Kyllä se täälläkin taitaa olla niin, että laitan kp 1 ja tosiaan huomennahan sitä vasta varmasti näkee. Mutta näyttäis tosiaan siltä, että viime kierto oli vaan 26 päivää ja ovis on ollut jo kp 13. Puputtelut meni kyllä nappiin silti ja mikä lie sitten joku kemiallinen ollut se haamura. Kattelin, ett ämeillähän tulee suoraan hääreissulle ovisjutut että sielä toisten nurkissa kun vielä ollaan niin
Onneksi aika hyvin ovat töissä päivällä, niin ei varmaan ongelmia tule..ainoa on sitten se lentomatkapäivä takaisin..että sillon voi olla aika hiljaista että jaksaa mitään..toivon siis että ovis on ennen tai jälkeen.
Kattelin tästä, että sehän on sitten pakko raskautua tästä yk2sesta. Sitähän vaikka ehtis äitienpäiväksi äidille hyvät uutiset kertomaan (oon miettiny että kertoisin vasta sillon ekan kunnallisen ultran jälkeen). Joten uusi tavoite taas! Ikävä kyllä jää meiltä varmaan tuo isänpäivä välistä, vaikka mies kovasti toivoi että kortin jo sais sitten. Toivotaan, että muilla ehtisi siihen =) Kaiken kukkuraksi kailottleinhan tuossa, että ois kiva kun ois joku liputuspäivänä testaus..no nyt sattuis Minna Canthin päivä sitten sopivaksi testipäiväksi
Nyt ei ketuta yhtään, liekö tulee jälkikäteen. Jos tuota hääreissua ei olis, niin varmasti ottais kupoliin. Nyt tiedän, että ovis on vasta reissun lopussa ja voin ihan hyvin juoda lasin pari viiniä tai kuohuviiniä tai jotakin. Joten nyt pitää siis ihan kaivella nämä hyvät puolet esiin =)
Lily-Jane, harmi kun teillä tulee tuollaisia pakollisia esteitä hedelmöitymisen tielle. Ehditkö käydä ne sun tutkimukset verikokein jne loppuun muuten? Sehän on ihan hyvä, että jos niissä jotain oiskin, niin ehtis varmaan saada jo jotain apukeinoa mukaan. Toivotaan kyllä, ettei mitään ois.
Ja ovistesteistä..käytännössä se ovis on kyllä täytynyt mulla olla jo aiemmin, joten oiskohan niin että kun sillon ma sain ovisplussan (ovis ois mun laskujen mukaan ollu jo su!), joten se varmaan on ollut jo negatiivinen (vaikka minusta oli tasaiset). Tosiaan la ja su en muistanut juuri sopivasti sielä reissun päällä tikuttaa, joten siitä jäi nuo vertailutikut saamatta. Joten ois varmaan ollut jo lauantai tai sunnuntai aamun ovistesti sitten täysplussa ja tuo ma on täytyny olla jo hailurampi niihin verrattuna. Nyt tässä kierrossa en pääse ollenkaan tikuttamaan, kun ollaan siellä reissussa mutta pitää tosiaan olla koko hääreissu lakanoiden välissä sitten B)
Tipetsu, voiskohan vaan olla että ootte harrastelleet nyt aktiivisemmin ja sitä miehen tavaraakin ois vähemmän? Näin ollen sitä ei ehkä huomaa niin ja se tulee ihan peruspissakäynnillä pihalle. En usko, että se mihinkää säilymään sinne jäis.
Mun täytyy sanoa, että täällä tapahtuu niin paljon etten pysy kärryillä
Toivottelen siis tasapuolisesti nyt niitä plussia testeihin, oli ovista tai r-testiä. Ja sitten meille menkkalaisille mahdollisimman vähäkipuista alkukiertoa :flower: Täytyy muuten sanoa, ettei ainakaan vielä ole yhtään niin kipeä kuin eka tyhjennysvuoto oli. Että ihan parasetamoli on auttanut =)
Syksyiselle onnea matkaan ja paljon onnea plussasta!! Meiltä ei varmaan kovin moni enää lokakuisiin tule, mutta marraskuisiin varmaan kaikki sitten