V
"vieras"
Vieras
Niin mä säälinkin sua.
Olen armollisen rouvan säälin arvoinen! Lampaan sydäntä lämmittää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin mä säälinkin sua.

Turhaan etsiä saat onnen rantaa, sielussa kun soraäänet soi.
kannattais sinunkin kokeilla!
ei maailma voi antaa samanlaista rauhaa..
et voi tietää kun et ole ilmeisesti kokeillut, minä oon kokenut molemmat, tämä jälkimmäinen paljon parempaa
ei maailma voi antaa samanlaista rauhaa..
jos se olisi noin, ei kukaan haluaisi olla uskossa.
Jaa, no minä olen kokeillut sitä Jeesuksenkin rauhaa. Toki sitäkin silloin aikanaan diggaili, mutta ihan rentoa tämä maallinenkin rauha on.
maaliset touhut antoi vaan aina hetkeksi sen rauhan ja sitä mielihyvää haki itselleen vaikka mistä, koska se mielihyvä kesti vain hetken. Nyt tuntuu että tuo mielihyvä juttu on kokoajan vähän kuin täynnä, ei tarvitse hakemalla hakea sitä enää mistään.
Meinaan esim. sitä mielihyvää mikä tulee kun vaihdat vaikka sisustusta uudemmaksi, tai ostat uusia vaatteita tai pääset kampaajalle. Tulee se hyvä fiilis, mutta ei se kauan kestä. Tokihan niistä nytkin hyvä mieli tulee, mutta erillätavalla...
jos se olisi noin, ei kukaan haluaisi olla uskossa.
no oletko miettinyt koskaan sitä vaihtoehtoa, että mahdollisimman monen elämän pyrkii sielunvihollinen kadottamaan. Se antaa ihmiselle rikkautta ja valtaa ja kaikkea hetkellistä mukavuutta, että saisi ihmisen sielun hukutettua luokseen. Se tekee siinä kyllä kaikkensa, sokaisee ihmiset, uskossa olemista mustamaalaamalla, valheita syöttämällä, etteivät ihmiset vaankaan tulisi uskoon.
kyllä uskon että moni uskova kokee ihan saman asian, kaikki maallinen menettää arvonsa.
no oletko miettinyt koskaan sitä vaihtoehtoa, että mahdollisimman monen elämän pyrkii sielunvihollinen kadottamaan. Se antaa ihmiselle rikkautta ja valtaa ja kaikkea hetkellistä mukavuutta, että saisi ihmisen sielun hukutettua luokseen. Se tekee siinä kyllä kaikkensa, sokaisee ihmiset, uskossa olemista mustamaalaamalla, valheita syöttämällä, etteivät ihmiset vaankaan tulisi uskoon.
kyllä uskon että moni uskova kokee ihan saman asian, kaikki maallinen menettää arvonsa.