Onpa hankalaa täällä ollut monella! :hug: Niin paljon paljon voimia ja tsemppiä teille ihan kaikille tulevaan! Voi kuinka toivoisinkaan parempaa ja onnellisempaa vuotta tästä kaikille!
Tyty ja onnetonpulu: Tyty epäili, että onko kukaan onnistunu inssillä. Varmasti on pitkälti kiinni siitä, missä "ongelma" on, mutta onneksemme me onnistuimme juurikin toisesta inseminaatiosta (menopur+pregnyl+lugesteron). Meillä vika siis minun ovuloimattomuudessa, miehen simppatulokset oli aina hyvät.
Menopuria (75IU) pistelin kp 5-12, kp 10 oli eka ultra. Minulla myös ovulaatio olis osunu viikonlopulle, joten lääkityksen ja inssin kanssa kikkailtiin (Kiitos Annen!) niin, että torstaina (kp 12) pistin vielä menopurin, perjantaina (kp 13) tehtiin inssi, ja koska ovistestit oli negoja ja inssissä munasolu ei ollu vielä irronnu, ni inssin jälkeen pistin pregnylin ja lauantaina vielä varmisteltiin kotona ja alotin luget.
Itse olin heittäny toivon koko homman suhteen, koska edellinen inssi ei ollu tuottanu tulosta, vaikka kaikki oli menny hyvin, ja toisaalta nyt oli kaikenlaista säätämistä... Mutta plussa napsahti ja toistaseks raskaus on mennyt ihan hyvin...
Tarkoituksenani oli tuoda toivoa teille joilla inssit menossa/tulossa.
Toisilla täällä on rankemmat hoidot menossa, ja varmasti on raskasta. Niin keholle kuin mielellekin. En edes tiedä, mitä sanoa, muuta kuin toivon teille niin paljon kaikkea hyvää. Rankan matkan olette kaikki kulkeneet. Voimia tuolle matkalle! Toivon sydämeni pohjasta, että tarinanne saa onnellisen lopun. Riippumatta siitä, kuinka pitkä tarinasta tulee.
Minä edelleen seuraan tätä palstaa. Olen onnellinen tästä raskaudesta, mutta silti lapsettomuuden jäljet on syvällä sisälläni. En ole kuitenkaan kommentoinut, sillä jotenkin sitä on syyllinen olo: Miksi me, vaikka moni on odottanut vielä kauemmin. Vaan eipä lapsia ennenkään ole jaettu vuoronumeroiden mukaan...
Voimia! :heart: