Kevään 2008 yrittäjät 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
moi tytöt!

meillä alkuviikon kylässä ollut miehen sisko lähti tänään.

Ja arvatkaapa mitä.........tein heti testin kun se vieras oli illalla lähtenyt ja ihan selkee PLUSSA!!!(testasin kahdella testillä kun en meinannu uskoa ja molemmat oli yhtä positiivisia (: )

Raskausoireita ennakkoon ei oo kovasti ollu havaittavissa. vähän selkäsärkyä viimepäivinä ja menkkakipuja ja sit muutama päivä oviksesta lähtien ollu maha sekaisin....

Mutta joo,arvatkaa kuka on nyt vähän onnellinen :) (vastaus: Minä)

onnea paljon peppiinalle!!!

eilen juuri katsoin että maaliskuu ketju avattu ja haikailin sinne mutta meneepi ainakin huhtikuulle nyt

oma tilanne siis kp 2/27(jos tämä kierto sama kuin viime) ... että silleen... ei kun uutta yritystä kehiin. Jännäillään 5.8 tai jotain. Vielä jaksaa olla positiivinen. Esikoinen tuli toisesta yrityskierrosta.

Onnitteluhalaukset peppiinalle!! Taas yksi plussa..tasaiseen tahtiin niitä tulleepi :)

Hirmusesti tullu tekstiä ku ei pariin pvään oo käyny..pitää ruveta ahkerammaksi ;) meillä on autotallin teko loppusuoralla ni se vie kaiken ylim. ajan!
Onko muilla mitään rakennuksia tekeillä?? Huh, saa kyllä rakennushommat jäädä vähäks aikaa..sen verran imeny rahaa ja aikaa!

Tänne ei ihmeitä, muutaman tätioireen (alamaha hieman kiepä + selkä) olen bongannut joten oletan sen kurvaavan ma! :( noh, yhä yyyylös yyyrittääää...

päivitän listankin samalla:

elmeri kp 20/ ?? (jännäyspvä joskus 18.7. kieppeillä)
peppiina kp 24/27-28
enskertalainen kp 25/28 (jännäyspvä 14.7)
gerritsen84 kp 22/28-29
päivi-76 kp 2/? (jännäystä elokuun toisella viikolla, ehkä)
Sesami kp 4/?
kevätkukkanen kp 23/? (jännäyspäivä 9.7 varmaankin ehkä)
Moon Fairy kp 5/27-30 (jännäyspäivät heinäkuun lopussa/elokuun alussa)
Jenska jännäyspäivä 19.7
Sars76 kp 5/29-30 (jännäyspäivä 2.8.)
Tuiskuli kp 22/???
Pampulei 17/28 (jännäyspäivä 15.7)

t: enskertalainen

....niin ja kevätkukkaselle piti antaa lohdutushalaukset tädistä :(( mutta ponnistellaan taas ylöspäin kaik yhdes koos ;)

t: enskertalainen, joka haluaisi hypätä yli maanantaista...kun maanantai on aina muutenkin maanantai!

ONNEA PEPPIINA!! Ihana uutinen :)

Itse päätin, että en edes arvuuttele oireita, mutta tänään on ihan selvästi (joopajoo...:) alamahassa tuntunut vähän erilaisia tuntemuksia. Ei selviä nippailuja, niin kuin edellisessä raskaudessa ennen plussaa, mutta "jotain". Toivottavasti nämä ensi viikolla muuttuu selkeiksi nippailuiksi ja tulisi jotain tulostakin.

Enskertalainen: tällä hetkellä ei ole rakennusprojektia, mutta viime vuosi rakennettiin omakotitaloa ja kun se syksyllä saatiin valmiiksi, niin tän vuoden alussa piti muuttaa töiden takia toiselle paikkakunnalle. Arvaa vaan, harmittiko!! Joten nyt ei kyllä ole raksaprojektit haaveissa...

elmeri kp 23/ ?? (jännäyspvä joskus 18.7. kieppeillä)
peppiina kp 24/27-28
gerritsen84 kp 22/28-29
Sesami kp 4/?
Jenska jännäyspäivä 19.7
Tuiskuli kp 22/???

t, elmeri

Oon kyllä aika varma, että huominen tikutus tuottaa negan. Aivan sellaisia tuntemuksia, että täti tulisi piankin kylään. Töissä on nyt muutamakin vauva synytymässä ja saan nyt kädestäpitäen neuvoa uusille äideille mitä kaikkea he tarvitsevat. Eli tässä juuri vaunuja yms. muuta vauva kamaa etsin. Luultavasti syksy menee pitkälti vauvoja hoidellessa, eli tuskinpa tämä kuumeilu tästä helpottuu.

Palaan nyt takaisin vauvojen tavarataivaaseen:)
T: Tuiskuli, kp 28/30

Sanoisin, että ihan normaalien naisten tapaan haaveilemme lapsista - välillä normaalia enemmän ja välillä vähän vähemmän...
Tää ketju on ihan mahtava ja todellakin diggaan tästä ajatustenvaihdosta.

Meillä tilanne on se, että tänään on taas ollut "ulkoilu" ilta. Käytiin syömässä ja juomassa ja jutskailtiin miehen kanssa. En kuitenkaan vielä uskaltanut kertoa niistä tilaamistani ovistikuista...Normaalia? I don't know.
Jotenkin ajattelin, että testailen sitten itsekseni, enkä stressaa sitä miestä. Vaikka kaveri kuitenkin on ihan täpöllä mukana ja puhuu jatkuvasti siitä, kuinka ihanaa olisi, jos meille tulisi vauva...
Mutta puolustukseni on se, että vähennän tällä miekkosen stressitasoa...Tai jotain.

Huomaan, että meillä on täällä taas tosi monta jännääjää: on Tuiskuli, Pampulei, enskertalainen, Jenska ja Elmeri. MAHTAVAA. Huomaan myös, että aikasta monella on jo ainakin toinen haaveissa...Pitäiskös meidän siis lisätä tohon listaan iät ja monesko lapsi on haaveissa? Vai meneekö liian pikkumaiseksi?

Täytyy ehkä mennä nukkumaan - huomenna pitää mennä taas käymään töissä (joo-o, tiedän, tässä ollaan lomalla, eikä duunissa...), mutta mitään ei tapahdu, ellen hilpaise sinne...

Palataan huomen.
T: Sars, joka on ehkä pikkaisen humpsukassa ja hyvillä fiiliksillä.

Moi Kaikille!
Tein aamulla testin ja ihan puhdas negahan sieltä pamahti. No, odotellaan tässä muutama päivä josko täti tulisi kylään. Jos ei tule, niin testaan taas. Aika masentunut fiilis. Voi kökkö! Mutta elämä jatkuu, uutta matoa vaan koukkuun! Toivottavasti muilla on parempi onni.

T: Tuiskuli, kp 29/30

Onnea Peppiinalle! Ja Tuiskulille pahoittelut, mutta toivoahan vielä on... Tsemppiä kaikille muille jännäilijöille tasapuolisesti myös!

Mulla tasan 6 kk laskettuun aikaan tänään! Tuntuu kyllä pitkältä ajalta, mutta on tässä monta asiaa hoidettavana sitä ennen ja aika tunnetusti kuluu turhankin nopeaan. Eli jos nyt alkuun odottelen sitä, että vatsa alkaisi näyttää vauvamahalta, eikä vaan paksulta :)

Ihanaa että on perjantai! Ei kyllä ole mitään kummempia suunnitelmia viikonlopuksi, mutta mukavaa silti. Uimaan voisi ainakin mennä, saisi samalla vähän väriäkin pintaan. Ja tehdä lettuja (on tehnyt mieli jo pitkään)!

Mukavaa ja toivottavasti myös aurinkoista viikonloppua kaikille!

Tervehdys taas kaikille,

Tuiskuli, kato, ei hermostuta vielä - jotkuthan plussaa vasta reilun viikon myöhässä olleiden kuukautisten jälkeen...Eli jos täti pysyy poissa, aina on mahkuja.
Mä siis pidän ainakin peukut pystyssä vielä sulle.

Mulla pitäis ovis ajoittua ens viikkoon ja aion TODELLAKIN pupuilla ja olla kehittelemättä mitään päänsisäisiä raskausoireita; viime kierrossahan olin totaalisen varma, että oon raskaana. Ja hemmetti se pettymys oli järkyttävä, kun testi näytti negaa (täti myöhässä 4pvää) ja sit samana iltana täti kurvaskin täysiä mestoille. Että mua jurppi.
Nyt ajattelin lomalaisen rentoudella (hehehe, tyrskähtelen täällä itsekseni) ilmoittaa kyllä miehelle, että nyt pitäis viuhutella, mut sen jälkeen vaan odottaa.
Huvittavintahan tässä on se, että aina tässä vaiheessa kiertoa oon totaalisen positiivinen raskautumisen suhteen tyyliin: kyllä mekin onnistutaan ja mahtavaa, että on hyvä meininki jne. (nyt on siis kp 10) mutta sitten oviksen jälkeen oon maani myynyt. Ja varsinkin siinä vaiheessa, kun ne monkulat alkaa. Puuh ja uuh.
Tässä sitä vaan yritän kehitellä stressitöntä oloa ja puuhastella ja rentoutua ja lueskella ja höpötellä täällä netissä ja olla miettimättä koko tilannetta...Yeah right!
Onko siis ehdotuksia, miten onnistuu stressittömyys?

Yhdyn magpiehen: ihanaa, että on viikonloppu. Me vietetään se täällä kaupungissa ja sitten maanantaina lähdetään mökille. Ihanaa päästä merenrannalle - meri on mulle niiiiin rakas; talo merenrannasta olis unelmien täyttymys.
Täähän siis tarkoittaa sitä, et ens viikolla voi olla mun suunnalta vähän hiljaisempaa, mutta oon hengessä mukana.
Ja tietty juubailen täällä koko viikonlopun :-)

Mutta paree mennä.
Heitän vielä gallupin tyngän: meri vai järvi?

T: Sars, jonka letti on maailman likaisin. Heh.

Ihan pikana täältä lainakoneelta toivottelen peppiinalle HURJAN ISOT ONNITTELUT!!! =D Aivan mahtavaa =))
Ja sitten tietysti pahoitteluja kaikille tädin kylään saaneille.

Palataan taas pian! Oon nyt lomalla ja vähän kehnosti koneella, mutta koitan aina tilaisuuden tullen livahtaa katsomaan kuulumiset =) Ja täälläkin jännät päivät lähestyy, joten kiva =)

Pampu

Hei! Pääseekö kevään 2008 yrittäjiin vielä mukaan?
Yksi pian 5 vuotias poikalapsi on jo ja pikkukakkosesta olen haaveillut jo ainaki 4 vuotta. Nyt kun opiskelut sun muut saatiin päätökseen niin yritys alkoi huhtikuussa. Neljäs yrityskierto alkoi juuri keskiviikkona, eli tädin kourissa juuri ollaan :I
Esikoista aikoinaan ei tarvinnut edes yrittää vaan lähti tulemaan ihan salakavalasti keskeytetystä yhdynnästä. Siitä on jäänyt jotenkin selainen tunne et sit kun alkaa yrittämään niin meille lapsi tulisi varmaan ekasta kierrosta, mut nyt kun lasta oikeen yrittää niin ei tietystikään helpolla tärppää, ainahan se niin menee.
Mutta tivoliin tästä lähdemme, joten ei muuta kuin tärppionnea kaikille ja onnea peppiinalle plussasta!

T: Iiris86 kp3

Tervetuloa mukaan iiris86. Eikös ne niin sano, et the more the merrier? :-)

Mulla on treffit tänään - ei miehen kanssa (heh, oon taas golf-leskenä) vaan kavereiden. On mahtavaa lähteä istumaan iltaa ystävien kanssa. Tulee taas parannettua maailmaa ja muutenkin. Odotan siis innolla.

T: Sars, kp10

Heipsan!

Voi kökkö! Kone otti ja kosahti kun olin melkein saanut päätökseen pitkän viestini! *Ärrinmurrinjupinaa*

Onnea Peppiinalle ja pahoittelut negan testin tekijöille! Tervetuloa Iiris. :)

On todellakin tullut tiuhaan tahtiin näitä viestejä! Väkisinkin missaa jotain ohi, mutta parempi näin kuin ettei viestejä ollenkaan. :)

Jenska kyseli sitä vauvaennustushommaa miten toimii... :D s-postina lähettää näille ennustajille oman ja miehensä syntymäajan ja vastaus tulee sitten kun tulee - muutamasta päivästä muutamaan viikkoon mulla kesti vastausten tuleminen. Ja ne osoitteethan on ennustajaelli@luukku.com ja madam.mamma@luukku.com

Matkustusgalluppiin: itse en ole pahemmin matkustellut. Muutaman kuukauden vietin au pairina Etelä-Englannissa pari-kolme vuotta sitten. Tulihan sitä Lontoossa käytyä pariin otteeseen ja suosittelen kyllä, jos tykkää ihmisvilinästä. Itse kävin mm. Hard Rock Caféssa ja Harry Potter -laiturilla. Metrolla matkustaminen oli yllättävän helppoa enkä eksynyt kertaakaan yksin Lontoon katuja seilatessani, mikä on ihme sillä olen todella huono suunnistamaan! :D Haaveissa olisi päästä käymään Jenkeissä, Thaimaassa... vaikka missä!

Onkos kukaan kerennyt käymään festareilla? Me ei olla kun ollu niin paljon töitä. :/ Mut viikon päästä mennään yksille festareille ja saattaahan sitä loppukesästä töiden loputtua keretä jonnekin... No, talvella otetaan kiinni missatut keikat! :D Ostin juuri liput Slipknotin keikalle ja Bullet For My Valentinea pitäisi myös päästä katsomaan. :P

Viikonloppuna töitä, taas. Voi surkeus! Joku päivä pitäisi keretä ja jaksaa rempata makkarin seinät. Sain päättää tapetit, ja yhdestä seinästä tulee punainen ja muista valkoiset. :) Mutta mie meen tästä telkun ääreen ja jään odottelemaan miestä kotiin saapuvaksi jännäillen, joko se ois saanut kultaliikkeestä sormukset mukaansa kun ne oli kaiverrettavana. :)

Jenska85, 22v/26v, Y 04/08
ex-jolly, 33v, tyttö-05, Y 04/08 (jännäyspäivä 20.7)
elsis, 31v, Y 04/08
Sesami, 25v /29v, Y 05/08
mume, 27v + mies, tyttö -05, Y 05/08
enskertalainen, 26v/26v, Y 04/08
Nilla87, 21v/22v, Y 04/08
vaaviska, 19v,
elmeri77, 30v + mies, poika -02, Y 05/08
Sini_ , 34v + mies 33 v, tyttö -05, Y05/08
Päivi-76 , 32/37, poika -99, tyttö -05, Y 05/08
Moon Fairy, 22 v/ m 29 v, Y 05/08
Pampulei, 29v/m28, Y 03/08
kevätkukkanen, 27v/m30, poika 05/06, Y 06/08
sars76, 31/35, Y 09/07
gerritsen84
Iiris86, 22v + mies 21v, poika -03, Y 04/08

Plussanneet:

Milo84, 23v , Mies 24v, Y 03/08, plussa 05/08, la noin 25.1.09
magpie, 27v , plussa 04/08, la 11.1.08
Maija79, plussa 05/08, la 2.2.09
Emilia -80, mies 28, Y 04/08, plussa 05/08
Natiainen -79, mies 32, Y 04/08, plussa 06/08
Bijou73, 35v/34v, tyttö 07, Y 04/08, +06/08 arvattu aika 25.2
peppiina86, 21v/25v

Tervetuloa Iiris!
(Voisiko tähän listaan lisätä heinäkuun jännäyspäivät ne, joilla se on vielä edessä???)Toivottavasti kaikki ovat listalla mukana kun selasin vain pikapikaa viimeisen listan, ja se oli jo sivulla kolme! Toivottavasti en kovin ryssiny tuon kanssa? Huutakaa mulle, jos se on joku liian vanha. Ainakin gerritsenin lisäsin...

Oma napa: ainoa oireeksi luokiteltava on omituinen valkkisvuoto, niin ja arat tissit, mutta näköjään ainahan nuo on ennen ku menkat alkaa.

Siis tajutonta magpie, vain 6kk! Aika juoksee!

jolly

elmeri kp 23/ ?? (jännäyspvä joskus 18.7. kieppeillä)
peppiina kp 24/27-28
gerritsen84 kp 29/28-29
Sesami kp 4/?
Jenska jännäyspäivä 19.7
Tuiskuli kp 22/???

Ei vielkään menkkoja kp 29/28-29. Huomenna häät. Nyt unille :D

gerri

Ihana lukea että olen tervetullut :)

Mäki oon joskus 3 vuotta sitten kysyny ennustusta noilta ennustajilta ja vastaukseksi madam mammalta sain että saamme vielä 2 lasta: pojan joulukuussa v. 2010 ja pojan tammikuussa v. 2014. Ennustaja Elliltä taas että, meille syntyy tyttö 21.2.2007 ja tyttö 30.8.2009. Yksi mennyt jo vikaan mutta muut voi pitää paikkaansa ;)

Hirveitä noi tivolin miestyöntekijät, vahtaavat naisia ja puhuvat kaikkia hävyttömiä..siis yrittävät iskeä, vaikka suurin osa naisista siellä on pienten lasten äitejä. Mä olin ihan monttu auki ku joka laitteella oli aina samanlainen limanen mies.

Miehelle iski tänään noidan nuoli selkään ku oli töis kantanu jotain painavia laattoja, käytiin sit terveyskeskuksessa hakemassa kipupiikki sille, mä olin kuskissa ku ei se pystyny ajaa ees autoa. Haikeana kattelin neuvolaan päin, oon käyny siel viimeksi esikoisen ollessa viel vauvaiässä ku ollaan asuttu muutama vuosi eri paikkakunnalla ja nyt tammikuussa muutettiin takas. Oi ku pääsis pian taas äitiysneuvolaan *huokaus*.

Oi voi ku jaksais taas ootella, ovis on vasta kahen viikon päästä ja jännäillä saa vasta 8.8, tää odottelu on niin ärsyttävää!

-Iiris kp 3/30-