KETJUNTAPPAJAT Osa 6

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Jiihaa, tytöt nukkuu, joten voisin itseni tähän ketjuun taas tunkea mikäli mahtuu. :D :whistle:

ain o tilaa viel yhelle joka käyttää rexonaa ja vaik ei käyttäskää ni tilaa löytyy...moro vaa suklis. :wave:

Hih, piti oikein käydä tarkistaa mitä dödöä mulla onkaan. Ei kyllä Rexonaa ollut mutta hyvä jos Dovekin kelpaa. :laugh:
Niin ja moro vaan. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
No... kiitos vaan uteluista, meiän viikko meni ihan hyvin :snotty:

voi saatana siu kaa,miehä tuol jo sanoin et luulin että kerrot ilma et kysellää eriksee...miuta ainaki kiinnostaa,mut siut ei kiinnosta näköjää kertoo.........anteeks mie iha kimpaannuin siulle... :hug: :hug: :hug:

voi saatana siu kaa,miehä tuol jo sanoin et luulin että kerrot ilma et kysellää eriksee...miuta ainaki kiinnostaa,mut siut ei kiinnosta näköjää kertoo.........anteeks mie iha kimpaannuin siulle... :hug: :hug: :hug:

:ashamed: :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
kukis hei..tosi romanttista.ykshaisee kun joku vanha pieru siellä..pikkarit ja villasukat jalassa

:laugh: :laugh: :laugh: mie oon nii sexy,oikee sellane kuuma tipune... :laugh: :laugh: ja perse sanoo pruit,pruit...TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT :laugh: :laugh: :laugh:

voi jumalauta kukis..haluuksä et tukehdun näihin hiton kämäsiin sipseihi

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
KUKIS:::::::::mikset voinut kattoa sitä videota :| se oli tosi surullista katottavaa....jos ikinä enää narajan täällä turhasta....niin sanokaa mulle nälkämaan lapset tai afrika :kieh:

luulis siu jo sen verra miut tunteva et tiijet mite herkkis mie oon...

:ashamed: :ashamed: :ashamed:

tipsu rakas,kerro nyt... :hug:

Yhteistyössä