eiku mä testaan mymmiksen makua :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siis kivisel on aika outo miesmaku.
eiku mä testaan mymmiksen makua :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siis kivisel on aika outo miesmaku.
No voihan kökkö. Miksi olivat jakaneet luokat uusiksi?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::/ :| :|
pöh ja höh...niin, tänään siis oli tytöllä eka koulupäivä ja keväällä oli tosi onnellinen ku pääs samalle luokalle kuin tytön eskarikaveritki, vaan nyt ne oliki kesän aikana tehneet luokkajaot uusiksi ja tytön luokalle ei tullut ketään kaveria entisestä eskariluokasta. Nää muut tytöt pääsivät keskenään samalle luokalle. Toivottavasti tuo saa nyt tältä uudesti jaetulta luokalta kivoja kavereita.
Pari kertaa oli itkettänytki ekan koulupäivän aikana ku jännitti niin kauheasti ja sitten ku viel petty tuossa kaverijutussakin.
No ei ihan mennyt noi kaks ekaa kohilleen, ei pöksyissä tutissu . Mutta toi vika oli jo lupaavaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:eiku mä testaan mymmiksen makua :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siis kivisel on aika outo miesmaku.
eli siellä teilläki on tällästä nää luokkajaot,toivottavast saap kavereita luokaltaa. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::/ :| :|
pöh ja höh...niin, tänään siis oli tytöllä eka koulupäivä ja keväällä oli tosi onnellinen ku pääs samalle luokalle kuin tytön eskarikaveritki, vaan nyt ne oliki kesän aikana tehneet luokkajaot uusiksi ja tytön luokalle ei tullut ketään kaveria entisestä eskariluokasta. Nää muut tytöt pääsivät keskenään samalle luokalle. Toivottavasti tuo saa nyt tältä uudesti jaetulta luokalta kivoja kavereita.
Pari kertaa oli itkettänytki ekan koulupäivän aikana ku jännitti niin kauheasti ja sitten ku viel petty tuossa kaverijutussakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:No voihan kökkö. Miksi olivat jakaneet luokat uusiksi?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::/ :| :|
Kyllä teitin neiti saa uusia kavereita. :hug: :hug:
se vika on kuiteski pienimunane ilmestysAlkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:No ei ihan mennyt noi kaks ekaa kohilleen, ei pöksyissä tutissu . Mutta toi vika oli jo lupaavaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:eiku mä testaan mymmiksen makua :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siis kivisel on aika outo miesmaku.
siul o aina munat mielessä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:se vika on kuiteski pienimunane ilmestysAlkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:No ei ihan mennyt noi kaks ekaa kohilleen, ei pöksyissä tutissu . Mutta toi vika oli jo lupaavaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:eiku mä testaan mymmiksen makua :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siis kivisel on aika outo miesmaku.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siul o aina munat mielessä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:se vika on kuiteski pienimunane ilmestysAlkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:No ei ihan mennyt noi kaks ekaa kohilleen, ei pöksyissä tutissu . Mutta toi vika oli jo lupaavaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:eiku mä testaan mymmiksen makua :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siis kivisel on aika outo miesmaku.
Voip olla pienimunanenkii, mutta kunhan on muuten ilo silmälle. Enhän mä sen munaa koklaa... Mä kattelen vaan rillien yli tai ali B) B)Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:se vika on kuiteski pienimunane ilmestys
Ei tod pahahaahaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:täs ois alempaa.
Ei tolla vielä hirviästi oo lihaksia...Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miustkaa ei oo ollekaa paha,vaikken nii hirveest perustakkaa oikee lihaksikkaist miehist.
joo ei,tuon verra meneeki.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Ei tolla vielä hirviästi oo lihaksia...Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miustkaa ei oo ollekaa paha,vaikken nii hirveest perustakkaa oikee lihaksikkaist miehist.
:x :x :x Toi naama on ihan mukiinmenevä, mutta toi kroppa :xAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
tälläne esim.ei nappaa kyl yhtää. :x
Hassun näkösiä ukkeleita Juu ei nuo munkaan miesmakuun mahdu Lihaksia pittää olla muttei liikaa, mut aika paljo kuitenki.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
:x :x :x