Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Kuka kävis meille kaupassa, kun jääkaapi on tyhjähkö ja mä pääsen vasta illalla kauppaan. Toki mulla on aina jotain pakkasessa ja kuivamuonaa kaapissa, että ei me nälkään kuolla :saint: :saint:
ööööööö...tota...en tiije ku miekii asun vissii liia kaukana et voisin käyvä siu puolesta. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Kuka kävis meille kaupassa, kun jääkaapi on tyhjähkö ja mä pääsen vasta illalla kauppaan. Toki mulla on aina jotain pakkasessa ja kuivamuonaa kaapissa, että ei me nälkään kuolla :saint: :saint:
ööööööö...tota...en tiije ku miekii asun vissii liia kaukana et voisin käyvä siu puolesta. :D
No entäs pikapakettina lähettäminen? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Kuka kävis meille kaupassa, kun jääkaapi on tyhjähkö ja mä pääsen vasta illalla kauppaan. Toki mulla on aina jotain pakkasessa ja kuivamuonaa kaapissa, että ei me nälkään kuolla :saint: :saint:
ööööööö...tota...en tiije ku miekii asun vissii liia kaukana et voisin käyvä siu puolesta. :D
No entäs pikapakettina lähettäminen? :xmas:
tuo kyl ois yks mahollisuus,mut mitäs jos mie laitan täst miu ees olevasta pantteri-mix pussista nyt aluks tulemaa vähäse sinne karkkii. :p :D
 
Kattelee telkkaa (siis urheilua aina silloin kun tikipoksi näyttää vähän kuvaa :headwall: :headwall: ), roikkuu netissä ja ruokaa tarttis ruveta laittamaan tolle kipeälle ressukalle :snotty: :snotty: . Mutta kun ei vaan huvittais.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Mikähän tätä palstaa vaivaa?! Kun kattoo noita kirjoituksia, niin siellä on pelkkää paskaa ja kiukuttelua :saint:
Ja aloittajat saa kyllä jos jonkinmoisia kakkakikkareita päälleen... Sanot tai kysyt mitä tahansa.
monesti oon samaa miettiny,et ei tee hirveesti miel tehhä mitää normaaliikaa alotusta ku heti on joku turpa levällee siel räkyttämäs.siks tää ketju on kiva ku tääl ei tartte tapella kenekää kaa. :D
Näin on marjat! Mää oon tasan kaks kertaa elämässäni tehny alotuksen mmuistaakseni ja toisen niistä tein harmaana kun aattelin ettei kolahda sitte niin pahasti jos joku rupee aukomaan päätään :ashamed: . Muutenki oon kommenteissani ,ainakin mielestäni, tosi varovainen koska en mää haluu enkä jaksa ruveta tappelemaan kenenkään kanssa enkä mitään kiivaampaa väittelyäkään käymään. Yleensäkin ainakin mää tuun palstalle rentoutumaan ja juttelemaan ainakin suht mukavia. Mutta tässä ketjussa oon kyllä viihtyny paremmin ku hyvin koska tääl on niin kiva rupatella :heart:
 

Yhteistyössä