Juuri sain pienokaisen nukkumaan.. meillä oli tänää tarkoitus aloittaa maissivellin syöminen, ja sitten kun vihdoin olin saanut sen lämmitettyä niin poika päättikin ettei sitä tahdo.. :S Yritin kyllä kovasti uudestaan ja uudestaan antaa sitä mutta ei tepsinyt... Miten muuten on, jos lämmittää maissivellin tuttipullossa kuumassa vedessä, niin voiko sitä antaa enää myöhemmin, jos sen laittaa jääkaappiin? Meillä nimittäin jäi nyt tuttipulloon aika suurikin satsi sitä, eikä tavallaan viittisi heittää pois mikäli sikäli sen nyt vielä voisi käyttää?
Välillä jo tuntuu että osaa jo vauvan kaikkien itkujen syyt, mutta eilen taas tuli sellanen huuto että väkistenkin meinasi mennä sormi suuhun.. Tää vauva-aika taitaa vaan olla yhtä opettelua
Miten teillä on muuten yöt menneet? Meillä herätään yön aikana noin kolme-neljä kertaa.. nukkumaan mennään joskus 10 aikoihin ja kunnolla herätään 8:n maissa.
Olisi kiva kuulla tarkempia tietoja teistä, milloin lapsenne on syntynyt, missä päin asustatte, naimisissa, yms.?
Itse asustan Helsingissä avopuolisoni/kihlattuni ja tietysti pikku-jässikkämme kanssa

Olen itse vielä lukiossa, se kun nyt siirtyi vuodella eteen päin kun tämä pienokainen tupsahti tähän väliin

Ensi vuoden keväällä olisi sitten tarkoitus valmistua, kunhan vain nyt saisi pikaisesti opiskelut käyntiin.. on vaan jo niin kerennyt tottua tähän laiskotteluun

Meillä on vielä kaikenlisäksi ongelmana se, että vauva on ehkäpä jo vähän liikaakin kiintynyt minuun. Isänsä sylissä se ei rauhoitu vaikka kuinka yrittäisi, sama on myös muidenkin kanssa. Tuttia taikka tuttipulloa hän ei pahemmin huoli joten rintalapsena olen hänen ainut ruoanlähteensä tällä hetkellä. Olen nyt ollut yhden ainoan kerran pari tuntia erossa lapsestani, jotenkin kuitenkin haluaisi välillä itsekkin ""hengähtää"".. mutta nyt taitavat tiskit kutsua

kirjoitelkaahan pian!