Pidä nyt herranen aika joku tolkku noissa väitteissäsi. Koulupoikakin tietää, että jo kulttuureista on kauemmas jälkiä kuin 6000 vuoden päähän.
niin, sitä kun ei kukaan varmaksi tiedä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pidä nyt herranen aika joku tolkku noissa väitteissäsi. Koulupoikakin tietää, että jo kulttuureista on kauemmas jälkiä kuin 6000 vuoden päähän.
evoluutioteoriakin on vain teoria.
niin, sitä kun ei kukaan varmaksi tiedä.
Gravitaatioteoriakin on vain teoria, mutten silti suosittele hyppäämään kerrostalon katolta siinä hurskaassa uskossa, että Jumala kumoaa fysiikan lait ja hyppääjä laskeutuu maahan kuin höyhen.
Reinikainen ei ansaitse vastustusta, vaan sääliä. Häntä pitää taputtaa olalle ja sanoa: "Kyllä se siitä, Pekka. Moni maksukykyinen lukija on sinun kanssasi aivan samaa mieltä. Osta kirjoistasi saamilla rahoilla jotain kivaa, vaikkapa Israelin matka."
jaahas... luitkos koko jutun minkä laitoin?
niin, enpä minä väitäkään mitään absoluuttiseksi totuudeksi, toisin kuin te useimmat. tuntuu sille, että moni ei vaan periaatteen vuoksi suostu ajattelemaan maailman synnylle toista vaihtoehtoa, koska ala-asteella on opetettu niin tai näin.
aika huono esimerkki...
Tai kovissa "Jumalan etsimis vaiheissa" (jokaisella ihmisellä on muuten tuo vaihe elämässään) on päntätty kaikki tieteenkirjat läpi, ettei vaankaan vahingossakaan alettaisi uskoa siihen että Jumala on olemassa...
sillä vaan vastasin jotain tuohon turbojurbon juttuun, koska jotkut tuntuu väittävän itsekkäästi siitäkin vaikka eivät ole olleet täällä maapallolla silloin kun tämä kaikki on syntynyt. Eli väittävät jotain ehdottomaksi totuudeksi vaikka eivät voi mitenkään olla siitä varmojaminulle historialla ei ole mitään väliä, varsinkaan sen sivuseikoilla...
Tässä vaan jotenkin tuli mieleen, että mun olisi varmasti hyvä kertoa, miksi mä täällä uhraan aikaani. Jumala on ollut tosi hyvä minulle, mikään maailmassa ei voi antaa tällaista kuin usko JeesukseenJa haluan siitä myös todistaa muille
![]()
kyllä olen uskovainen, mutta en ole kaikkitietävä.. Ja uskon täysin siihen mitä raamatussa kerrotaan, mutta eihän siinäkään kerrota kaikkia yksityiskohtia maailman synnystä. Sehän uskossa onkin pointti, ei sitä eletä historian takia vaan tulevaisuuden.