Australiassa rupee olemaan kevät :saint: , koska mennään?Alkuperäinen kirjoittaja Keke:Kylmäääää ja aamu ahdistaaa, OLISIPA KESÄHELTEET
Sää meet liian aikasin nukkumaan?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Huomenta! Mulla herätys vasta tunnin päästä ja nyt oon jo hereillä :headwall:
No voi :hug: ! Mikä hänellä on?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:No perhana, kuopus kipeenä :headwall: :headwall: :headwall:
No peerrrhana kun väsyttää iltaisin.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Sää meet liian aikasin nukkumaan?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Huomenta! Mulla herätys vasta tunnin päästä ja nyt oon jo hereillä :headwall:
Tavan nuha ja pien kuume, ei siis possua :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja erka:No voi :hug: ! Mikä hänellä on?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:No perhana, kuopus kipeenä :headwall: :headwall: :headwall:
Tänk juu veri meni, tuolla se lukee akkaria ja on kääriytynyt peittoon.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mymmyryyn lapsukaiselle isot halit. :hug: :hug: :hug:
Ei mitenkään :hug: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitehä sais 13v ja 17v tytöt tajuumaa ilman sanomista et niitten huoneen telkkarinkii vois joskus pyyhkii pölystä,hyvä et ees siitä ruudusta mitää näkee...menin sit ja pyyhin itte. :kieh:
joo oon huomannu.varmaa 2-3 viikkoa ku viimeks on niitten telkkaria pyyhitty,ku ei se näytä niitä haittaava vaik ei kunnol nääkkää siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Ei mitenkään :hug: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitehä sais 13v ja 17v tytöt tajuumaa ilman sanomista et niitten huoneen telkkarinkii vois joskus pyyhkii pölystä,hyvä et ees siitä ruudusta mitää näkee...menin sit ja pyyhin itte. :kieh:
:x :x NAM :/ :xAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:yök,koira laski suhnun tulemaa...hitto mikä haju. :kieh: :x
sanoisin, että kaik turhautuneet mammat hankkiutuu tälle palstalle veemäilemään. Minä myös, mutten juuri nyt :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Mikähän tätä palstaa vaivaa?! Kun kattoo noita kirjoituksia, niin siellä on pelkkää paskaa ja kiukuttelua :saint:
Ja aloittajat saa kyllä jos jonkinmoisia kakkakikkareita päälleen... Sanot tai kysyt mitä tahansa.
Tunnustan kyllä minäkin joskus vähän tussahtaneeni :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja turtles:sanoisin, että kaik turhautuneet mammat hankkiutuu tälle palstalle veemäilemään. Minä myös, mutten juuri nyt :wave: :wave:
monesti oon samaa miettiny,et ei tee hirveesti miel tehhä mitää normaaliikaa alotusta ku heti on joku turpa levällee siel räkyttämäs.siks tää ketju on kiva ku tääl ei tartte tapella kenekää kaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Mikähän tätä palstaa vaivaa?! Kun kattoo noita kirjoituksia, niin siellä on pelkkää paskaa ja kiukuttelua :saint:
Ja aloittajat saa kyllä jos jonkinmoisia kakkakikkareita päälleen... Sanot tai kysyt mitä tahansa.
jaa no tiije häntä osuuks tuo viksu ainakaa miuhu en nimittäi osaa siuta täs asias auttaa,auttasin jos osaisin.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Kysäisen nyt täältäkin viksuilta ja vilmaattisilta, että onko hajua miten saisin vuolukivitakasta steariinitahrat pois? Siis sen rasvatahran?