KETJUNTAPPAJAT Osa 6

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mä oon kuulkaas miettinyt vakavia............ :|


vähä pelottaa kysyä,mut mitä?

no kuule....minä narisen takasta ja kaikesta pikkusesta....ja afrikassa pikkuisia nälkiintyy :'( ...niillä ei oo leluja, ei vaatteita, ei puhdasta vettä, ei ruokaa :'(


se on ikävää...mut valitanha miekii paskast ja oksust ja millo mistäkii...myö vaa ollaa sellasia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
pikkis,sie oot olt miu ajatuksis tänää.

jaa mää vai :D hyvälläkö vai pahallako :/


aamupäiväl oisin halunnu laittaa siulle tekstarii ja kertoo mite paha olo miul ol...mut sit muistin et se ei onnistukkaa. :D

se sekotus tauti vai :o

sehä se vissii yrittää tulla,mut en anna sen tulla. |O äske kyl ku päästin paukun ni pit käyvä huussis kattoos tuliks jotai muutaki... :laugh: :laugh: :laugh:

 
mä hermostuin muksuille, kun natisivat, et minen tykkää riisistä, minen tykkäää kasviksista....minä haluan sitä, minä tätä jne......hain kylmän rauhallisesti tietsikan ja laitoin tämän.....
http://www.youtube.com/watch?v=6difnrIkC5g&feature=related

ja tämän jälkeen kaikki söi lautasen tyhjäksi ja kaikki tykkäs riisistä ja kasviksista....eskarilainen sanoi jopa ettei enää ens jouluna toivo joululahjoja :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Mua ei oo kukaan kaivannu... mua ei enää kaivata... :(

mie kaipaan siut yötä,päivää...mutku ei siuhu saa yhteyttä,äskekii olit vika ketjus. :D :hug:

En usko... :'( Mua ei kaivata... *kiukuttelee...*


LOPETA!!!!!!!!!! |O |O |O

Ja sitten vielä huudetaan... :'( Mä oon nyt herkällä tuulella...
 

Yhteistyössä