"..."
[QUOTE="vieras";27047050]En minä etsi mitään sen kummempaa kuin logiikkaa uskovaisten mielenliikkeiden takana ja perusteluja heidän väittämilleen. Ei oikein tunnu löytyvän kumpaakaan. Rukoilkaa aivan rauhassa, mutta ottakaa huomioon että ainakin minun uskoon tulooni vaaditaan jotain oikein konkreettista. Sängyn yläpuolella leijuva tulinen miekka olisi hyvä alku, samoin suora keskusteluyhteys Jumalaan joka ei kiertele ja kaartele kun kuulustelen häntä mieltäni polttavien kysymysten osalta.[/QUOTE]
Rukoillaan . Juuri tuota mäkin sanoin ennen kuin uskoon tulin. Jumalalle suoraan, Että tarvitsen jotain konkreettistsa, että voin uskoa Sinuun. Enkä usko, jos ei mitään tapahdu. Ja siinä hetkessä sitten tapahtuikin. MUtta tärkein oli mun sydämen asenne. Mä olin tosissani. Sanoin Jumalalle että annan koko elämäni Sulle jos Sä oot olemassa. Me ei voida määritellä, miten Jumala kellekin haluaa puhua, mutta avoin ja kyselevä mieli on jo hyvä alku.
Rukoillaan . Juuri tuota mäkin sanoin ennen kuin uskoon tulin. Jumalalle suoraan, Että tarvitsen jotain konkreettistsa, että voin uskoa Sinuun. Enkä usko, jos ei mitään tapahdu. Ja siinä hetkessä sitten tapahtuikin. MUtta tärkein oli mun sydämen asenne. Mä olin tosissani. Sanoin Jumalalle että annan koko elämäni Sulle jos Sä oot olemassa. Me ei voida määritellä, miten Jumala kellekin haluaa puhua, mutta avoin ja kyselevä mieli on jo hyvä alku.