Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::wave:
Mikäs on vointi? Pysyykö sonta siellä missä pitää vai pitääkö kiirusta pytylle?
mitää ei oo tullu ulos kummastakaa pääst,mut olo ol aikasemmi tosi paska.nyt vaa oon sika väsähtäny...
No jos mä lahjoitan meitin Tapin (=kuopus) kakkavaipat sulle![]()
meinaatko et sit rupee miult tulee ainaki yläält tavaraa ku saan sen paketin...paska ei tee pahaa...oon sellai paska ystävälline immeine...![]()
![]()
![]()
Sä et ole haistanut tapin paskoja :kieh: :kieh: :kieh:
