KETJUNTAPPAJAT Osa 6

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:


Mikäs on vointi? Pysyykö sonta siellä missä pitää vai pitääkö kiirusta pytylle?


mitää ei oo tullu ulos kummastakaa pääst,mut olo ol aikasemmi tosi paska.nyt vaa oon sika väsähtäny...


No jos mä lahjoitan meitin Tapin (=kuopus) kakkavaipat sulle :D


meinaatko et sit rupee miult tulee ainaki yläält tavaraa ku saan sen paketin...paska ei tee pahaa...oon sellai paska ystävälline immeine... :laugh: :laugh: :laugh:

Sä et ole haistanut tapin paskoja :kieh: :kieh: :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Mä oon ihan kauhee... syön täällä salaa lapsilta suklaajäätelöä :whistle:


Niiin epäreilua |O Mä kiristin jo ukkoa että jos ei lähde Alepaan ostaa suklaata niin ei tuu p.mppiä |O

eiks se lähteny?eli ei haluu pimpuraa... :D outo mies. :o

Katos kun se on insinööri...se varmaan selittää kaiken. :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Mä oon ihan kauhee... syön täällä salaa lapsilta suklaajäätelöä :whistle:


Niiin epäreilua |O Mä kiristin jo ukkoa että jos ei lähde Alepaan ostaa suklaata niin ei tuu p.mppiä |O

eiks se lähteny?eli ei haluu pimpuraa... :D outo mies. :o

Katos kun se on insinööri...se varmaan selittää kaiken. :/

okke,ymmärrän kait sit... :o mie oon kyl nyt pahoillain. :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Mä oon ihan kauhee... syön täällä salaa lapsilta suklaajäätelöä :whistle:


Niiin epäreilua |O Mä kiristin jo ukkoa että jos ei lähde Alepaan ostaa suklaata niin ei tuu p.mppiä |O

eiks se lähteny?eli ei haluu pimpuraa... :D outo mies. :o

Katos kun se on insinööri...se varmaan selittää kaiken. :/

okke,ymmärrän kait sit... :o mie oon kyl nyt pahoillain. :hug:


Ja ulkona sataa vettäräntääsontaapaskaa. Jos mä joudun lähtee Alepaan niin ukko ei tuu saamaan suklaatia eikä sitä toistakaan |O |O |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
pikkis,sie oot olt miu ajatuksis tänää.

jaa mää vai :D hyvälläkö vai pahallako :/


aamupäiväl oisin halunnu laittaa siulle tekstarii ja kertoo mite paha olo miul ol...mut sit muistin et se ei onnistukkaa. :D

se sekotus tauti vai :o
 

Yhteistyössä