Ahah Täällä ollaan vielä hengissä, kiitos kysymästä vaan. Väsynyt oon, mutta muuten ihan siedettävä olo. Erikoisen siedettävä siihen alkoholimäärään nähden En tiedä, koska oisin viimeks juonu noin paljon ku eilen. Hyi mua! Nyt ei taas tarvi ottaakaan hetkeen Eipä sitä edes tiedä, kuinka pitkä siitä hetkestä tuleekaan.. Tänään saankin viettää aikaa rauhassa kotosalla, ja ihan yksinäni, jei! Leffa-ilta sipsipussin ja vissyn kera kuulostaa mukavalta..
Sokeripala, on se kummallista, kuinka ei pysty olemaan rennosti tämän yrittämisen kanssa. Mä yritän olla kovasti ajattelematta tätä, etenkin kun nyt vaan odotellaan kierron loppua, johon on aikaa vielä yli viikko. Mutta aina vaan se pomppaa mieleen.. Miten voi olla niin vaikeaa unohtaa :/
Ai että, mulla jäi saunavuoro käyttämättä!! Voi ei!! Ois ollu niin ihanaa mennä saunaan näin kylmänä päivänä :| Mutta kaipa se täytyy tyytyä vaan suihkuun...
Plussatuulia kaikille!!
Sokeripala, on se kummallista, kuinka ei pysty olemaan rennosti tämän yrittämisen kanssa. Mä yritän olla kovasti ajattelematta tätä, etenkin kun nyt vaan odotellaan kierron loppua, johon on aikaa vielä yli viikko. Mutta aina vaan se pomppaa mieleen.. Miten voi olla niin vaikeaa unohtaa :/
Ai että, mulla jäi saunavuoro käyttämättä!! Voi ei!! Ois ollu niin ihanaa mennä saunaan näin kylmänä päivänä :| Mutta kaipa se täytyy tyytyä vaan suihkuun...
Plussatuulia kaikille!!