Iltoja. :wave: Jokos teillä on yritys alkanut?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Iltoja Empuuu!Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Heips, mitäs tänne?
Iltoja. :wave: Jokos teillä on yritys alkanut?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Iltoja Empuuu!Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Heips, mitäs tänne?
No höh!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie enne kyl tykkäsin kattoo vaiks mitä urheiluu,mut nykyää kattelen lähinnä just miehen seurana vaa välil.
Muutetaan afrikkaanAlkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Peesaan KEKEä täysin. Minen tykkää syksystä :headwall: :headwall: :headwall: enkä talvesta. Voi, kun olis aina kesä ja vois kävellä vähissä vaatteissa... B) B)Alkuperäinen kirjoittaja Keke:Yäk taas on syksy, olisipa aina kesä
moro kekellekki. :wave: miekää en tykkää yhtää syksystä. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Keke:Yäk taas on syksy, olisipa aina kesä
En mie ahrikkaan. Mennään jonnee muualle.Alkuperäinen kirjoittaja Keke:Muutetaan afrikkaanAlkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Peesaan KEKEä täysin. Minen tykkää syksystä :headwall: :headwall: :headwall: enkä talvesta. Voi, kun olis aina kesä ja vois kävellä vähissä vaatteissa... B) B)Alkuperäinen kirjoittaja Keke:Yäk taas on syksy, olisipa aina kesä
Mulla kans. Johtunee siitä, että OLEN läski. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Mulla on hyvinkin läski olotila. Miksi, voi miksi?? :headwall:
No höpöpöpö. Sinä olet raskaana :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Mulla kans. Johtunee siitä, että OLEN läski. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Mulla on hyvinkin läski olotila. Miksi, voi miksi?? :headwall:
Ei ku talvella vasta , joskus joulu-tammikuun taitteessa ehkä.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Iltoja. :wave: Jokos teillä on yritys alkanut?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Iltoja Empuuu!Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Heips, mitäs tänne?
miullakii...mie oon syöppö...myönnetää...Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Mulla kans. Johtunee siitä, että OLEN läski. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Mulla on hyvinkin läski olotila. Miksi, voi miksi?? :headwall:
Me grillattiin just hamppareita, joten se kertonee kaiken :ashamed: :xmas: B)Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:[
miullakii...mie oon syöppö...myönnetää...
Niin, peräti rv4+4.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:No höpöpöpö. Sinä olet raskaana :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Mulla kans. Johtunee siitä, että OLEN läski. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Mulla on hyvinkin läski olotila. Miksi, voi miksi?? :headwall:
Sou?! Raskaana, raskaana B) B)Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Niin, peräti rv4+4.
mie söin ruokaa nii paljo et vielkii o vähä ähky,mut siltikii pitäs ottaa jotai iltapalaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Me grillattiin just hamppareita, joten se kertonee kaiken :ashamed: :xmas: B)Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:[
miullakii...mie oon syöppö...myönnetää...
Ja pöh, sulla on oikein sievä kuva profiilissaki, kävin kattoos!Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Mulla kans. Johtunee siitä, että OLEN läski. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Mulla on hyvinkin läski olotila. Miksi, voi miksi?? :headwall:
Australiaan siellä on kenguruja, ne voisi kantaa masupussissa meidään lapsiiAlkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:En mie ahrikkaan. Mennään jonnee muualle.Alkuperäinen kirjoittaja Keke:Muutetaan afrikkaanAlkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Peesaan KEKEä täysin. Minen tykkää syksystä :headwall: :headwall: :headwall: enkä talvesta. Voi, kun olis aina kesä ja vois kävellä vähissä vaatteissa... B) B)Alkuperäinen kirjoittaja Keke:Yäk taas on syksy, olisipa aina kesä
Joo. :heart: Ikävä kyllä en vielä voi syyttää raskautta läskeistäni.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Sou?! Raskaana, raskaana B) B)Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Niin, peräti rv4+4.
No terveellisestihän sää syät.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Niin, peräti rv4+4.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:No höpöpöpö. Sinä olet raskaana :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Mulla kans. Johtunee siitä, että OLEN läski. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Mulla on hyvinkin läski olotila. Miksi, voi miksi?? :headwall:
Mä mussutan just parsakaalia ja sitä ennen vedin kaalilaatikkoa...
Austraalia kelpaa mulle!!! Saaks kurkkia lasien alta komeita miehiä?! B) B)Alkuperäinen kirjoittaja Keke:Australiaan siellä on kenguruja, ne voisi kantaa masupussissa meidään lapsii
Mä tierän ton tunteen...Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mää sorruin taas mussuttamaan pullapitkoa... kaivoin sen pakastimesta MUKA esikoiselle ja syän ite. :headwall:
hyvä ettei se juokse kenekää muu juoksua...eheheheheheheh...Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Keskisalo juoksee ny omaa juoksuaan...