KETJUNTAPPAJAT Osa 6

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
pohjis....toi ei oo naimisissa....ja kun tiedät lavan....niin se on sieltä kirkolle päin....siinä oli ennen kyläkauppa

Tsiisus! Tunnen!!! Näin meidän kesken en oo koskaan tykänny siitä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
pohjis....toi ei oo naimisissa....ja kun tiedät lavan....niin se on sieltä kirkolle päin....siinä oli ennen kyläkauppa

Tsiisus! Tunnen!!! Näin meidän kesken en oo koskaan tykänny siitä..

Jos siis tarkotat sitä P****N kauppaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
pohjis....toi ei oo naimisissa....ja kun tiedät lavan....niin se on sieltä kirkolle päin....siinä oli ennen kyläkauppa

Tsiisus! Tunnen!!! Näin meidän kesken en oo koskaan tykänny siitä..

Jos siis tarkotat sitä P****N kauppaa..

jep :D mun serkkuhan se :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
pohjis....toi ei oo naimisissa....ja kun tiedät lavan....niin se on sieltä kirkolle päin....siinä oli ennen kyläkauppa

Tsiisus! Tunnen!!! Näin meidän kesken en oo koskaan tykänny siitä..

Jos siis tarkotat sitä P****N kauppaa..

jep :D mun serkkuhan se :D

Luoja et mä aina "haukun" jonku kivan tyypin sukulaista :ashamed: :ashamed: Sorry :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
pohjis....toi ei oo naimisissa....ja kun tiedät lavan....niin se on sieltä kirkolle päin....siinä oli ennen kyläkauppa

Tsiisus! Tunnen!!! Näin meidän kesken en oo koskaan tykänny siitä..

se on mun serkku :D

Eikä oo??? :o :o


on :D ...poistatko sen viestin mis on sen koko nimi, jooko
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
pohjis....toi ei oo naimisissa....ja kun tiedät lavan....niin se on sieltä kirkolle päin....siinä oli ennen kyläkauppa

Tsiisus! Tunnen!!! Näin meidän kesken en oo koskaan tykänny siitä..

se on mun serkku :D

Eikä oo??? :o :o


on :D ...poistatko sen viestin mis on sen koko nimi, jooko

Joo ja laitoinki tähdiksi sen mut poistansamalla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
pohjis....toi ei oo naimisissa....ja kun tiedät lavan....niin se on sieltä kirkolle päin....siinä oli ennen kyläkauppa

Tsiisus! Tunnen!!! Näin meidän kesken en oo koskaan tykänny siitä..

Jos siis tarkotat sitä P****N kauppaa..

jep :D mun serkkuhan se :D

Luoja et mä aina "haukun" jonku kivan tyypin sukulaista :ashamed: :ashamed: Sorry :ashamed: :ashamed:

:hug: kaiksita ei voi pitää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
"Tahtoisin olla sun kanssasi sillai, tiedäthän kyllä itsekkin millai.
Tahtoisin sua niin koskettaa vaan, entä jos faijasi tietää saa-aa." *hoilailee*

Tuli äsken Ylexiltä wanhaa kunnon Raptoria. :D :laugh:

mie olin joskus muinoin kova raptori-fani... :laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
"Tahtoisin olla sun kanssasi sillai, tiedäthän kyllä itsekkin millai.
Tahtoisin sua niin koskettaa vaan, entä jos faijasi tietää saa-aa." *hoilailee*

Tuli äsken Ylexiltä wanhaa kunnon Raptoria. :D :laugh:

mie olin joskus muinoin kova raptori-fani... :laugh:

Mulla on se kappale täs koneella ja kuuntelen sitä aina välillä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
"Tahtoisin olla sun kanssasi sillai, tiedäthän kyllä itsekkin millai.
Tahtoisin sua niin koskettaa vaan, entä jos faijasi tietää saa-aa." *hoilailee*

Tuli äsken Ylexiltä wanhaa kunnon Raptoria. :D :laugh:

hei..debi gibson on ihan paras!! :laugh:
 

Yhteistyössä