***Keskenmenon jälkeen plussanneet maalis- ja huhtikuussa***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea oikukas ja sipuli.... Ja tervetuloa vauva-arkeen.... :heart: Se on niin ihanaa....

Mun oli pakko taas tulla kurkkimaan....

Ninni: Tsemppiä... Mä todella tiedän, ett miltä susta tuntuu... Aika iso painoarvio... Eikö ne muka aio tehdä mitään. Olitko Tyksissä? Just tuollaista kohtelua sain silloin itsekin, mut puhelimessa, kun soittelin sinne. Kun taas menin sinne rv 41+1, niin siellä oli tosi ihanat kätilöt ja naislääkäri, joka kyllä otti mun huolen esim. painosta tosissaan, ja mulla painoarvioksihan saatiin päivää ennen käynnistystä 3,7-4 kg ja tyttö syntyessään 4450g... Mut usko mua, kun sanon, ett oli 100kertaa helpompi synnyttää tää kakkonen, joka oli melkein kilon isompi kuin ykkönen. Eli kyllä se eka lapsi vaan ne paikat niinkun avaa. Mene synnyttämään avoimin ja rohkein mielin. sinä selviydyt siitä satavarmasti hienosti. Tsemppiä kovasti... muistui niin ne omat yliodotuksen ajat mieleen kun luin sun tekstiä. Mä olin niin varma, ettei mun kakkonen synny koskaan....

Kaikille muillekin taas kerran hirmuiset tsempit ja onnea loppumetreille ja alkumetreille...

Riikkuli ja Pikkuinen 3kk:tta ja 1 päivä :heart:

Sipulille ja oikukkaalle onnittelut =)
Ninnille jaksuja loppumetreille :hug:
Stoppis: Meillä on molemmat lapset olleet syntyessään normaalia isompia. Poika painoi syntyessään 4470g ja syntyi rv 37. Tyttö syntyi rv 36+3 ja painoi 3840g. Molemmat ovat kyllä olleet pitkiäkin syntyessään 53,5 cm. Nyt mua jännittää aivan mielettömästi et minkähän kokoiseksi tämä meidän kolmonen kasvaa.. Onneksi vauvan kokoa seurataan tuossa loppuvaiheessa vähän tarkemmin kontrollikäynneillä äippäpolilla.
Elisa: Toivottavasti teillä korvatulehdus helpottais. Meillä on ihme ja kumma molemmat lapset säästyneet melkein kokonaan noilta korvatulehduksilta. Parisen kertaa molemmilla ollut. Toivottavasti ei nyt sit mikään korvatulehduskierre :whistle:

ON: meidän masukki on nykyään yövalvoja. Parisen viikkoa olen nukkunut tosi huonosti, kun meillä heitetään melkein koko yö kuperkeikkaa mahassa. Iltaisin alkaa kymmenen maissa potkimaan oikein kunnolla ja yleensä kolmeen mennessä rauhoittuu.. Päivisin meillä sit varmaan nukutaan kun silloin potkuja tulee harvakseltaan.. :whistle: Olo on muuten hyvä, mut tuntuu et tuo hb sais nousta vähäsen nopeampaa. Rautaa olen nyt syönyt tunnollisesti joka päivä ja on se auttanut jo jonkin verran kun ei ole enää niin kauhea väsy koko ajan.
Närästys vaivaa aina välillä. Mustaherukkamehu on sellaista, mikä alkaa närästämään aivan mielettömästi.. eli sitä minä en enää juo koko raskauden aikana.
Onko jollain ollut jo aikaisessa vaiheessa kohdunsuu pehmeä?
Tuossa vaan huomasin et mulla on ollut kohdusuu jo pehmeä rv 17, mut muuten paikat on ollut kiinni. Iski aivan paniikki kun aloin miettimään et syntyyköhän tämä vielä enemmin kuin edelliset lapset..
Onkos joku hakenut syntymättömän lapsen vakuutusta?
me käytiin viime viikolla vakuutustoimistossa ja saatiin se jo nyt vaikka olen luullut et pitää olla raskaus pitemmällä :whistle:

Mut menen askartelemaan pojan kanssa pääsiäistipuja =)

Hyvää pääsiäistä kaikille !!

Minda+ Masukki 22+1

Ajattelin poiketa toivottamaan oikein hauskaa pääsiäistä koko poppoolle!

Oikukas&Sipuli: Oikein paljon onnea vauvoista :flower:

Stoppis:
Meillä vauvan paino arvio oli 4d:ssä rv 26+5 1250g ja syntymäpainoarvioksi annettiin 3900g, mutta en silti huolestunut, että hänestä kauhean iso tuli, tai siis riippuu milloin päättää syntyä...

Ninni: Tsemppiä, ymmärrän että alkaa olemaan hermot kireällä odotuksen kanssa :hug: Kaverilla kanssa menossa rv 42, joten osaan vaan kuvitella miltä susta tuntuu. Itsellä on kanssa sellainen olo, että muutaman viikon päästä olen samassa tilanteessa eli yli mennään ja reilusti. Toivon vaan niin, että tulisi ajoissa niin kuin varmaan me kaikki omastamme...

27.3. on neuvolalääkäri ja varmaan kertoo jotain osviittaa, että vähän tiedetään milloin pientä aletaan odottamaan. Olo on vieläkin mitä loistavin, edes harkkasuppareita ei ole ollut muutamaan päivään, joten taidanpa lähteä koirien kanssa lenkille kun on noin mahtava auringonpaiste!

malttamaton&prinsessa rv 36

Sipulille perheineen lämpöiset onnittelut poitsusta :flower: :hug: Laittelempa teidänkin "tiedot" tuohon syntyneiden kohtaan =)

Oikukkaalla oli ihania kuvia =)

Ninnille kärsivällisyyttä odotteluun, kyllä se sieltä vielä tulee :heart: helppohan se on täältä sanoo juu... ;)

Äiteelle tsemppiä sullekkin täällä hullussa maailmassa, tsiisus että mäki jouduin yhden hullun kohteeks..kävi oikeen repiin vaatteista ja tönimään :o oon ollu niin pyhää vihaa täynnä että miten voi ihminen kehdata käydä raskaana olevan päälle!! Tosi raukkamaista...

Repa senkin kun menit mainitseen...lähden mämmin hakuun... :laugh:

Jemima ja Irtosora Give me five, poikaveikkaus tuli meillekkin sillon rakenneuä:ssä :D

Juu siis meillä tuolla duunissa menee niin että meillä määräaikasilla sopimukset loppuu ens viikon jälkeen, mutta munkin kohdalla sopparia on aina jatkettu ilman katkoja jo 3vuotta putkeen...nyt sitten mun nimee ei ollutkaan työvuorolistassa mutta eräs munallinen ihminen oli joka on ollut talossa 2kk. Kukaan pomoista ei ole pystynyt antaan pätevää syytä että miks mua ollaan pistämässä pihalle!! Meidän osaston luottamusmies sekä koko lafkan pääluottamusmies ovat nyt ajantasalla ja molemmat sanoo että tämä ei voi eikä saa mennä näin, he jatkavat pomojen hiillostamista ja menevät ensi viikolla henkilöstöpäällikön (?)juttusille joka on nainen (!) toivottavasti hän ymmärtää tilanteen ja pistää ne äijät ojennukseen :kieh: niin ja ne papan hautajaisetkin on lauantaina että kyllä on stressiä riittänyt tähän viikkoon...

Gatsu ja Elvis 22+6

gatsu hyvä että selvittävät kunnolla ton työasian, luulis nyt järjenkin sanovan ettei noin voi tehdä, toivottavasti kaikki kääntyy parhainpäin

tulin vaan kyselemään että missä miikkis luurailee, onhan kaikki hyvin?

tänne ei mitään uutta aamun jälkeen =) tänään onkin ehtinyt olla ihan liikaa koneella, no käytiin me sentään pyöräilemässä ekan kerran tänä keväänä kun on tiet jo ihan sulana, tyttö oli ihan innoissaan ja poikakin kun pääsi pyörän kyytiin, saa nyt nähdä kuinka kauan sitä uskaltaa ajella =)

*upp*

Hyvää pääsiäistä kaikille!

Sipulille Onnittelut!!! :flower:

Toivotaan, että Ninni pääsisi pian tositoimiin.

Eliisa80 Ikävä tuo korvatulehduskierre. Toivotaan, että antibiootit hoitaisivat nyt tehtävänsä.

(.) Tänne ei ihmeellistä. Olen havainnut, että pieni masuasukki monottelee ahkerasti iltaisin ja öisin. Tänään olisi tarkoitus ulkoilla oikein kunnolla, kun ilma täällä on niin mahtava. Hyviä vointeja kaikille!

Jemima 21+5

... meillehän on jo kolmas tulossa ja kuopus oli kilon painavampi syntyessään kun esikoinen ja tuli kyllä paljon liukkaammin ulos, tosin niissä synnytyksissä oli väliä vain vuosi kun nyt jo yli 6 vuotta, siks toi painoarvio vähän kauhistuttaa... Esikoinen oli siis 3330g ja kuopus 4320g et ei mikään pieni hänkään. Esikoisesta repesin ja ommeltiin muutama tikki mut kuopuksesta ei mitään.
Meen nyt uudestaan TYKS:iin keskiviikkona, silloin viikkoja on 41+3, mahtaiskohan ne sit alkaa jo käynnistään, mitä luulet? Mulle kyllä sanottiin et niin aikaseen aamulla sinne kun mahdollista, ilmeisesti sit sen takia jos meinaavat alkaa jotain tekeen, näin mä ainakin ymmärsin...

Anteeksi tää mun kauhee omanapaisuus, ei nyt pysty muuhun :ashamed:

Mutta aurinkoista pääsiäistä kaikille, mä niin toivon pääseväni jo synnyttään mut jotenki tuntuu et ainakin tonne ens keskiviikkoon menee :ashamed:

Niin ja suurkiitos kaikille myötätunnosta :hug: !!!

:heart: :Ninni ja Muru 40+5

Huomenia!!

Gatsu: Tossa määräaikaisjutussakin on joku sääntö kauan voi aina jatkaa määräaikaisena ja milloin pitäis jo vakiaistaa... Ainakin sille pitää olla todellahyvä syy,jos aina vaan tehdään määräaikainen sopimus perään,eli työnantajalla on töitä tarjota koko ajan,mutta ei palkkaa toistaiseksi voimassaolevaan sopimukseen,vaan määräaikaiseen. Tuotakin kannattaa kysellä/tutkia,koska silläkin saa työnantajan ikävään rakoon.... ilman muuta homma haisee ja se pitää selvittää....

Missäs se Miikkis tosiaan luuraa? Toivottavasti hanilla kaikki ok =)

Meitin kaverista on tullut näemmä aamuihminen :D On nyt ollu iltasin huomattavasti laiskempi,kuin päiväs aikaan ja aamusta... Yöhulinatkin on tosi satunnaisia...tietty en tiiä mitä se touhuaa kun nukun,mutta ainakaan nukkumaan mennessä ja vessareissuilla ei kummempia elämöintejä,vähän kylkeä kääntää...joskus on poikeuksia,mut yleens näin. Voi kun ois näin sitten ulos tullessaankin :p

Alkaa tökkimään tää meikäläisen jumitus ypönä täällä huushollissa. :/ Mies tekee pitkää päivää koulun studiolla...lopputyötä ja meikä kökkii sit täällä.. kaveritkin asuu sen verran kauempana,että ihan nopeesti ei sinne poiketa,eikä jaksais pussilla suhata,varsinkaan pyhinä kun noi vuorot menee miten sattuu. Onhan mulla tätä hommaa,mutt oishan se kiva nähdä eläviä ihmisiä :D

Repa ja kutvonen rv 32+3

Täällä kanssa ihmetellään missä Miikkis on. Onko migreeni yhä vaan niin paha ettet pysty koneelle tuleen? Toivottavasti kaikki muuten kuitenkin kunnossa! :hug: sulle ja koita nyt saada se päänsärky hoidettua jotenkin!!! :hug:

Ninni ja Muru 40+5

koskas sulla maisa-08 laskettu on..?! kattelin vaan et samaan paikkaan ollaa menossa. :) meillä vinskin oletettu saapuminen 6.6 :heart:

eipä kummempia tällä kertaa, nyt töihin *hops* :|
oikeen hyvää ja rauhallista pääsiäistä kaikikke !!!!

marleena83 ja vinski 29+0

Pääsiäistä kaikille!

Jospa pitkästä aikaa ilmoittautuisin tännekin puolelle. Jotenkin olen ollut vaan niin saamaton kirjoittelemaan. :ashamed:

Ninnille tsemppiä! Enää ei voi mennä kauan!

Ja voimia kaikille tarvitseville!

Itsellä kaikki reilassa. Eka äippälomaviikko menossa ja ihan rauhallisin mielin tässä vielä ollaan. Isommat vaivat pysyneet poissa, ja niinollen ei vielä ole mitään kiirettä synnyttämään. Ihan rauhassa saa pieni vielä kasvaa ja vahvistua.

Puella ja Kompiainen 35+3

Moikka murut!!

Ja ekaks, ihanan aurinkoista pääsiäisviikonloppua, kylläpä on ihana ilma.

Ja kiitos kaikille meittii kaivanneille, kyllä lämmitätte mieltäni :heart: Tää viikko on ollut talvilomaa ja olen 80% ajastani ollut sängyssä migreenissä. Eilen meni jo niin pahaksi että sanoin jo miehellenikin että kohta lähdetään lääkäriin. Mies sanoi että mun täytyy olla oikeesti kipee että sanon noin, no, otin sitten Buranaa ja alkoi taas helpottamaan. Sain yhdeltä lääkäriltä Panacodeja mutta ei ne tehoa toivotulla tavalla. Eli taas yksi särkyviikko takana. :ashamed: Ens tiistaina eli 25.3 on np-ultra keskussairaalassa ja aijon ottaa nää päänsäryt esiille että niille on tehtävä jotain.En vaan enää jaksa kohta :ashamed:
Muuten voidaan kait hyvin, välillä nippaa niin että silmät pullahtaa päästä ja taas menee pari päivää ettei ole mitään ja sit taas. Ainut "oire" on siis tää päänsärky :headwall: Ensi viikkoa odotellessa :o Että voi pelottaa muuten, olen joutunut niin paljon lääkkeitä syömään että pelkään että vauvalla ei oo kaikki hyvin :(

Mutta, Oikukas ja Sipuli: Onnea upeista pojanpopsikkaista :heart: :heart: Ihanaa, että saitte tuhisevan nyyttinne syliin asti, olen todella onnellinen koko perheenne puolesta ja jaksamista vauva-arkeen :flower:

Tinii kyseli just noista päänsäryistä, ni täälläpäin ne ei ainenkaan helpota. Yhdessä vauvakirjassa luki että rv 12-15 tietämillä pitäisi päänsärynkin helpottaa. Jos ei helpota niin syy pitää selvittää, että onko kenties stressiperäistä vai esim. lihasjännitteistä... Eli kandee kysyä lääkäriltä sitä saikkua että saat kanssa tuon kierteen katkeamaan! Jaksamista ja toivotaan että olosi paranee :hug:

MyAngels: Hui kamala :o Mä oisin varmaan ollut puolta hysteerisempi kuin sie, Luojan kiitos että murulla on kaikki hyvin masussa ja ottanut kasvuspurttia siellä :D Taidetaan sitten mennä itseasiassa täysin samoissa?? :laugh:

Amira Toivotaan että supparit jäi vielä siihen, toistaiseksi ;)

juuliaille onnea upeasta np-ultra kuulumisista :flower:

stoppiksen vaavi näyttäis kasvavan oikein todenteolla :) Sen lääkärin olis parempi muuttaa kantansa, pida puolesi sen kanssa vaan!!! :hug:

Eliisa: Voi miten ihana miehesi oli, muista hengitys :D Mä oisin varmaan kuollut nauruun siinä vaiheessa ;) bd pysytssä ollaan, että poika selviäisi tuosta tulehduksesta ilman puhkomisia, tuo kierre on kavala :hug:

Repalla Ompeluseurat jatkuu vain :D Täytyy vain ihailla sun ahkeruutta asian suhteen :p Onneksi vaavi on rauhoittanyt yöt nukkumiselle, että mamikin saa levättyä :D

Malttis: Ihanaa, viimeisiä viikkoja aletaan viemään, mä olen hengessä todellakin mukana täällä!!! Ja onnea lääkäriin! :heart: Murulle silityksiä täältä :wave:

Ja lopuks.. Ninnille suuren suuri jaksamis :hug: koitahan jaksaa masun kanssa, kyllä se sieltä tulee :heart:

*muoks* tänään siis hedelmöittymisen mukaan 11+5, mutta ultran mukaan 11+3

Huomenia!

Tervetuloa joukkoon Maisa :heart: Ja pahoittelut keskenmenosta......

Puella,kiva kuulla että kaikki sujuu hyvin :heart:

Miikkiksen hedari ei kuulosta hyvältä...kaverilla on kuopustaan odottaessa samansorttista migrenikohtausta,meni kuitenkin ohi aikanaan...toivotaan että pian hellittäis :hug:

Se on tänään kaivettava imurit esiin kun ei oo pyhäpäivä :D Jostain syystä en kehtaa täällä kerrostalossa ruveta siivoomaan kun on joku pyhäpäivä...täällä asuu paljon vanhempaa väkeä,ajattelen aina jos haluavat hiljentyä =)
Sit ois sauna ja kaupassakin pitäs kai ihan ekaks käydä täydentämässä varastoja...

Parasta ruveta hommiin...

Repa ja kutvonen rv 32+4

Kiitos Repa vinkistä =) Täytyypä alkaa kyselemään tarkemmin noista jutuista työmaalla.

Toisaalta tekis mieli olla jo kotonakin kun tuota puuhaa kumminkin riittää raksalla mutta en kyllä ajatellu näin sikamaisella tavalla lähteväni töistä...taistelen kyllä loppuun asti! :kieh:

Maisa-08 Tervetuloa mukaan ja onnittelut plussasta :heart: laitoin sut listalle =)

Tää lähtee nyt vetään mustia kamppeita päälle :(

Anteeksi... :ashamed: Kolmas tietysti... Se on kun on tää sama pää kesät talvet ja äitiys siihen päälle vielä...

Sull on on samat viikot kuin mulla silloin, kun käynnistettiin... Luulenpa, ett saat varautua käynnistykseen. mullahan olis käynnistetty silloin heti, mut ei ollut synnärillä tilaa... Kaikki huoneet ns. varattu. Siiten pyysivät tulemaan torstaina käynnistykseen, mut aloin itkermään vuolaasti, niin käskivät tulla seuraavana päivänä sitten käynnistykseen... :D Tsemppiä sulle hirmuisesti... Kaikki sujuu loistavasti....

hei pitkästä aikaa. olen siis Hiidi, mutt uudella nikillä, ku tuttavani pyörii täällä kans, ja oli hieman tunnistettava toi vanha nikki.toivottavasti joku muistaa vielä.ja vaihtais tohon listaankin.
onnea vauvan jo pyöräyttäneille :heart:
ja uusille odottajille TERVETULOA!

ninni niinhän se on, että ku päivät on täys ja "ylimäräisiä" mennään niin aika on kuin tervan juontia ja sukulaisille tekis mieli kiroilla ku soittelevat ja piinaavat. hermo kireellä ja olo tukala. Voimia. enää kuiten vähän yli viikko-kyllä se selviät, ku olet tähänkin asti selvinny. terveisin kokemuksen syvä rinta ääni, sillä kaks ekaa syntyneet viikolla 42. ja silloin oli murhatkin lähillä-olisin ollut valmis tekemään vaikka sektion itse, jos olisin osannu..niin kypsänä käytiin.

mitäs minä sitten? viikko 31 menossa ja painoa tullut 20kg (ja tänään sata kiloa lisää ku on ollu tytön synttärit). vauva onkin jo 2kg ja sokerirasituksessa oltu. niiin niin, minkä kokoinen se oikeen aikoo olla? muuten olo mainio-väsymys ja hermojen kiristys vaan alkaa taas vaivata.. töitä vielä 5 viikkoa ja koulua vika päivä lasketuna päivänä, eli väsyttää kovasti. vielä onneksi jaksan uida ja pojan pyörän perässä hölkätä.

riikkulin vauva se on jo noin "vanha"? niin se aika rientää. kohta siulla on taas vauvakuume :laugh:

minulla on 4 ystävää, joilla laskettu aika on samoihin aikoihin ja kaikki ovat sairaslomalla ja minä oelnkin niin kade, että olen melkein vihreä. toisaalta on ihanaa jäädä kotiin sitten synnäriltä, ku kaikki on tehty ja valmista, mutta siihen on ainakin sat vuotta melkein :'( ;)

hyvää pääsiäistä kaikille ja syökää oikein hyvin, etten ole ainoa valas..kiitos! ;)

t.ruispala ja terminattor3 31+jotain

ehtoota mammat!

maisa-08 mutta kaikki me jostain alotetaan :D hyvää odotus aikaa sinulle!!

huono päivä kyllä ollut täällä.. kävin torstaina ja eilen tk:ssa viemässä pissa,hiiva ja valkovuoto näytteen. tänään sain aamulla tulokset ja tulehdushan siellä oli valkovuoto näytteessä :ashamed: nyt olen koko päivän stressannut lääkkeiden syömistä.. en millään haluaisi syödä tuota viikon kuuria. kun sain lääkäriltä soittoajan ja se vakuutti lääkkeen olevan turvallinen raskausaikana, eikä tulehduksesta aiheutuvan sikiölle haittaa sain itseni rauhoittumaan. illalla kuitenkin kuulin että tulehdus voi aiheuttaa pahemmassa tapauksessa vaikka ennen aikasen synnytyksen alkamisen :| nyt taas mielikuvitus laukkaa ja tiedän miten ensi yön vietän .. toivottavasti vinski ottais kunnon iltajumpan vielä ni saisin itteäni rauhoteltua.

joitain asioita vaan haluaisin ittessäni muuttaa ja yksi niistä on tämä ääretön stressaaminen.
:/

marleena83 ja vinski 29+1

Huomenta kaikki!!!

Ruispala,kiva kuulla sinusta :wave: Sun vauvas onkin jo iso köriläs :D Hyvähän se on että kasvaa... Täälläkin paino on noussut ihan kiitettävästi,viime punnitukseen mennesä jo reilut 10 kiloa ja eiköhän tota oo taas tullu lisää,kun ens viikolla vaaka heilahtaa neuvolassa. Nyt on tullut vielä tuhottua mämmiä ja munia :ashamed: Ens viikko ollaankin ns.kuivin suin :laugh:

Marleena,älä ressaa noista tulehduslääkkeistä. Kuitenkin parempi ottaa niitä kun että tulehdus esim.leviäis tjtn... Ei se vauva siitä oo milläskään,kun kerta lääkäri näin sanoo :hug: Ja kun nyt syöt lääkkeet,niin tuskin kerkeää vaikuttamaan niin että tulis ennenaikaista synnytystä. Ja siihenkin lohdutukseksi että oot jo noin hyvillä viikoilla,et pikkuisella oikein mahtavat mahdollisuudet :heart: Mutta siis,et sinä tuon takia lähde ennakkoon synnyttämään..Repa lupaa :D Nyt lepo siellä... :hug: Tiedän kyllä ton fiiliksen,kun oon vähän stressaamiseen taipuvainen itsekkin :ashamed:

Jaahas,se on taas sunnuntai...Mies läks taas studiolle... |O ja ulkona on talvi :/
Varmaan lapsille kiva,kellä niitä on,että pääsee vihdoin pulkkailemaan ja hiihtämään tai mitä nyt lumessa voi tehdä,kun oli toi talvi niin surkea.
Mulla on jotenkin supertylsä fiilis,mikään ei innosta... Turvotusta alkanut tulemaan...näpit vähän jäykkänä ja sormus ei enää liiku niinkuin ennen :/ Onneks ei sen enempää.
No joo,kai tää päivä taas tässä menee,ens viikollaonkin sitten ohjelmaa tämänkin edestä. Sairaalaan tutustuminen,valmennus,neuvola,äiteen ja anopin synttärit,kaverin kahvikutsut =)

Pitäisköhän sitä kohta lounastaa.... :whistle:

Repa ja kutvonen 32+5

kiitos mukavasta vastaanotosta :flower: =)
Ens tiistaina varhaisneuvolaan ja sieltä tosiaan sitten pyydän lähetteen varhaisultraan, jotta varmistetaan, että on oikeessa paikassa...jänskättää. Ja nyt on tosi ihmeellistä, kun viikko sitten perjantaina tein testin, niin nyt tuntuu, että asia on kokoajan päällimmäisenä mielessä..hassua ;)

himpula kun jännittää..olis tiistaina se rakenneuä...
ollaan nyt äidin ja isän luona, ja täällä myös veli siippansa kanssa, kovasti ennusteleevat kumpikohan jytää masussa...äiti ja isä sitä mieltä että tyttöhän sieltä tulee, veli oli sitä mieltä että poika, lapset veikkaa pikkusiskoa, itte toivoisin tyttöä, mutta toki poikakin on yhtä tervetullut :D .
Jännää vaan...
näin tässä sellaista pelottavaa unta, että siellä uässä näkyi sillai että napanuora oli vauvan kaulan ympäri kolome kertaa ja sanottiin ettei elä ainakaan masussa 30rv pidemmälle :'( kauhee uni..

vauva liikkuu TOSI paljon. :heart:
herättelee mua aamuisin...ja aina ruuan jälkeen pistää tsempalot pystyyn :D

nyt jatkamaan löhöilyä yrittäen rentoutua AE ja KumpikohanLie 20+3

Miikkis ja Aurinkoenergiaa Onnea tuleviin ultriin :hug:

Maisa80 Tervetuloa mukaan ja onnea plussasta :hug:

( . ) oma maha on iso maha...niin kuin esikko sanoi jotta äiti se törmäilee joka paikkaan kun ei jalkojaan näje :laugh: poika kyllä ihan oikeessa,eilen oli poikien yhteis kemut ja poltin mahani kahvikattilassa kun luulin sen olevan kauempana pöydän reunasta mitä loppupeleissä oli,ei onneksi palanu mitenkään pahasti,vähän aristaa ei muuta.

Vauvat melskaa ihan kauheesti ja toinen potkii ylös ja toinen alas ja yks ilta oli hauska seurata mahaa kun vauvoilla oli hikka ja vielä eritahtiin joten mahani puolet pomppi vuorotellen...

muuten olo on hyvä ainut harmittava vaiva palasi elikkä aamu pahoinvointi :x ja yöllisen närästyksen sain helpottumaan/loppumaan kun laitoin pääni alle toisen tyynyn,ei ole tarvinnu rennietä hiippailla yöllä enää hakemaan.

Äitee ja tuplat 23+4

Siinä aamunen kuva.

Yhteistyössä