Keskustelua sikainfluenssasta

Status
Viestiketju on suljettu.
Historioitsija
Tiesitkö että kyse ei ollut alunperinkään minkää viiruksen taltuttaminen jos yhtään summasit aiempia pointtejani, ymmärrät varmaan että ei ole juurikaan oleellista merkitystä sille ehtiikö virus muuntautua vai ei, kun kyse kuitenkin on viruksesta joka on tilastoissa vähemmän haitallinen kuin kausiflunssa, ja paljon vähemmän haittallisempi kun siihen tarkoitettu kyseinen rokote.

Historioitsija
Alkuperäinen kirjoittaja Historioitsija:
Tiesitkö että kyse ei ollut alunperinkään minkää viiruksen taltuttaminen jos yhtään summasit aiempia pointtejani, ymmärrät varmaan että ei ole juurikaan oleellista merkitystä sille ehtiikö virus muuntautua vai ei, kun kyse kuitenkin on viruksesta joka on tilastoissa vähemmän haitallinen kuin kausiflunssa, ja paljon vähemmän haittallisempi kun siihen tarkoitettu kyseinen rokote.
Juuri soitin thl:n kysy influenssa puhelimeen.

Sieltä sanottiin että jos viruksessa esiintyy muuntautumista, tullaan tarjoomaan toista rokotetta MYÖS NIILLE jotka ensimmäisen ottivat.

Nyt kun jo rokotteen saajissa mahdollisesti esiintyy muuntautunutta tautia, kevään tai syksyn aikana, varmasti tullaan tarjoamaan uutta rokotetta.

Historioitsija
Tiesittekö että, useassa maassa on nostettu kanne rokoteasiasta? Suomessa nostettiin kanne asiasta missä THL salaa glaxon kanssa tekemät kauppakirjat vaikka niille on suuri merkitys suomalaisten terveyden kannalta.

Tiesittekö että, jos ja kun koko fiasko paljastuu, asiasta vaurioita tai menetyksiä saaneet jäävät nuolemaan näppejään koska kaikilla lääkeyhtiöillä on rokotetta koskien SYYTESUOJA?

Nyt vuorostaan minua kiinnostaa tietää, kuinka monelle lukijalle rupee koko kuva hahmottuun?

totuus?
Tähän sikailuun ei varmaan ole totuutta.... Itse onneksi sairastin sikainfluensan ja toivon, että perheenikin sen sairasti lievemmin oirein. Olen itse sairaalassa töissä, mutta en halua olla hysterian lietsoja. Valitettavasti ihmisiä kuolee sikainfluenssaan niinkuin moniin muihinkin sairauksiin. Kehitysmaissa tappavin tauti on ripuli ja kuolleita vuodessa on mniljoonia!!!! Missä hysteria sen tiimoilta. kuka pelastaa lapset siellä...homma puhdasta vettä jakaa tietotaitoa ja vie lääkkeitä. Kun meidä hyvinvointiyhteiskunnassa muutama kuolee, alkaa mahoton taistelu tautia vastaan ja hysteria! Järki käteen ihmiset! Lopetetaan omaan napaan tuijottaminen!!!!

Historioitsija
Miten ei voi olla totuutta? Onhan vaan yksi tapa miten asiat on toteutunut. Totuus on ja pysyy, mutta ihmisille EI OLE TIETOA eikä osalla rohkeutta kohdata asiat miten ne oikeasti ovat. Eniten peloissaan olevat tulevat huutamaan kaikki asiat kuvitelluiksi hamaan loppuun asti. Jos on kysyttävää, kysy.

Beep
Tiesitkö että, 1970 -luvulla usassa oli vastaava rokotuskampanja tulevaa sikaflunssaa kohtaan, flunssa-aalto ei koskaan tullut mutta rokote tappoi useita ja aiheutti neurologisia sairauksia?

Tiesitkö että, patenttia sikarokotteelle haettiin vuosi ennen ensimmäistäkään tapausta vuonna 2009, ja vko ennen ensimmäistä tapausta patentti hyväksyttiin?

Tiesitkö että, WHO on suuresti vääristellyt silloisia lukuja ja suurinta osaa nroista ei ikinä edes testattu laboratoriossa? Kaikki kuolemaluvut kausiflunssastakin lisättiin sikatilastoihin.

Tiesitkö että, WHO:ta ohjailee, rahoittaa, samat lääkefirmajätit ja niiden osinkojen kerääjät jotka hyötyivät useita miljoonia vastaavasta aallosta?

Tiesitkö että WHO on osa UN:nää joka on perustettu kansainvälisten pankkiirien toimesta WW II jälkeen niiden maiden ympärille jotka olivat jo joutuneet kansainvälisten pankkiirien vallan alle?

Tiesitkö että, 1900 -luvulla Amerikassa, liikemies nimeltä J.P. Morgan kutsui koolle 25 suurinta uutistoimistoa ja ostivat ne kaikki, rahalla joka oli peräisin kansainvälisiltä pankkiireilta joilla oli jo käytännössä katsoen monopoleja jo 1800 -luvulta lähtien, joten uutistoimistojen ostot oli pikkurahaa?

Tiesitkö että, että myös Suomen useita median edustajia (omistajia) myös pääministeri että valtiovarainministeri käy vuosittain Bilderberg kokouksessa joka käydään suljetuin ovin maailman vaikutusvaltaisimpien ihmisten järjestäminä? Vaikka tapauksilla on suurin poliittinen vaikutus, yllättäen jäsenillä on vaitiolovelvollisuus.

Tiesitkö että, edellinen lama ja tuleva lama on tarkasti suunniteltu ja seuraavan jälkeen dollari tullaan korvaamaan uudelle pohjois-amerikan yhteisellä valuutalla?

Tiesitkö että, Glaxosmithkline rahoitti THL:lää 6 MILJOONALLA EUROLLA, kun thl:n valtiolta saama vuosibudjetti on 1milj?

Tiesitkö että THL valitsi koko suomelle adjuvantilliset rokotteet glaxolta, ilman hintakilpailua?

Tiesitkö että, myös suurien voiton tavoitteluiden lisäksi, itse flunssa oli vain syy päästä antamaan ihmisilli haitallinen nanorokote, jonka adjuvantillinen osa sisältää useita haitallisia aineita ihmisille ja seurauksena on heikentynyt immuniteetti ja naisten sterilisointi?

Tiesitkö että, yllättäen vkoja rokotekampanjan jälkeen naisten ilmoittamia keskenmenoja on tullut satapäin aiempaan verrattuna?

Tiesitkö että, "toisen aallon aikana" tullaan jo rokotetuille tarjoaamaan uutta rokotetta, "muuntunutta" virusta vastaan jonka jälkeen ihmisen immuniteetti on niin murusina että seuraava kausi-influenssa riittää tappamaan muuten terveen ihmisen?

Nämä on kyllä luettu, eli tiedän. Sitä mä tosin en tiedä, pitääkö nämä kaikki paikkaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
En tiedä miten teillä muilla on ko.rokotteen suhteen asiat, joko olette saaneet sen halutessanne - ja nyt puhun tästä aikuisten viimeisestä ryhmästä - mutta oletteko perheelliset miettineet sitä mahdollisuutta ja ratkaisua siihen, että mikäli ette ehdi saamaan rokotetta ennen seur.aallon tuloa ja itse tai puolisonne sairastuvat siihen kohtalokkain seurauksin, niin - oletteko järjestäneet perheen asiat niin, että jäljelle jäävä puoliso pystyy huolehtimaan lapsista? Oletteko tehneet varosuunnitelmaa asian suhteen?

Meillä miehen on mahdollisuus saada ko.rokote tammi-helmikuun vaihteessa, minä tuskin sitä ehdin saadakaan, kun kuulun aakkoslistassa loppupäähän - helmikuun aikana ehditään rokottaa vasta k-kirjaimiin asti... Kovasti kyllä mietityttää oma kohtalo, jota en tietenkään itse voi ohjata, mutta...kummasti laittaa mietityttämään lasten kohtalo, mikäli en itse selviydy... Huutolaisiksiko joutuvat ressut? Kuka katsoo perään ja huolehtii? Jossitteluahan tämä toki on, ja milloin vain voi jompi kumpi meistä joutua yksinhuoltajaksi tai jopa molemmat menehtyä - kuka tietää - mutta mä todella pelkään tautiin sairastumista, sillä mulla on jo tavallinen flunssakin todella voimakas jälkioireineen, saati sitten tuollainen tauti! Kausi-influenssa on tehnyt pariin kertaan "selvää jälkeä" - toipuminen onn kestänyt pahimmillaan pari kuukautta jälkitauteineen... Ja ko.tautia pelkään lähinnä juuri siitä syystä, että miten mieheni selviää lasten kanssa jatkossa? Pieniä ovat lapsemme vielä, isovanhemmat ovat iäkkäitä joten heidän hoteisiin ei voi lapsia antaa, kun heidän oma terveytensäkin on kortilla... Lähipiirissä on omat ongelmansa, joihin tuskin kukaan on vapaaehtoisena ottamassa lisäsuita ruokittaviksi ja vahdittaviksi... Turhaahan tämä tällainen ajatteleminen ja huolehtiminen tietysti on, mutta minkäs itselleni mahdan...

Antaapahan olla.
mä sain sen rokotteen jo vaikken ole edes raskaana ja olen perusterve ja aakosissa 17sukunimen krjaimen mukaan. soitin vaan neuvolaan ja sielä pistivät ja samalla meni myös mies ja hänkin on aakosis loppupuolella ..samalla saatiin vanhentuneet jäykkäkouristukset .

Jenis
Arvoisa Historioitsija, kerrotko mistä olet tämän tiedon saanut:

Tiesitkö että, myös suurien voiton tavoitteluiden lisäksi, itse flunssa oli vain syy päästä antamaan ihmisilli haitallinen nanorokote, jonka adjuvantillinen osa sisältää useita haitallisia aineita ihmisille ja seurauksena on heikentynyt immuniteetti ja naisten sterilisointi?

Ja miksi tällainen "sterilisoiva nanorokote" on tahdottu ihmisille antaa? Kun sulla tuntuu olevan tuo "totuus" hallinnassa ;)

ccc
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:

Ja miksi tällainen "sterilisoiva nanorokote" on tahdottu ihmisille antaa? Kun sulla tuntuu olevan tuo "totuus" hallinnassa ;)
huonosti steriloi kun olen tullut raskaaksi rokotteen ottamisen jälkeen:) kaiken näköisiä hulluja sitä onkin.

Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:

huonosti steriloi kun olen tullut raskaaksi rokotteen ottamisen jälkeen:) kaiken näköisiä hulluja sitä onkin.
;) eikä tuo keskenmenojen ja epämuodostumien aiheuttajanakaan kovin tehokas voi olla, kun tässä kainalossa tuhisee rokotteen jo kohdussa saanut täysin terve tyttövauva...

Jos Historioitsija oikeasti olisi historioitsija, hän tietäisi ettei mitään "totuutta" olekaan, on vain eri näkökulmia samaan asiaan.

Historioitsija
On mielipiteitä, on näkemyksiä, on eri näkökulmia, on luuloja ja on myös tietoa ja todennäköisyyksiä. Se joka puhuu vain "eri näkökulmista" ei ole löytäny kahta viimeistä.

Beep, nyt kun kulissien verhoja sulle on raotettu niin voit itse aktiivisesti rupea tutkimaan asiaa. Itse olen kartoittanut ihmisen kehitystä ja myös valtarakenteiden kehitystä ihan siitä lähtien kun maanviljely keksittiin 10k-8k ekr. :)

Hyvin, hyvin moni raskaana oleva äiti joka otti rokotteen on saanut keskenmenon maailmalla. Ihmisillä on tosin vaihtelevat fysiikat ja vastuskyvyt eri asioille joten ne jotka ovat säästyneet sikiö vaurioilta, olkaahan onnellisia.

Kourallinen suurimpia talousmahteja yrittää ajaa yhden maailman hallitusta, jossa jokainen kansalainen on tiukassa kontrollissa. Silloin vallankumous olisi reilusti vaikeampi toteuttaa. Nykyisellä ihmismassoilla vallankumous olisi vielä toteutettavissa. Uutta maailmanhallitusta varten pallolla elää aivan liikaa väestöä ja kaikki eivät mahdu uuteen järjestykseen joten mitä tällä hetkellä todistatte sikaflunssan muodossa on globalistien väestön vähennys kampanja. Yksi niistä. Ensimmäinen rokote oli eka askel. Spekulointia on että olisi tulossa vielä 2 rokotetta lisää. Vaikea sanoa tarkalleen.

Seuraavana ovat elintarvikkeet. Googlatkaa CODEX ALIMENTARIUS. FAO, (yk:n alainen järjestö) hoitaa ruoka politiikkaa yk maissa ja katsoo että kaikki elintarvikkeet ovat oikeilla ravintotasoilla, ettei kukaan kärsisi väärin käytöksistä. Mutta nyt on sellaiset hankkeet menossa että suurin osa hyödyllisistä aineista, esim vitamiineista on tulossa kovat rajoitukset koska ne muka rikkovat patenttisopimuksia LÄÄKEYHTIÖIDEN valmisteissa. Myös haitallistan kemikaalien sallima yläraja nostetaan kattoon. Yllättäen yhdysvalloissa on luomuviljelyn kustannuksia nostettu roimasti. Osittain luomuviljely on jopa laitonta.

Tämä tälläin pähkinän kuoressa. Tarkoitus ei ole että porukka uskoo näitä tekstejä ihan kylmiltään, mutta rupeaisivat itse ottamaan asioista selvää. Tällä hetkellä teette kaikille palveluksen jos koulutatte itsenne maailmalla menevistä asioista ja tilanteista ja sen jälkeen raotatte verhoa läheisillenne.

Can you handle the truth?

historiantutkija
Naureskelen täällä tälle feikkihistorioitsijalle:) Ihan argumentin takia voisin kirjoitella vastakirjoitusta vaikka kaikki järki sanoo että ei tästä saa aikaiseksi mitään hedelmällistä keskustelua.

Ensinnäkin, tämä nimimerkki historioitsija käyttää turhan löyhästi titteliaan. Meidän laitoksella olisi ainakin naurettu tällaisille historiallisille "totuuksille". Muutenkin tällainen provosoiva tapa ja mukatotuuksien esittely vesittää pohjaa uskottavuudelta. Minkä ihmeen takia asia on esitettävä paikkaansa pitävänä kun se ei sitä ole? Jo pelkästään tämä seikka aiheuttaa uskonkriisin koko esittäjää kohtaa.

Esimerkiksi keskenmenoja ei ole missään päin maailmaa TUTKITUSTI liitetty rokotteeseen. On suorannaista valehtelua sanoa että rokotukset aiheuttavat keskenmenoja. Jokainen lääketieteen fakta perustuu tutkittuun tietoon. Kuka tahansa voi sanoa että sain keskenmenon rokotteen ansiosta mutta asia on vailla painavuutta jos tutkitusta näin ei ole tapahtunut. Tärkein indikaattori tässä tällä hetkellä on FAKTA siitä että missään päin maailmaa keskenmenotilastot eivät ole notkahtaneet suuntaan tai toiseen rokotusten antamisen jälkeen. Ja rokotuksia alettiin odottajille jaella jo heinäkuussa. Myöskään vammautuneita vauvoja ei ole syntynyt. Näiltä osin voimme tällä hetkellä vetää johtopäätöksen että rokotus ei ole aiheuttanut keskenmenoja tai sikiöiden vammautumisia. Se on sitten eri asia mitä tulevaisuudessa tapahtuu näille lapsille (itse tosin uskon että ei mitään) mutta sitähän emme voi vielä tietää joten siitä argumentointi on aivan tyhjänpäiväistä ja ajanhukkaa.

Muuhun historioitsijan sontaan en jaksa edes heittää kommenttia. Kokemuksesta tiedän että tämä polku on loputon sillä jos ihminen ei osaa argumentoida faktapohjaisesti kuten tieteessä kuuluu niin anti olla.

Historioitsija
Naureskele rauhassa. Te voitte siä laitoksellla pyöritellä pieniä määriä todisteitanne ja olla silti täysin pihalla asioista :D Näet, jotkut asiat eivät korjaa kokonaisuuden hahmottamista ja todennäköisyyksiä. Ja sanoinko ettei tarvi omia kirjoituksiani kylmiltään uskoa, vaan ottaisi itse selvää. Mutta kun et pysty edes moista sisäistään niin voit naureskella aikas, pitää silmät ummessa ja käydä ottaan vaikka rokotteen?

Itse valitat argumentoinnista ja sitten ite heität jotai infoo lonkalta ilmaan mitään todisteita.
Kyllä mä taidan naureskella sulle ja sun laitokselle. Odottelet siä rauhassa että joku tuo eteen sulle niitä idiot proof todisteitas samalla kun me muut ollaan jo asioista selvillä. Todisteita kokonaisuudesta on monia. Sulla historiasta hyvin kapea näkemys.

Alkuperäinen kirjoittaja Historioitsija :
Naureskele rauhassa. Te voitte siä laitoksellla pyöritellä pieniä määriä todisteitanne ja olla silti täysin pihalla asioista :D Näet, jotkut asiat eivät korjaa kokonaisuuden hahmottamista ja todennäköisyyksiä. Ja sanoinko ettei tarvi omia kirjoituksiani kylmiltään uskoa, vaan ottaisi itse selvää. Mutta kun et pysty edes moista sisäistään niin voit naureskella aikas, pitää silmät ummessa ja käydä ottaan vaikka rokotteen?

Itse valitat argumentoinnista ja sitten ite heität jotai infoo lonkalta ilmaan mitään todisteita.
Kyllä mä taidan naureskella sulle ja sun laitokselle. Odottelet siä rauhassa että joku tuo eteen sulle niitä idiot proof todisteitas samalla kun me muut ollaan jo asioista selvillä. Todisteita kokonaisuudesta on monia. Sulla historiasta hyvin kapea näkemys.
'

:LOL:

Annushka
Alkuperäinen kirjoittaja Historioitsija :

Peesaan, sillä....

... esim. Suomessa THL tutkii rokotteiden haittavaikutuksia, eli sanoo jokaiseen että "ei johdu rokotteesta" vaikka oikeasti johtuu, mutta kun ei ole selvää näyttöä.

Jos ja kun näin tehdään joka maassa, ei tutkittu tulos ole totuus, eli se ei ole faktaa, vaan se on vääritesteltyä totuutta, valhetta.

Historioitsija
Prikulleen.

Että osaa tunnistaa asioiden tosiperäisyyden, on pakko tietää asioiden alkuperiä. Nykymaailmassa pitää hahmottaa mistä ja mihinkä raha liikkuu, kenen rahaa ja kuka hyötyy.

Annulle 10pts.

Annushka
Prikulleen.

Että osaa tunnistaa asioiden tosiperäisyyden, on pakko tietää asioiden alkuperiä. Nykymaailmassa pitää hahmottaa mistä ja mihinkä raha liikkuu, kenen rahaa ja kuka hyötyy.

Annulle 10pts.

No kiitän pointseista. ;)

Paljastuihan tässä hiljain paha väärennös näissä ilmaston lämpenemisasioissakin, tämä "lätkämaila", ja jos ei yhtään osaa ajatella maailman menoa, linkitellen asioita toiseen, on kyllä tosiaan melko tyhmä ihminen. En voi muuta sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Annushka:
Prikulleen.

Annulle 10pts.

Paljastuihan tässä hiljain paha väärennös näissä ilmaston lämpenemisasioissakin, tämä "lätkämaila", ja jos ei yhtään osaa ajatella maailman menoa, linkitellen asioita toiseen, on kyllä tosiaan melko tyhmä ihminen. En voi muuta sanoa.
Arviolta 85% ihmisistä on sellaisia jotka ei pysty näitä asioita käsittelemään mitenkään, ei ajattele itse, ei uskalla ajatella, koska heijän koko maailmankuvalta menis pohja ja se on liian pelottavaa. Itsesuojelua siis.

Beep
Alkuperäinen kirjoittaja historiantutkija:
Esimerkiksi keskenmenoja ei ole missään päin maailmaa TUTKITUSTI liitetty rokotteeseen. On suorannaista valehtelua sanoa että rokotukset aiheuttavat keskenmenoja. Jokainen lääketieteen fakta perustuu tutkittuun tietoon. Kuka tahansa voi sanoa että sain keskenmenon rokotteen ansiosta mutta asia on vailla painavuutta jos tutkitusta näin ei ole tapahtunut. Tärkein indikaattori tässä tällä hetkellä on FAKTA siitä että missään päin maailmaa keskenmenotilastot eivät ole notkahtaneet suuntaan tai toiseen rokotusten antamisen jälkeen. Ja rokotuksia alettiin odottajille jaella jo heinäkuussa. Myöskään vammautuneita vauvoja ei ole syntynyt. Näiltä osin voimme tällä hetkellä vetää johtopäätöksen että rokotus ei ole aiheuttanut keskenmenoja tai sikiöiden vammautumisia. Se on sitten eri asia mitä tulevaisuudessa tapahtuu näille lapsille (itse tosin uskon että ei mitään) mutta sitähän emme voi vielä tietää joten siitä argumentointi on aivan tyhjänpäiväistä ja ajanhukkaa.

Muuhun historioitsijan sontaan en jaksa edes heittää kommenttia. Kokemuksesta tiedän että tämä polku on loputon sillä jos ihminen ei osaa argumentoida faktapohjaisesti kuten tieteessä kuuluu niin anti olla.

Ei kai kukaan enää tänä päivänä ajattele että vain TUTKIMUS olisi aito totuus? Kai sä ymmärrät sen, että vain riippumaton tutkimus sellainen, joka edes kannattaa ottaa tosissaan, tai sinne päin?

s
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Ei kai kukaan enää tänä päivänä ajattele että vain TUTKIMUS olisi aito totuus? Kai sä ymmärrät sen, että vain riippumaton tutkimus sellainen, joka edes kannattaa ottaa tosissaan, tai sinne päin?
Kyllä se tuppaa olemaan niin että moderni lääketiede esimerkiksi perustuu nimenomaan tutkitulle tiedolle. Ja tuo riippumattomuus oli minulle itsestäänselvyys, "tutkimuksia" kun on toki olemassa aiheesta kuin aiheesta. Esimerkiksi WHO pohjaa tietojaan kansainvälisiin tutkijaryhmiin jotka toimivat nimenomaan taloudellisesti irrallisina yksikköinä.

Ja mitä tulee näihin rokotteen aiheuttamiin keskenmenoihin, kuka teistä niihin uskoo ja mihin pohjaatte uskomuksenne? Minun ei ole vaikea uskoa että rokote voi aihettaa keskenmenoja mutta niin kauan kun niin ei ole tutkitusti käynyt, en voi pitää asiaa faktana. Itse olen tutkija joten minun on varsin vaikeaa uskoa asioita jotka tapahtuvat mutu-pohjalta.

Historioitsija
Alkuperäinen kirjoittaja Naw2012:
Alkuperäinen kirjoittaja Annushka:
Prikulleen.

Annulle 10pts.

Arviolta 85% ihmisistä on sellaisia jotka ei pysty näitä asioita käsittelemään mitenkään, ei ajattele itse, ei uskalla ajatella, koska heijän koko maailmankuvalta menis pohja ja se on liian pelottavaa. Itsesuojelua siis.
Faktaa.

Historioitsija
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Kyllä se tuppaa olemaan niin että moderni lääketiede esimerkiksi perustuu nimenomaan tutkitulle tiedolle. Ja tuo riippumattomuus oli minulle itsestäänselvyys, "tutkimuksia" kun on toki olemassa aiheesta kuin aiheesta. Esimerkiksi WHO pohjaa tietojaan kansainvälisiin tutkijaryhmiin jotka toimivat nimenomaan taloudellisesti irrallisina yksikköinä.

Ja mitä tulee näihin rokotteen aiheuttamiin keskenmenoihin, kuka teistä niihin uskoo ja mihin pohjaatte uskomuksenne? Minun ei ole vaikea uskoa että rokote voi aihettaa keskenmenoja mutta niin kauan kun niin ei ole tutkitusti käynyt, en voi pitää asiaa faktana. Itse olen tutkija joten minun on varsin vaikeaa uskoa asioita jotka tapahtuvat mutu-pohjalta.
Ymmärrän. Ammatin kirouksia koska noin jaa moni hyvä seikka huomioimatta. Tää vaatii nyt todennäkösyyksien ja kokonaisuuden hahmottamista mikä sulta puuttuu täysin. Aika lonkalta heität tollasta yleistävää lausetta who:n kun uskot vaan siihen tahoilta "viralliseen" tietoon. Kuinka helposti vastaavaa lammasta on kusettaa?

Mitä mieltä olet muuten WTC iskusta? Olethan tutkija kai sulla on kaikki seikat kasassa?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä