Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mitehä sais 13v ja 17v tytöt tajuumaa ilman sanomista et niitten huoneen telkkarinkii vois joskus pyyhkii pölystä,hyvä et ees siitä ruudusta mitää näkee...menin sit ja pyyhin itte. :kieh:
Ei mitenkään :hug: :headwall: :headwall:
joo oon huomannu.varmaa 2-3 viikkoa ku viimeks on niitten telkkaria pyyhitty,ku ei se näytä niitä haittaava vaik ei kunnol nääkkää siitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Mikähän tätä palstaa vaivaa?! Kun kattoo noita kirjoituksia, niin siellä on pelkkää paskaa ja kiukuttelua :saint:
Ja aloittajat saa kyllä jos jonkinmoisia kakkakikkareita päälleen... Sanot tai kysyt mitä tahansa.
sanoisin, että kaik turhautuneet mammat hankkiutuu tälle palstalle veemäilemään. Minä myös, mutten juuri nyt :wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Mikähän tätä palstaa vaivaa?! Kun kattoo noita kirjoituksia, niin siellä on pelkkää paskaa ja kiukuttelua :saint:
Ja aloittajat saa kyllä jos jonkinmoisia kakkakikkareita päälleen... Sanot tai kysyt mitä tahansa.
monesti oon samaa miettiny,et ei tee hirveesti miel tehhä mitää normaaliikaa alotusta ku heti on joku turpa levällee siel räkyttämäs.siks tää ketju on kiva ku tääl ei tartte tapella kenekää kaa. :D
 

Yhteistyössä