Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Ahah :D Täällä ollaan vielä hengissä, kiitos kysymästä vaan. Väsynyt oon, mutta muuten ihan siedettävä olo. Erikoisen siedettävä siihen alkoholimäärään nähden :LOL: En tiedä, koska oisin viimeks juonu noin paljon ku eilen. Hyi mua! Nyt ei taas tarvi ottaakaan hetkeen :) Eipä sitä edes tiedä, kuinka pitkä siitä hetkestä tuleekaan.. Tänään saankin viettää aikaa rauhassa kotosalla, ja ihan yksinäni, jei! Leffa-ilta sipsipussin ja vissyn kera kuulostaa mukavalta..

Sokeripala, on se kummallista, kuinka ei pysty olemaan rennosti tämän yrittämisen kanssa. Mä yritän olla kovasti ajattelematta tätä, etenkin kun nyt vaan odotellaan kierron loppua, johon on aikaa vielä yli viikko. Mutta aina vaan se pomppaa mieleen.. Miten voi olla niin vaikeaa unohtaa :/

Ai että, mulla jäi saunavuoro käyttämättä!! Voi ei!! Ois ollu niin ihanaa mennä saunaan näin kylmänä päivänä :| Mutta kaipa se täytyy tyytyä vaan suihkuun...

Plussatuulia kaikille!!
 
Lily-Jane, toivotaanpa plussaa :heart: Mulla tuli tänään kans tommosta samanlaista valkovuotoa med tummaa vanhaa verta kait se on. Tosi vähän kyllä onneksi. Ja en kyllä tiedä miten tohon pitäis reagoida, joten nappailinpa sitten miehen kanssa karkkia nassuun ja katottii leffoja :LOL:

Nyt ois menossa tosiaan vasta se dpo 11 ja kp 26/28 (päätin että se on nyt tuo 28 kuitenki kun laskin sen 14 pv). Että toivottavasti nyt vielä ei mitään vuotoja alkais, ne tikutuksetki ois muuten menny ihan mönkään ja huijanneet minua koko testit B) Sitten kun ei ole koskaan tommosia juttuja tullut, mulla on kyllä aina padot auennu suoraan paitsi sitten minien aikaan se tyhjennysvuoto oli semmosta päivän turhua vaan. Niin kyllä pistää miettimään.

Jätän siis miettimättä ja palaan lautapelien pariin, hulluksihan tässä muuten tulee :LOL: Mukavaa lauantaita kaikille ja plussaonnea!! :heart:
 
Voi kun minäkin pääsisin saunomaan!

Mittasin lämmön juuri, ja se näytti 36.9. Mulla normaalisti on 36.4. Mites noiden lämpöjen kuului mennä sillon kuin on raskaana tai menkat alkaa? Eikös siinä joku juttu ollut.. Tosin voi olla et oon paleltunutkin. Ite en millään muista oliko lämmöt koholla kun voi olla raskaana vai tarkoittiko se tädin tuloa.
 
Moi!

Mulle vois päivittää yk5 :'( kyllä taas ketuttaa, vaikka toisaalta mulla olikin kyllä tunne jotta ei tärppää ja täti tulee taas vierailemaan.
Nyt on sitten kp 4/30-41 edellinen kierto oli 36 päivää... tuntuu heittelevän noi kierrot jatkuvasti.

Tervetuloa kaikille uusille :flower:
 
Voi vitsit, en tajunnutkaan että täällä on noinkin monella jännäämiset menossa. Lily-Janelle kovasti onnea että se tosiaan olis plussa eikä viivanpaikka ja vahvistuis siitä...

Mä yritän ainakin tiistaihin malttaa sitä testailua. Mielellää vieläkin pidemmälle (ke tai to), koska se negan tuijottelu ja pettymys on niin puisevaa hommaa. Mä en oikein ota selvää tästä omasta olosta, flunssaa pukkaa ja hetkittäin tosi tosi huono olo ja sit taas parempi. Kuumetta ei kuitenkaan oo. Ja aivastuttaa pirusti (yleensä en aivastele...). Mä kyllä epäilen että se täti sieltä tulee, kun nyt taas selässä on sellaset fiilikset. Mutta toivotaan että ei...
 
Hei! Ilmoittautuisin keväällä odotuksen odottajaksi :) Ehkäsy lopetetaan huhtikuussa, eli häiden jälkeen. Mulle olis käyny jo tosi kauan aikasemmin mut kesti hiukan kauan lämmitellä tota miestä ajatukselle. Elikkäs ensviikolla olen 28-vuotias ja ensimmäistä lasta haluaisin ja kaipailisin kovasti.
 
Nallu, lämmöt nousee siis oviksen jälkeen ja pysyy ylhäällä jos on raskaana. Jos ei ole raskaana, niin sitten tipahtaa kun menkat alkaa..ja joillakin voi tosiaan tipahtaa ihan siinä niillä tietyvillä, joten ei kait noista raskautumisen puolesta välttämättä hurjia voi päätellä. Mutta käsittääkseni enemmänkin siitä voi, että ovulaatio ois tapahtunut. Sekin vähän riippuu sitten seurannasta, että jos aina tipahtaa vaikka vuorokausi ennen menkkoja niin sittenhän se ois hyvä merkki jos ei tippuiskaan.

Tervetuloa NapaKissa :flower:

Iita83, toivotaan vitoskiertoon semmoset plussapuhurit ettei tolkkua =)
 
Mä ryntäsin sitten ostaa testejä ja testasin iltapäiväpissasta negan :whistle: Nooh, testailen sitten huomenna aamulla :) Kiitos kaikille tuesta, eiköhän tää parin päivän sisällä selviä :D Menkat ei oo alkanut vielä, mut en kyl tosiaan uskalla uskoa että plussaisin.

Nallu Eiks niiden lämpöjen pitäis just oviksen jälkeen olla n. 0,5°c koholla? Itse luvut on varmaan aika yksilöllisiä, sillä mulla on lämmöt oviksen jälkeen 37,1-37,4. Nyt on ollut 37,1. Onhan ne sulla koholla, toivotaan plussaa :heart:

Palailen huomenna :wave:
 
Heipparallaa taas pitkästä aikaa. Täällä on tullut taas niin paljon tekstiä että ei millään pysty kaikkia lukemaan joten kaikille plussanneille iso :hug: ja plussaa odottaville paljon tsemppiä!

Täällä ollaan nyt menossa kp32/30 vähän tuolla mahassa on jänniä tuntemuksia, mutta ei ainakaan vielä ole tullut sellaisia ihan menkka vihlaisuja. Joten jäädään jännittämään ensi viikkoon josko täti tulee vai päästäänkö testailemaan.

Jos ei plussaa tule niin vähän kyllä harmittaa se kun 2 viime kuukautta tasoittui jo tohon kp30:neen ja nyt sit taas venyy :/ Mutta toivotaan parasta!

Eipä tänne muuta kuin jäädään odottelmaan mitä tapahtuu :)
 
heippa kaikille =) mul ei oikee vielkää mitään..ehkä hyvi vähä vihlasee rintoja välillä ja alamasua en tiiä sit.oon pitäny matalampaa profiilia nyt tän kuun.olen satavarma et 6vko oli ovis viikkko ku alamasua julli ilkeesti ja hyödynnettii se vko,jospa ois napannu nyt :) tää on jännä nyt aamulla ku niistin nenää(ei kyl nuha oo,mut tuntu et vuoti vähä..)ni tuli verta oikeesta sieraimesta,ei ole mitenkää kuivat ollu..oiskoha raskausoire..dydydyy :whistle: nyt kp 24/29 pesunsivun mukaan menkat alkas 27pvä mut sempä näkeepi..mite kauan ne lämmöt pysyy korkeella oviksen jälk.?? päivän,viikon vai...en oo nyt enää jaksanu mitata,viime sunnutaina oli aamulämpö 36,4 ja sit ma(15pvä) 36,2 en sen jälk oo mittaillu.. sori oma napani :ashamed:

plussatuulia meille kaikille!!! =)
 
Maitsu83, just tuossa yllä oon Nallulle maininnut noista lämmöistä =) Eli ne lämmöt pysyy kierron loppuun asti korkealla ja romahtavat sitten, kun menkat alkaa. Joillakin vähän etukäteen tai ei. Eli niistä on sinänsä vähän vaikea päätellä kummosia.

Ja suosittelen hyppäämään lopputekstit yli, jos olet herkkä :attn: B)

Mulla on yöllä tullut jotain ihan ihmeellistä ruskeaa valkovuotohässäkkää, ei hyvä juttu. Ja siinä on jotain ihmeellistä riekaletta mukana, olisko kohdun limakalvoa? Joka tapauksessa tein r-testin tuossa, että jos vuoto alkaakin niin näkis että onko hedelmöitymistä edest tapahtunut ja kyllä siihen todella hailurahaamu tuli. Ja ihan alle 5 min, että testiajalla. Taitaa olla siis tämmönen kemiallinen, eikö niissä se hedelmöityminen ole kuitenkin onnistunut? Noh, jotain siis vissiin tapahtuu mutta ei johda toivottuun lopputulokseen. Nyt jännittelen, että millon se kunnon vuoto sitten alkaa. Tuo testi tuli tehtyä vielä tommosesta vajaan kolmen tunnin pidätyspissasta, kun en muistanut että oo nrampannu koko yön vessassa..meillä on nimettäin koiralla ihana ripuli eli oon sitä saanut käytellä pihalla ja samalla tullut itekki käytyä..kivat.

Jotenkin kun ei edes harmita, niin vähän ihmetyttää. Kai sitä jo ajattelee tuota hääreissua tai jotain, kun olisin kuvitellut että jos alkaa tiputtelemaan niin sitten varmaan hermot lähtee. On tosi erikoinen tuo valkovuotohässäkkä kyllä.

kp27/28-29 ja dpo 12.
 
Maitsu83 mä en tiedä noista lämpöjutuista mitään, en osaa auttaa :( En ole kamalasti perehtynyt.

Metsätähtönen Voihan sieltä silti jotain tuhrua kai tulla ja menkatkin alkaa vaikka raskaana oisit. JÄnnitellään!

Itse en ole huomannut edelleenkään mitään oireita minnekään suuntaan. Kp 27/28. Yk 3. Huomenna olen kovasti menossa uimaan että paras ettei ala menkat :) No eipä sillä, kuukuppi pelastaa :)
 
Maitsu83, eihän noita muitten läpätyksiä muista :LOL: Jännä kun muuten jää paljon mieleen kaikkea, mutta jos ei heti saman tien ala täyttää vastauslomaketta niin vastaukset jäävät vain omaan mieleen!! Hauskaa puuhaa. Tai sitten ei muista, kuka sen sanoi. Sitten saattaa muistaa vasta myöhemmin, että unohtu siihen ja siihen kommentoida =)

Lumina83, en jotenkin jaksa uskoa että siellä mikään kyydissä pysyy jos jotain on. Meinasin lisätä tähän, että voihan sitä toivoa mutta kun ei ole semmosta toivo-tunnetta :D Noh, kaikki otetaan vastaan, tuli mitä tuli. Toivotaan sulle plussaa. Tuo kuukuppi onkin mulla jäänyt ihan pölyttymään..pitää varmaan opetella se nyt sitten käyttämään. Hankin just ennen minejä ja eihän niiden aikana koko vehjettä tarvinnut.

On kuulkaas niin kylmä ulkona, ettei tolkkua. Ja ei asteita ole kuin 20 enää, mutta se tuuli! Kyllä puree aika kovasti! Saa tämän tästä lampata ,ku ntoisella reppanalla on tosiaan tuo vatsa sekaisin..oon yrittänyt jo syöttää kermaviiliä ja juustoa, jos asettuis.

Olisiko kellään piristäviä plussauutisia?! :heart: Lily-Jane, täällä on ainakin sormet ja varpaat ristissä, että plussa tulisi =)
 
Mä tulin tänne plussauutisten toivossa ja hei Metsätähtönen, tuli mitä tuli niin onhan tuo joka tapauksessa positiivinen uutinen että hedelmöittyminen on tapahtunut! Siis jatkoennustetta ajatellen, homma toiminut aika pitkälle oikein. Ja eihän tuollainen tuhruvuoto tosiaan mitään välttämättä merkkaa eli toivotaan että vuoto lakkaa ja viiva vahvistuu! Olen jotenkin odotellut että plussaisit tästä kierrosta, on vaan ollut semmoinen tunne =)

Mitenkäs Lily-Jane, ootko jo testaillut? Plussaonnea vaan sinnekin d =) b

Kamalan kylmä tuolla joo, päätettiin lähteä Hoploppiin tytön kanssa kun ei huvita ulkoilla. Siellä ei varmaan ole ketään muuta :whistle: No, mutta onneksi asutaan aika lähellä eikä tuo yhden alle kolmivuotiaan maksu päätä huimaa, niin voi käydä ihan vaan tsekkaamassa. Toivon että tyttö riehuu ja väsähtää niin että nukkuu pitkät päikkärit, ja äiti saa rentoutua :)

Hyvää sunnuntaita kaikille!
 
No niin, tuokaas nyt joku niitä plussauutisia. Koko ajan oon täällä kyttäämässä, kun niin jännitän teidän puolesta :heart:

Metsätähtönen, älä heitä vielä toivoasi. Mä ainakin pidän sulle kovasti peukkuja ja vaikka varpaitakin vielä pystyssä =) Ja myös kaikki muut jännäilijät, ootte mun ajatuksissa!!

Täällä kp 20/28. Hohhoi. Voisitteko yhden viikon kääntää kelloa eteenpäin, niin vois alkaa oikeasti kyttäilemään oloaan. Tää on nyt vähän turhauttavaa, etenkin kun täällä palstalla on monella jännät hetket. Tiistaina lähen onneksi siskon luo kylään ja siellä sitä vipinää kyllä riittää. Jospa se aika sitten kuluisi hiukan nopeammin. Ehkä helpottais myös, jos en koko ajan täällä jumittais :D

Phuuuuuuuuuuuuuh, siinä teille plussatuulia lisää! :)
 
Metsätähtönen: Toivottavasti viiva vahvistuu!! :flower:

Testailu onnea kaikille!!

Mulla menossa 28/25 ja menkkakipuja silloin tällöin. Tuhruakin ilmestyy n. joka toinen päivä ja lämmöt vielä koholla.Tosi kiva ku ei tapahdu mitään suuntaan eikä toiseen. Jonain päivänä kirjottelin,että testailen su-ma,jos ei tuhrua kummempaa ilmaannu,mutta taidan kuitenkin vielä odotella. On kyllä välillä olo että täti kurvaa millä hetkellä tahansa,mut sit se menee ohi. Pahoinvointia on välillä ollu,sekin tulee ja menee.
Onpahan piinaavaa,mutta kun tästä nousen ja menen veskiin ni varmasti lorahtaa..

Olipa sekavaa tekstiä.. :headwall: :ashamed:
 
Tervetuloa Shamandalie, nakkasin sun listaan kun huomasin että oot päivittäny tossa toisessa listan. Mutta jos haluat vielä muuta vielä kuin yk1, niin kerrohan..eli monilla on vielä ikä ja monesko haaveissa. Voin lisätä sitten =)

Noloa tämä mun kiertosaikkailu, mutta huomasin että sittenkin ois varmaan se kp 29 kierto..eli se 27/29, mutta tämä on varmaan semmonen juttu että ottaa tolkkua vasta sitten kun kierto vaihtuu.

Sokeripala, just tuota mietinkin että testaan pikaisesti jos sitä jotenkin viisastuis tuosta. Toisaalta mietin sitä, että kyllähän se plussa tulee tuulimunista ja kohdunulkoisista..että viisastuinko sittenkään. Noh =) Ei auta kuin odotella, että mitähän seuraavaksi tapahtuu. Jotenkin sitä odottelee noita menkkoja, kun kerta tommosta tummaa valkkaria+oli niitä ihmeellisiä menkkaolojakin tossa parina yönä.

Tipetsu, kyllä minä varmaan jo testaisin kun on menkatki myöhässä (vaikka se leikkaus vasta ollutkin). Ite uhrailin tollasen halpistestin, hinta on varmaan jotain 1e, joten ei silleen mene mitään hukkaan. Toivotaanpa parasta =)

Täällä on tosiaan monella niin jännät paikat, että on pakko käydä hyppäsemässä välillä kun kerkiää :heart:
 
Tervetuloa Shamandalie! :flower:

Pakko kirjottaa vielä siitä mitä eilen bongasin puputtelun jälkeen. Suosittelen jättämään lukematta mikäli ällöttää,sis. yksityiskohtaista kuvailua..

Puputtelun jälkeen tuli ihan ku räkää..
Siis limaklöntti,ihanku joku tulppa tms. Valee,mutta seassa vaaleaa ruskeaa vuotoa! Melko ällön näköinen,mutta koskaan en ole aiemmin moiseen törmännyt. :ashamed: :x :x
 
metsätähtönen:
mulla tuli esikoisesta alkuraskaudessa juur tuollaista vuotoa. olin vielä edellis iltana ollut juhlimassa (ei ollut mitään kuvitelmaa edes olla raskaana) menkat piti alkaa siis juhlimista seuraavana päivänä.
no heräsin sitten aamulla kamalassa krapulassa ja menin vessaan ja pyyhkiessä tuli verta paperiin. no marssin kauppaan ja ostin tamppooneja. myöhemmin sitten päivällä otin tamppooni pois ja katsoin et häh siinä ei ollut yhtään mitään ja kuvittelin jo että olin niin krapulassa että näin punaista :LOL:
3 päivää tuhrutteli tuollai et välillä tuli pikkariin ja välillä sitte pelkästään pyyhkiessä. tuolla tuo nyt leikkii iloisena ja terveenä 4v lapsi:)
samana päivänä kun menkat olis pitänyt alkaa tuli aivan kamalat alavatsan kivut ja kokoajan odotin et no kyl ne nyt kohta alkaa. sitä seuraavana vasta tein sitten testin kun mies ehdotti jos olisin raskaana.
toiv sullakin se on jotain tuollaista tuo vuoto.
 
mut sais muutes kans tuonne listalle lisäillä
itse 25v lapset 05 ja 07 eli kolmas haaveissa. kierukka pois 5.2 eli ensimmäinen yk eikä tämäkään ehkä ihan niin virallisesti yritetty. kierukka tosiaan lähti kuukupin matkaan. oli muutenkin ajateltu se pois tässä keväällä ottaa.
 
Tervetuloa Shamandalie!! Kivaa, kun porukka kasvaa. Pysyy ketju voimissaan. :)

Metsätähtönen: älä heitä kirvestä kaivoon! Eikös tuollainen vuoto voi hyvinkin kuulua raskauden alkuun!! Pidetään peukut pystyssä!! Joka tapuksessa oon samaa mieltä, että haamu on aina hyvä merkki jatkoa ajatellen!! :)

Mitähän tuo Tipetsun vuoto olis? Samaa, kun Metsätähtösellä? :p Tässä kyllä tulee limojen asiantuntijaksi pikku hiljaa! :)

Lily-Janelle on peukut myös pystyssä!! Ja ihan ihan kaikille pian testaileville!! :heart:

Mulla havaittavissa nipistelyä ja rintojen aristelua.. Lupaavaa mun mielestä. :) Tiistaina testaamaan!!

Ai niin, bola-koru jo melkein tilattu (sopiva löytyi). Kyllä sille vielä joskus käyttöä löytyy. :)
 
Tervetuloa uusille!!

Iita83 Pahoittelut tädin saapumisesta!

Lily-Jane Kuinka pitkä kierto sulla olikaan? Muistelisin että se oli jotain 28-29.. Ainakin noi lämmöt sulla viittais sitten mahdolliseen plussaan. Joko testasit taas? Toivottavasti tuli plussa..

Metsätähtönen Ehkä sulla tulee tuhrua siksi kun keho ei vielä kunnolla tajua tapahtunutta? Siis että miettii pitäisikö menkkojen alkaa vaikka olisitkin raskaana.. Älä vielä menetä toivoa :hug:

Täällä on kauhea lumimyrsky! Lunta sataa ja tuulee todella kovaa. Pakkasta on n. -17. Ihan hirveä ilma. Saa nähdä pääsenkö huomen aamulla pyörällä töihin.

Kp31/32

Ps. Minäkin löysin jo sopivan bola-korun. Mietin vaan tilaisinko jo nyt, vai vasta kun/jos tulen raskaaksi.
 

Yhteistyössä