KETJUNTAPPAJAT Osa 6

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Pitänyt sen verran kiirettä kun joutunut urakalla karkuun juoksemaan kun kaikki yrittänyt palasta nakertaa. :kieh: :whistle:
Mutta ei oo kukaan vielä kiinni saanut. :D
Mutta poistunkin tästä samantein saunaan. :D


Mä näytän sulle kieltä: :p :laugh: Saunako muka tärkeämpää kuin ketjuntappo :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Pitänyt sen verran kiirettä kun joutunut urakalla karkuun juoksemaan kun kaikki yrittänyt palasta nakertaa. :kieh: :whistle:
Mutta ei oo kukaan vielä kiinni saanut. :D
Mutta poistunkin tästä samantein saunaan. :D


Mä näytän sulle kieltä: :p :laugh: Saunako muka tärkeämpää kuin ketjuntappo :o

Mikään ei voi olla tärkeenpää,mitä tää |O :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:


Mikäs on vointi? Pysyykö sonta siellä missä pitää vai pitääkö kiirusta pytylle?


mitää ei oo tullu ulos kummastakaa pääst,mut olo ol aikasemmi tosi paska.nyt vaa oon sika väsähtäny...


No jos mä lahjoitan meitin Tapin (=kuopus) kakkavaipat sulle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Mä oon ihan kauhee... syön täällä salaa lapsilta suklaajäätelöä :whistle:


Niiin epäreilua |O Mä kiristin jo ukkoa että jos ei lähde Alepaan ostaa suklaata niin ei tuu p.mppiä |O

No luulis sen ainakin toimivan :whistle: siis ton uhkauksen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:


Mikäs on vointi? Pysyykö sonta siellä missä pitää vai pitääkö kiirusta pytylle?


mitää ei oo tullu ulos kummastakaa pääst,mut olo ol aikasemmi tosi paska.nyt vaa oon sika väsähtäny...


No jos mä lahjoitan meitin Tapin (=kuopus) kakkavaipat sulle :D


meinaatko et sit rupee miult tulee ainaki yläält tavaraa ku saan sen paketin...paska ei tee pahaa...oon sellai paska ystävälline immeine... :laugh: :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Mä oon ihan kauhee... syön täällä salaa lapsilta suklaajäätelöä :whistle:


Niiin epäreilua |O Mä kiristin jo ukkoa että jos ei lähde Alepaan ostaa suklaata niin ei tuu p.mppiä |O

No luulis sen ainakin toimivan :whistle: siis ton uhkauksen :D

Se vaan löhöää sohvalla ja kattelee lätkää |O |O |O |O |O Siinä se taas nähdään että mikä on miehen tärkeysjärjestyksessä number One. |O

 

Yhteistyössä