Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mua ei oo kukaan kaivannu... mua ei enää kaivata...![]()
mie kaipaan siut yötä,päivää...mutku ei siuhu saa yhteyttä,äskekii olit vika ketjus.:hug:
En usko... :'( Mua ei kaivata... *kiukuttelee...*
LOPETA!!!!!!!!!! |O |O |O
Ja sitten vielä huudetaan... :'( Mä oon nyt herkällä tuulella...
kerroks mie mis miul o herkkää...