Onnetonpulu: Onnea hurjasti!!!:heart: Ja kyllä sinä taidat olla raskaana vähä enemmän kuin vähäsen
Kyllä tuosta arvosta jo voi jotain päätellä, höpö höpö jos joku muuta väittää!!! Täällä ollaankin odoteltu sinun uutisia muurahaiset pöksyissä ja jännätty puolestasi! Ja tuo hcg nousee jokaisella yksilöllisesti, mutta ei ne haamutkaan tyhjästä tosiaan ilmaannu niihin testeihin! Vinkiksi vaan, että jos haluat varmistaa miten hcg lähtee nousuun, niin kannattaa kysyä myös omasta neuvolasta saako kunnalliselle puolelle ilmaiseksi tuota seuranta verikoetta... minä ainakin sain... ja netistä löysin englannin kielisen sivuston jolla seurasin sitten onko lukema noussut normaalisti, kun neuvolasta sanottiin etteivät ala sitten tuota lukemaa tulkitsemaan... Ja ellet muista, niin tämän raskauden aikana oon ollu niin monta kertaa jo varma keskenmenosta noiden vuotojen vuoksi ja menkkamaisten kipujen, että en edes laskuissa pysynyt mukana... Tiedän kyllä tunteen, että jokainen tippa aiheuttaa huolta ja pelkoa. Itse tajusin kyttääväni vuotoa vielä rakenneultraan saakka jokaisella vessareissulla ja miehelle marisin kerran kun oli tuonut vaaleenpunaisella kuvioilla olevaa emboa kaupasta, että valkeeta sen pitää olla ettei tuu turhia säikyttelyitä
Joo meille näyttäs olevan tuplat tulossa, jos kaikki hyvin menee. Toisesta ollaan saatu poikalupaus ja toinen vielä piilotteli haarovälejään, mutta toivottavasti huomenna saatais selvyys ultrassa toisen osalta
Vaikka tärkeintä on vaan, että pienokaiset ois terveitä!
Minä oon niin täpinöissäni täällä tästä plussauutisesta ja Wienna vielä tähän samaan syssyyn plussaat pulun kaveriksi! Ja tietysti kaikki muut perässä. Taitaa tosiaan olla kevät sitä hedelmällisintä aikaa!
Nippe + tuplat 23+6
PS. Ketkä nyt aloittaneet/aloittavat minidisperiinejä testailemaan, niin kannattaa viimeistään mainita niistä sitten jos plussaa, koska niitä ei välttämättä kannata lopettaa sitten plussaukseen... Kannattaa kysyä siinä vaiheessa lääkäriltä...