Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Jiihaa, tytöt nukkuu, joten voisin itseni tähän ketjuun taas tunkea mikäli mahtuu.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:pohjis....toi ei oo naimisissa....ja kun tiedät lavan....niin se on sieltä kirkolle päin....siinä oli ennen kyläkauppa
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Jiihaa, tytöt nukkuu, joten voisin itseni tähän ketjuun taas tunkea mikäli mahtuu.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:pohjis....toi ei oo naimisissa....ja kun tiedät lavan....niin se on sieltä kirkolle päin....siinä oli ennen kyläkauppa
Tsiisus! Tunnen!!! Näin meidän kesken en oo koskaan tykänny siitä..
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Jiihaa, tytöt nukkuu, joten voisin itseni tähän ketjuun taas tunkea mikäli mahtuu.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:pohjis....toi ei oo naimisissa....ja kun tiedät lavan....niin se on sieltä kirkolle päin....siinä oli ennen kyläkauppa
Tsiisus! Tunnen!!! Näin meidän kesken en oo koskaan tykänny siitä..
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:eikö nää voisi jo lopettaa..?
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:pohjis....toi ei oo naimisissa....ja kun tiedät lavan....niin se on sieltä kirkolle päin....siinä oli ennen kyläkauppa
Tsiisus! Tunnen!!! Näin meidän kesken en oo koskaan tykänny siitä..
Jos siis tarkotat sitä P****N kauppaa..
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:pohjis....toi ei oo naimisissa....ja kun tiedät lavan....niin se on sieltä kirkolle päin....siinä oli ennen kyläkauppa
Tsiisus! Tunnen!!! Näin meidän kesken en oo koskaan tykänny siitä..
se on mun serkku![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi jessus tot miu persettä...kauhia käry...![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:pohjis....toi ei oo naimisissa....ja kun tiedät lavan....niin se on sieltä kirkolle päin....siinä oli ennen kyläkauppa
Tsiisus! Tunnen!!! Näin meidän kesken en oo koskaan tykänny siitä..
Jos siis tarkotat sitä P****N kauppaa..
jepmun serkkuhan se
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:pohjis....toi ei oo naimisissa....ja kun tiedät lavan....niin se on sieltä kirkolle päin....siinä oli ennen kyläkauppa
Tsiisus! Tunnen!!! Näin meidän kesken en oo koskaan tykänny siitä..
se on mun serkku![]()
Eikä oo???![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:pohjis....toi ei oo naimisissa....ja kun tiedät lavan....niin se on sieltä kirkolle päin....siinä oli ennen kyläkauppa
Tsiisus! Tunnen!!! Näin meidän kesken en oo koskaan tykänny siitä..
se on mun serkku![]()
Eikä oo???![]()
![]()
on...poistatko sen viestin mis on sen koko nimi, jooko
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:pohjis....toi ei oo naimisissa....ja kun tiedät lavan....niin se on sieltä kirkolle päin....siinä oli ennen kyläkauppa
Tsiisus! Tunnen!!! Näin meidän kesken en oo koskaan tykänny siitä..
Jos siis tarkotat sitä P****N kauppaa..
jepmun serkkuhan se
![]()
Luoja et mä aina "haukun" jonku kivan tyypin sukulaista :ashamed: :ashamed: Sorry :ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:"Tahtoisin olla sun kanssasi sillai, tiedäthän kyllä itsekkin millai.
Tahtoisin sua niin koskettaa vaan, entä jos faijasi tietää saa-aa." *hoilailee*
Tuli äsken Ylexiltä wanhaa kunnon Raptoria.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:"Tahtoisin olla sun kanssasi sillai, tiedäthän kyllä itsekkin millai.
Tahtoisin sua niin koskettaa vaan, entä jos faijasi tietää saa-aa." *hoilailee*
Tuli äsken Ylexiltä wanhaa kunnon Raptoria.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:"Tahtoisin olla sun kanssasi sillai, tiedäthän kyllä itsekkin millai.
Tahtoisin sua niin koskettaa vaan, entä jos faijasi tietää saa-aa." *hoilailee*
Tuli äsken Ylexiltä wanhaa kunnon Raptoria.![]()
![]()
mie olin joskus muinoin kova raptori-fani...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:"Tahtoisin olla sun kanssasi sillai, tiedäthän kyllä itsekkin millai.
Tahtoisin sua niin koskettaa vaan, entä jos faijasi tietää saa-aa." *hoilailee*
Tuli äsken Ylexiltä wanhaa kunnon Raptoria.![]()
![]()