Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Moi kaikki!

Metsis Jännittävää!!! Toivotaan plussaa :heart: Niin miksi se olisi kemiallinen, onhan noita vuotoja usein alkuraskaudessa!!

Nallu Juu kierto ollut yleensä 28-29, mut tällä kertaa oli oviskin pari päivää myöhässä. Menkat ei oo vieläkään alkanut, mutta aamulla testasin taas negan, jossa oli ehkä viivanpaikka, nyt oli CB:n testi. Kai siinä nyt jotain pitäis jo näkyä? Toi viivanpaikka oli sellainen et en oo ihan varma näkeekö mun silmät omiaan. Tuskinpa täällä plussataan :|

Täällä ihmetellään ja pelätään menkkojen alkamista. Nyt on kyllä toiveet aika matalalla kun tuli toi nega aamulla. BLAAH!!
:headwall:
 
Oho, onpahan taas tullut tekstiä, jokunen aika menikin että sai kaikki luettu ajatuksen kanssa.

Lily-jane täälläkin peukut pystyssä jos vaikka plussa tulisi :heart:

Tervetuloa Jokotin, Shamandalie ja NapaKissa, kiva kun joukko kasvaa uusilla :flower:

Tipetsu testaile jo, täällä jännitetään kovasti =)

Voi ei , täällä kaikilla on niin jännät paikat ja oikein kunnon plussa myrskyä odotellaan samalla tavalla kuin ulkonakin tällä hetkellä...
Sit lähteekin moni odotus puolelle ;)
 
Metsätähtönen: Kiitos. :flower: Mä olen 28v ja kolmas on toiveissa. =)

Kiitos Tipetsu. =)

Jokotin: Mulla lapset myös 05 ja 07. =)

Bigwish: Kiitos. =) Mä kanssa tota bola-korua eilen netistä katselin, ja ajattelin sellaisen jossain vaiheessa sitten haluavani... Olkoonkin turhake, mut anyway. :D

Ihanaa kun todella monella on raskauteen viittaavia oireita... Jee. Ja tunnustan olevan ihan vähän kade... ;)

Unikeijulle myös kiitokset. :D

Oi voi. Ei millään malttais odottaa et alkais odottaa... :LOL: Tosin mulla siihen aikaa varmasti menee, kun ennenkään ei ole nopeasti käynyt ja nyt on vielä kierto vielä enemmän sekaisin kuin ennen... :/ Tosin ovistestiin tuli jälleen kaks viivaa, toinen tosin haaleampi. Toivottavasti on ovis lähestymässä eikä vaan kierukanpoiston temppuiluja... ;)
 
Onpas täällä jännät ajat menossa! Huiiii!

Metsätähtönen ei tosiaan voi vielä heittää kirvestä kaivoon!

Lily-Janelle peukut on täälläkin pystyssä.

Ja minäkin jännään Tipetsun testiä ja ihailen malttia :) itseltänihän sitä ei löydy sitten yhtään :LOL:

Muillekin kovasti plussatuuuuuliaaaaa!

Iita83: pahoittelut tädistä.

Täällä fiilikset huippukorkealla, nimittäin nyt saapui täti vihdoin! Lupasin ne pullakahvit tarjota ja sieltähän se sitten kurvasi! Nyt oli enkelipojan synnytyksestä "kierto" 41 päivää. Ja tänään sitten KP 1/?? Ennen tuota keskenmennyttä raskautta kierrot oli 29-36. Kovasti odotan, että päästään ovistestejä kaapista käyttelemään ja uuteen koti-inssiin. Hyvään saumaan nyt nuo menkat tuli kun himpun reilu viikko jälkitarkastukseen ja toivotaan, että päästään tästä kierrosta sitten yrittämään jos vaan kaikki on ok.

Nyt varmaan jäi monelle kommentoimatta mitä ajattelin, mutta olenpa kovin onnellinen alkaneesta kierrosta. Jes!

Ainakin uudet piti toivottaa tervetulleiksi! Mukavaa saada lisää porukkaa, vaikka itsekin uusi täällä olen. Ja saatais potkittua kuumeilijoita tuonne odotuspuolelle samaa tahtia kuin uusia tulee!
 
Lily-Jane Ihan hyvin on mahdollista, että plussa näkyy vasta kun menkat on viikonkin myöhässä. Niin kauan on toivoa kun täti ei ole tullut paikalle!

Catalia Toivottavasti kaikki on ok ja pääsette yrittämään. Onnea!

Mun piti kysyä niiltä joilla on jo lapsia, että mistä yk:sta olette plussanneet aikaisemmin? :)
 
Nallu, mä plussasin ekalla kerralla yk 1. Ja nyt sit yli 5 kk yritystä takana :headwall:
Ja jotkut sanoo että toinen tulee helpommin...

Sunnuntai-illat on tylsiä, kun alkaa jotenkin tuo tuleva työviikko painaa jo mieltä. Ja ärsyttää kun säätiedotuksetkin lupaa niin kamalan kylmää, ikinä ei tule kevät! Jotain kivaa tarttis nyt keksiä. Taidan pitää kotijumpan tytön kanssa, se on aina innolla mukana =) olen nimittäin päättänyt että kesällä mulla on joko soma alkava vauvamaha tai sitten timmi rantakroppa, ylipainoa ei ole nytkään mut kiinteyttämisen varaa olisi. Ostin myös eilen sellaisen tiukan leveän vyön ja korkeakorkoiset saappaat. Otetaan nyt sitten kaikki irti tästä ei-raskaana-olosta - kun ei muutakaan voi, ennemmin kyllä kasvattaisin mahaa...
 
Kaikille jännittöviä aikoja plussatuulia!! ja tätin yllättämille :hug: en nyt muista ees kaikkia laittaa erikseen ku hurjasti tullu tekstiä! vaikka käyn joka päivä lukemassa ni nyt ollaan tosissaan innostuttu kirjottelemaan =)

täällä on bongattu ovis!!! jee!! tai luulisin ainakin niin. oon tikutellu ovista kp 11 alkaen ja eilen(kp21) tikkuun yhtäkkiä pasahti kaks viivaa! ehkä hailukan verran oli haaleampi mitä testiviiva (jos oikein tihrusti). mutta ku mulla ei oo aiemmin näkyny testissä ihan mittää muuta ku se yks viiva. ajattelin jo välissä että onkohan mulla ees koko hormonia elimistössä ku ei mitään hailakkaa viivaa tuu. nyt siis oon todennu että mullekkin ne ovisviivat voi tulla!! :D ja tottakai tätä on nyt pyritty hyödyntämään peittojen heiluttelulla B) ja mikä ihaninta mun kierron pitäs tällä kertaa olla noin 35pv eikä 70pv niinku viimeksi!

eli täällä alkaa varmaan ens viikolla älyttömästi tuntua jo raskausoireita ku mieli tekee tepposet ja toivoo urakalla!! :LOL: :kieh:
 
Tais olla vaan viivanpaikkoja ym. Nimittäin menkat alko, kp 1 ja yk 5. :( Toi vähän liikaa toivoa noi ihme haamut. Metsis, voit päivittää yk 5, mut meille tulee nyt kuukausi taukoa, koska mies on ensi oviksen matkoilla. Joten yk 5, mut kaks kiertoa peräkkäin. Turhauttavaa kyllä.. Kommentoin muiden juttuja huomenna. :) Toivottavasti Nallulla, Metsiksellä ja Tipetsulla on parempi tuuri!!
 
Mulla ei kyl ole jostain syystä mitään intoa testata,jota ihmettelen!Varmaan tekin..? :D
Aattelin kyllä just et pakko varmaan huomenissa testata ja jos/kun negaa niin jos sit lekuriin varailis aikaa,kun jotensakin pelottaa et on joku tulehdus leikkauksen jäljiltä.Siis tuhruttaa välillä pikkusen,menkkakipuja välillä lievempiä ja välillä kovempia,ja lämmöt 37 hujakoilla.Siis nuohan on ihan normaaleja mulle kaikista aiemmista kierroista,mut nyt jotenki hiipii ajatuksiin tulehdukset ja muut.. :| Ja eilen hokasin,että kun puputellaan,niin tavaraa ei oo valunu moneen päivään ulos?!Siis sanotaanko että 5 kerran tavarat on sisällä!! :x Missähän ne oikeen mahtaa lojua?? Onkohan se haitallista jopa?!

Pakko kyllä todeta,ettei tupakkia tee yhtään mieli!?Vaikka hyvä juttuhan se on,mut ihmettelen.. :whistle:


Catalia: Onnittelut menkoista!! =) Toivottavasti kaikki on ok tarkastuksessa!

Tasse: Onnea ovis-plussasta!!Nyt vällyihin siitä! :whistle: ;) :p

Lily-Jane:: Pahoittelut menkoista! :hug:


Ja plussaonnee kaikille testailijoille!!! :flower: :heart: :flower: :heart:
 
Moi kaikille pitkästä aikaa! En ole ehtinyt ketjussa käydä aikoihin.en edes muista milloin viimeksi... Nyt on kuitenkin saatu hyviä uutisia: plussa tuli testiin perjantaina :D Eli olen siirtymässä lokakuisiin odottajiin! Toivon mukaan kaikki menee hyvin.

Plussaonnea kaikille ja tulkaa pian perässä!!!
 
syksyiselle onnea ja elä palaa takaisin vaan pysy siellä lokapinossa :wave:

Juu me palattiin reissusta ja enpä enää mee hetkeen junalla, olihan sellanen jude että loppujen lopuksi juna oli vajaa 4 h muöhässä ja vielä piti vaihtaa sit pieksämäellä juna ja seistä se loppuaika siellä ovikäytävässä kun ei ollu paikkoja istua, kun meidän juna päätti lähtä takasin pieksänmäeltä helsinkiin :headwall: :headwall: paikat oli siis siinä edellisessä vaunussa meillä |O

muuten mukava reissu ja limat on alkaneet taas tulemaan ja ovista ja tärppiä toivoessa :heart: siskontytöt (16 ja 14v) tuli meille ja tässähän sitä pitää sit miettiä miten saa hyödynnettyä nää päivät :heart:
 
Syksyinen onnittelut plussasta ja paljon tarrasukkia matkaan :heart:

Nallu meillä ekan odotus alkoi yk 1 ja tokan muistaakseni yk 3 ja kolmas tuli sit ihan yllätyksenä, ku ei ees yritetty ja aateltiin et sit kun täytän 30v niin iltatähti olis kiva. No tää meiän iltatähti tuli sit sen kuus vuotta etuajassa :LOL:

Catalia onnittelut tädin saapumisesta =)

Lily-jane pahoittelut tädin vierailusta ja iso :hug:

Tasse ovisplussaa hyödyntämään ;)

Bigwish ja Nallu millaiset Bola-korut ootte aatellu tilata?

Metsis ja Nallu koskas aattelitte testailla?? PPidetään peukkuja pystyssa et plussaa tulis :heart:

Täällä taitaa täti pakkailla kamojansa eli jos hyvin käy niin huomenna tai viimeistään tiistaina aloitan oviksen metsästyksen. Ja onhan niitä testejä nyt iso kasa et luulis jotain löytyvän :LOL:
Oli siin paketis muutama r-testikin mut niille ei viel käyttöö ole =) mut toivottavasti loppu kierrosta sitten olisi ;)

Oikein paljon plussa puhureita :whistle: kaikille niitä odottaville ja iso :hug: niille joille täti kurvas paikalle vaikkei olis tarvinnut tulla :heart:
 
Kyllä se täälläkin taitaa olla niin, että laitan kp 1 ja tosiaan huomennahan sitä vasta varmasti näkee. Mutta näyttäis tosiaan siltä, että viime kierto oli vaan 26 päivää ja ovis on ollut jo kp 13. Puputtelut meni kyllä nappiin silti ja mikä lie sitten joku kemiallinen ollut se haamura. Kattelin, ett ämeillähän tulee suoraan hääreissulle ovisjutut että sielä toisten nurkissa kun vielä ollaan niin :D Onneksi aika hyvin ovat töissä päivällä, niin ei varmaan ongelmia tule..ainoa on sitten se lentomatkapäivä takaisin..että sillon voi olla aika hiljaista että jaksaa mitään..toivon siis että ovis on ennen tai jälkeen.

Kattelin tästä, että sehän on sitten pakko raskautua tästä yk2sesta. Sitähän vaikka ehtis äitienpäiväksi äidille hyvät uutiset kertomaan (oon miettiny että kertoisin vasta sillon ekan kunnallisen ultran jälkeen). Joten uusi tavoite taas! Ikävä kyllä jää meiltä varmaan tuo isänpäivä välistä, vaikka mies kovasti toivoi että kortin jo sais sitten. Toivotaan, että muilla ehtisi siihen =) Kaiken kukkuraksi kailottleinhan tuossa, että ois kiva kun ois joku liputuspäivänä testaus..no nyt sattuis Minna Canthin päivä sitten sopivaksi testipäiväksi :LOL:

Nyt ei ketuta yhtään, liekö tulee jälkikäteen. Jos tuota hääreissua ei olis, niin varmasti ottais kupoliin. Nyt tiedän, että ovis on vasta reissun lopussa ja voin ihan hyvin juoda lasin pari viiniä tai kuohuviiniä tai jotakin. Joten nyt pitää siis ihan kaivella nämä hyvät puolet esiin =)

Lily-Jane, harmi kun teillä tulee tuollaisia pakollisia esteitä hedelmöitymisen tielle. Ehditkö käydä ne sun tutkimukset verikokein jne loppuun muuten? Sehän on ihan hyvä, että jos niissä jotain oiskin, niin ehtis varmaan saada jo jotain apukeinoa mukaan. Toivotaan kyllä, ettei mitään ois.

Ja ovistesteistä..käytännössä se ovis on kyllä täytynyt mulla olla jo aiemmin, joten oiskohan niin että kun sillon ma sain ovisplussan (ovis ois mun laskujen mukaan ollu jo su!), joten se varmaan on ollut jo negatiivinen (vaikka minusta oli tasaiset). Tosiaan la ja su en muistanut juuri sopivasti sielä reissun päällä tikuttaa, joten siitä jäi nuo vertailutikut saamatta. Joten ois varmaan ollut jo lauantai tai sunnuntai aamun ovistesti sitten täysplussa ja tuo ma on täytyny olla jo hailurampi niihin verrattuna. Nyt tässä kierrossa en pääse ollenkaan tikuttamaan, kun ollaan siellä reissussa mutta pitää tosiaan olla koko hääreissu lakanoiden välissä sitten B)

Tipetsu, voiskohan vaan olla että ootte harrastelleet nyt aktiivisemmin ja sitä miehen tavaraakin ois vähemmän? Näin ollen sitä ei ehkä huomaa niin ja se tulee ihan peruspissakäynnillä pihalle. En usko, että se mihinkää säilymään sinne jäis.

Mun täytyy sanoa, että täällä tapahtuu niin paljon etten pysy kärryillä :LOL: Toivottelen siis tasapuolisesti nyt niitä plussia testeihin, oli ovista tai r-testiä. Ja sitten meille menkkalaisille mahdollisimman vähäkipuista alkukiertoa :flower: Täytyy muuten sanoa, ettei ainakaan vielä ole yhtään niin kipeä kuin eka tyhjennysvuoto oli. Että ihan parasetamoli on auttanut =)

Syksyiselle onnea matkaan ja paljon onnea plussasta!! Meiltä ei varmaan kovin moni enää lokakuisiin tule, mutta marraskuisiin varmaan kaikki sitten :D
 
tasse onnea oviksen löytämisen johdosta! Eikun sitten hyödyntämään sitä ;)

Lily-Jane Pahoittelut tädin saapumisesta :hug: Harmi että ensi kierto menee "hukkaan".

syksyinen Onnea plussasta!

Unikeiju-79 Mä ajattelin hankkia sen emaloidun valkoisen hopeilla raidoilla. Mulla on testipäivä keskiviikkona, jollei tiistaina ala menkat. Toivottavasti pysyis täti poissa. Onnea sulle oviksen metsästämiseen!

Metsätähtönen Pahoittelut tädin saapumisesta!

Jos nyt plussaan, niin meidän pitäisi ehtiä isänpäiväksi la:n puolesta. Marraskuuhun se kuitenkin menee, joten lokakuisiin en enää ehdi. Olo on nyt tosi toiveikas ja pelokas yhtäaikaa. Mitenköhän mielen käy jos tulee nega tai täti tulee taas kylään. Liian stressaavaa aikaa tämä vauvapuuhailu!
 
Höh.... :/ Tuhru muuttaa väriään hiljakseen vaaleenpunaselle..Nou baby! :headwall:
Olen varma et yöllä/aamulla alkaa..Ja JOS ei,niin apteekkiin huomenna,lupaan sen!
Nyt suihkuun kun ukkeli kotiutu treeneistä. :wave:

Lumina83: Pidän peukkuja! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsätähtönen:
Mulla on yöllä tullut jotain ihan ihmeellistä ruskeaa valkovuotohässäkkää, ei hyvä juttu. Ja siinä on jotain ihmeellistä riekaletta mukana, olisko kohdun limakalvoa? Joka tapauksessa tein r-testin tuossa, että jos vuoto alkaakin niin näkis että onko hedelmöitymistä edest tapahtunut ja kyllä siihen todella hailurahaamu tuli. Ja ihan alle 5 min, että testiajalla. Taitaa olla siis tämmönen kemiallinen, eikö niissä se hedelmöityminen ole kuitenkin onnistunut? Noh, jotain siis vissiin tapahtuu mutta ei johda toivottuun lopputulokseen. Nyt jännittelen, että millon se kunnon vuoto sitten alkaa. Tuo testi tuli tehtyä vielä tommosesta vajaan kolmen tunnin pidätyspissasta, kun en muistanut että oo nrampannu koko yön vessassa..meillä on nimettäin koiralla ihana ripuli eli oon sitä saanut käytellä pihalla ja samalla tullut itekki käytyä..kivat.


kp27/28-29 ja dpo 12.
Ei herkille tämäkään:

Mulla oli tuossa vuodenvaihteessa EHKÄ keskenmeno.Suihkuunmentäessä jouduin oikein punnertamaan klönttejä ulos ja kipu oli samanlainen kuin synnytyksessä supistelut.
:/

Ekassa raskaudessa tuli rv 7-8 veristä vuotoa ja kävin ultrassa niin kaikki oli silti ok.Tarkkaile tilannetta ja pirauta äitiysneuvolaan että plussaa näyttää mutta vuotoo tulee,mitä teen?

Peukkuja pidän sulle! d :) b

Jos kivut on pahat niin aika varmasti on km,otat rauhallisesti ja jos pitäis mennä töihin niin hae saikkua.Lepäät ja meet vaikka kuumaan suihkuun rauhottumaan.
 
Tervetuloa myös NapaKissa! Jotenkin pääsit livahtamaan mun tajunnan ohi. :saint: No nyt huomasin, että sinäkin olet uusi.

Unikeiju: Mä oon ihastunu tuollaiseen lilaan bola-koruun, jossa on sellainen helmikukka. Se on kyllä aika hempee. :heart:

Syksyiselle kovasti onnea!!

Luminalle testionnea! Jospa se täti ei tulis Tipetsullekaan!

On kyllä ankeeta, kun aamulla joutuu lähtee tuonne lumikinoksiin ja kylmään rämpimään. Vaikka oon tosi iloinen, että nyt on lunta, niin sais ne alkaa jo sulaakin. :)

Lily-Jane ja Metsätähtönen: :hug: tädin vuoksi! Mutta jotain hyvää Metsätähtönen jo asiasta löysikin: voit ottaa rennosti reissussa!!

Catalialle sen sijaan onnea menkoista!! :) Niin se täti joskus on toisen onni ja toisen suru.

Tasselle ovisonnea!! :)

Nyt iltapalalle ja nukkuun vähitellen. Pian se on jo maaliskuu ja kevät tulee!! :wave:
 
Hui Ralliperuna. Hurjalta kuulostaa tuo suihkukokemuksesi. Kyllä on saattanutkin olla km, jos oikein isoja klönttejä on tullut kipujen kanssa. :(

Toivotaan, että Metsätähtösellä tulis vaan normaalit menkat eikä kipuja sun muuta. Mutta ehkä tosiaan kannattaa vähän seurailla tilannetta ja ehkäpä tehdä myös uutta testiä?? Tsemppiä!
 
Heippa kaikille! :wave:
Olin viikonlopun vietossa avopuolison vanhempien luona, enkä siellä päässyt oikein kirjoittelemaan tänne.
Tein perjantaina aamulla Clearbluen digitaalisen raskaustestin, josta tuli nega :( Täytyy sanoa, että yllätyin kyllä vähän, vaikka olinkin siihen varautunut. Ne kaks haamua tuli kuitenkin viime viikolla, joista se jälkimmäinen kuivuessaan tummui ihan selkeeksi plussaksi, tosin sillä ei taida olla mitään merkitystä..Tänään on kp 35, eikä ole tätiä näkynyt, vaikka tänään oli viiminen päivä, joksi sitä odottelin. Toki se voi yllättää vielä yöllä tai huomennakin..Niin pitkää kiertoa ei vaan ole koskaan ollut. Edelleen elättelen toivoa, ettei tätiä näkyisi :whistle: Ne kaks haamua kummittelee mielessä ja mahassa ihan selkeesti nipistelee ja vihloo. Katsotaan kuinka täällä käy :)

Pahoittelut niille, joille se täti on taas tullut kielloista huolimatta ja peukut pidän hurjan pystyssä kaikille, jotka ovat lähipäivinä testaamassa!

Syksyiselle hurjan paljon onnea plussasta!! Ihanaa :heart:

Catalialle oikein paljon tervetuloa kuumeilemaan :hug: Pahoittelut enkelivauvasta, nyt toivottelen hurjasti parempaa onnea!

Täällä on niin hurjasti tekstiä, että täytyy huomenna tulle ajan kanssa lukemaan ja kommentoimaan! :)
 
APUA!!!!Nyt mä sit sorruin lukemaan kohtutulehduksen oireita...Jotenki mua nyt ahistaa et voiko nää aika pitkään jatkuneet menkkakipujen tyyliset kivut kieliä jostain tulehduksesta!Koko sairaalareissu endon takia oli outo,niin jotenki tuntuu et ei ois ihme vaik joku tulehdus ois tullu hiuthapeli-lekurin takia.Mähän kävin sairaalasta kotiutumisen jälkeen päivystyksessä,haisevan tuhrun takia ja sain 2 antibiootit.Lämmötkin ollu oviksesta asti 36.7-37.4,ei kuumetta siis. Flunssakin tuli ja meni.Tuhrussa ei hajua nyt..Jotenki ei usko raskauteen vaan lähinnä tulehdukseen jos johonkin....Hittolainen! Huomenna testaan ja jos nega,soitan lekurille ja hakeudun hoitoon.
 
Mie ilmottaudun talven yrittäjiin =) Esikoista aletaan yrittämään, pillerit jätetty justiinsa poikkeen. Oon 23v ja puoliso 25v. Kuumeillu oon jo kauan aikaa, nyt sain mukaan ukonkin :D Kauhee into päällä, tekis mieli jo höpöttää kaikille tästä,mut pitää hyssytellä vielä kunnes on pullat uunissa :heart:
 

Yhteistyössä