Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

hunter85Mie luulen et sillon viikko sitten oli jonkinlaista kiinnittymiskipua väkisinkin, en oo nimittäin kokenu eläissäni semmosta tuskaa mahassa. Mutta tää vuoto, voi ahistus :/ Ja mie luulen et oireettomuus voi olla monesti myös hyvä juttu!!Miula normaalisti aivan kauheet pms:t sisältäen kaikki maholliset raskauoireet ja psyyke lujilla joka hemmetin kuukaus, nyt kun selvästi jotain kiinnittymisyritystä ollut ja testien mukaan hcg:tä veressä, nii ei mitään oireita mitä normaalisti!!Tsemppiä kovasti ja eikun testailemaan ;)

Lutinus Onnea oviksesta ja tsemppiä kovasti siirtoon!

tytyt86Missä vaiheessa siula on aina alkanut vuoto, sitten kun toinen viivakin on haihtunut?

Täällä mennään aikalailla samalla lailla. Yöllä ei ollut vuotanut yhtään ja nyt jokaisella vessakäynnillä pyyhkiessä tulee verta, ennemminkin ruskeaa kun punasta.Lieviä menkkakipuja on, mutta noin 1/100 osa normaaleista menkkakivuista.Ja pitihän se tehä testi että onko viiva lähteny haalistumaan, mutta viiva mielestäni hitusen selvempi ja tummempi vielä kun eilen. Aijaa.com - 10004397 APUA!! Miks tää vuoto ei ala loppumaan :/ Miulahan tänään pp10 vasta! Jos tuo viiva nyt ei lähe haalenemaan ni tahon ehdottomasti veritestiin!!Onko teiltä keneltäkään katottu hcg:tä verestä? Sen tiedän että meidän polilla se ei oo käytäntönä, joten jos ei siellä onnistu niin menen yksityiselle. Pää hajoo!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Lutinus
Pulu toi on selkeesti vahvempi:hug: hitto mä oon ihan jännä kakka housussa täällä sun puolesta:LOL:! Mulla otettiin hcg kerran polilla, koska sain haaleen plussan joka seuraavana päivänä ei ollu vahvistunu. Mulla oli tulossa se kaavinta, niin piti tietää hcg että jtkanko lugejen laittoo vai jätänkö ne pois ettei vuoto myöhästy ja että pääsisin ajallani siihen kohdun tähystykseen. Hcg olikin enää vaan 1 joten lopetin luget. Mulla yleensä vuoto on tullu aika ajallaan kemiallisissakin..pari pv ollu myöhässä.
 
onnetonpulu, kyllähän tuo on ihan selkeästi vahvempi viiva kuin eilen! =) Huhhuh kun on nyt jännää. Ja tuo ruskea verihän viittaa vanhaan vereen, eli ei siitä pitäisi niin huolehtia. Vaikka helppohan se on sanoa, tiiän että oisin ite tuossa tilanteessa hyppimässä pitkin seiniä! Ei tässä oikein muuta voi kun toivottaa sulle kärsivällisyyttä huomiseen! Kannattaa varmaan tosiaa sinne polille soitella ja kysyä ottaisko ne sen hcg:n tässä tilanteessa. Tsemppihali :hug:

Ja Wiennallakin haamu, oi wau! :heart: Nyt saattekin tytöt aloittaa sen plussa-aallon, on näitä uutisia pitkään tänne jo toivottukin!

Hunterillekin hurjasti tsemppiä! Monellahan ei ole mitään oireita ennen plussaa, joten älä vielä heitä pyyhettä kehään! Joo, täällä pata kattilaa soimaa, kun pp3 menossa ja koko ajan kaikki tuntosarvet pystyssä, että miltä tuntuu :D Mullekin käytettiin sitä jotain ohjausjuttua siirrossa, mutta oli se silti aika hirveää. Mulla alkaa jo vähän kammo olla noita siirtoja kohtaan (vaikka toki olen onnellinen jos sinne asti aina pääsisi). Ne on ollu miulla oikeestaan pahemmantuntuisia kuin punktiot, kun ei oo kumminkaan mitään turruttavaa lääkitystä siinä. Muistan kun ekassa siirrossa syksyllä E sanoi, ettei muista näin hankalaa siirtoa olleen ihan heti. Silloin se alkiokin piti välillä kiikuttaa takas lämpökaappiin kun ei meinannu onnistua. Nyt oli onneks jo ennakkotieto, että vaikeaa on, joten alkiokin osattiin tuoda vasta just oikeaan aikaan. Mutta vaikka oli kuin tuskaista, niin pääasia, että pikkuinen saatiin perille. Kaikki huokaisivat helpotuksesta, kun labrahoitaja huikkasi labran puolelta siirron jälkeen, että "katetri on tyhjä" =)

Lutinuksen ovisplussalle =) Hienoa, että pääsette siirtoon sitten ensi viikolla! Tsemppiä siihen!

ON: tämä aika kuluu nyt niin kamalan hitaaaaastiiiii!
 
Onnetonpulu: Varovaiset onnittelut plussasta:heart:. Mulla tuli kans punaista tuhrua alkuraskaudesta just samaan aikaan pp9-11. Ihan kirkkaan punaista tuli pyyhkiessä paperiin. Sitten vuoto loppui mutta aina välillä Alkuraskauden ultraan asti tuli pientä tuhrua. Aika yleistä taitaa olla varsinkin näissä alkion siirroilla alkaneissa raskauksissa:hug:

Ai niin noista testeistä vielä että ihan samanlaisia haamuja miekin sain pitkään noilla liuskatesteillä. Clearbluella sain selkeämmän plussa viivan pp11 aamulla vaikka liuskat näytti edeleen haamua ihan vastaavaa kuin sulla tuossa edellisessä kuvassa=).
 
Viimeksi muokattu:
Hyvin on viiva vahvistunut onnetonpulu! Hienoa!

Mulla on kyllä vuoto pysynyt kokonaan poissa, en tiedä pitäisi siitäkin olla huolissaan ettei mitään kiinnittymisvuotoa ole tullut....
Tämän aamun haamu oli vahvempi kuin eilinen, suurinpiirtein sellainen kuin pulun ekassa kuvassa.
Toiveet kyllä nousee, eihän sille mitään voi!:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Lutinus ja tyty86
Kiitos kovasti kaikille ihanan tsemppaavista sanoista!!valitettavasti vuoto on lisääntynyt ja kivut lisääntyneet:(.Päätä särkee ja mieli on niiiin maassa:((. en tiiä milläköhän tästä suosta noustaan.Onneks huomisen voi murjottaa yksin kotona.Kyllä jos ei näillä kouristuksilla ja vuodolla tule alkio pois nii sit ei millään.Testailen vielä pari kertaa,illalla ja aamulla jonka jälkeen soitto polille.Vuoto on siis jo ihan punaista,ei tosin niin runsasta kun yleensä,mutta varmaan nuo luget jarruttaa :(
 
Onnetonpulu: niin kauan kun vuoto ei ole runsas niin toivoa on. Miun siskolla jopa ollut ihan normi kuukautiset joka kerta kun on raskaana.

Omaa napaa: Tällä tuli jo vaaleanpunaista vuotoa pyyhkiessä, joka iltaan mennessä muuttui tuhruksi ja koskee ihan kivasti vasemmalle puolen.
 
Onnetonpulu: älä menetä vielä toivoa! Plussa on sulla kuitenkin selvästi vahvistunut, kovasti siellä masussa on ainakin yritystä! Muista, että alkuraskaudessa vuotelu on kovin yleistä ja voi olla ihan harmitontakin, erilaiset kivut samaten, myös menkkamaiset kivut voivat kuulua raskauteen! Ymmärrän, että varmasti stressaa ja huolettaa, mutta eiköhän tilanteeseen huomenna saa selvyyttä kun soittelet polille... Tsemppiä ja varovaiset onnittelut! :hug:
 
Onnetonpulu mikä on tilanne?

Mua on ruennu pelottaa,et jos menkat ei ala ensviikolla tai viimostaan sitä seuraavalla niin hoito keskeytyy|O koska mulle on suunniteltu punktio viikolle19, mutta jos ei menkat ala siirtyy se vikolle 20. Mutta jos menkat vaan viivatyy ei voi tehä hoitoa loppuun, koska viikko 20 on vika punktio viikko:|ensviikon keskiviikkona olis 0-ultra..oman kierron mukaan pitäs vuoto tulla tänviikon lopussa.

Onko muita kellä siirto/hoito toukokuussa? Vai piinailenko yksin:wave:
 
Tässä polille jonottaessa laitan tän aamusen testin näkymän: Aijaa.com - 10012506. Eli samoissa mennään kun eilen, eikä mielestäni ole ainakaan vaaleempi kun eilen tuo toinen viiva.Eilenhä tosiaan oli ihan kunnon kivutkin jo ja panadoliin jouduin turvautumaan joka jopa auttoi. Vuotoa oli jo aika runsaasti, kirkasta mutta hyytymät puuttui mitä normaalissakin vuodossa yleensä on. Eli jälleen illala vielä luget laitoin ja yllätyksenä yöllä ei ollut vuotanut tippaakaan!Nyt aamulla ihan pikkasen pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa ja kivut on poissa. Palailen taas kohta kunhan pääsen läpi tuonne polille :)
 
  • Tykkää
Reactions: simpli ja Melargia
onnetonpulu: Voi pulu, voimia sinulle nyt odotteluun. Labra kertoo ja paljon jo tuloksillaan.

Omaa napaa: Yeah! Nyt on varmistunut myö ehditään tehdä juuri siirto ennen meidän reissua...Eli piinailen sitten toukokuussa tyty siun kanssa...:D
 
  • Tykkää
Reactions: tyty86
onnetonpulu, täältä voimahali:hug:
Jännittää ihan hirveästi sinun puolestasi! Viiva on selvästi vahvistunut, se on hieno juttu. Vuotohan ei tarkoita sitä että peli olisi menetetty, vaikka säikäyttäähän se!
Tulehan sitten kertomaan veritestin tulos, pliis?

simpli, hienoa että asiat ovat lähteneet taas eteenpäin!
tyty, pidän peukkuja että hoidot ehditään aloittaa ennen kesää, onhan tuossa onneksi vielä pelivaraa!

ON: viiva on vahvistunut, aikalailla samaa luokkaa kuin pululla edellisessä kuvassa. Virallinen testipäivä kolmen vrk:n päästä, aion kyllä testata joka aamu...
 
Nippe82 innoittamana lähetin mieheni hakemaan apteekista minidisperiinin koko 50mg, jonka aloitan tänään. Tukos taipumusta ei ole tutkittu, mutta miulla veret niin hyvät että tuskin mitään merkittävää haittaa on jos itse kokeilen tätä kikkaa (145-179 on ollut haitari viimeisen vuoden aikana). Minulle on lääkärit sanoneet että verta pitäisi luovuttaa kun on hemoglopiini niin korkea, mutta kun en kelpaa luovuttajaksi vaikka olisi valmis siihen heti. Omaan atopiseniho ja ihottuma on kämmentä laajemmalla alueella, niin eivät kuulema halua suuren bakteeri riskin vuoksi ottaa verta. Greippi mehu aloitettu, foolihapot jatkuu ja nyt rinnalle vielä tuo minidisperiini, poppaskonstit kehiin kaikin keinoin tällä kertaa. Tosin ulkomaille kun lähdemme aion unohtaa että olen käynyt siirrossa ja nauttia.
 
Wienna, ihanaa! :hug: Tuo viivan vahvistuminen enteilee todellakin hyvää. Mielenkiinnosta kyselen, että onko sulla ollut minkäänlaisia oireita, jotka viittaavat plussaamiseen? Siis peruslugeoireiden lisäksi?

simplille onnittelut, kun nyt viimein sait varmistettua PAS-aikataulun! :)

tyty, elähän nyt vielä moista stressaa etukäteen, kun ne menkat voi kumminkin alkaa ihan just oikeaan aikaan =)! Myöhemmin ne toki voivat alkaa kuin luomukierrossa Synarelan takia, mutta jospa ne nyt ajoissa alkaisivat kumminkin.

ON: huoh, on tää odottavan aika taas pitkä... Nyt pp4 ja tuntuu ikuisuudelta odottaa tuonne pp13 asti! Mie teen tällä kertaa poikkeuksen ja testaan jo päivää ennen virallista testipäivää, koska mies lähtee muutaman päivän reissulle just pp14 aikaisin aamulla. Päätettiin, että testataan sit jo edellisenä päivänä, koska en todellakaan halua olla silloin yksin, oli tulos kumpi tahansa. Tissikipu check, ajoittaiset lievät menkkatuntemukset mahassa check, väsymys check, ylösnoustessa huimaus check ja lisäksi oli tuossa 3 vrk ummetus. Kyllä oli jo tukala olo, kun meni niin pitkään, ettei tullut mitään ulos. Onko muille Lugeista tuollaista tullut? Suunnilleen huomennahan se kiinnittyminen pitäis kai tapahtua jos on tapahtuakseen. Vauvaunia oon nähnyt poikavauvasta useampana yönä. Eipähän tässä voi arvuutella kumpaankaan suuntaan tätä tulosta nyt. Ei auta kuin odottaa.
 
Rowan, en ole koskaan ollut raskaana, joten en oikein tiedä mitkä oireet voisivat olla varsinaisia raskausoireita. Heti Lugen aloituksen jälkeen tuli tissit kipeäksi eli se varmaankin johtuu niistä. Viikko siirron jälkeen on ollut päänsärkyä, nenän tukkoisuutta ja aikamoinen väsymys tosi aikaisin illalla. Ne varmaan voisi olla raskausoireitakin? Tuo nenän tukkoisuus on muuten ärsyttävää kun ei lääkkeitäkään voi käyttää, argh.
Sullahan on myös lupaavia oireita!=)
 
Voi hitto..mulla ei noista sumuista ole tullu muuta kuin hieman hiki ja pöhöttänyt vatsa..mutta mä olen 6pv aikana lihonu jo 3kg|O mä kuolen..oikeesti..meillä on vielä dietti menossa ukon kanssa ja vedän normaalia terveellisempää safkaakin,,masentaa toi paino:ashamed: eilenki kävin juoksee 7km..voiko oikeesti noi sumut nostattaa noi paljon painoa? vai oonko mä vaan muuttumassa läskiksi..fuck, paljonkoha toi paino voi nousta?
 
Täällähän on jännät ajat menossa! :heart: Toivon niin kovasti teille kaikille plussia ja onnettomallapululla ja Wiennalla jo lupausta siihen suuntaan! Jee! En kuulu enää varsinaisesti joukkoonne ja joku voi ärsyyntyä (pahoittelut siitä), mutta toivon niin kovasti kaikille teille että onnistutte jokainen raskaaksi tulemaan ;) Pidän peukut ylhäällä kaikkien puolesta!

Simpli: Onnea minidisperiinin kokeiluun! Jostain muuten luin siitä, että liian hyvä/korkea hemoglobini voisi vaikeuttaa raskaaksituloa ja siinä apuna on juuri käytetty minidisperiiniä ohentamaan verta. Tiedä sitten aina näistä mikä kenelläkin tepsii... Kannattaa toki ehkä mainita myös asiasta lääkärille... Ja muuten hyvä koktailihan sulla nyt tässä kierrossa onkin ;) Ja toivottavasti samat poppakonstit tepsii myös sinulle, kuin minulle. Tosin mulla tais onnistua "vasta" toisessa kierrossa, jossa greippimehu ja disperiinit olivat käytössä lääkkeiden lisäksi.

Nippe + tuplat 23+6
 
Kiva kuulla Nippe82 siustakin :) Valtavasti Onnea raskausajalle ja mie en tiennytkään että ihan tuplat on teille tulossa!Wau :)

tyty86Mie en oo ees uskaltautunut vaakaan tän koko hoitoprosessin aikana, mut uskon että vähintään 5kg tuli, eikä pelkästään nesteitä. Nii kauhee stresi ollu päällä koko ajan, syönyt hirveesti ja nyt jääny vähäkin liikkuminen kipujen vuoksi :( Miulahan alko menkat vajaan viikon myöhässä sumuttelujen vuoksi, mutta monellahan ne alkaa kuiteskin ihan ajallaan :)

WiennaSiun kaikki oireet vaikuttaa niin lupaavalta, eikä se toinen viiva sinne tikkuun iteksiään tule. Joten, onnea :heart:

Rowan79Miula muuten ei oo eläissäni ollu nii kovaa ummetusta kun piinisaikana!!Se oikeestaan olikin ainoita oireita..Odottavan aika on pitkä ja tiedän tunteen kun aika ei kulu ja sitä kyttää kaikkia oireita!Ja kuten sanoin jo aikasemminkin, niin miusta niiiin tuntuu et sie oot seuraava plussaaja!! :)

SimpliHienoa että pääsette siirtoon ja pääset vielä kunnolla piinistelemään ennen kesää!! :) Valtavasti tsemppiä!!

pikkunen <3 Kiitos miljoonasti tsemppauksesta, tää merkihtee miule niiiin paljon!! :)

Rosetta Siule kans isot kiitokset kannustuksista. Aikalailla samalla tavalla aikataulullisesti nuomiun vuodot meni..oliko sulla kipuja vuotojen aikana ja missä vaiheessa plussasit??

ON Huh mikä päivä! Kytänny vaan puhelinta enkä oo saanu aikaseks yhtään mitään!!Vuoto loppui kun seinään ja ainoastaan lieviä mahatuntemuksia enää jäljellä. Jotenkin en usko että alkio olisi vuotanut pois kun ei tullut vuodon mukana mitään klönttejä tms mitä normaalikierrossakin tulee!!Nyt jo mietin et miun tuurilla se hcg on liian matala, mut miks kotitesti näyttää plussaa??Täällä ollut puhetta disperiinistä ja voin kertoa että tässä kierrossa oli mukana ihan omalla luvalla miulakin asa 50mg/vrk.En tiiä oliko sillä vaikutusta tähän kiinnittymisyritykseen vai miekä lie onkaan. Palaan vielä tänään kertomaan kuulumiset!!!
 
MIE OON RASKAANA EES VÄHÄSEN!!!!Arvo oli 88 ja ens viikon keskiviikkona uus verikoe.Tuosta arvosta ei voi kuulemma sanoa mitään kun vasta huomenna on se 14vrk hedelmöittymisestä, mut jotain siellä on!! :heart: Nyt vaan täytyy saada vuoto pysymään poissa ja saada arvot nousemaan.Jos hommat ei mee pahempaan ni meen viimestään perjantaina yksityiselle otattamaan tässä välissä arvon.APUAAAA!!!
 
  • Tykkää
Reactions: tyty86
Pulu: Minusta viivat on vahvistunut eilisestä ja tuo vuotokin kuulostaa vaarattomalta kun ei ole hyytymiä tullut. Samantyyppisiä tuntemuksia oli kuin ennen menkkoja ja oli tosiaan jo ihan varma välillä että vuoto alkaa kunnolla, kun raskausoireitakaan ei tullut vasta kuin joskus rv7. Mullakaan ei hyytymiä ollut mutta ihan kirkkaanpunaista tuli välillä pöksyihinkin asti ja sitä tosiaan jatkui siihen alkuraskauden ultraan asti. Välillä olitaukoa ja sitten tiputteli taas yhtenä päivänä. pp10 testasin hailakan plussan liuskalla ja pp11 aika selvän plussan clearbluella. Liuskat näytti selkeää plussaa varmaan vasta testipäivän jälkeen.
 

Yhteistyössä