Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Tervetuloa Hilppa86 :flower: Onko jo eka tyhjennysvuoto tullut? Että tiedän merkkaanko yk1 vai vaikkapa yk0?

Jatkelen kirjoitusta sitten, kun käyn eka lääkärissä uudestaan tota kurkkua näyttämässä. Hävettää saman asian takia mennä kahdesti, mutta käski tulla puolen vuoden päästä uudestaan ja minähän tuun jo aiemmin kun pääsen varmaan puolen vuoden päästä tasan eka kerrasta vasta sille erik. lääkärille kun joka paikkaan jonot. Eli taas uudestaan samsata asiasta omalle lääkärille, lähete erik. lääkärille..ja sitten varmana pääsen leikkausjonoon ja eiköhän just tärppää sillon, kun pääsisin vihdoin nielurisoista vähintäänkin eroon :LOL:
 
Hilppa86, joo nyt on yk 1 kun on kerta tyhjennysvuoto tullut. Seuraavat onkin sitten ne menkat, mutta jospa annettais jo suoraan potkut tädille :D

Ralliperuna, onpa ikävän kuulosta ollut. Oliko sulla mahd mitkä viikot menossa? Epäilen, että mulla on ollut semmonen kemiallinen ja nehän on monesti (ei toki aina) semmosia, ettei edes huomaa siinä mitään erikoista. Mulla tosiaan on niin, ettei ole kummoiset edes menkkakivut eikä vuoto ole vielä kovin kummoinen mutta on sellainen jotenkin erikoinen että on ihme riekaileta mukana (ei ole tollasia ennen ollut luomumenkoissakaan). Mutta kipuja ei silleen ole, etten ole tänään ottanut vielä särkylääkettä. Otan kyllä kohta, kunhan saan vähän vatsaan jotain alle ettei ärtyne.

Vaniljainen, onpa tympeää. Toivotaan kuitenkin, että tulisi kunnon plussa..tai ainakin sitten alkais kohtuuajassa nuo menkat. Oisko voinut olla niin, että on ovis myöhässä tullut? Eikös sekin voi testeissä näkyä haamuina..toisaalta se on kyllä sitten jo tosi myöhään ollut..

Tipetsu, noita tulehduksia voi varmaan tulla ilmankin että ois tunari lekuroimassa =) Leikkauksissahan on aina tulehdusriskit ja muut. Mutta teehän testi ja kannattaahan se varalta varata aika, ottavat varmaan vielä nopeasti joten pääset heti tilanteen tasalle. Toivotaan, ettei ainakaan tulehdusta ole!

Täällä olis tänään vaan tunti töitä+matkat, joten kyllähän tuo menee. Sitten olen tässä salaa miettinyt avoimen yliopiston opintoja :ashamed: Silleen vähän kuin puolisalaa, etten pahemmin kertoisi kuin teille kaikille :LOL: Tai siis haluaisin vähän yllättää itseni ja ehkä miehenkin, että kävisin tommosia opintoja joista olis hyötyä kyllä. En siis mitään turhaa. Pitää vielä vähän kysellä lisää jne. Kun nehän tulee mun omien opintojen kanssa ja sitten oon vähän miettinyt, että jos äitiyslomalla pystyisi jonkin verran. Saa nähdä, on vielä niin pitkälle tähtäävää. Noh, joka tapauksessa..mun omia opintojahan ei voi kovin paljon esimerkiksi äitiyslomalla tehdä..tai jos joutuu vaikkapa vuodelepoon. KÄytännössä vain opinnäytetyötä voi tehdä, ja siihenkin pitää ilmottautua ensin sekä käydä muutaman kerran koululla..mutta tuo on toinen mitä pienessä mielessäni oon suunnitellut. Saapa nähdä. Hyvä olla suunnitelmia, mutta sellaisia että ne voi ihan huoletta siirtää myöhemmäksi jos eivät onnistu =) Jännä kun tuolla avoimen puolella voi opiskella ihan kandiksi asti periaatteessa (tuo avoin on joustavampi), kunhan sitten vaan pitää hakea tutkinto-opiskelijaksi että saa sen kandin todistuksen. Heh, voi olla että oon ensi viikolla eir mieltä..mutta oon jo yli puoli vuotta vatvonut tätä mielessä ja nyt jo soimailin, että oisin ehtiny puoli vuotta lukea!! :LOL:

Lekurissakin käyty ja tuli hyvä mieli, kun se on aina niin ilonen se mun omalääkäri. On semmonen nuori mies, tai no minua vanhempi, mutta kuitenkin ja ottaa aina vakavasti asiat. Tosi mukavaa. Mulla oli ennen semmonen nuori nainen ja se oli kanssa tosi hyvä. Sitten aiemmin oli vanhempi nainen ja se oli jotenkin semmonen, että jos jotain oli niin se aina epäili sukupuolitauteja vaikka kuinka parisuhteessa on ja käyty aina asiallisesti tarkastukset :LOL: Ainoastaan migreenin se otti tosissaan silleen. Sekin on jännä, että monet näilläkin palstoilla vähättelevät nuoria lääkäreitä, kun taas ite oon huomannu että ne on olleet parempia B)

Onko testejä, mita tahansa? :heart: Olikohan Bigwish, joka vielä kyseli että testaanko..oishan noita halppistestejä, että jos alkaa kummalle tuntumaan niin sitten testaan. En ole vielä varma, että pitäiskö joka tapauksessa yksi testi tuhlata sitten ennen reissua kun jos nyt juon sen viinin lasia ruuan kans jne. Tosin en usko hetkeäkään, että tässä raskaana olis, mutta toisaalta oon kyllä ton alkoholinkäytön suhteen aika tarkka..hmm..en oikein tiedä miten tekis. Vois kait sen testin tehdä, eihän es maksa kuin sen euron tai jotain tämmöstä. Eurolla mielenrauhaa siis! :D
 
Heippa ja kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Ihanaa päästä seuraan jossa muitakin odotuksen odottajia :) Ja sen verran korjaisin tietojani, että mulla oli eilen ovulaatio ja siitä sitten kirposi keskustelu, jonka ansiosta sain tingattua yrityksen aloituksen ensikuulle! Eli enää yhet menkat ja sitte odottamaan odotusta!
:heart:
 
Heippa kaikki!

Täällä mieliala kohentunut vähän. Tässä kuussa ei ainakaan tartte huolehtia mistään päivistä kun mies on oviksen aikoihin poissa. Menee varmaan nopeasti tää kierto. Toivottavasti! Sit aletaan vähän enemmän tosissamme yrittämään kun on se puoli vuotta takana, mies oli mun kanssa samaa mieltä. Kohta soittelen lääkärille niistä progesteron-arvoista. Metsis kyseli niistä, niin tän kierron jälkeen meen niihin alkukierron verikokeisiin, en muista mitä kaikkea niissä otettiin, mut ainakin LH ja kilpirauhasarvot jne. Sitten toukokuussa ehkä siihen aukiolotutkimukseen, jos ei ole tärpännyt siihen mennessä, ja sit kesäkuussa mies saa mennä simppatutkimuksiin. Kävin yksityisellä Helsingissä ja ne oli tosi auttavaisia ja sano, että koska mä oon niin terve muuten ja hyvät elintavat niin tutkitaan noi perusjutut kun ei siitä mitään haittaakaa ole. Se on jotenkin pieni raha siitä mielenrauhasta ja asiat rullaa. Ja jos tulee plussa niin sitten tulee :) Pahoittelut menkoista, voi olla muuten et mullakin kemiallinen, koska sain ne kaks haamua/viivanpaikkaa ja vielä eri merkkisillä testeillä, ja tänään hulahti ihan kirkasta verta ja mullahan noi superniukat menkat yleensä. Eikä siis samoja menkkakipuja kuin normaalisti, hassua.. Nauti häämatkasta nyt yllin kyllin :) Ehkä saatte honeymoon babyn :)

NapaKissa ja hilppa86 Tervetuloa :flower:

Tipetsu :hug: Pahoittelut menkoista.

Kuka on seuraavaksi testailemassa? :)

Mukavaa maanantaita! Täällä ollaan flunssassa.. :snotty:

Kp 2/29
 
Tervetuloa myös Hilppa! :flower:

Tipetsulle pahoittelut menkoista!!

Lily-Jane: kuukauden tauko voi tosiaan tehdä hyvääkin. Saa hieman muuta ajateltavaa, kun ei tartte kaikenlaisia oireita vahtia koko aikaa. :)

Metsätähtönen: kannatan testausta! Jos eurolla saa mielenrauhan, niin halpa hinta!! :hug: Kannatan myös noita sun opinto-suunnitelmia!! Ei se oppi koskaan hukkaan mene. :)

Mä aion testata huomen aamulla. Täytyy ottaa testi illalla esille, ettei sitten aamulla unisena vahingossa menetä testaus-mahdollisuutta. :) Tuntuu vaan, että kaikki oireet (jos niitä edes oli oikeesti) on hävinny ihmeellisesti.
 
Tervetuloa uudet ja pahoittelut tädin kylään saaneille.

Täällä ei kummempaa, oviksen odottelua edelleen...

Väsyttää, joten en nyt jaksa enempää kirjoitella, jutut luettu kyllä. =)

Lisää vaan plussia tänne. :heart: Ja ne ketä sitä ei nyt saa, niin seuraavaks sitten, eiks ni? :D
 
Hohhoijaa.

Täällä alkoi menkat. Ja sisarruskateus, koska sisarrukseni saa lapsen ja koko suku on ihan kipinöissä... Nyt ärsyttää, ihan normaaleista syistä, sekä siitä että olen vähän odottanut että saisi jäädä äitiyslomalle, minkä jälkeen varmaan lopettaisin tuolla duunissa (joo, reilukerho) ja perustaisin oman yrityksen. Nyt ketuttaa kun joutuu aina siirtämään kuukaudella tota toivetta. Huoh. En viitsi ennen lasta pistää yritystä pystyyn, koska luulenpa sen olevan yrityksen loppu jos jään heti sitten äitiyslomalle. Onko täällä muutens ketään yrittäjää tai siitä haaveilevaa?

Metsätähtönen opinnot kuulostaa hyvälle :)
 
Napakissalle munkin puolesta oikein paljon tervetuloa joukoon malttamattomaan mukaan :hug:

Ikävä kuulla, että Metsätähdellä on ollut mahdollisesti kemiallinen raskaus, tosin sitä pientä tuhruahan voi ihan hyvin tulla, vaikka oliskin raskaana :whistle: Jänskää! Miltä siellä nyt näyttää?

Kappas, täällähän on lisääkin uusia kuumeilijoita, Jokottimelle ja Shamandaliellekin paljon tervetuloa :wave:

Tipetsulle halit tädin tulemisesta, toivoin jo, että olisi tärpännyt! :hug:

Täällä on kp 36/32-35 ja menkat siis päivän myöhässä, mitään menkkamaisia tuntemuksia ei ole, mutta jo kaksi viikkoa jatkunut erikoinen kipu mahassa jatkuu. Hirmu väsynyt olen myös ja paleltaa. En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella, jotenkin pelottaa, että kierto venyy ylipitkäksi, niin hyvin kun se on tähän asti pysynytkin rytmissä. Tää outo vihlontamainen mahakipu alkoi viikko oletetun ovulaation jälkeen ja on jatkunut tasaisesti siitä asti. Uutta testiä en uskalla tehdä ennen keskiviikkoa, pelkään että näyttää taas negaa :|
Metsis kyseli olisko voinut ovulaatio näkyä raskaustestissä haamuna, kyllähän se mahdollista on, mutta aika huolestuttavaa :x :'( Siinä vaiheessa alkaa huolestuttamaan tosiaan myös, että mistä tää mahan sattuminen sit johtuu...No, katsotaan, kuinka käy..Täti saa pysyä poissa sillä ehdolla, että antaa tilalle plussan :whistle:

Myrskymäisiä plussapuhureita :saint:
 
Vaniljainen Pahoittelut negasta, jospa se vielä plussaksi muuttuis :hug:

Tipetsu Toivottavasti ei ole mitään tulehdusta! Pahoittelut tädin saapumisesta.

Tervetuloa hilppa86 :flower:

Lumina83 Pahoittelut tädin saapumisesta!

Mulla on oireina tullut mahan vihlontaa. Oon myös ravannu pissalla koko päivän. En mielestäni ole juonu normaalia enempää, mutta en laske sitä vielä oireeksi vaan tarkkailen pari päivää. Sit oon ollu jo noin viikon ajan tosi väsyny ( voi johtua myös monesta muusta asiasta ) ja lämmöt on ainakin vielä koholla. Huomenna pitäis siis menkkojen alkaa, enkä ole ennen lämpöjä seuraillu yhtään joten en tiä koska ne pitäs laskea mulla. Näitä oireita oon kehittäny, et saa nähä onko ne sitä mitä toivon vai oman pään tuotosta. Pelottaa et putoon korkeelta :(

Kp32/32
 
Onko kenelläkään ollut mahan vihlontaa/kipua sen jälkeen kun on pillerit jättäny pois? Mulla vihloo aivan tosissaan alamahaa,sivuilta. En osaa oikein selittää, mut liittyskö pillereiden pois jättöön? :/
 
hilppa86 no just sama meininki on täällä! :eek: Mä tosin oon jättänyt pillerit pois jo marraskuussa ja kaikki on menny tähän asti normaalisti, kierto on ollu normaali, eikä mitään kipuja tai muita ole ollut, mutta nyt vihloilee mullakin ihan kamalasti alamahasta ja sivuilta! Just samat paikat! En ymmärrä mitä tää on, varsinkin jos mulla menkatkin on myöhässä..Olis syytä sen testin näyttää plussaa keskiviikkona :| Mua huolestuttaa sekin, että viime kierrossa menkat oli huomattavasti niukemmat mitä ennen, siis niin niukat etten tarvinut edes sidettä ja nytkö ne on sitten jääneet kokonaan..huoh.

Nallu, sullahan on jännät paikat..Plussapeukkuja pidän sulle :heart:
 
Heppa taas kaikille =) Ja uusille tervetuloa mukaan kuumeilemaan!

Onpas mukavaa kun porukka kasvaa, tosin itse voisin jo pikkuhiljaa tonne odottavien puolelle siirtyä...

Täälläpä onkin monta lähiaikoina testailijaa, minä mukaan lukien. Täällä mennään kp 27/23-25 ja alkaa jännittää pikkuhiljaa...Ajattelin, että torstaiaamuna testaan jos menkat ei siihen mennessä ala. Toisaalta olis mukava testata aiemminkin mutta kun pelottaa niin pirusti, että en taida ennen sitä uskaltaa. Kyllä nimittäin rytinällä tullaan alas jos negaa näyttää tai täti tulee...Jos nyt raskaana olisin niin laskettu aika olis pikkasen ennen isänpäivää...

Tää oli vaan tällanen pikavisiitti, pakko painua koulutehtävien pariin...Blaah.
 
Hilppa86, pillereiden jättöön just liittyy 101 oiretta mulla ainakin. Varsinkin estrogeenivalmisteiden (eli ne tavallisimmat). Mineillä ei tullut niin paljon.

Lumina83, tsemppiä uuteen kiertoon vaan =)

Mulla nämä on ihan oikeat menkat kyllä jo, on mielestäni kp2. Muuttui mielestäni jo su illasta oikeiksi, eikö se niin mene että jos täytyy olla oikea side/tamponi/mikä tahansa härdelli niin on kp 1 mutta jos riittää pikkusuoja niin sitten voi vielä olla ettei ole? Noh, näin merkkasin FF. Ja pitäis siitäkin ostaa se vip-versio, haluan ehdottomasti. Oon tykänny tosta =) Pitää huomenna muistaa, ettei kaikki vip-tiedot pyyhkiydy sieltä kun koeaika loppuu.

Nallulla ja Nellillä sekä Vaniljaisella kuulostaa hyvältä. Jospa kaikille tulis plussat =)

Tosiaan honey moon-baby ois kiva tuliainen :LOL: Ainakin sen bola-korun aion sieltä raahata, jos vaan muistan. Oon ajatellu, että taidan huomenna ilmoittautua noihin opintoihin. Onpahan ajateltavaa!! Tosiaan en muista kerroinko jotenkin järkevästi, että miksi tämä muka on niin salasta puuhaa :LOL: Ajatuksena ois siis vaan vähän yllättää lähipiiriä, jos sais enemmänkin kasaan noita opintoja..täts it. Eli aika tylsä ajatus, mutta tykkään kivoista ylläreistä =) Ja noista ei tosiaan haittaa ole, vaikka maksaakin hieman, mutta ovat mun alan opintoja tavallansa niin niistä on kyllä hyötyä. Nyt vaan ahdistaa jo valmiiksi, että jos en saa noita kirjoja saman tien, niin tuun varmaan hulluksi. Olisin tänäänki voinut alkaa pakertaa esseetä, kun ois vaan ollu koulujuttu mistä tehdä :xmas: Kaikkea sitä, alkuinnostus pahinta.

Onkos muilla tuo hemoglobiini korkea? Tuntuu, että melkeen nuo vuodot on hyväksikin kun tuntuu niin raudalle tuoksuvan että ihan pahaa tekee. Kai se hemppa siinä sen erikoisen raudantuoksun tekee? Mulla on ihan ylärajalla naisille se arvo yleensä.

Jahas, pitää lähteä iltapalalle =)

P.S. Olikohan kaikki uudet nyt listassa? Jotenkin rupesin tässä sekoilemaan :LOL:
 
Eli ilmoitin itseni tuonne kolmatta lasta yrittävien pinoon, mutta ajattelin liittyä myös tähän porukkaan :)
Eilen söin viimeisen e-pillerin ja nyt odotellaan menkkojen alkamista, jotta päästään sitten hommiin. Aiempia raskauksia on ollut neljä, joista kahdesta on syntynyt ihanat tytöt ja kaksi on mennyt alussa kesken. Nyt siis toivon ettei noita keskenmenoja tähän yritykseen tulisi. Kierto on ilman pillereitä ollut ihan mitä sattuu, joten en niiden perusteella laske oviksia yms. vaan mennään sillä mitä tuleman pitää :D
 
Luminalle :hug: menkoista. Mä oon myös piiiiiiiiiiiiiiiitkään haaveillu omasta yrityksestä. Ihan vielä ei ole kuviot selvillä, mutta jotenkin se yrittäjyys on jo pitkään kummitellu mielessä. Aina vaan saa kuulla, miten sitten oot 24 tuntia vuorokaudessa töissä ymym, mutta silti haave on ja pysyy. :)

Tervetuloa tytöt0406! :flower:
 
Tervetuloa hilppa86 ja tytöt0406 :flower:

Metsis pahoittelut tädin vierailusta :hug:
Hemoglobiinista, mulla on aina ollut alhainen ja viimeisen odotusaikana jäin sairaslomalle kun laski 82. Nous rauta tiputuksissa 115 mut nyt tuntuu et on varmaan taas tippunut koska väsyttää hirveesti ja välillä huippaa. Pitäis käydä mitatuttamassa, mut täällä ottavat vain neuvolassa soremenpäästä =)

Nelli pidän kovasti sulle peukkuja pystyssä et saisit plussan :heart:

Lumina :hug: tädin saapumisesta.
Saako udella minkälaista firmaa oot aatellu perustaa?

Nallu oireet kuulostais hyvälle ja toivotaan plussaa :heart:

Vaniljainen plussa onnea ;)

Lily-jane paranemisia flunsasta =)

Aika hurjalta kuulosti noi Ralliperunan kokemukset suihkussa. Voi hyvinkin olla jonkin sortin keskenmeno :hug:

Ei herkille, ällöö tekstii.... :x

Meinasin tänää lähteä töistä kesken kaiken pois. Aamulla menkka vuoto oli jo melkein loppunut tuli siis pientä tuhrua enää. Töissä sitten lapsille jakaessa aamupalaa tuli sellanen olo et kohta lorahtaa jotain housuihin. Menin sitten vessaan kun työkaveri tuli kahvilta. Mul oli yöside ja se oli ihan täynnä laitojaan myöten ja enempää siihen ei olis kyl mahtunutkaan. Laitoin sit uuden yösiteen ja viel tamponin. Kerkesin käymään kahvilla (15min.) ja menin taas vessaan niin taas oli side ja tampoonit ja kaikki aivan täynnä. Sain yhteensä neljä kertaa vaihtaa kaikki ennen kuin veren tulo loppui ja viimeisellä kerralla tuli muutama isompi hyytymä klöntti... Jännä juttu, ei oo aikasemmin ollut mitään tämmöistä :ashamed: Paitsi tietty silloin kun on keskenmenon saanu, mut ei normaaleissa kuukautisissa :|

Nyt nukkumaan ja aamulla taas töihin.....
 
Jänniä aikoja eletään, tsemppiä kovasti plussaa lähipäivinä toivoville, Nellilleja Nallulle ja Vaniljaiselle!

Tervetuloa uusille! Tosiaan saa tänne uusia tulla, meidän vanhojenhan kuuluu sitten luovuttaa kohteliaasti paikkamme ja väistyä odotuspuolelle, eikö?

Pahoitteluni Metsätähtönen, Lily-Jane ja Lumina, negatiiviset fiilikset on ihan sallittuja ja esim sisaruskateudelle tämä on hyvä paikka, parempi varmasti kuin moni muu. Tuon turhautumisen tuntee niin hyvin kun itsekin yrittää :hug:

Jaa, se siitä empatiasta ja takaisin omaan napaan: sain tänään ovistestiin melkein tasavahvat viivat ja olen hermoraunio, koska rakas mieheni sai älynväläyksen ja meni sopimaan töihin (on opiskelija, hiihtolomalla ja nyt siis keikkailee) kolmen yövuoron putken joka alkoi tänä iltana! Että se tästä kierrosta sitten ja kauan kaivatusta ovulaatiosta! Päiväthän se on kotona mutta mä töissä, ja illat on sitten 2-vuotias siveydenvartija aina paikalla. Enkä nyt keksi mitään tekosyytä millä viedä lapsi mummolaan arki-iltana kun ikinä ei muuten viedä. On mulla kyllä jotain pahoja aikeita liittyen Titinalle-videoon, kahteen asuinkerrokseen, turvaportteihin ja karkkiaskiin...hmm, saa nähdä ;)

Joka tapauksessa olen iloinen jos tuosta nyt ovis sukeutuu, tarkoittaisi ihan järkevän pituista kiertoakin vaihteeksi. Ovisonnea ja plussapuhureita myös teille muille :wave:
 
Unikeiju: hui, ei kuullosta mukavalle... :/

Tervetuloa uudet :flower: (Itse tässä tosi vanhana... :LOL: )

Pahoittelut tädin kylään saaneille ja negan testiin. :hug: :'(

Mulla tais ovis tosiaan olla ja mennä, tai sitten vielä kierukan poiston jälkimaininkeja. Viiva haalistuu testissä, ja eilen tuli valkkarin joukossa pyyhkiessä verta. Paperia pidemmälle ei vuoda, mut anyway. Maha vähän arka, kuten ennen menkkoja normaalisti. Tosin kahvi ei ole kunnolla maistunut, ja se on ihme. :LOL: Mies meinas eilen että jos olenkin raskaana kun kahvi ei maistu, mutta tuskin yhdestä kerrasta kun ennen ei oo kahdestakaan... :whistle: :LOL:

En tiedä, onko teillä tästä ollut juttua aiemmin, mutta oletteko ottaneet/aiotteko ottaa sikaflunssarokotteen? Itse en sitä ole ajatellut ottaa, mies aiemmin samoilla linjoilla mutta nyt on alkanut puhua että ottaa sen itse ja myös mun olisi hyvä ottaa... Tosin en silti usko, että mieltäni muutan... Jotain rokotuksia kai täytyy kuitenkin hakea (ainakin jäykkäkouristus... :ashamed: ) kun lähdetään pääsiäisenä häämatkalle Riikaan. :heart: (Vihdoin ja viimein, mut parempi myöhään kuin ei ollenkaan... :heart: =) )

Mutta nyt tämä menee aamupuuhiin ja siivoilemaan.

Paljon plussatuulia tänne kaikille, joilla siihen vielä on mahdollisuus. Muille paljon voimia uuteen nousuun. :hug: :flower:
 
No niin, nyt se kauan odotettu testi-tiistai koitti. :)

Päätin aloittaa testaamisen niinkin näyttävästi, kuin cb:n digitaalisella testillä. Siinä kädet vapisten testiä tuijotin ja sitä tiimalasia. Laitoin silmät kiinni ja kun avasin ne... gravid, raskaana (1-2)! Hiphei vaan!! =) =) Aika onnellinen olin ja olen (hieman sekaisinkin).

Vähän kyllä pelottaa, entä jos taas.. Mutta täytyy ottaa rennosti ja varsinkin, kun menkkoihin on oletetusti se 4 päivää vielä. Yllättävän aikaisin siis näytti toi digitaalinen!

Shamandalie: Mä oon ottanut sen sikainfluenssarokotteen. Toivotaan, että olis tärppi käynyt ja olisit raskaana!! :flower:
 
Hejssan taas. Uusille tervetuloa joukkoon! :flower:

Metsätähtönen, mä kanssa "salaa" täällä haaveilen lisäopinnoista. Avointa yliopistoa oon kytänny, lisäks kurssimuotosia opintoja ja jopa lyhyempiä alan kouluja.. Ei vaan meikäläiselle aina istu hyvin toi koulun penkissä nököttäminen :ashamed: Mutta jospa sitä innostuisi. Olisi vähän toiminnallisempaa koulua näköpiirissä, niin sitten!

Lumina, tuo sisaruskateus on ihan ymmärrettävää. Etenkin jos toisella tärppää lähes sormia napsauttamalla. Mulla tää on vaan vähän kääntöpuolena vielä, pelkään miten veli ja sen vaimo suhtautuu, jos itse kovin helposti raskaudun.. Heillä kun on ongelmia asian suhteen :( Mutta toisaalta, enhän mä voi jättää sen takia omaa elämää elämättä..

Bigwish! Miten testailut? Onkos uutisia? Mä täällä jännitän sun puolesta.. :wave:

Hilppa ja Vaniljainen, mulla ollut kans tuota kummaa mahan vihlontaa, etenkin eilen tuntu tosi pahalle :/ Tosin epäilen vahvasti, että se liittyy mulla ihan vaan ruoansulatukseen, pillereitä en jotenkin osaa enää syyttää, kun siitä on jo 3 kk, kun ne jätin pois.. Nyt masu onneksi vähän rauhallisempi, jospa se tästä..

Nallu ja Nelli ja ketäs vielä teitä jännittäjiä olikaan..? Plussatuulia!!

Shamandalie, mulla on sikarokote otettuna, mutta kuulunkin riskiryhmään. En tiedä olisinko ottanut, jos ei olisi pitkäaikaissairautta..

Mä yritän tehdä kotona töitä :LOL: Siis eihän tästä tule mitään, konetta on pakko pitää auki, kun tarvitten sitä näihin hommiin ja aina kun homma ei luista, niin eksyn tänne kurkkimaan :ashamed: Mutta jospa hetken jatkaisin ilman konetta, niin pääsisin eteenpäinkin :saint:

Mulla oli eilen masu ihan kumman kipeä, kuten tuossa aikaisemminkin jo mainitsin. Vieläkin tuntuu ikävältä :( Epäilin jo saaneeni vatsataudin, kun etoi illalla oikein kunnolla, ja sitä on aika paljon ollut töissä liikkeellä. Mutta se taisi nyt mennä ohi, joten eiköhän se ollut vaan jotain närästystä tms. :ashamed: Tänään lähden iltapäivällä siskon luo kyläilemään, joten saisi taudit pysyä kaukana, etten vie sinne tuliaisia..

Mutta pidän siis pari päivää hiljaiseloa, palailen varmaan to tai pe.. :wave:
 

Yhteistyössä