Jenis
"tapa kaikkia"? Voi herranjestas teitä tämän hysterianne kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja ??:rokote on turvallinen, kun se ei tapa kaikkia? Muut sivuvaikutukset ovat turvallisia.
"tapa kaikkia"? Voi herranjestas teitä tämän hysterianne kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja ??:rokote on turvallinen, kun se ei tapa kaikkia? Muut sivuvaikutukset ovat turvallisia.
ei se sikatautikaan tapa kaikkia ja hirveä hysteria siitäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:"tapa kaikkia"? Voi herranjestas teitä tämän hysterianne kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja ??:rokote on turvallinen, kun se ei tapa kaikkia? Muut sivuvaikutukset ovat turvallisia.
Itse en ottaisi missään niemssä ainakaan ennen viikkoa 12.Alkuperäinen kirjoittaja roosamaria 69:Sikainfluenssaepidemia on toistaiseksi talttunut, mutta rokotukset alkavat kuitenkin uudestaan. Tein viime viikolla positiivisen raskaustestin, ja nyt pähkäilen, kannattaako ottaa rokote heti alkuraskaudessa, vai siirtää myöhemmäksi, kun ei epidemia kuitenkaan nyt just jyllää???
iso voimahali sulle, koita jaksaa raskastahan tuo on, kyllä sen ymmärtää, voimia paljon tarvitaan kun tarvitsee miettiä asioita paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:En tiedä miten teillä muilla on ko.rokotteen suhteen asiat, joko olette saaneet sen halutessanne - ja nyt puhun tästä aikuisten viimeisestä ryhmästä - mutta oletteko perheelliset miettineet sitä mahdollisuutta ja ratkaisua siihen, että mikäli ette ehdi saamaan rokotetta ennen seur.aallon tuloa ja itse tai puolisonne sairastuvat siihen kohtalokkain seurauksin, niin - oletteko järjestäneet perheen asiat niin, että jäljelle jäävä puoliso pystyy huolehtimaan lapsista? Oletteko tehneet varosuunnitelmaa asian suhteen?
Meillä miehen on mahdollisuus saada ko.rokote tammi-helmikuun vaihteessa, minä tuskin sitä ehdin saadakaan, kun kuulun aakkoslistassa loppupäähän - helmikuun aikana ehditään rokottaa vasta k-kirjaimiin asti... Kovasti kyllä mietityttää oma kohtalo, jota en tietenkään itse voi ohjata, mutta...kummasti laittaa mietityttämään lasten kohtalo, mikäli en itse selviydy... Huutolaisiksiko joutuvat ressut? Kuka katsoo perään ja huolehtii? Jossitteluahan tämä toki on, ja milloin vain voi jompi kumpi meistä joutua yksinhuoltajaksi tai jopa molemmat menehtyä - kuka tietää - mutta mä todella pelkään tautiin sairastumista, sillä mulla on jo tavallinen flunssakin todella voimakas jälkioireineen, saati sitten tuollainen tauti! Kausi-influenssa on tehnyt pariin kertaan "selvää jälkeä" - toipuminen onn kestänyt pahimmillaan pari kuukautta jälkitauteineen... Ja ko.tautia pelkään lähinnä juuri siitä syystä, että miten mieheni selviää lasten kanssa jatkossa? Pieniä ovat lapsemme vielä, isovanhemmat ovat iäkkäitä joten heidän hoteisiin ei voi lapsia antaa, kun heidän oma terveytensäkin on kortilla... Lähipiirissä on omat ongelmansa, joihin tuskin kukaan on vapaaehtoisena ottamassa lisäsuita ruokittaviksi ja vahdittaviksi... Turhaahan tämä tällainen ajatteleminen ja huolehtiminen tietysti on, mutta minkäs itselleni mahdan...
Antaapahan olla.
No ihan on mediassakin puhuttu, että sikainfluenssa onkin kausi-influenssaa lievempi tauti. Ainakin kuolleisuus on huomattavasti vähäisempää.Alkuperäinen kirjoittaja .:Flunssa ja Influenssa ovat kaksi eri asiaa. Influenssa on voi olla hyvinkin paha vaikeine jälkitautineen. Ja Sikainfluenssa voi olla normaalia kausi-influenssaa vieläkin pahempi.
On kurja, kun jotkut ihmiset vähättelevät taudin vakavuutta, sillä ettei kuolleisuus ole kovin suuri prosenttuaalisesti. Minusta yksikin kuollut on liikaa, varsinkin pieni lapsi, jos sen pystyy rokotteella välttämään.
Harvoinpa nuo antibiootit muutenkaan viruksiin tehoaaAlkuperäinen kirjoittaja ..:Kausi-influenssassa on yleensä pahat jälkitaudit -kuten myös sika-influenssassa, mutta sikainfluenssan tekee pahemmaksi se, että siinä itse virus on jo se tappavampi eli antibiootit eivät ehdi vaikuttaa. Tämähän on jo valitettavasti ehditty nähdä.
Ei kannata vähätellä mitään influenssan muotoa.
Kaikista epäkohista pitäis jauhaa ihan niin kauan että totuus tulee julki. Vaikka ois jo 10 vuotta vanha juttu. Tämä juttu on vielä päällä.Alkuperäinen kirjoittaja HEHEHE:Ei oo totta!
Täällä jauhetaan vieläkin tästä aiheesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Naw2012:Kaikista epäkohista pitäis jauhaa ihan niin kauan että totuus tulee julki. Vaikka ois jo 10 vuotta vanha juttu. Tämä juttu on vielä päällä.Alkuperäinen kirjoittaja HEHEHE:Ei oo totta!
Alkuperäinen kirjoittaja HEHEHE:Ei oo totta!
Siis otitte rokotteen ja sen jälkeen tuli tauti? (Toisinpäinhän ei ainakaan ole mitään järkeä.)Alkuperäinen kirjoittaja hei:kyllä se aika ruttona levis täällä missä sitä oli verrattuna tavalliseen kausi-influenssaan. Lapseni on sairastanut molemmat ja meni tässä sika-influenssassa niin huonoon kuntoon, että ei ole ollut koskaan. näyte otettiin ja tamiflu-kuuri päälle,joka auttoi tehokkaasti, luojalle kiitos. Oli kamalaa katsoa viikon kuumeista lasta, joka meni niin huonoon kuntoon, ettei jaksanut edes istua. Kuumelääkkeet ei siinä tehonneet. Joten meidän perheessä rokotus oli taivaan lahja kaikille ja otin sen itsekin, innolla!
Tiesitkö että tämä nykyinen rokote käy myös toisen aallon aikana koska rokotettuja on jo sen verran että virus ei ehdi muuntua paljoa.Alkuperäinen kirjoittaja Historioitsija:Tiesitkö että, "toisen aallon aikana" tullaan jo rokotetuille tarjoaamaan uutta rokotetta, "muuntunutta" virusta vastaan jonka jälkeen ihmisen immuniteetti on niin murusina että seuraava kausi-influenssa riittää tappamaan muuten terveen ihmisen?