Hei,
lisäsin omat tietoni tähän listaan (+laitoin aakkosjärjestykseen nimet). Mun silmään ei vaan sattunut uusi ketju, vaikka selasin 3:en kertaan koko ellit alusta tähän viestiin!
Meillä meni pääsiäinen oikein mukavasti, oltiin mun kotiseudulla ja täksi viikonlopuksi mennään miehen porukoille.
Täällä mietittiin töihin lähtöä, kun vauva on 10kk. Mä alotin ite työt vuoden alussa, kun poika oli 9,5kk. Saatiin perhepäivähoitajalta paikka ja ekat 3kk poika oli vain puolipäivähoidossa ja 2-3 päivää viikossa. Nyt mies vaihtoi työpaikkaa, joten poika on melkein joka päivä hoidossa, mut yleensä vain sen 5t edelleen. Viihtyy siellä todella hyvin! Ei oo kertaakaan jäänyt itkemään perään, päinvastoin. Hoitaja on mukava jne. Mut meillä on ollut alusta asti reipas ja iloinen, tosi sosiaalinen lapsi, joka ei vierasta ketään ja tykkää kaikista. Usein etenkin esikoiset (kuulema) vierastaa paljon ja ovat ihan kiinni äidissään (tämän sanoi varahoidon hoitaja, kun poika oli siellä yhden viikon).
Meillä poika nousi seisomaan 7kk ikäisena ja seuraavana päivänä käveli tuen kanssa. Ilman tukea käveli 11,5kk ja nyt jo juoksee! (13kk) Kiinteitä rupes syömään 4kk, imetin kumminkin reilut 11kk, kunnes poika itse vieroitti itsensä tissistä.
Siinä nyt jotain meidän kuulumisia ja taustatietoja!
Ansku 29 Kotka tyttö 04/03 ja poika 12/05
Lollipop 26 Jyväskylä poika 03/05
Pai 18 Helsinki poika 12/05
Mimmi 27 Turku tytöt 02/03 ja 06/05
Myyrä 28 Helsinki tytöt 03/04 ja 01/06