moro kivine. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
moro kivine. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Joo, mä kurkin alkuasukasnaisiiAlkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Austraalia kelpaa mulle!!! Saaks kurkkia lasien alta komeita miehiä?! B) B)Alkuperäinen kirjoittaja Keke:Australiaan siellä on kenguruja, ne voisi kantaa masupussissa meidään lapsii
Koskaan ei oo myähästäAlkuperäinen kirjoittaja erka:Mää en huomannu moikata Kekee ollenkaan joten nyt sen teen eli moikka keke!
se o suomalaine juoksia,selvenskö tosi paljon.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kuka hiivatta toi keskisalo sitten on. :snotty: :ashamed:
juu en kattele urheilua pätkän vertaa
onks se komeeAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:se o suomalaine juoksia,selvenskö tosi paljon.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kuka hiivatta toi keskisalo sitten on. :snotty: :ashamed:
ei oo.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:onks se komeeAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:se o suomalaine juoksia,selvenskö tosi paljon.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kuka hiivatta toi keskisalo sitten on. :snotty: :ashamed:
Niin, toi Antero tuolla huusi kovaan ääneen...Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hyvä ettei se juokse kenekää muu juoksua...eheheheheheheh...Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Keskisalo juoksee ny omaa juoksuaan...
Kuola valuu jo, kun aattelen niitä komeita aussimiehiä, joilla raskas työ tuonut hyvät lihakset. Siis ou mai keiAlkuperäinen kirjoittaja Keke:Joo, mä kurkin alkuasukasnaisiiAlkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Austraalia kelpaa mulle!!! Saaks kurkkia lasien alta komeita miehiä?! B) B)
mut aattele jos se oiski juossu vaiks jonkii kenialaisen juoksuu,vähänkö ois menny kenialaisel huonosti...tiijetää miulla on huono huumori.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Niin, toi Antero tuolla huusi kovaan ääneen...Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hyvä ettei se juokse kenekää muu juoksua...eheheheheheheh...Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Keskisalo juoksee ny omaa juoksuaan...
näkyillään :wave:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mun pitää mennä antamaan kuopukselle iltapullo ja laittaa yökkärit jos vaikka heille tulis kuitenki väsy ennen puolta yötä! :wave:
moikkelis. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mun pitää mennä antamaan kuopukselle iltapullo ja laittaa yökkärit jos vaikka heille tulis kuitenki väsy ennen puolta yötä! :wave:
Hyvä huumorAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mut aattele jos se oiski juossu vaiks jonkii kenialaisen juoksuu,vähänkö ois menny kenialaisel huonosti...tiijetää miulla on huono huumori.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Niin, toi Antero tuolla huusi kovaan ääneen...Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hyvä ettei se juokse kenekää muu juoksua...eheheheheheheh...Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Keskisalo juoksee ny omaa juoksuaan...
Munkin piti mennä nukkumaan ja tässä edelleen roikunAlkuperäinen kirjoittaja erka:Mun pitää mennä antamaan kuopukselle iltapullo ja laittaa yökkärit jos vaikka heille tulis kuitenki väsy ennen puolta yötä! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Kuola valuu jo, kun aattelen niitä komeita aussimiehiä, joilla raskas työ tuonut hyvät lihakset. Siis ou mai keiAlkuperäinen kirjoittaja Keke:Joo, mä kurkin alkuasukasnaisiiAlkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Austraalia kelpaa mulle!!! Saaks kurkkia lasien alta komeita miehiä?! B) B)
Minen alkuasukkaista niinhän kostu, mutta etippä semmonen helekatin hyvännäköinen aussipoju B) B)Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä löysin heti yhen sinkun
Erka takasin ja etti mulle niitä miehiä...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:täs olis aussien aussi
No tää ei oo paha. Ihan Näkis vielä alempaaaaaa B) B)Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:täs ois aikast ihana aussi.