Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Kukis ..nyt heität ne saakutin suklaat hiitee
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Jiihaa, tytöt nukkuu, joten voisin itseni tähän ketjuun taas tunkea mikäli mahtuu.![]()
![]()
ain o tilaa viel yhelle joka käyttää rexonaa ja vaik ei käyttäskää ni tilaa löytyy...moro vaa suklis. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Kukis ..nyt heität ne saakutin suklaat hiitee
miks?onks ne jotekii viallisii...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Kukis ..nyt heität ne saakutin suklaat hiitee
miks?onks ne jotekii viallisii...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Kukis ..nyt heität ne saakutin suklaat hiitee
miks?onks ne jotekii viallisii...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Kukis ..nyt heität ne saakutin suklaat hiitee
miks?onks ne jotekii viallisii...![]()
Mulla on muuten tavis poimusipsejä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No... kiitos vaan uteluista, meiän viikko meni ihan hyvin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No... kiitos vaan uteluista, meiän viikko meni ihan hyvin :snotty:
voi saatana siu kaa,miehä tuol jo sanoin et luulin että kerrot ilma et kysellää eriksee...miuta ainaki kiinnostaa,mut siut ei kiinnosta näköjää kertoo.........anteeks mie iha kimpaannuin siulle... :hug: :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Jiihaa, tytöt nukkuu, joten voisin itseni tähän ketjuun taas tunkea mikäli mahtuu.![]()
![]()
mie en oo esittäytynytkään sulle *unfis tai unfori* ..näin kavereiden kesken![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:pohjis....menetkö miljoona rokkiin?
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kukis hei..tosi romanttista.ykshaisee kun joku vanha pieru siellä..pikkarit ja villasukat jalassa
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Jiihaa, tytöt nukkuu, joten voisin itseni tähän ketjuun taas tunkea mikäli mahtuu.![]()
![]()
mie en oo esittäytynytkään sulle *unfis tai unfori* ..näin kavereiden kesken![]()
Moros, ja hauska tappa vanha tuttu, tai jotain:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kukis hei..tosi romanttista.ykshaisee kun joku vanha pieru siellä..pikkarit ja villasukat jalassa
![]()
![]()
mie oon nii sexy,oikee sellane kuuma tipune...
![]()
ja perse sanoo pruit,pruit...TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kukis hei..tosi romanttista.ykshaisee kun joku vanha pieru siellä..pikkarit ja villasukat jalassa
![]()
![]()
mie oon nii sexy,oikee sellane kuuma tipune...
![]()
ja perse sanoo pruit,pruit...TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:KUKIS:::::::::mikset voinut kattoa sitä videota :| se oli tosi surullista katottavaa....jos ikinä enää narajan täällä turhasta....niin sanokaa mulle nälkämaan lapset tai afrika :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kukis hei..tosi romanttista.ykshaisee kun joku vanha pieru siellä..pikkarit ja villasukat jalassa
![]()
![]()
mie oon nii sexy,oikee sellane kuuma tipune...
![]()
ja perse sanoo pruit,pruit...TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No... kiitos vaan uteluista, meiän viikko meni ihan hyvin :snotty:
voi saatana siu kaa,miehä tuol jo sanoin et luulin että kerrot ilma et kysellää eriksee...miuta ainaki kiinnostaa,mut siut ei kiinnosta näköjää kertoo.........anteeks mie iha kimpaannuin siulle... :hug: :hug: :hug:
:ashamed: :ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:minä meen pois, kun kukaan ei vastaa mulle :/ heippa
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:minä meen pois, kun kukaan ei vastaa mulle :/ heippa