Nyt jo???? Hyvää yötä!!Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Mää lähren koisimaannnnnnnnn |O
Hyvää yötä :wave: :wave: :wave:
Jospa huomenna eksyttäis tänne samaan aikaan =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Mitäs tänne??
Miten voi turhaan herätä ajoissa ?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Pakko, kun väsyttää niin peevelisti!
Heräsin turhaan aamulla ajoissa...
No perhana, kun oisin voinut vielä nukkua, mutta heräsin. Enkä saanut mitään aikaiseksi :saint: :saint: :saint: :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Miten voi turhaan herätä ajoissa ?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Pakko, kun väsyttää niin peevelisti!
No joskus noinkin! se on kyl ärsyttävää jos tosiaan saisi nukkua ja sit ei nukuta enää tai ei vaan pysty enää nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:No perhana, kun oisin voinut vielä nukkua, mutta heräsin. Enkä saanut mitään aikaiseksi :saint: :saint: :saint: :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Miten voi turhaan herätä ajoissa ?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Pakko, kun väsyttää niin peevelisti!
Moi vaan kukis :wave: . Mitäs sinun iltaasi kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja kukis:taas mie tulin iha hetken kääntymää...moro.
siivosin pojan huonetta ja taas tul kassilline tavaraa roskii,nii ja piti yhes välis kirkua ku ei oikei tienny mistä kohast ois ruvennu purkamaa sitä siivoa.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Moi vaan kukis :wave: . Mitäs sinun iltaasi kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja kukis:taas mie tulin iha hetken kääntymää...moro.
mie en ees tykkää mistää yleisurheilukisoista,mut useesti miehen seurana syrjäsilmäl niitä kattelen...niiku nytteki.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Vai pitäiskö jaksaa kattoa toi Keskisalon juoksu?! Vaikkei sillä taira olla realistisia mahiksia.
Jaa että oot ahkeroinut. Munkin piti siivota mut eihän siitä taas mittää tullu. Keittiötä täytyy kyl raivata kun lapset on sen taas sotkenu läpikotasin....Alkuperäinen kirjoittaja kukis:siivosin pojan huonetta ja taas tul kassilline tavaraa roskii,nii ja piti yhes välis kirkua ku ei oikei tienny mistä kohast ois ruvennu purkamaa sitä siivoa.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Moi vaan kukis :wave: . Mitäs sinun iltaasi kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja kukis:taas mie tulin iha hetken kääntymää...moro.
Mää en kanssa usko suomalaisten mahdollisuuksiin pärjätä juoksulajeissa enkä kyl seuraakaan koko kisaa juurikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Vai pitäiskö jaksaa kattoa toi Keskisalon juoksu?! Vaikkei sillä taira olla realistisia mahiksia.
Ai meillä taas se oon mä, joka kattelen runsaasti urheilua. Mä tykkään Yleisurheilusta ja talvilajeista.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie en ees tykkää mistää yleisurheilukisoista,mut useesti miehen seurana syrjäsilmäl niitä kattelen...niiku nytteki.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Vai pitäiskö jaksaa kattoa toi Keskisalon juoksu?! Vaikkei sillä taira olla realistisia mahiksia.
moro. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Heips, mitäs tänne?
Peesaan KEKEä täysin. Minen tykkää syksystä :headwall: :headwall: :headwall: enkä talvesta. Voi, kun olis aina kesä ja vois kävellä vähissä vaatteissa... B) B)Alkuperäinen kirjoittaja Keke:Yäk taas on syksy, olisipa aina kesä
mie enne kyl tykkäsin kattoo vaiks mitä urheiluu,mut nykyää kattelen lähinnä just miehen seurana vaa välil.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Ai meillä taas se oon mä, joka kattelen runsaasti urheilua. Mä tykkään Yleisurheilusta ja talvilajeista.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie en ees tykkää mistää yleisurheilukisoista,mut useesti miehen seurana syrjäsilmäl niitä kattelen...niiku nytteki.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Vai pitäiskö jaksaa kattoa toi Keskisalon juoksu?! Vaikkei sillä taira olla realistisia mahiksia.
Iltoja Empuuu!Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Heips, mitäs tänne?