Macy Gray Meillä on aikalailla sama tilanne varmaan tuon limiksen kanssa... mulle tuli täytenä yllätyksenä että ilman noita hormonihoitoja se on mulla noin surkea... ja se lääkäri kyllä puhui siihen malliin mullekin että pikkasen piti huolestuttavana tilannetta.. mut sit sano että syksyllä pohditaan /seurataan tilannetta jos tästä ei nyt tärppää... Mie ite lueskelin netistä eilen tuosta kortisonin käytöstä hoidoissa (apua kiinnittymiseen?) ja ihan hyviäkin tuloksia sillä on kai saatu.. kysyin siitä tuolla polillakin.. sitä käytetään myös täällä, harvoissa tapauksissa jos on jotain vasta-ainehässäkkä epäilyä... saattaa olla että syksyllä mietitään sitäkin vaihtoehtoa meidän kohdalla.. et sais siis kortisoni tabletit lisäks noihin hoitoihin....(?) tai näin ainakin ymmärsin....
ON: zumenon jatkuu 6mg/vrk + Estradot laastari 3vrk:n välein+ lugesteron 600mg/vrk....
Kiva kun kaikki nuo aiheuttaa mulle turvotusta, pahoinvointia ja yhtenään vessassa ramppaamista :x Ja siis perjantaina toivottavasti saadaan kyytiläinen...parhaimmassa tapauksessa kaks :heart: mutta siitä ei taida uskaltaa edes haaveilla vielä......
Millaset lääkitykset muilla on ollu noissa PAS:seissa...? Onko kellään/kenenkään tutulla tärpänny?
ON: zumenon jatkuu 6mg/vrk + Estradot laastari 3vrk:n välein+ lugesteron 600mg/vrk....
Kiva kun kaikki nuo aiheuttaa mulle turvotusta, pahoinvointia ja yhtenään vessassa ramppaamista :x Ja siis perjantaina toivottavasti saadaan kyytiläinen...parhaimmassa tapauksessa kaks :heart: mutta siitä ei taida uskaltaa edes haaveilla vielä......
Millaset lääkitykset muilla on ollu noissa PAS:seissa...? Onko kellään/kenenkään tutulla tärpänny?