"vieras"
Olen armollisen rouvan säälin arvoinen! Lampaan sydäntä lämmittää.Niin mä säälinkin sua.
Olen armollisen rouvan säälin arvoinen! Lampaan sydäntä lämmittää.Niin mä säälinkin sua.
Suomeksi: Älä edes yritä olla vahva kun et kuitenkaan osaa. Älä tavoita onnea vaan tyydy tähän paskaan. Ole heikko ja anna anteeksi kaikille. Vain Jeesus voi antaa sielunrauhan.Turhaan etsiä saat onnen rantaa, sielussa kun soraäänet soi.
Entä jos on jo rauha sydämessä, onnellinen ja hyvä elämä ja vahva ihminen ilman Jeesusta?kannattais sinunkin kokeilla!
Ja kun kuitenkin voi, mitäs sitten?ei maailma voi antaa samanlaista rauhaa..
Parempaa ehkä sinulle. Jollekin toiselle ei. Kaikkea ei tarvitse kokeilla tietääkseen, mikä itselle on hyväksi.et voi tietää kun et ole ilmeisesti kokeillut, minä oon kokenut molemmat, tämä jälkimmäinen paljon parempaa
Tunnen enimmäkseen onnettomia ja sairastelevia uskovaisia. Moni uskovainen on kuollut ennenaikaisesti. Mitä jos Jeesus ei vie minunkin terveyden ja onnen?ei maailma voi antaa samanlaista rauhaa..
Yhä harvempi haluaa olla.jos se olisi noin, ei kukaan haluaisi olla uskossa.
maaliset touhut antoi vaan aina hetkeksi sen rauhan ja sitä mielihyvää haki itselleen vaikka mistä, koska se mielihyvä kesti vain hetken. Nyt tuntuu että tuo mielihyvä juttu on kokoajan vähän kuin täynnä, ei tarvitse hakemalla hakea sitä enää mistään.Jaa, no minä olen kokeillut sitä Jeesuksenkin rauhaa. Toki sitäkin silloin aikanaan diggaili, mutta ihan rentoa tämä maallinenkin rauha on.
Ja kun sinulla on noin, kaikilla muillakin on?maaliset touhut antoi vaan aina hetkeksi sen rauhan ja sitä mielihyvää haki itselleen vaikka mistä, koska se mielihyvä kesti vain hetken. Nyt tuntuu että tuo mielihyvä juttu on kokoajan vähän kuin täynnä, ei tarvitse hakemalla hakea sitä enää mistään.
Meinaan esim. sitä mielihyvää mikä tulee kun vaihdat vaikka sisustusta uudemmaksi, tai ostat uusia vaatteita tai pääset kampaajalle. Tulee se hyvä fiilis, mutta ei se kauan kestä. Tokihan niistä nytkin hyvä mieli tulee, mutta erillätavalla...
Jos uskovaiset olisi silmin nähden iloisempia ja terveempiä kuin ei-uskovaiset niin ehkä useampi ei-uskovainen haluaisi kokeilla miltä tuntuu.jos se olisi noin, ei kukaan haluaisi olla uskossa.
No oletko miettinyt, että mitään sielunvihollisia ei ole olemassakaan, vaan se on keksitty pelotukseksi ja kiristyskeinoksi heikoille ihmisille, että he eivät uskaltaisi ajatella itse omilla aivoillaan ja lähteä epäterveistä lahkoista ja seurakunnista?no oletko miettinyt koskaan sitä vaihtoehtoa, että mahdollisimman monen elämän pyrkii sielunvihollinen kadottamaan. Se antaa ihmiselle rikkautta ja valtaa ja kaikkea hetkellistä mukavuutta, että saisi ihmisen sielun hukutettua luokseen. Se tekee siinä kyllä kaikkensa, sokaisee ihmiset, uskossa olemista mustamaalaamalla, valheita syöttämällä, etteivät ihmiset vaankaan tulisi uskoon.
Ja sitten on ne ei-uskovat, jotka ovat onnellisia ilman Jeesusta. Näin meitä ihmisiä on erilaisia.kyllä uskon että moni uskova kokee ihan saman asian, kaikki maallinen menettää arvonsa.
Vähän samaan tapaan kun Jeesus valehtelee ja uskottelee ihmisille että ovat heikkoja ja onnettomia ja maanisessa sisustuskierteessä, tekemässä kaikensa jotta tulisivat uskoon?no oletko miettinyt koskaan sitä vaihtoehtoa, että mahdollisimman monen elämän pyrkii sielunvihollinen kadottamaan. Se antaa ihmiselle rikkautta ja valtaa ja kaikkea hetkellistä mukavuutta, että saisi ihmisen sielun hukutettua luokseen. Se tekee siinä kyllä kaikkensa, sokaisee ihmiset, uskossa olemista mustamaalaamalla, valheita syöttämällä, etteivät ihmiset vaankaan tulisi uskoon.
Mites sitten uskovaiset jotka nauttivat rahasta ja menestyksestä ja ostavat hienoa tavaroita omaksi iloksi? Ovatko he oikeita uskovaisia?kyllä uskon että moni uskova kokee ihan saman asian, kaikki maallinen menettää arvonsa.