meillä on läppäri ja netti täällä onneks mukana, mutta sängyssä maatessa on niin hankala kirjoittaa että kopioin vaan tuon maaliskuisiin kirjoitetun tekstin. luin kuitenkin kaikkien kuulumiset! kommentoin kotikoneelta sitten enempi kunhan kotiin päästään

(huomenna ilmeisesti)
mutta tässä:vauva ja mies nukkuu mut mä valvon

en mä kyllä ajatellutkaan että raskauden jälkeen yöt muuttuis kokonaisiksi mut että joudun valvomaan yksin
Vauva on ollut vieläkin tosi tyytyväisen tuntuinen, itkenyt vain verikokeen otoissa ja silloin kun riisuttiin vaatteet punnitusta varten ja käytiin läpi ihonhoito-ohjeita. Paino on tippunut vain 3,5%! olin kyllä ihmeissäni kun en mä vaan oo huomannut että imemisestä huolimatta sieltä mitään erityistä tulisi

mutta kätilö sanoi että hyvin näyttää riittävän kun ei oo päässyt enempiä laskemaan vaikka vauva söisi omaa tahtiaan vielä harvemmin kuin nyt. oon yrittänyt pitää välit noin 3-4h sokeriarvojen takia, onneksi pari viime kertaa on ollut hyvät arvot ja sitä ennenkin vain vähän alle. nyt aamulla otetaan vielä kerran, toivottavasti on hyvä vieläkin.
Tutteli: me ollaan kans tällä "toisella" puolella, vessat tossa käytävässä ja meidän perhehuone on oikeesti kahden hengen huone ruuhkaisempina aikoina. Tuolla on jääkaappi jossa lukee että "henkilökunnan käyttöön" ja se on se eväsjääkaappi mistä saa käydä hakemassa milloin tahtoo. Ja sitte siinä lukee että "omat eväät viereiseen kaappiin". se on tosi hämäävää ja mä luulin eka et tosiaan tälle puolelle pitäis tuoda omat eväät mut koska tää kuitenki on samaa haikaranpesää ni kysäsin ja kätilö sanoi että se henkilökunta-tarra meinaa vaan sitä ettei ihmiset pistä sinne eväitään ja muut sitten syö niitä. että vaan henkilökunta täyttelee sitä jne. onneksi, koska näin öisin se on ollu mulle pelastus
jos joku tulossa haikaranpesään synnyttelemään niin vinkkinä!
nyt en yhtään muista että kirjoitinko tästä jo enkä jaksa tarkistaa mutta uusiksi sitten jos ehdin kertoa:
oltiin valmennusryhmäläisille esittelemässä vauvaa

oli kyllä niin sympaattisia ihmisiä ja Leevi seurusteli ja tapitteli koko sen ajan ympärilleen <3 se on hassua miten tuo on ihan ensi hetkestä asti ollut silmät ihan suurina kattelemassa ympärilleen aina kun on hereillä. Aivan kuin se näkis mitä tapahtuu kättään pidemmällä

mutta näyttää niin suloselta

ja sitten sai ison hikan ja ihmiset me mukaan lukien tietty saatiin hupia toisen hikasta, ei näyttäny vuorokauden ikäiseltä vauva ku kattelee ympäriinsä ja hikkailee menemään ihan pirteenä :heart:
löllykkä löytyy täältäkin,en malta silti päästä katsomaan paljonko paino on pudonnut

onneksi varauduin tähän etureppuun verkkareilla ^_^
nyt voisin lopetella taas, kiitokset onnitteluista! mies oli ihan hämillään kun sen tekstistä oli tykätty

meillä oli tosiaan läppäri synnytyksessä ku kuunneltiin siltä musaa ja siihen sitten kirjoitteli.
tossa on kuva 7h ikäisestä vauvasta
http://irc-galleria.net/view.php?nick=LaBiatch&image_id=78087714
ja tossa hän ja mies n.2h synnytyksestä
http://irc-galleria.net/view.php?nick=LaBiatch&image_id=78087638
terv. Oikukas ja Leevi melkein 2 vuorokautta

---------------------
ISOT KIITOKSET vielä tänne onnitteluista erikseen myös miehen puolesta

toivon niin kovasti että kaikki pääsisivät nyt tällä kertaa kokemaan tämän loppuun saakka. Mulla neljäs kerta toden sanoi mutta nyt tuntuu siltä että tätä olisi voinut odottaa vaikka neljä kertaa vielä lisää, onneksi epätoivo ei voittanut vaan jaksoi pelosta huolimatta käydä raskauden läpi :heart: