Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon kuulkaas miettinyt vakavia............ :|
vähä pelottaa kysyä,mut mitä?
no kuule....minä narisen takasta ja kaikesta pikkusesta....ja afrikassa pikkuisia nälkiintyy :'( ...niillä ei oo leluja, ei vaatteita, ei puhdasta vettä, ei ruokaa :'(
se on ikävää...mut valitanha miekii paskast ja oksust ja millo mistäkii...myö vaa ollaa sellasia.