***Keskenmenon jälkeen plussanneet maalis- ja huhtikuussa***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hip kaikille :wave:

onnea tuleville ultraajille!!

tänään on taas sellanen päivä, että maha tuntuu ja jumittaa liikkumistani. eilen vauva piti hurjaa elämää vatsassa, erityisesti iltapuolella. tänään on sitten tosi tönkkö olo. uh, ja puoliväli "vasta" käsillä keskiviikkona :D

voikaahan kaikki oikein hyvin!

irtis ja poika 19+5

Leevi-poika syntyi rv 40+4 ma 17.3klo: 13.43 ja mitat oli 348gr/49cm.

Sairaalassa jouduttiin olemaan perjantaihin saakka, ensin oli vähän ongelmia verensokerin kanssa (mullahan oli rd) mutta tosi usein syöttämällä saatiin se kuntoon. Sitten oli bilirubiini liian korkealla (300 oli kiuulemma valohoitoraja ja Leevillä se arvo oli 306) joten päivällä viivästyi kotiutuminen jotta poika saatiin valoon. Perjantaina kuitenkin siis kaikki arvot jo hyvät ja päästiin kotiin :)

Imetys sujuu hyvin, pojalla paino oli eilen bilirubiinikontrollissa jo 3550gr :D punnitsija totesi että taitaa maitoa tulla riittävästi kun alle viikon ikäisenä on jo ylittänyt syntymäpainon. Millanenkohan pikku pullero tästä tulee :heart:

Yllätyksenä synnytyksestä tuli takamuskipu. ei siis niinkään se mistä vauva tuli ulos kipeetä tehnyt vaan ihan peräpuoli :laugh: senkö takia istuminen muillakin synnyttäneillä on vaikeaa, eikä pimppakipuilun :laugh:
kätilö sanoi että ihan normaalia mutta itse en ollut kuullutkaan.

Koira on ottanut vauvan hyvin vastaan, mutta mulle se mököttää. yleisilme on tosi surkea kokoajan :D makaa vaan jossain nurkassa ja möllöttää. Jos vauva inahtelee jossain niin koira on ensimmäisenä katsomassa mikä on hätänä :)

Poika ei turhia kitise, äh äh -ääni kuuluu nälkäisenä ja vaikken heti kerkeäisi apuun niin ei ala huutaa kurkku suorana. Selkeästi isänsä kärsivällisyyttä, itse olen maailman huonoin odottamaan mitään. Yöt nukkuu meidän välissä ja suurinpiirtein kerran yössä herää seurustelemaan vähäksi aikaa. Yösyönnit hoituu niin että herään ähinään, tissi suuhun ja kummatkin nukahtaa uudestaan. Jos vauvalla on vaippa pissassa/kakassa niin se vaihdetaan kyllä öisinkin joka kerta. Ja kakkaa kyllä riittää lähes joka vaippaan :D Kestoiluun siirrytään kunhan saadaan tää alku muuten arkiseksi :)

Meillä mies hoitaa päivisin ja myös öisin pääsääntöisesti vaipanvaihdon :) Ekana yönä totesin sairaalassa (meillä oli siis perhehuone) ettei se suinkaan ole mun etuoikeus nousta öisin nyt kun kummatkin ovat lomalla vauvaa varten eikä mies onneksi luulekaan että mä sen mieluummin kukun yöt kuin hänkään. Eriasia tietysti sitten kun hän joutuu heräilemään aamuisin. Nauttii selkeästi vauvanhoidosta ja eilenkin kanniskeli tietokonetta räpeltäessään vauvaa rintarepussa pari tuntia. Kummatkin heistä tykkäävät reppuilusta :) Meillä on siis tuollainen baby björnin rintareppu joka sopii 3,5kg alkaen. Vauva nukkuu siinä mielellään kun pääsee niin lähelle eikä heräile ollenkaan niin usein tarkistamaan ollaanko lähellä kuin mitä sängyssä yksin nukkuessaan.Nytkin hän nukkuu tuossa ja samalla siivoilen ja kirjoittelen kuulumisia :)

Tänään ajateltiin käydä pihalla kokeilemassa vaunuja kun syntymäpaino on ylitetty. Ihan vaan pikainen koiranpissatuslenkki tossa lähiympäristössä kun on niin kaunis aurinkoinen päivä B)

Hyvää maanantaita! (hahah meinasin kirjoittaa sunnuntaita :D päivät ihan sekaisin :whistle: )

Terv. Oikukas ja Leevi-poika 1vk!

--------------------------------------------

Tervetuloa maisalle vielä! ja äitee2, sulla on ihana ja oikein kunnon vauvavatsa! ei ihme jos törmäilet :)
ja onnea tuleville ultrattaville! pakko se on kyllä käydä vielä kurkkimassa mitä tänne kuuluu vaikken paljon ehdi kirjoitella/kommentoida nyt :)

Maisa-08 kiitoksia ja miulla maha oli näkyvissä jo uutena vuotena olikohan silloin rv 12 vai 13+ mut kuitenkin aikasessa vaiheessa ja nyt kasvaa tasaseen tahtiin ja liikkeet tunsin ekan kerran rv14+ joka oli miulla tosi aikasta.

äitee ekaks mainittakoon, että se on siis mielestäni selvä, että kaks tyyppiä vaatii tilaa ihan eri lailla kun tää yksiössä kellotteleva poitsu :) ihana maha, todella!
mut entäs tää mun?? mun maha on vielä niin pieni, että joillainhan on ihan tämmöinen pelkkä karkkimahakin. vieläkin voisin piilotella raskautta ihan täysillä, jos haluaisin. eli kunnioitusta sun masulle, mut miten mä voin nyt jo tällä pikkusella mahalla tuntea oloni hankalaksi?? :ashamed: ehkä se on liikunnan puutetta :ashamed: oon niin huonosti liikkunut, kun ei ole ollut voimia edes pysytellä hereillä :(

Äitee2: Ihana massu... :heart: Paljon onnea loppuraskauteen...

Ninni78: Huhuu!!!!!!!!!!!!! Taidat olla jo onnellisesti uuden vauvan äiti.... :heart:

Tulin taas teitä kurkkimaan....

Miikkis: Ihanaa, ett sulla on nyt tämä raskaus vihdoin todellista... Harmi, ett kärsit kovista päänsäryistä. Toivottavasti ne helpottais...

Oikukas: Ihana kuulla sunkin alkanutta vauva-arkea... Ja todella taitaa maitoa riittää, kun paino jo nyt ylittynyt...

Meille ei kuulu oikeestaan mitään uutta. Vauvallamme vaan on koko ajan oikeestaan nuha, ett se on kyllä varsinkin öisin kurjaa, kun pikkuisen nenä koko ajan tukossa ja imeminen on vaikeaa senkin takia ja sitten tietty hän roikkuisi vaan koko ajan lohdukkeeksi tissillä... Muuten menee ihan mukavasti. Rytmit on löytynyt ja suuren koon vuoksi saimme neuvolasta jo ohjeet, ett voi aloittaa kiinteät. Kunhan saan tuon neidin kuntoon, niin alamme pikkuhiljaa jo kiinteitä maistelemaan... Niin se aika kuulkaa vaan rientää... Äsken mulla oli vielä se valtava vatsa ja nyt meillä aletaan jo kiinteitä maistella,,, Itsekin olen vähän ällikällä lyöty, kun aika vaan rientää... Tyttö jo kääntyillyt muutamaan otteeseen vatsalleen ja taitaa olla hampaita tulossa, kun ikeniä kovasti kutittaa... Ja kyllä, täytyy sanoa, ett välillä alkaa tuntua, ett jääköhän tää sittenkäään viimoiseksi vauvaksemme... Miehellä on kyllä asiaan vahva kanta, mutta mun omani alkaa jo pikkuisen löystyä... Kun tässä muutama vuosi vierähtää, niin tiedän kyllä potevani taas vauvakuumetta... Tuo pienen vauvan tuoksu on jotain niin ihanaa ja rakkaus vauvaa kohtaan niin pyyteetöntä ja puhdasta... :heart:

Kaikille jaksuja ja pääsiäisen jatkoa... :flower:

Riikkuli ja pikkuinen 3 kk:tta ja 5 päivää :heart:

Riikkuli ei muutosta tähän olotilaan... :ashamed: Eli yhessä koossa ollaan vielä...
Huomenna aattelin soittaa äippäpolille ja kysyä jos ne tietäis meinataanko mut ottaa keskiviikkona sisälle vai ei, aion sitä ainakin vaatia.

Onnea uusille tulokkaille ja niille jotka ultraan menossa :heart: !

Nyt siivoon...

Ninni ja Muru 41+1

NINNI....

Mä jo luulin... Anteeksi.... :ashamed: Olin ihan varma...
Jos sulla itselläsi on oikeasti jo tukala ja ahdistunut olo, niin soita huomenna ihmeessä äippäpolille ja varaa aika. Mä kyllä itkin puhelimessa, kun olin niin rikki enkä ollut saanut nukuttua pitkään aikaan. Sain ajan siitä tunnin päähän ja samalla sovittiin se käynnistys... Mut voihan olla, ett jotain alkaakin tapahtua jo ijhan pian... Jos siivous auttais ja siihen sitten parit muut ässät päälle... Minähän kokeilin kanssa silloin kaiken ja kävin jopa sen masuni kanssa hiukan juoksemassa, tuloksetta... Mutta hiljaa hyvä tulee ja varmasti hän sieltä ulos tulee... Älä huoli... :hug:

NINNI....

Mä jo luulin... Anteeksi.... :ashamed: Olin ihan varma...
Jos sulla itselläsi on oikeasti jo tukala ja ahdistunut olo, niin soita huomenna ihmeessä äippäpolille ja varaa aika. Mä kyllä itkin puhelimessa, kun olin niin rikki enkä ollut saanut nukuttua pitkään aikaan. Sain ajan siitä tunnin päähän ja samalla sovittiin se käynnistys... Mut voihan olla, ett jotain alkaakin tapahtua jo ijhan pian... Jos siivous auttais ja siihen sitten parit muut ässät päälle... Minähän kokeilin kanssa silloin kaiken ja kävin jopa sen masuni kanssa hiukan juoksemassa, tuloksetta... Mutta hiljaa hyvä tulee ja varmasti hän sieltä ulos tulee... Älä huoli... :hug:

iltaa Rakkaat!

Onnea Oikukas pikkuisen johdosta :heart: !

Äitee: sulla on IHANA vatta! :heart: :heart:

Ninni: onneksi yksikään vauva ei ole masuun jääny, vaikkei se nyt yhtään lohduta...
mulla esikoinen syntyi rv 41+3, ja huh että oli tukalaa...eli ymmärrän hyvin miltä susta tuntuu, Voimia Rakas virtuaalisisko :hug:

Omaa napaa:
Mie kysyin tänään ukolta mikä vois olla meijän masukin työnimi, niin tokaisi vaan että hänelle se on ollu koko ajan NollaKasi...ihan jees.. :D
Eli NollaKasi on sellainen illanvirkku..ainakin tänään..paljon ei liikkunut koko päivänä, mutta kun olin saanu lapset nukkuun ja köllöttelin sohvalla, niin toinen alkoi masussa jytää niin kovasti että masu nousi ulospäin ainakin 2cm..siistiä :D
Nyt ei paljon nukuta...jänskättää se huominen ultra, töitäkin olis tehtävä puol kahteen ja sitten 14.30 olis se ultra. Saapa nähä kumpi meille on saapumassa... :heart:
sanoin miehelle että sieltä ei pois lähetä ennenkuin tiedetään kumpi tulee... :kieh:

Nyt kai on pakko lähteä ees vähän kokeilemaan sitä unta, ku kello soi aamulla jo kello 6..Apua :o

Iltaisin miettein AE ja NollaKasi 20+4

Huomenta!

Mie täällä aamuvirkkuna... :D
En siis saanu nukuttua viime yönä.
jänskättää niin kauhiasti se ultra, vaikka olen käyny jo silloin pojasta ja tytöstäkin...
ni nyt jänskittää..tiedä vaikka sieltä löytyy häntä tai kolome kättä... :o
ja saa nähä onko tyttö vai poika... =)

mutta nyt aamupalan tekoon, ennenkuin tulee huono olo....

Aamuisin tunnelmin AE ja NollaKasi 20+5

Äiteellä on kyllä ihana masu :heart: ootko mitannu masunympärystä vielä kertaakaan? Mulla oli ympärysmitta suurimmillaan 130 cm :o mut nyt pienentyny muutamalla sentillä kun on niin alas laskeutu, vaikkei tarpeeksi kuitenkaan kun toi muru tuolla näyttää viihtyvän :kieh:

Arskalle onnea ultraan :hug: ja sit kertoon kuulumiset tänne kun ehdit :heart: .

Riikkuli mulla on aika jo huomiselle kun tämä päivä oli jo täyteen buukattu kun viime viikolla mulle aikaa varattiin. Tänään meinaan vaan sen takia soittaa jos ne siellä tietäis kertoa mulle et meinataanko huomenna käynnistää vai ei. Olis mun mielestä kuitenki ihan kiva tietää edes vähän etukäteen ni tietäis varautua... Kauan sulla muuten kesti synnytys käynnistettynä? Muutkin voi vastata jos joskus käynnistetty! Niin ja oliko kivuliaampi kun "normaali" synnytys??

Eipä mulla nyt muuta, voin tulla sit kertoon kuulumiset kun oon äippäpolille soittanu, pitäkää peukut pystyssä et sen käynnistyksen huomiselle saisin...

:heart: :Ninni ja Muru 41+2

Pikana tulin Ninniä tsemppaamaan :hug: Toivottavasti tajuavat huomenna käynnistää, kaikki peukut ja varpaat pystyssä että saatte nyytin huomenna syliin :heart: Niin tuosta käynnistyksestä: se riippuu ihan siitä onko sulla paikat kypsyneet miten, että kuinka käynnistetään ja miten nopeasti tulee. Mulla oli kun kuopus käynnistettiin, niin kaula jo kadonnut ja 2 cm auki, joten puhkaistiin vaan kalvot ja supistukset alkoi puolisen tuntia siitä ja koko synnytys meni n. 5 tunnissa :) Se oli tosi kiva kokemus :heart: Jos paikat ei ole kypsyneet, niin sitten tulee tablettia kohdunsuulle ja pahimmassa tapauksessa voi kestää päiviä. Oksitosiini-tippa on ilmeisesti sitten se, joka aiheuttaa niitä normia kivuliaampia supistuksia. Mutta näähän on yksilöllisiä juttuja. Toivottavasti teilläkin selvitään pelkällä kalvojen puhkaisemisella eikä tarvita mitään inhoja troppeja! Onnea matkaan ihan hirmuisesti!!!! =) :hug: :wave:

stoppis 29+1

*tällä viikolla meinattiin muuttaa :) *

AElle tsemppiä ultraan :wave: =)

Ninni: mulla pojasta käynnistettiin kun lapsiveet meni eikä omia supistuksia kuulunu, mulla vaan meni pidemmän kaavan mukaan, eli pe aamuna klo 8meni veet ja pe, la ja su yritettiin käynnistää, vasta sunnuntaina iltapäivällä laittoivat tripla-annosta menemään, koko synnytyksen aikana ei yhtään omaa supistusta (tosi huonoa tuuria siis, tai vauva ei valmis), eli tekopoltoin mentiin, ja voin sanoa että (en halua siis pelotella :ashamed: ) oli 1000* pahemmat ne tekopoltot kuin omat...
mulla siis synnytyksen kestoksi tuli 64h...eli TOSI huonoa tuuria...
tällaisia vaan harvoin, hyvin sulla menee...milloin käynnistys??

Aurinkoenergiaa mulla huomenna äitiyspolille aika, sit varmaan saan tietää milloon käynnistetään ellen saa sitä nyt puhelimitse selville... Kuopuksen synnytyksessä mulle laitettiin oksitosiini-tippa vahvistaan supistuksia ja kyllä sekin vei epiduraalilta aika paljon tehoa, mut ne kivut on onneks jo ajat sitten unohtunu =) Toivottavasti pääsis noin helpolla kun Stoppis!!!

Ninni ja Muru taas...

Tsemppiä, ett huomenna käynnistettäis...

Mulla kesti synnytys käynnistettynä, siis kun kalvot puhkaistiin niin 1 h 40 minuuttia... josta ponnistusvaihe siis 10 minuuttia. Kun kalvot oli puhkaistu, niin alkoi aivan järkyt supparit. Huusin hoosiannaa koko toimituksen ajan... Kivunlievityksenä sain ilokaasua ja puol tuntia ennen tytön synnytystä sain kohdunkaulanpuudutteen, mutta siitä ei ollut mitään hyötyä. Supistukset oli jotain järkkyä, mut ponnistusvaihe oli helppo verrattuna esikooseen...

Mutta silti tämä synnytys oli paljon positiivisempi kokemus kuin esikoisen... :heart: vaikka tyttö oli isokokoinen...

Hyvin se menee varmasti ja jokainen synnytys on erilainen... Tsemppiä...

Riikkuli

Heips!

Soitin äippäpolille ja siellä vähän lupailtiin et saisin huomenna jäädä sisään =) , ihanaa!!!
Kun toinen vaihtoehto ois sit perjantai ja hoitsu sanoi et tuskin enää kaheks päiväks kotiin laittaa. Kehotti ottaan sairaalakassinki mukaan, eli kovasti näyttää nyt siltä että huomenna tää mamma pääsee vihdoin nyyttiään hakeen :heart: :heart: Johan alkoi aurinko tännekin risukasaan paistaan B) , oon nyt niin hyvillä mielin!!!

:heart: :Iloinen Ninni ja Muru 41+2

Hui Ninni, oon tosi onnellinen puolestasi josko vihdoin pääsisit nyytin hakureissulle :heart:

Onnea matkaan!!!!
Täällä ootellaan söpötysen kuvatuksia sitten ;)

Täällä kaikki hyvin, päänsäryn kanssa vielä taistellaan mutta jo parempi..
Töissä taas :headwall:

Tini + Pingu rv 16+6 (Huomenna alkaa 5. raskauskuukausi)

Äitee2: Jestas tuota sun masua, ihana!!! Mutta ymmärrän kyllä jos tuntuu että on vähän tiellä, koska mun maha on mitätön kun tällä lailla silmämääräisesti vertaa ja siis tämäkin on tiellä. Paksuimmasta kohdasta mittasin mitä masusta löytyy niin ympärysmitta: 102cm. Tiedän että tuo ympärysmitta ei ole vertailukelpoinen mitenkään "lääketieteellisesti" mutta jotain kertoo koosta?

Täällä jännäillään tämänpäivisiä Miikkiksen&AE:n ultrakuulumisia eli niitä odotellessa.... ;)

Vähän kyllä (.) jännittää: perjantaina tuli vaaleanpunaista vuotoa pyyhittäessä, joka kuitenkin loppui parin kerran jälkeen. Tänään vuotoa sitten tuli taas, mutta tosi vähän. Soitin äsken neuvolaan ja ohjeeksi tuli, että jos jatkuu niin sitten soitto Naisten klinikan päivystykseen. Nyt sitten ravaan vessassa koko ajan tarkistamassa (teistä kaikki ymmärtävät, koska olette keskenmenon kokeneet, että oikeasti ravaan siellä koko ajan niin kuin silloin aikoinaan...) mutta paikat on kuivat kun saharassa, normaalikin valkovuoto tyrehtynyt. P***a!! Menee hermot, tulisi nyt edes jotain niin tietäisi mitä tehdä. Varmasti on vaan jostain limakalvoilta kun niin vähäistä mutta silti mieleen tulee alkuraskaus kun oli se hematooma kohdussa eli jos siellä on taas verenpurkauma...

malttamaton&prinsessa rv 35+6

moikkelis kaikille =)

ninni no huomenna sitten tapahtuu =) ihanaa ja onnea matkaan kovasti =) jännätään täällä kaikki sun puolesta

täällä myös odotellaan AE:n ja miikkiksen uutisia =)

malttamaton toivotaan ettei oo mitään ihmeellistä, luulis nyt et on vaan limakalvovuotoa jos noin vähän tulee ja ei mitään kipuja oo, onneks oot kuitenkin jo noin pitkällä

marleena samaa piti sanomani kun repan että syö ihan rauhassa se kuuri kyl ne lääkärit osaa sopivan määrätä ja tosiaan se tulehdus on luultavasti vaarallisempi kun ne lääkkeet, et ota ihan rauhassa vaan =)

äiteen maha on kylla mahtavan muhkean ihana :heart: :heart: :D kyl varmaan ottaa jo vähän kiinni erinäisiin paikkoihin, onko muuten ollu vointi hyvä?

oikukkaalle onnea kotiutumisesta =)

nyt unohdin mihin muuhun piti kommentoida kun en edelliselle sivulle näe, täytyy kohta kattoa unohdinko jonkun =)

omaan oloon kuuluu kokoajan yltyvää väsymystä, en tiä mistä se taas tiensä tänne löysi, tuntuu ettei mihinkään riitä energia, vaikka hommia olis paljon, mutta kai ne ehtii joskus myöhemminkin ja oon ollu pari päivää taas tosi kiukkunen, ärsyttävää, voipi olla että johtuu vaan siitä et poika ei vieläkään nuku kunnolla et voi olla että korva on vieläkin kipee, täytyy tälläviikolla sitä käydä näyttämässä
muuten kai kaikki hyvin, maha kasvaa ja vauva potkii kovasti, olo on vaan välillä kovin raihnanen, eikös tän pitäis olla sitä keskiraskauden kukoistusaikaa,kysyn vaan?? =)

voikaahan paksusti :wave:

niin maisalle lämmin tervetulotoivotus =) ja onnea kovaasti odotukseesi
ja oli kiva kuulla puellasta ja ruispalasta hyvä että teillä kaikki kunnossa =)

eliisa ja pikkuruinen 20+5

ninni tsempitykset sinne, jospa saisit pian pienen syliin

äitee2 tuo masu on ihana!!! :heart: mahtava!

Toivottavasti ultrassa käyneet on saanut hyviä uutisia :heart:

Mä varailin just np-ultran. Ois nyt sitten 9.4, eli parin viikon päästä. Saatan kyllä jo kuulla sydänäänet ennen sitä :D 4.4 on se neuvola.

Millä viikoilla muilla on alkanut "liitokset natisemaan" Mulla on jo jostain viikolta 8 asti lonkkia vihlonu ja muutenkin noita lantion luita. Tänään mittäsin, niin lantion ympärys on kasvanut monta senttiä, mutta paino on pysynyt samana!

Nyt on sellainen erityisesti alkanut häiritsemään, kun tänään ihan erityisesti mulla vähän niinkuin aristaa tuolta kohdun alueelta ja välillä istumaan mennessä kohtua aristaa tai vihlasee, vähän vaikea selittää. Toivottavasti joku sai selvää =) Onkohan se ihan ok?

Nyt on muuten lopullisesti lakannut ruoka maistumasta. Elän perunoilla, tomaatilla ja puurolla. Välillä jäätelö menee alas myös... ja leipä joskus.

tapsu 10+6

mää lähden ny reissuun, käydään romantillisella risteilylla tukholmassa asti juhlistamassa raskauden puolivälipäivää :D (laivan alkoholittomat jäähiledrinksut "ihan vähän" siintelee mielessä :D ) (ja nk:n lastenvaate/tavaraosasto, lisätkää henkilökuntaa, meikä tulee :D )
mut nythä tää vaan sitten jänskättää koko himputin matkan, että joko ninni synnyttää ;) eli oikein sujuvaa ja hyvää synnytystä sinulle ja jengille!!! :flower:

irtis 19+6

Ninni toivotaan jotta ottavat siut huomenna sisälle ja käynnistävät synnytyksen,voimia koitokseen.kyselit noista käynnistys jutuista ni miulla ei ole kovin hyviä kokemuksia enkä sinua pelottele sen enempiä kuin että miulla Esikolta käynnistettiin 74h tuloksetta ja kuopukselta 48h tuloksetta ja kumpikin päätyi hätäsektioon.mutta miulla ollu ihan eri tilanne kuin siulla kun esikko synty rv 36 ja kuopus rv38 eikä kumpikaan olleet valmiita tulemaan vielä silloin.Mulle iski paha myrkytys ni siksi joudutettiin syntymää kummankin kohdalla.

Ninni ja Malttamaton mun ympärysmitta paksuimmasta kohdasta on tällä hetkellä 118cm :ashamed: jotta silleen.

Malttamaton josko se tulis sieltä limakalvoilta jos kerta kuivaa on...mites limatulppa?voisko olla sitä?kun siulla noita viikkoja kuitenkin jo on ihan hyvin kasassa.toivotaan jotta selviää eikä mistään vakavasta ole kyse.

Eliisa80 kiitoksia ja vointi on ollut yllättävän hyvä =) teen mitä pystyn ja loput tekee mies.tää on vissiin sitä hehkeää keskiraskautta kun ei oikeastaan koske mihinkään ainut vaiva joka on inhottava on palannut aamupahoinvointi :x mutta se ei tahtia hidasta.
Onko siulla mitattu tota hemppaa?? miulla se on niin matala ja tämä uudestaan johtuva väsymys johtuu miulla siitä...toivottavasti saatte pojan kuntoon ni saisit nukkua koska lepoa tarvitset nyt reilusti.

tapsu85 miulla oli alussa tota kohtu aristusta kanssa välillä tosi kovin ja pitkälleenkin kun meni niin tietyissä asennoissa sattui ihan kauheesti joten kyllä se varmaan ihan normia on,miulla johtu kovista kohtukasvu kivuista ainakin lekuri niin sano ekassa lääkärissä.

Irtosora mukavaa reissua teille :flower:

( . ) miulla on torstaina taasen ultra ja pitäkää peukkuja jotta toisenkin vauvan mahalaukku saadaan nyt näkyviin ettei pienellä olisi mitään häikkää siellä.Pyörii vaan mielessä koko ajan kun on jo niin lähellä tuloksen kuuleminen.

Muuten olo on hyvä,pilkoin kirveellä läjän puita tänään ja kylläpä teki hyvää =) voipihan se olla että ukko saa hemulit kun tulee kotiin ja näkee läjän tossa pihalla mutta kun ne oli niin houkuttelevasti siinä :ashamed: muutenkin olo on energinen ja vauvat mellastaa masussa jotta kyljet paukkuu :heart: :heart: on ne vaan ihania noi liikkeet ja niitä jäänkin eniten kaipaamaan raskauksissa koska enää ei mulla ole mahollisuutta tähän olotilaan.

Mutta nyt syömään uuniperunoita,kyljyksiä ja haudutettuja porkkanoita :p ihan kauhee nälkä kun oltiin poikien kanssa monta tuntia ulkona vaikka on ihan kauheen kylmä tuuli.

Äitee ja tuplat 23+5

Yhteistyössä