***Keskenmenon jälkeen plussanneet maalis- ja huhtikuussa***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikukas onnittelut pojasta ja ihanan vauvan tuoksuista arkea. :flower: :hug:

Juuliai onnea hyvistä ultra kuulumisista :hug:

Kävin eilen viemässä äippäloma hakemuksen ni saan aloitettua loman varhennettuna 19.5 muuten olis alkanu joskus kesäkuun loppu puolella.
Kahden viikon päästä pitäis tulla pakkauksetkin ja yksi rahana kun ei tarvittu kolmea pakettia.

Tapsu miulla on nyt rv 22+5 ja edelleen rinnat on todella arat ja kipeet,välillä oli jo kausi jottei koskenu yhtään mutta nyt koskee kyllä senkin edestä ja rinnat ovat ihan turvoksissa.

Ruokailu tuottaa vähän ongelmia kun vauvat painaa sisuskaluja luttuun ihan urakalla mutta pieniä määriä usein ni kyllä tässä pärjätään.

Äitee ja tuplat 22+5

tapsu viime viikolla huomasin, että rinnat ei oo enää niin kipeät ja nyt siis menossa 18+6. äitee aapuaa, siis voi käydä noinkin, että tissikipu palaa ja pahenee?! no, toisaalta, sehän olis vain luonnollista...

juuliai eikö ollutkin ihanaa nähdä se syke?! paljon onnea ultrasta, siitä kyllä mieli rauhoittuu kummasti :)

oikukas onnea pojasta! kävin lukemassa ihanan kuvauksenne, ja taidan luetuttaa sen miehellänikin. se oli tosi kivaa tekstiä ja mullekin vähän valisti, mitä on luvassa. en ole vielä uskaltanut kauheasti synnytysasioihin perehtyä, se jännittää :ashamed: mutta teidän tekstiä oli mukava lukea! kiitos amiralle lukuvinkistä ;)

tiniille parempaa vointia toivon!

ja nyte soffalle :) voikaa kaikki oikein hyvin!

[muokkaus] ja suurkiitos kaikille kaikesta huomioimisesta! tyytyväisiä olemme ultrauutisten jälkeen :)

Oikukkaalle ja hänen perheelleen suurensuuret onnittelut :hug: :flower: Yritin lunttailla maalismasuista noita mittoja ja laitoin syntyneiden listalle, tarkista vielä jos on jotain korjattavaa...

Juuliai sinutkin listalle lisäsin ja paljon onnea ultrakuulumisista :heart:

Äiteelle synttärionnittelut sekä pojalle myös :flower:

Me käytiin neuvolassa tänään ja kaikki ok. Elvis möykkäs omiaan ja hivuttautui doppleria karkuun, sitten tais mennä hermot ja monoo tuli doppleriin :D sitten turhautuneena hän alko nukkumaan =) Ens viikolla onkin sit 4d, jee!

Sitten ikävämpi juttu, duunissa ilmeisesti massu alkaa närkästyttään pomomiehiä kun meinaavat laittaa mut pihalle ens viikon jälkeen :( tositosi paska fiilis...3vuotta oon ollu talossa ja nyt heitetään pihalle. Kävin luottamusmiehelle juttelemassa ja hänkin totes että ihan selvä syrjimistapaus joten hän jututtaa "isoa pomoa". Määräaikainen oon, ilmeisesti siis mun pelini on pelattu vai mitä luulette?

Gatsu ja Elvis rv23

oikukas suuret onnittelut pienestä Leevistä :heart: :D :flower: ja aivan ihana synnytyskertomus, nauttikaa nyt uuden elämän alusta =)

juuliai onnittelut hyvästä ultrakäynnistä =)

ei muuta tälläkertaa, nyt syömään =)

eliisa ja pikkuruinen 19+5

Oikukkaalle oikein paljon onnea :heart: :heart: :heart: Pitää käydä lukasemassa huomenna syn. kertomus paremmalla ajalla =)

Ninnille tsemppiä taas täältä lähetän,odottavan aika on pitkä näemmä muillekkin,kuin perheelle itselleen...

Amiralla ollut kovanluokan suppareita...huh huh,en tiiä bonuksista,mutta ei ehkä paras paikka toi prisma synnyttää :laugh:

Juuliai,onnittelut hyvistä ultrauutisista :heart:

Haettiin tänään turvakaukalo ja sitteri tutuilta ja nyt ois sitten kaikki koossa. Perusrasvaa,bepanthenia,korviketta ja pullo ois ostamatta,viimeks mainitut varmuuden vuoksi,jos ei matoa tulekkaan.
Vaippaurakka toistaseks loppusuoralla,tosin yhden satsin vielä tilasin kankaita että saan noita isompia kokoja tehtyä muutamat vielä. Sit ois liivinsuojukset ja lakanoita seuraavaksi =)

Toukokuisissa jo yksi sai vauvan rv 32 :heart: :heart: Aivan ihanan kuvan pikkuisesta oli laittanut,jolla siis kaikki hyvin :heart: Eli tästä se sitten alkaa...iik!!

Repa ja kutvonen rv 32

meillä on läppäri ja netti täällä onneks mukana, mutta sängyssä maatessa on niin hankala kirjoittaa että kopioin vaan tuon maaliskuisiin kirjoitetun tekstin. luin kuitenkin kaikkien kuulumiset! kommentoin kotikoneelta sitten enempi kunhan kotiin päästään :) (huomenna ilmeisesti)

mutta tässä:vauva ja mies nukkuu mut mä valvon :D en mä kyllä ajatellutkaan että raskauden jälkeen yöt muuttuis kokonaisiksi mut että joudun valvomaan yksin :laugh:

Vauva on ollut vieläkin tosi tyytyväisen tuntuinen, itkenyt vain verikokeen otoissa ja silloin kun riisuttiin vaatteet punnitusta varten ja käytiin läpi ihonhoito-ohjeita. Paino on tippunut vain 3,5%! olin kyllä ihmeissäni kun en mä vaan oo huomannut että imemisestä huolimatta sieltä mitään erityistä tulisi :whistle: mutta kätilö sanoi että hyvin näyttää riittävän kun ei oo päässyt enempiä laskemaan vaikka vauva söisi omaa tahtiaan vielä harvemmin kuin nyt. oon yrittänyt pitää välit noin 3-4h sokeriarvojen takia, onneksi pari viime kertaa on ollut hyvät arvot ja sitä ennenkin vain vähän alle. nyt aamulla otetaan vielä kerran, toivottavasti on hyvä vieläkin.

Tutteli: me ollaan kans tällä "toisella" puolella, vessat tossa käytävässä ja meidän perhehuone on oikeesti kahden hengen huone ruuhkaisempina aikoina. Tuolla on jääkaappi jossa lukee että "henkilökunnan käyttöön" ja se on se eväsjääkaappi mistä saa käydä hakemassa milloin tahtoo. Ja sitte siinä lukee että "omat eväät viereiseen kaappiin". se on tosi hämäävää ja mä luulin eka et tosiaan tälle puolelle pitäis tuoda omat eväät mut koska tää kuitenki on samaa haikaranpesää ni kysäsin ja kätilö sanoi että se henkilökunta-tarra meinaa vaan sitä ettei ihmiset pistä sinne eväitään ja muut sitten syö niitä. että vaan henkilökunta täyttelee sitä jne. onneksi, koska näin öisin se on ollu mulle pelastus :D

jos joku tulossa haikaranpesään synnyttelemään niin vinkkinä!

nyt en yhtään muista että kirjoitinko tästä jo enkä jaksa tarkistaa mutta uusiksi sitten jos ehdin kertoa:
oltiin valmennusryhmäläisille esittelemässä vauvaa :) oli kyllä niin sympaattisia ihmisiä ja Leevi seurusteli ja tapitteli koko sen ajan ympärilleen <3 se on hassua miten tuo on ihan ensi hetkestä asti ollut silmät ihan suurina kattelemassa ympärilleen aina kun on hereillä. Aivan kuin se näkis mitä tapahtuu kättään pidemmällä :D mutta näyttää niin suloselta :) ja sitten sai ison hikan ja ihmiset me mukaan lukien tietty saatiin hupia toisen hikasta, ei näyttäny vuorokauden ikäiseltä vauva ku kattelee ympäriinsä ja hikkailee menemään ihan pirteenä :heart:

löllykkä löytyy täältäkin,en malta silti päästä katsomaan paljonko paino on pudonnut :D onneksi varauduin tähän etureppuun verkkareilla ^_^

nyt voisin lopetella taas, kiitokset onnitteluista! mies oli ihan hämillään kun sen tekstistä oli tykätty :D meillä oli tosiaan läppäri synnytyksessä ku kuunneltiin siltä musaa ja siihen sitten kirjoitteli.

tossa on kuva 7h ikäisestä vauvasta
http://irc-galleria.net/view.php?nick=LaBiatch&image_id=78087714

ja tossa hän ja mies n.2h synnytyksestä
http://irc-galleria.net/view.php?nick=LaBiatch&image_id=78087638

terv. Oikukas ja Leevi melkein 2 vuorokautta :)
---------------------

ISOT KIITOKSET vielä tänne onnitteluista erikseen myös miehen puolesta :) toivon niin kovasti että kaikki pääsisivät nyt tällä kertaa kokemaan tämän loppuun saakka. Mulla neljäs kerta toden sanoi mutta nyt tuntuu siltä että tätä olisi voinut odottaa vaikka neljä kertaa vielä lisää, onneksi epätoivo ei voittanut vaan jaksoi pelosta huolimatta käydä raskauden läpi :heart:

Oikukas Ihania kuvia ja kylläpä on isukki onnellisen näköinen täällä tuli ihan kyynel silmään kun kuvittelen tein onnen siellä haikaran pesässä ja Leevillä oli hyvä päivä syntyä,mie olen syntynyt samana päivänä :flower:

Irtosora juu,voi se näköjään tulla takaisin ja pahempana,en kyllä uskonut että näin kovin voi koskea kun ei muissa raskauksissa ole moista ongelmaa ollu...miulla tihkuu maitoakin ja välillä on paita märkänä etenkin aamuisin.Olen jo ostanut kahdet isommat liivit jotka rupee pikkuhiljaa ahistamaan...

Gatsu toivottavasti saat luottamusmieheltä apua ja saatte tilanteen selviämään parhain päin.

( . ) yöt ovat rauhoittuneet,vauvat on niin ylhäällä joten eivät paina rakkoa koko aikaa ni ei tartte vessassakaan ravata kerran tunnissa vaan kerta tai kaksi yössä riittää,nää aamu heräämiset vaan ahistaa kun mein pojat on aamukukkujia ja heräävät joka aamu klo.6 ja mies kun tulee yöllä töistä ni se on miun herättävä vaikka ei tahtois.

Laskeskelin eilen jotta vielä on ainakin 15 viikkoa ennen pienten syntymää jos sinne asti päästään hyvin eikä ongelmia tule,vaikuttaa pitkältä ajalta mutta aika menee nopeasti ja nautin kyllä tästä raskaudesta täysin rinnoin (todellakin ;) ) koska on viimeinen kerta kun pieni elämä kohdussani kasvaa.

Kaikille mukavaa pääsiäistä kun en tiedä pääsenkö koneelle enää tällä viikolla kun siirrytään toiseen huoneeseen kaikkine koneineen ja toimisto tarvikkeineen ni jos kerkiän kaiken saada paikalleen ni sitten mutta muuten menee ensi viikkoon.

Äitee ja tuplat 22+6

Oikukkaalle mahdottomasti onnea vielä kerran,ihania kuvia...niiin suloinen vauva :heart:

Hei kaikki ystäväiseni...oisko kertoa suonenvedosta mitään? On ruvennut öisin vaivaamaan :ashamed: Ei nyt joka yö,mutta melkein.... sen jälkeen on pohje sen oloinen kun ois jumpannut sitä koko edellisen päivän,eli sellasta lihaskivun tapaista. Onko siihen olemassa mitään ehkäsevää reseptiä ja miks niitä tulee? :/

Repa ja kutvonen rv 32+1

pikaseen...
Magnesiumin sanotaan auttavan suonenvetoihin. Mulla oli kans jossain vaiheessa raskautta suonenvetoa jaloissa öisin, piti nousta pikaseen seisoon sen jalan päälle ni helpotti. Ostin magnesium-poretablettejakin, mut kun oon niin huono muistaan ottaan mitään lääkkeitä ni vähän tyssäs siihen... Mut meni kyllä itelläänkin ohi, mulla ei ainakaan montaa viikkoa vaiva kestänyt...

Nyt meikkaan ja sit neuvolaan, saas nähdä mitä siellä tänään sanotaan :ashamed:

Ninni ja Muru 40+3 :kieh:

Hihhahahaha pakko tulla kommentoimaan nopsaan kun näytin tuon Oikukkaan vauva&isi kuvan miekkoselleni ja se sano et ei hemmetti onko Jaakko saanu vauvan?! Ja mä sanoin että hyvä läppä mutta avokkini oikeasti tuntee sun miekkosesi :D

Sano sille terkkuja Heikiltä, ne tuntee Pekan kautta jostain vuosien takaa!

Suomi on pieni maa :heart:

Nauraa käkätän täällä vieläkin hassusta sattumasta :D

Kiitos paljon onnitteluista Eliisa80, Repa, marleena83, Äitee2, Amira, Tinii, tapsu85 ja juuliai
a065.gif
a065.gif

Olen ihan hämilläni vieläkin, ehdin niin säikähtämään...
c075.gif
Mutta nyt olen niin onnellinen!
a090.gif

Olen kuin unessa koko ajan...tämä lienee se 7.taivas?
a015.gif

Sanoinkin lääkärille ultrauksen jälkeen, että ei me olla totuttu hyviin uutisiin raskausaikana...Esikoisen aikana joka kerta ultrauksen jälkeen saimme jäädä joko epätietoisuuteen tai saimme järkyttäviä uutisia
a045.gif

Rintojen särkemisestä: Mulla oli enkelin aikana rinnat ihan älyttömän kipeet koko raskausajan, eli 23 viikkoa. Nyt ei minkäänlaista tuntemusta
c045.gif

juuliai: Onnittelut ultrasta!
a015.gif
Ihanaa että kaikki on hyvin!
a060.gif

Oikukas: Suuret onnittelut poikavauvasta!
a085.gif
Ihania kuvia!
a045.gif

Tinii: Olipas sattuma!
a075.gif
a065.gif

ON: Neuvolassa kävin, ei vielä kuunneltu sydänääniä kun sunnuntaina ultrattiin, ja huomenna on taas ultra. RR oli 113/72, HB 131 (viimeksi 132) ja paino 51,6kg (noussut viikossa 225g eli yhteensä 900g) mahataudista huolimatta =)
Pientä ruskeaa vuotoa tuli vielä eilen, ja masussa on kasvukipuja, muuten kaikki ok!
a015.gif

Niin, ja tilasin itselleni sellaisen kotidopplerin...Ihanaa...
e030.gif

Nyt syömään ja kohta iltavuoroon, heippis!
g045.gif

Moi kaikki!

Oikukas Sylintäydeltä onnea pikku prinssin johdosta!!! :flower: :heart:

Tinii Kiva kuulla, että masuasukki voi hyvin ja toivottavasti jää nuo sun päänsäryt pois.

Irtis Ei ollut onneksi virtsis, jotain puhetta heijastekivuista oli. Ja onnea ultrauutisista, meillekin olisi pikku prinssi tulossa. :hug:

Myangels Onneksi selvisitte säikähdyksellä. :hug: Teitä on koeteltu paljon, joten uskotaan että nyt kaikki menee hyvin. :heart:

Juulia Onnea hyvistä ultra-uutisista. :hug:

Gatsu Onpa inhottavaa käytöstä työpaikalla. Tältä palstalta olen havainnut, että järkyttävän yleistä tuo irtisanominen pian raskausuutisten jälkeen. Toivottavasti saatte asian hoidettua. Ei ole reilua. :hug:

Repa Magnesiumiahan noihin suonenvetoihin käytetään. Kannattaa annostus tarkastaa esim. neuvolasta. Mulla on lisäksi auttanut se, että nukun villasukat jalassa. On pysynyt suonenvedot poissa.

Sitten (.). Täällä vähän samanlainen kokemus, kuin myangels'lla eli aamulla vessassa käydessä vessapaperiin jäi verta. Menin ihan täysin paniikkiin ja soitin polille, että tulossa ollaan. Lisäksi mulla ollut noita selkä- ja vatsakipuja, joten ajattelin et nytkö se taas alkaa. Noin puolen tunnin päästä polilla vuoto rauhottui ja ultrassa kohdunsuu oli napakka ja kiinni. Vuoto tuli limakalvoilta, mutta en tiennyt että voisi olla noin runsasta. Eli säikähdyksellä selvittiin. Menin siis kulkaa ihan paniikkiin...
Mutta nyt siis kaikki ok. Hyviä vointeja toivotan kaikille!

Jemima ;) 21+3

oikukkaalle ja miehellesi paljon onnea vauvelin johdosta!!! :heart: :heart: :heart:
Täällä alkoi hulabaloo masussa kun katsoin noita kuvia, heittää muru vissiin volttia :heart: :D
Ihana mussukka on teille syntynyt, ONNEA!!

on: mie oon täällä kipeä, itse aiheutettu kylläkin :( . Kävin eilen lenkillä (8km ) kun oli niin ihana ilma, ja sitten kun tulin takas, jäin suustani kiinni naapurin kanssa ja palellutin ihteni tuossa pihalla :( . Tänä aamuna sitten kun heräsin, niin oli kuumetta. Nyt ei enää oo, mutta pää on kuin olis täynnä ampiaisia... :/ .
ja valo sattuu päähän ja silmiin...
Onnex järjesty niin ettei oo hoitolapsia (olis muuten kolome poikaa oman lisäksi , eli ääniä on nyt vähemmän ).
Aaronin voi laittaa kattomaan videoita että saa itte levättyä, onneksi. ;)

Mutta nyt taas pää tyynyyn,eikä vaan pitää lähtä tekeen jotain ruokaa Aaronille, ja sitten vasta pää tyynyyn. |O

Ajatuksin AE ja Muru 19+6 ( <- oho, huomenna olis puoliajan juhlat :heart: )

Hei anteeksi kauheesti kun en ole aiemmin ehtinyt päivitellä tapahtumia, en ole kauheemmin koneella ollut kun tuo muikelo vie tätä aikaa :heart:
Eli siis
Meille syntyi poika 11.3.2008 klo:00:24
Synnytys oli tosi nopea ja tosi kipeä :)
Sairaalassa ehdittiin olla tunnin verran ja vauva tuli niin nopeasti ulos että mies joutui auttamaan kätilöä sängyn ja muiden kanssa kun ei ehditty apuvoimia pyytää!
"pikku" miehellä oli mittaa 52cm ja painoa 3790g!
Todella ihastuttava tapaus, kovin rauhallinen ja kova syömään :)
Tuoltakin löytyy jotain pätkiä synnytyksestä sieltä täältä :
http://kaksplus.fi/keskustelu/t994190

Oon nýt niin pahalla päällä ja masentunu... Kävin neuvolassa, proteiinit pissassa heikolla plussalla ja alapaine oli 98 ni neuvolantäti laittoi mulle lähetteen heti äippäpolille. Siellä olin taas ensin käyrillä ja sit lääkärillä. Kävin myös verikokeissa minkä vastaukset ei sit ollu edes tulleet vielä. Niin idiootti lääkäri olikin, häntä ei oikeen jaksanu mun vaivat kiinnostaa, ei kattonu mun turvotuksia, kohdunsuu oli sormelle edelleen vaan auki ja kaulaa 2,5 cm jäljellä. Painoarvio 4,4kg :o eikä sekään häntä huolestuttanu, ois kuulemma parempi jos itellään käynnistyis, eikä vauvan painokaan hänen mielestään viimeisinä viikkoina paljoa nouse. Menis sit ite puskeen jotain 5 kilosta ulos :kieh:
Sain uuden ajan viikon päähän, että silleen.

Taidan poistua hetkeksi takavasemmalle, on menny jotenkin ilo tästä raskaudesta :ashamed: Tuun kyllä ilmottaan jos joskus pääsen synnyttämään asti.

Tsemppiä kaikille!

:heart: :Ninni ja Muru 40+3

onnen töräyskiä sipulille ja oikukkaalle pienistä pojista :D
aivan mahtavaa.. luin tuota oikukkaan synnärikertomusta ja itkin täällä sohvalla yksinään :)
hormoonit hyrrää taas.. ja kun näin pikkusesta kuvan aloin uudelleen pillittää :laugh: :heart:

Ninnille jaksamisia.. kovasti voimia ja hermoja kysellään nyt mutta loppusuoralla olet kuitenkin :) iloittele kuulumisia!

nyt tarvii kammeta ittensä töihin illaksi.. päiviä lasketaan jo, enää n2 viikkoa töitä jäljellä.

marleena83 ja vinski 28+5 :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Repa:
Onnea Sipulille ,olipas hauska toi miehes legendaarinen lausahdus,sain mahtavat räkärit :laugh: :laugh:

Ninni :hug: Yritä jaksaa....kyllä se sieltä tulloo :heart:

No on tolle jälkeenpäin naurettu, silloin ei kyllä naurattanut kun kauhee supistus ja kun tää vihdoin tajuaa mitä se kätilö sanoo ja alkaa sitä kelloa hakata ni mä vaan huudan et jumankauta lopeta jo, täällä on jo kätilö!! :D :whistle:
No mut olihan tossa taas muisteltavaa, mieskin jotakuinkin palautunut synnytyksestä jo :D
ja kiitosta onnitteluista teille kaikille :flower:

Huijui kun on tullut juttua, toivottavasti ei nyt jää ketään huomaamatta!

Myangels hui, varmasti säikäytti tuollainen kokemus! :( Mutta ihanaa että kaikki on kuitenkin kunnossa ja tosiaan VAIN säikäytti!!! =) :hug:

Amira varmasti myös tuollaiset supparit tässä vaiheessa säikäyttää! Otahan iisisti sister :hug:

Tiniille jaksuja päänsäryn kanssa, ei kiva tuollainen :( :hug:

Tapsulle myös voimia olotilan kanssa! :hug: Hauskoja enneunia teidän perheessä =)

juuliai onnittelut hyvistä ultra-kuulumisista! Ihanaa että kaikki on kunnossa! =)

Äitee voi, millaiseksihan sun massu vielä kasvaakaan, sun pitää laittaa tänne aina kuvia sitten, niin saadaan ihailla :) Vaikka onhan siinä tietysti vaivansa kantaa, mutta jotenkin on niin ihanaa kun teille on kaksi tulossa :) :heart:

oikukas onnittelut pikku poitsusta! :heart: Piti minunkin käydä vaklaamassa synnytys-juttu, ihana =)

Gatsu siis ilman syytä irtisanotaan? :o Jo on röyhkeää toimntaa! Ei kun vaan nostat metakan! MUR! :kieh:

Repalla on kamat koossa =) Vitsi, kun ite en oo ees alottanut haalimista :ashamed: Vähän olen vaatteita ostanut, mutta ne on tuolla kaupan pusseissa laput kiinni... :ashamed: Ja niistä suonenvedoista, joko joku kerkes sanomaan, että sukat jalkaan ja kuulemma magnesiumia - näiden pitäisi auttaa.

Jemina olipas teilläkin säikäytys! Huh, ettei mitään kuitenkaan ollut vialla! ja onnea teillekin poika-uutisista =)

AE paranemis-säteitä sinne suuntaan! :hug:

sipuli isot onnittelut pojasta! :flower: =)

Voi Ninni, isoniso voima :hug: sulle!!! Vielä vähän aikaa... älä nyt viitsi masentua, jookos, ei se enää oikeasti kovin kauan voi ottaa! :hug: :hug: :hug:

No, nyt tuli sitten omat kuulumiset omaan viestiin, no eipä sillä kai väliä :)

Tänään tosiaan oli äippäpolikäynti. Kaikki oli masussa mallikkaasti ja kohdunkaula saman mittainen kuin RU:ssa ja kiinni ja kiinteä - mikä helpotus!!! =) Nyt voin jotenkin relata, kun tiedän että paikat on hyvin kiinni :) Mun tuurilla hän nyt menee sitten yliajalle, kun olen pelännyt kaikenmaailman ennen aikaisuuksia...

Noh, vähän kuitenkin pulssin nostatusta tällekin mammalla... kaveri on "keskimääräistä kookkaampi" sanoi lääkäri... Paino nyt 1,4 kg ja kaikki mitat 2-3 viikkoa edellä viikkoja :whistle: :o |O APUVA! Noh, lääkäri ei ollut mitenkään huolissaan, hänen mielestään ei koossa ole mitään huolehtimisen aihetta - syntymäpainoa on tässä vaiheessa vielä vaikea ennustaa, mutta jos menisi samalla käyrällä loppuun saakka, niin 3,5-4 kg tyyppi olisi tulossa. MUTTA ei tarvitse kuulemma tsekata kokoa enää ennen synnytystä, vaan uskotaan että mahtuu :o Voi tsiisus... Oon siis aika pienikokoinen ja kuopuksesta kuvattiin lantio ja käynnistettiin 39+2 ettei kasvaisi liian isoksi (hän sit oli 3665 g ja tuli kyllä varsin mukavasti... mutta että vielä isompi kenties pitäisi pungertaa...) Lääkäri lupasi tilata kuvat ja katsoa ne, mutta siinä se, luultavasti kokoa ei seurata, hui. Noh, pitää vissiin viimeiset viikot juosta kieli vyön alla, josko kaveri tajuis käynnistyä ennen kuin kasvaa liiaksi :laugh:

stoppis ja vähän kookkaampi kaveri 28+2

sipulille suuret onnittelut pienestä pojasta =) :heart:

tini olipas hauska yhteensattuma, mistäpä sen tietää kuinka tuttuja täällä onkaan =)

stoppis teil on oikeen hyvän kokonen vauveli siellä =) jos on ollu vaan kunnon kasvupyrähdys just, kysy vielä myöhemmin jos pääsisit uudestaan jos siis kovin huolettaa

jemima onnea poikauutisista =) :heart:

amira otahan rauhallisesti, kuulosti ihan kunnon supistuksilta

ninnille iso :hug: ja voimia viime hetkille

eilen oli ekan kerran sellanen päivä että supisteli useesti, illalla kun keräilin lattialta leluja ja puhaltelin, niin mies istu sohvalla ja sano, muista hengitys muista hengitys :laugh: teki mieli heittää sitä jollain, mut sanoin vaan et ei nyt vielä tarvii =)
käytiin eilen taas lääkärissä ja edelleen pojan korva on tulehtunut, omalääkäri soitti tayssin korvalääkärille joka sano että vielä yks kuuri ja jos ei auta niin sitten sinne puhkastavaks, eli alotettiin sitten neljäs! antibioottikuuri, voi että kun olis se vakuutus että vois mennä yksityiselle
täytys yrittää vääntäytyä tonne ulos auringonpaisteeseen jos vaikka vähän mieliala parantuis, oon ollu koko aamun kiukkunen kun ampiainen.....lapsiparat =)

:wave: eliisa ja pikkuruinen, oho puoliväli 20 :heart:

Heipähei :wave:

Ninni ja Stoppis,kiitos magnesium vinkistä,pitänee kokeilla...just taas tossa aamusella kun vielä sängyssä loikosin meinas veto iskeä,mut sain sen laukastua...

Stoppis,hyvä että masussa kaikki ok ja toivotaan nyt ettei ihan jättiläseks kaveri kasva :D Mulla ois joo tarvittava tavara,pitäis vaan pessä ne vaatteet yms... En oo vielä mitään vaatetta ostanut henk.koht. ja nyt tekis mieli ostaa sellanen pikkuinen kevyt toppis,millä vauvan vois tuoda laitokselta...menishän se siihen äippäpakkauksen omaankin,vaikka iso onkin,mutta kun tekis mieli jotain ostaa :ashamed:

Elisa: Voikun se nyt hellitäs se korvatulehdus...tsemppiä!!!!

Täällä taas hiukan levoton yö takana...ei tahdo oikein hyvää asentoa nukkuessa löytää,joutuu oikein asettumaan joka kyljenkäännön jälkeen...ja sellasta.Mutta mikäs tässä kotona ollessa B)
Vaippasatsi nro 1 ommeltu,jee!!! :D Tänään niitä liivinsuojuksia ja lakanoita sitten =)
Sitten jos alkais pikkuhiljaa pesemään tota vauvan vaatetta =)

Aurinkoista päivää kaikille!!

Repa ja kutvonen rv 32+2

PS. Iski aivan mahtava mämminhimo eilen... :o En mikään ihan mahoton mämmin ystävä oo ollut,mutta kyllä nyt uppois vaikka koko rove kerralla... elämä on yllätyksiä täynnä :laugh:

Sipuli Paljon onnea pojasta :flower: miehelläsi oli kyllä hauska toi kommentti tosta kellosta :D

Ninni Toivotan paljon jaksamista loppu aikaan ja toivottavasti pieni olisi teitä jo kohta tervehtimässä :hug:

Stoppis eiköhän tuosta mahasta tule noita kuvia laiteltua,ainakin omalla koneella on nyt jo enemmän maha kuvia mitä poikien raskauksista,niistä tais olla pari kuvaa per raskaus...Onnea hyvistä neuvola kuulumisista,iso vauveli teillä jo siellä masussa köllii =)

Mie olen ollu tänään ahkera...siivosin jo ulkovaraston ja matot on pihalla nyt pitäis ruveta imuroimaan ja pesemään hirsikattoa ja hirsiseiniä tästä tuvasta jotta saapi rakennuspölyt pois.Illalla tulee miehen veli avokkeineen saunomaan ni tietää jotta ilta taas vähän venähtää kun miehet pääsee konjakin makuun =)

Se mua häiriköinyt läheinen on nyt jättänyt minut rauhaan kun hain lähestymiskieltoa ja sain sen =) nyt sillä akalla ei ole meille mitään asiaa,harmi vaan kun asuu tossa 3km päässä ni mein talo ohi ajelee harvasen päivä ja kyttäilee mitä teen...osittain vielä hirvittää mutta helpotti vähän kuitenkin jotta sain asian noin pitkälle.On yksi tressin aihe vähemmän.

Olen muuten miettinyt jotta voiko miestään rakastaa enempää ja tulin aamulla siihen tulokseen jotta kyllä voi :heart: :heart: siis miten se voikin olla noin ihana mies.

Mukavaa pääsiäistä kaikille ja nauttikaa kevät ilmoista.

Onnellinen Äitee ja tuplat rv 23

Yhteistyössä