K
Karvakuono
Vieras
Liisaleena: Kiitos kysymästä, edelleen oksennan joka ikinen aamu. Mutta helpottanu on, ennen oksentelin kolme neljä tuntia aamusta mutta nyt tulee pöntön ääressä ei mene kuin vartti ja siitä puol tuntia eteenpäin niin olo on jo ihan siedettävä. Tosin rankkaa on kun käyn nyt töissä tän välin ennen uudelle äitiyslomalle jäämistä ja sit esikoisen aamutoimetkin on siinä hoidettavana... Mulla ei ekassa raskaudessa ollu mitään oireita! Rinnat oli vähän arat thats it. Ja nyt tuntuu että on koko kirjo... Ensimmäinen kolmannes on jo takana joten sais pikku hiljaa loppua toi oksentelu!
Kaikille paljon viivoja testeihin, oli ne sitten ovis tai raskaustestejä! Ja tulkaahan kertoilemaan kuulumisia muutenkin!
Kai se on töitä jatkettava, tänään pääsen jo onneksi kahdelta poitsun luo kotiin ja sit onkin kaksi vapaata!
Ensi keskiviikkona mulla on niskapoimu ultra, josko saisin sitten ihan vihdoin sen la:nkin... Nyt se on 10., 12., tai 15.11 nämä arviot oletetuista kuukautisista ja kahdesta ultrasta.
Viikonloppuja ladyt!
Karvakuono 12++
Kaikille paljon viivoja testeihin, oli ne sitten ovis tai raskaustestejä! Ja tulkaahan kertoilemaan kuulumisia muutenkin!
Kai se on töitä jatkettava, tänään pääsen jo onneksi kahdelta poitsun luo kotiin ja sit onkin kaksi vapaata!
Ensi keskiviikkona mulla on niskapoimu ultra, josko saisin sitten ihan vihdoin sen la:nkin... Nyt se on 10., 12., tai 15.11 nämä arviot oletetuista kuukautisista ja kahdesta ultrasta.
Viikonloppuja ladyt!
Karvakuono 12++