Toivotaan, ettei ainakaan tulehdusta ole!
Täällä olis tänään vaan tunti töitä+matkat, joten kyllähän tuo menee. Sitten olen tässä salaa miettinyt avoimen yliopiston opintoja :ashamed: Silleen vähän kuin puolisalaa, etten pahemmin kertoisi kuin teille kaikille
Tai siis haluaisin vähän yllättää itseni ja ehkä miehenkin, että kävisin tommosia opintoja joista olis hyötyä kyllä. En siis mitään turhaa. Pitää vielä vähän kysellä lisää jne. Kun nehän tulee mun omien opintojen kanssa ja sitten oon vähän miettinyt, että jos äitiyslomalla pystyisi jonkin verran. Saa nähdä, on vielä niin pitkälle tähtäävää. Noh, joka tapauksessa..mun omia opintojahan ei voi kovin paljon esimerkiksi äitiyslomalla tehdä..tai jos joutuu vaikkapa vuodelepoon. KÄytännössä vain opinnäytetyötä voi tehdä, ja siihenkin pitää ilmottautua ensin sekä käydä muutaman kerran koululla..mutta tuo on toinen mitä pienessä mielessäni oon suunnitellut. Saapa nähdä. Hyvä olla suunnitelmia, mutta sellaisia että ne voi ihan huoletta siirtää myöhemmäksi jos eivät onnistu =) Jännä kun tuolla avoimen puolella voi opiskella ihan kandiksi asti periaatteessa (tuo avoin on joustavampi), kunhan sitten vaan pitää hakea tutkinto-opiskelijaksi että saa sen kandin todistuksen. Heh, voi olla että oon ensi viikolla eir mieltä..mutta oon jo yli puoli vuotta vatvonut tätä mielessä ja nyt jo soimailin, että oisin ehtiny puoli vuotta lukea!!
Lekurissakin käyty ja tuli hyvä mieli, kun se on aina niin ilonen se mun omalääkäri. On semmonen nuori mies, tai no minua vanhempi, mutta kuitenkin ja ottaa aina vakavasti asiat. Tosi mukavaa. Mulla oli ennen semmonen nuori nainen ja se oli kanssa tosi hyvä. Sitten aiemmin oli vanhempi nainen ja se oli jotenkin semmonen, että jos jotain oli niin se aina epäili sukupuolitauteja vaikka kuinka parisuhteessa on ja käyty aina asiallisesti tarkastukset
Ainoastaan migreenin se otti tosissaan silleen. Sekin on jännä, että monet näilläkin palstoilla vähättelevät nuoria lääkäreitä, kun taas ite oon huomannu että ne on olleet parempia B)
Onko testejä, mita tahansa? :heart: Olikohan Bigwish, joka vielä kyseli että testaanko..oishan noita halppistestejä, että jos alkaa kummalle tuntumaan niin sitten testaan. En ole vielä varma, että pitäiskö joka tapauksessa yksi testi tuhlata sitten ennen reissua kun jos nyt juon sen viinin lasia ruuan kans jne. Tosin en usko hetkeäkään, että tässä raskaana olis, mutta toisaalta oon kyllä ton alkoholinkäytön suhteen aika tarkka..hmm..en oikein tiedä miten tekis. Vois kait sen testin tehdä, eihän es maksa kuin sen euron tai jotain tämmöstä. Eurolla mielenrauhaa siis!