Niiskunen, onnittelut hienosta saaliista
! Saanko kysyä, millä perusteella siirrettiin 2 alkiota? Kiinnostaa vaan tietää, että jos itselle tulisi tilanne, että olisi useampi alkio, niin mitä siinä sitten päätettäisiin siirrettävien määrästä. Nyt vaan tsemppiä piinapäiviin. Hemmottele itseäsi kunnolla ja tee kaikkea sellaista mistä todella nautit! :heart:
onnetonpulu, onnea sinullekin inssistä
! Nyt onkin sitten jännättävää pariksi viikoksi, kun useampi on piinailemassa! Vastaus vielä aiempaan kysymykseesi: tässä hoidossa lääkitystä minulla muutettiin niin, että lamautukseen käytettiin Synarelaa (ja sitä pitää siis suihkutella edelleen Puregonin kanssakin), kun viimeksi se hoidettiin Procren-pistoksella. Stimulaatiolääke on sama kuin viimeksi, mutta annostus isompi.
tyty, hienoa kun sielläkin on tapahtunut edistystä
! Ja kyllä, E on miustakin mukava lääkäri ja jotenkin saa miut aina rauhoittumaan kun menen sinne usein vähän pelokkaana.
Mandeila, sanonpa vielä tätäkin kautta, että hienoa, kun menkat tulivat! Harvoinhan tuota tosiaan tulee sanottua, mutta nyt se oli tosiaan hyvä juttu. Ja homma etenee. Toivon niiiiiin paljon parempaa onnea teille tulevaan hoitoon! :heart:
Macy, itsekin mietin, ollaanko nähty joskus odotustilassa joidenkin kanssa. Osan olen kyllä jo tavannut ihan muutenkin. Voin kyllä todellakin jakaa kanssasi ahdistuksen vauva-aiheista. Hienoa, että olette päässeet eteenpäin tuossa hoitojen jatkamisasiassa! Toivottavasti saat P:lle ajan, soittele vaan rohkeasti ja usein, niin kyllä se varmasti irtoaa johonkin väliin.
ON: Puregonia 250 IU pistetty nyt 3 iltaa ja tänään ja huomenna vähennän 200 IU:hun. Ylihuomenna on sitten eka folliultra ja kyllä jännittää ja pelottaa taas niin kauheesti! Kärsin edelleen univaikeuksista ja ruokahaluttomuudesta, energia on aika vähissä. Pelkään tämän vaikuttavan negatiivisesti munasarjojeni toimintakykyyn. Mieliala on vähän noussut Puregonin ansiosta, mutta aikamoiset hormonimyrskyt jyllää. Eilen aamulla mieheni kehui, että "hei, sehän hymyilee!". Ei ollut ihan äsken hymyäni nähnyt. Illalla sain itkukohtauksen sen takia, kun meillä ei ollut suklaata ja minulle tuli hirveä suklaanhimo. Märisin kuin hemmoteltu kakara, joka ei saa haluamaansa. Olen nyt tosi itkuherkkä siis. Tänään pitää ostaa kaupasta sitä suklaata kyllä. Mies lähtee työmatkalle maanantaina ja vähän ahdistaa tuleva viikko yksin, kun olen nyt mieleltäni jotenkin aika hauraassa tilassa. Onneksi olen jo sopinut pari ystävien tapaamista.
Minun puolestani voitais yrittää sopia treffit polin naisten kanssa johonkin kaikille sopivaan ajankohtaan ihan mielellään!