Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Tekis mieli ihan piruuttaan laihduttaa itteni puolikkaaksi siitä mitä nyt oon siksees kun mies tulee reissusta... olis toinen ääni sillä kellossa. Mut sehän ei tiätty mitenkää onnistuis ja täytyyhän sitä vähän nautiskellakin jotain hyvää välillä. No, mun mies on sellane totuudentorvi!!!!Se muuten vähän hermostui eilen kun kattoi olkani yli palstaillessani täs ketjussa ja huomas RANE Keravankollin nikin....ja totes et miähiäkö sää siält haet.... en sitte hennonut illalla palata palstalle ennen kuin kaikki nukkui :LOL: :LOL: No vallan hassujahan se mun mies epäili.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Toi on Minymon haalari. Tyttösille on myös omat värinsä, vaikka sopii toi musta/vihreä tytöillekin.
http://www.kuperkeikka.fi/minymo-1

Ei ole kyllä koskaan ennen ollut tuon merkkistä haalaria mutta kokeillaan nyt tuota ensi talvena.
No en oo minäkään tuon merkkisestä ikuna kuullu! Tosi kallis eli täytyy sen olla hyväkin sitten!
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Toi on Minymon haalari. Tyttösille on myös omat värinsä, vaikka sopii toi musta/vihreä tytöillekin.
http://www.kuperkeikka.fi/minymo-1

Ei ole kyllä koskaan ennen ollut tuon merkkistä haalaria mutta kokeillaan nyt tuota ensi talvena.
No en oo minäkään tuon merkkisestä ikuna kuullu! Tosi kallis eli täytyy sen olla hyväkin sitten!
hope so. Viime talvena ostettiin Jonathanin talvihaalarit ja ne molemmat oli täysiä maanantaikappaleita. Saatiin kyllä rahat takaisin niistä mutta tänä vuonna sattuneesta syystä kokeillaan jotain muuta merkkiä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mää hommasin esikoiselle Superremun koko 98 täältä Tampereelta tehtaanmyymälän alennusmyynneistä! Kuopus kulkeekin sitten siskonsa vanhoissa.
Meil ei taida olla täällä lähelläkään mitään tehtaanmyymälöitä. :(
Tytölle tulee ostettua uutena ja keskimmäiselle kun on poika mutta kuopus se joutuu käyttään veljensä vanhoja, jos niistä on enää mihinkään yhden kauden jälkeen.

 
Hikkis
Hellouu, taas pitkästä aikaa. :wave:
Tää on ollut niin väsy ettei oo hirveesti taas jaksanut palstailla. Ihanaa kun ilmatkin on viilentyneet, ei oo enää niin tukala olla. :D Ja jeeee, kohta on syyskuu. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mää hommasin esikoiselle Superremun koko 98 täältä Tampereelta tehtaanmyymälän alennusmyynneistä! Kuopus kulkeekin sitten siskonsa vanhoissa.
Meil ei taida olla täällä lähelläkään mitään tehtaanmyymälöitä. :(
Tytölle tulee ostettua uutena ja keskimmäiselle kun on poika mutta kuopus se joutuu käyttään veljensä vanhoja, jos niistä on enää mihinkään yhden kauden jälkeen.
Meillä olis n. 70 kilsan päässä reiman tehtaanmyymälä mut en oo siellä ikinä käyny. Eikä mulla siitä Remusta ole viälä mitään kokemusta mutta ensitalvi näyttää millaiseksi se Remun haalari osoittautuu. Mutta siis nyt meen sinne ulkoilemaan :wave:
 

Yhteistyössä