Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Pakko, kun väsyttää niin peevelisti!
Heräsin turhaan aamulla ajoissa...
Miten voi turhaan herätä ajoissa :LOL: ? :D
No perhana, kun oisin voinut vielä nukkua, mutta heräsin. Enkä saanut mitään aikaiseksi :saint: :saint: :saint: :saint: :saint:
No joskus noinkin! se on kyl ärsyttävää jos tosiaan saisi nukkua ja sit ei nukuta enää tai ei vaan pysty enää nukkumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukis:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja kukis:
taas mie tulin iha hetken kääntymää...moro.:)
Moi vaan kukis :wave: . Mitäs sinun iltaasi kuuluu?
siivosin pojan huonetta ja taas tul kassilline tavaraa roskii,nii ja piti yhes välis kirkua ku ei oikei tienny mistä kohast ois ruvennu purkamaa sitä siivoa.
Jaa että oot ahkeroinut. Munkin piti siivota mut eihän siitä taas mittää tullu. Keittiötä täytyy kyl raivata kun lapset on sen taas sotkenu läpikotasin....
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Vai pitäiskö jaksaa kattoa toi Keskisalon juoksu?! Vaikkei sillä taira olla realistisia mahiksia.
mie en ees tykkää mistää yleisurheilukisoista,mut useesti miehen seurana syrjäsilmäl niitä kattelen...niiku nytteki.
Ai meillä taas se oon mä, joka kattelen runsaasti urheilua. Mä tykkään Yleisurheilusta ja talvilajeista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Vai pitäiskö jaksaa kattoa toi Keskisalon juoksu?! Vaikkei sillä taira olla realistisia mahiksia.
mie en ees tykkää mistää yleisurheilukisoista,mut useesti miehen seurana syrjäsilmäl niitä kattelen...niiku nytteki.
Ai meillä taas se oon mä, joka kattelen runsaasti urheilua. Mä tykkään Yleisurheilusta ja talvilajeista.
mie enne kyl tykkäsin kattoo vaiks mitä urheiluu,mut nykyää kattelen lähinnä just miehen seurana vaa välil.
 

Yhteistyössä