Nippe82 > Niin, voihan se kaavinta kaikin puolin onnistuessaan olla tosiaan helpompi tapa. Mulla varmasti vaikutti se, että vuotoa oli tullut jo suurin osa eli oli tiukemmassa, kun oli enää niukasti mitä vuotaa. Kaavinnassa on infektioriski, mutta myös vaurioriski. Tietysti tulehdus voi aiheuttaa kiinnikkeitä lääkkeellisenkin jälkeen ja tulehdus tulee, jos on tullakseen. Infektion aikaan ei kaavita, joten täytyy toivoa lääkekuurilla paranemista. Ne vähäiset rippeet tulisivat sitten seuraavan vuodon aikana. Niin vähäistä määrää ei kuulemma kaavita, jos ei ole ihan pakko.
Jos uudestaan tulee kkm, niin tiedän sitten miettiä asiaa hieman eri tavalla. Ehkä se kaavinta voi hyvinkin olla pienempi paha. Riippuu tietysti tilanteestakin.
Tulehdusarvoja seurataan. Olo on kohentunut lääkkeiden myötä, mutta tulehdus on vielä olemassa. Toivottavasti se nyt sitten kukistuu loppukuurin aikana! Arvoja en vielä tiedä, saan tilannetietoja myöhemmin. Vatsa ei onneksi ole mennyt sekaisin, kun olen popsinut laktaasikapseleita, Precosaa ja Gefilusta. Sitäkin jännitin, koska se vaikuttaa lääkkeitten imeytymiseen.
Kiinnostaisi kuulla lisää vyöhyketerapiakokemuksia. Löysin sellainen kuin Filiris ja lukemani mukaan hoitaa koko kehoa, mutta on modernia vyöhyketerapiaa. Onko se sitten sitä jalkapohjien ja korvien käsittelyä vai kaikkien keholla olevien pisteiden käsittelyä? Meinaan kyllä jonnekin varata ajan joka tapauksessa, vaikka siitä jalkojen ja korvien painelusta en kokenutkaan olevan mitään hyötyä. Jos ei muuten vaikuta, niin onpa ainakin rentoutusta. Olen ihan jumissa, kun en ole nyt liikkumaankaan päässyt.