Ninnille tsemppiä matkaan!
Äiteellä on ihana masu, elä häpeile sitä/ympärysmittaa, vaan kanna se ylpeänä
Sipulille onnittelut vauvasta!! Ihanaa!!
ON: Anteeks tämä lyhyt teksti, on vaan niin huono olo
Torstaina oli ultra, otettiin tulehduskokeita, josko tuolla kohdunkaulalla tai muualla olisi tulehdus...
Vauva heilutti ja heitti voltteja innolla
Ja pääsin sellaiseen laitteeseen ultrattavaksi että ensin koko ruudulla oli vauva, sitten lääkäri puolitti ruudun niin että oikealla puolella oli vauva ja vasemmalla puolella näkyi ja kuului pikkuisen sydänfilmi
Lääkäri sanoi sisätutkimuksen tehtyään, että ruskea vuoto on loppumaisillaan, eikä kirkasta verta näytä olevan tuloillaan....
La-su yönä tulin tosi rankkaan mahatautiin. Ripuloin sen yön ja sunnuntai-aamun
Mitään ei tehnyt mieli, ja nesteet tuli läpi samantien. Olo oli niiiiiiiin surkea!
Kun heräsin sunnuntai-aamupäivänä päikkäriltä, oli pöksyt ihan veressä
Ja verta tuli pönttöön tosi reilusti. Kirkasta vuotoa kesti 5h ajan, ja sen jälkeen se muuttui "vanhaksi vereksi". Silloin alkoi myös tuo oksentaminen, mikään muu ei pysynyt sisällä kuin Osmosal ja mehujää
Yöunille mennessäni alkoi taas vuotamaan kirkasta verta
Maanantai aamuna vuoto muuttui taas ruskeaksi, melkein mustaksi vereksi, ja ei onneksi ole enää kirkkaaksi muuttunut, eikä saa muuttua, ei!
Mieheni olisi lähtenyt viemään mua jo monta kertaa sairaalaan, mutta olin niin heikossa kunnossa etten voinut ajatella kuin nukkumista. Ja koska kipuja ei ollut, niin jäimme kotiin. Näköjään oli kropalle hiukkasen liian rankka kokemus tuo mahatauti, kun sai vuodon aikaan
Hassua sinänsä, mä oon aina olettanut että oksentaminen on kropalle rajumpaa kuin ripulointi, mutta ei näköjään.
Nyt sitten olen kolmen viikon sisällä sairastanut sekä rotaviruksen että noroviruksen, ja voin sanoa, että olen erittäin väsynyt niihin
Nyt on tauti helpottanut, ja vuotokin on niukkaa ruskeaa, mutta pahoinvointi on löytänyt tiensä tänne takaisin. Toki olen onnellinen jos vain raskaus jatkuu, mutta kroppani on melkoisen väsynyt tähän... Mikään ei maistu, ei sitten mikään... Tänään oon oksentanut vain 3 kertaa, mutta sekin tuntuu liialta kun kroppa on muutenkin kuiva ja kärsinyt
Nukuttaa ja viluttaa koko ajan...Kaadun takaisin petiin
:Surkea MyAngels ja niin rakas rv 11+4 --12+0 (jos osasin oikein laskea, ei ajatus kulje...)