H
Hooligan
Vieras
Tästä ketjusta saa sitä paljon tarvitsemaansa vertaistukea, ja vaikka mulla ei mitään merkittävää sanottavaa olekaan, kirjoittelen nyt ja nostan meitä taas ylöspäin!
Mulla on menkat päällä, ja kolmas yrityskierto lähtee nyt käyntiin. Lopetin siis pillerit huhtikuussa, eikä kierto ole vieläkään tasoittunut. Pillereiden jälkeen kierrot olleet 30-37 päivää.
Menkoista voisin esittää pienen kysymyksenkin: mulla on nimittäin aina ollut niukat ja kivuttomat menkat, nyt pillereiden jälkeen entistäkin niukemmat! Siis siteeseen ei tule juuri mitään, suurin osa siitä vähästä vessanpyttyyn (sori ällöttävä yksityskohtainen selostus!
) Onkohan normaalia, mistäköhän johtuu? Alkaa jo mietityttää, että onkohan jossain joku ""blokki""...hmm. Vai johtuneeko tuo ovuloimattomuudesta tai jostain? Onko täällä joku muu, jolla on niukat menkat? Kristiina ainakin mainitsi, että vuoto on pillereiden jälkeen ollut runsaampaa...
Mukavaa päivänjatkoa kaikille ja laittakaahan viestejä!
Mulla on menkat päällä, ja kolmas yrityskierto lähtee nyt käyntiin. Lopetin siis pillerit huhtikuussa, eikä kierto ole vieläkään tasoittunut. Pillereiden jälkeen kierrot olleet 30-37 päivää.
Menkoista voisin esittää pienen kysymyksenkin: mulla on nimittäin aina ollut niukat ja kivuttomat menkat, nyt pillereiden jälkeen entistäkin niukemmat! Siis siteeseen ei tule juuri mitään, suurin osa siitä vähästä vessanpyttyyn (sori ällöttävä yksityskohtainen selostus!
Mukavaa päivänjatkoa kaikille ja laittakaahan viestejä!